Škoda Vision RS ukazuje, jak si v Mladé Boleslavi představují budoucnost svých sportovních vozů a zároveň nabízí pohled na budoucí model, který zamíří do kompaktní třídy a nahradí současný Rapid.
Když vezmu vision s a kodiaq
[odkaz]
[odkaz]
Tak mě nenapadá moc produkčních aut napříč automobilkami, které by se více podobaly svým konceptům. Z posledních let mě napadá jenom Lexus LC, jinak prakticky nic.
Musím říct, že tenhle koncept Vision RS má váženě "koule" a dost se mi zamlouvá. Za to Škodovce palec nahoru. Smutný je, že nejspíš do série plynule nepřejde, asi tak jako všechny poslední modely. Do reality jde auto jako velký kompromis...
No a jestli si Škodovka představuje hybridní budoucnost, proč ne. Mě by se tehle pohon docela líbil jako standardní motorizace. Pokud to ale má být RS, tak je to bída alá chrochtající dýmovnice v Kodiaqu ;-)
zainvestovano něco maj, ale pochybuju, za by jim to delší dobu vydrželo
vzpomen si, jak arabasi knuceli, když cena ropy spadla na $30.
nekteri snad dokonce museli zacit chodit do prace ...
Je to určitě originál, ale nemůžu se zbavit dojmu, že zadek mi zbytečně moc evokuje design Volva a jeho kompaktů. Jinak :yes: za originální zadní lampy.
Pravdu mas len ciastocne. Arabasi budu vysmiati tak ci tak. Uz niekolko desatroci totiz investuju svoje petrodolare do odvetvi a technologii, ktore im budu vynasat aj vtedy, ked ropa dojde. :-)
elektrickej golf jezdi podle spritmonitoru v prumeru za 14,99kWh/100km
tedy 9.9/14.99*100 = 66km
tedy dojezd 70km realnej je
aku li-ion kterou nevybijis a nenabijis az do mrte (zde rezerva 30%), vydrzi v pohode 5tis cyklu pri poklesu kapacity na 80%, tedy kdybys jezdil jen v elektromodu, dalo by ti to na 350tis km bez snizeni dojezdu, coz vetsina aut tyhle velikosti nikdy nenajede, a hlavne tohle je hybrid, ne cistej elektro
podle NEDC mas v technicaku spotrebu 4litry, ve skutecnosti pak jezdis za 6-7
kapacita je 13kWh, vyzitelna necelych 10kWh, prave kvuli rezerve a aby se to nevybijelo do mrte a nenabijelo na 100%, coz li-ion neprospiva
CR kazdy rok spotrebuje cca 50mil barelu ropy jen na vyrobu benzinu a nafty
pri soucasny cene $70/barel to je rocne vyhozenejch cca 80mld korun za surovinu a to je cena ropy stale prizniva
typickej african auto jeste dlouho mit nebude
evropa, cina a japonsko prejde na hybridy a elektriku, protoze nema vlastni ropu, a proto takovej tlak na bezropny technologie.
s nabidkou hybridu a elektromobilu se k novym technologiim prida i USA, i kdyz ne tak masivne, protoze je v rope sobestacna, tak je to tolik netlaci
diktatorske rezimy jako arabove, russko a venezuela budou dal tlacit ropu, protoze jejich byti a nebyti stoji na rope a uz dnes se snazi ovlivnovat verejne mineni v zemich, ktere na nove technologie ve vlastnim zajmu prejit musi
Toyota proda vic jak 50% v hybridech uz dnes
od 2021 bude platit flotilovej limit 95mg CO2/km, tedy 4l benzinu/100km, jinak pokuty, a to bez hybridu nepujde
Ruce si mne za prodej paliv v prvé řadě stát, v podobě spotřebky a dph. A ten si velké prachy jen tak vzít nenechá ať budou auta jezdit na benzín, elektřinu nebo cokoliv jiného
Pan bude zrejme věštec :)))))
Garantuji Vam, ze za 5 let se nic lamat nebude, dal se proda hodne pres 90% aut s ciste spalovacim motorem a producenti ropy si dal budou mnou ruce a zadny prebytek nabidky se konat nebude.
me u aut diky hybridu spadne spotreba z prumernych 8-9litru benzinu /100 km na nejaky 3-4 litry
spis to ale do budoucna vidim na jeden benzinovej hybrid a druhej elektromobil a spotreba za obe auta na urovni 2 litry/100km.
az se to masove rozsiri, tak arabove a russaci zaplaci, protoze ropy bude prebytek a cena dole.
predpokladam, ze lamat se to zacne za 5 let, kdy prodeje hybridu a elektromobilu budou mit vyrazne navrch nad ryzim spalovakem
... ale jen v případě konceptu. Pokud bude sériové auto vypadat jako na "špionážních snímcích" z D1, pak to bude opakovaný případ známé Frustrační Kompozice: po nadějích přichází zklamání.
Koncept je veskrze povedený a s vděkem kvituji, že to není SUV "nebo tak něco....".