Ale kdeže, nemá. Pri jazde po normálnom povrchu je síce v pohode ale ak je na ňom kamienkový posyp (u nás typicky celú zimnú sezónu) tak sú prejazdy ním sprevádzané neuveriteľným rachotom odspodu. Je to ako keď som sa pri airsofte skryl za plot z vlnitého plechu a súper do neho pálil samopalom ako besný. Paradoxne keď prší odspodu je to v pohode. Celý problém spočíva v tom že predné podbehy sú odhlučnené len kusmy tvrdého plastu, aj to nie všade. Pomerne rozsiahle plochy podbehov sú holý plech. Na otcove staré 12 ročné picasso sa odhlučnenie corolly absolútne nechytá. ;-)
Ne. Ale nová generace je samozřejmě zase trochu větší = takže když to tak chceš vidět = zdola je náhrada Avensisu tak trochu vzdáleně = Corolla kombi a shora Camry >:-[]
S Corollou to v Evropě podle mě udělali snad nejhůř jak mohli. V roce 2006-7 zahodili jméno s tradicí devíti generací, následně ho použili pro lowend-sedan... a teď se k němu vrací - po více než deseti letech?
Už to vypadá, že jsem si na pana Bureše zasedl, ale tak to není ;-) . Tentokráte nevidím důvod ke chvále kvality materiálů a jejich zpracování v interiéru kvůli zjevně otřesnému zpracování zadních stran předních sedadel viditelnému zde: [odkaz] . V tomto případě bych se styděl posadit někoho na zadní sedadla, kvůli materiálu i kvůli zpracování té "koženky" na předních opěradlech.
Jinak auto vypadá pěkně, s výjimkou předních světel. jak píše Arese nahoře. Co myslíte, pomůže návrat ke jménu Corolla zvýšit popularitu tohoto auta v Evropě? V Americe i v Asii se Corolla pořád prodává skvěle :-) .
Současná verze má celkem přijatelný odhlučnění = horší to snad nebude
Jestli to fakt někde v předsériový verzi nebylo eště to pravý = běžná produkce snad spíš bude ok
Z môjho pohľadu hlučnosť je jediná vec, ktorá môže byť kritická v prípade tohto auta, inak to vyzerá byť celkovo veľmi vydarené (veľkosť, jazdné vlastnosti, spoľahlivosť...). Je tu istá nádej v tom, že Toyota prezentuje tento kombík ako samostatný model vyvíjaný v Belgicku. Takže oproti hatchbacku tu môžu byť okrem dlhšieho rázvoru a väčších zadných dverí aj iné odlišnosti - nie je vylúčené, že aj hlučnosť bude nižšia. To to sú však len hypotézy. Musíme počkať na reálne testy, resp. skúšobné jazdy.
Lexus UX ponuka benzin aj hybrid 180k, ale vacsina novinarov po prvych jazdach odporucala hybrid (dynamickejsi +200Nm elektro, celkovo komfortnejsi, plus packy na manualne radenie su pod volantom). Sme na EU trhu ...
Jasne ze lexus je dobre ohlucnenej, za to preci platis kdyz si kupujes lexus. A je to i videt na vaze lexusu oproti odpovidajicim Toyotam.
Jenze proste vsechny testy noveho aurisu co jsem cetl rikaji ze je to vevnitr hlucne od kol hlavne pri vyssich rychlostech.
Pochybujem, Lexus aj Toyota pouzivaju rovnaku platformu TNGA GA-C (pozn. Lexus ma viac zvarov s pevnejsim sasi a viac tlmenia hluku). Novy Lexus UX je velmi dobre odhlucneny, podobne by mala byt aj nova Corolla.
Toyota priamo pise o redukcii NVH (hluk/vibracia): "The GA-C platform itself contributes to the suppression of transmission vibration."
Hlavna vyhoda je zachovanie nizkej spotreby na urovni Prius 4G (90kW, realne 4.0-4.7l vratane mesta) pre obidva hybridy, 90kW aj 130 kW.
Napr. crossover Toyota C-HR 90kW ma WLTP spotrebu 3.9 l (realne okolo 5 l) versus
o 100kg tazsi crossover Lexus UX ma WLTP spotrebu 4.1 l.
Podle australskych recenzi hatchbacku je novej auris jezdi velmi dobře ale je pomerně hlučnej od povozku, na dalnici pri celkem neprijemne. Pochybuju, ze evropska verze bude jina. Skoda, zrovna kdyz bude souperit s novym focusem kterej je pry enorme tichej a novej ceed pry ma pry taky velmi povedene odhlucneni.
Tie výkonové parametre sú uvedené dosť mätúco.
Výkon uvádzate ako celkový výkon celej hybridnej sústavy ale točivý moment je iba točivý moment spaľováku. Chýba tam točivý moment elektromotora.
Už na pohľad to vyzerá divne, k 132kW že by patrilo 192 Nm, to musí udrieť do oka každému súdnemu človeku, že tu niečo nesedí...
Tak ten 2.0 hybrid je rozhodne výkonnejší než spomínaný 1,4T. Nemá síce manuál, ale automat (lebo je to hybrid, všakže) - čo ale na druhej strane má aj svoje výhody. Na druhej strane nemá turbo, spojku, dvojhmotu, filter pevných častíc a podobné rizikové časti.
Hele, ale... na Toyotu to je docela ještě ucházející auto.. sice mu do Evropského standartu lecos chybí, třeba silnější benzíny a nafty, 4x4, nebo manuál v kombinaci >:-[] Ale snaží se kluci šikmoocí...
Design považuji za ucházející pouze z boku, naopak vyskouslý tvar světlometů i zadních svítilen je hodně ujetý. Na přístrojové desce mi hodně vadí ten nevkusně vystrčený tablet uprostřed, je tam daný jak pěst na oko. No a pak tu máme nevyhovující motorizaci - zoufale chybí výkonnný čtyřválcový turbobenzín cca 1,4 l (tak kolem 110 kW a 250 N.m) v kombinaci se šestistupňovým manuálem. Takže za mě nula bodů... :-O:no:
Takto z fotek to vypada super. Rekl bych nejhezci kombik v nizsi stredni. Dokonce bych rekl ze ten zadek vypada lip nez corolla hatch. Asi bych si nevybral bilou pristrojovku a sedacky, ale jinak nemam vyhrad. Urcite si to zajdu prohlidnout na salon.