Práce na novém škodováckém modelu s motorem vpředu a pohonem předních kol odstartovaly už v roce 1980. A tento modrý kousek byl jedním z prototypů řady 781.
Já bych tipnul, že z té Lady jsou přední i zadní světla. Z Golfa jsou kola (resp. disky).
A víc než Golfa mi boční linie připomíná Ritmo anebo právě sériového Favorita.
Bože, já proti Škodovce vůbec nic nemám, naopak jí fandím, ale o těch předchůdcích Fáčka se už v českých masmédiích (i zde na auto.cz) psalo tolikrát, že už je fakt nebetyčně trapné to tady zase předhazovat! To zdejším redaktorům fakt nedochází, že tímto škodovce v očích svých čtenářů jen a jen škodí?! 8-s8-s8-s:no::no::no:
Subaru, legendární Impreza, auto nižší střední, konkurent Octavie, se prodává výhradně s atmosférickou 1.6tkou a automatem, se zrychlením 0-100 za neskutečně omračujících 12s a spotřebou šestiválcové nafty v SUV...
Tak tedy popořadě:
- Rapid má z první Octavie jen zadní nápravu.
- základní dvouletá záruka kilometrové omezení nemá, rozšířená 5 let/100 tisíc km je za 2 tisíce kč a maximum je 150 tisíc km.
- ORS má 180 kW...2.5 boxery wtf?
- Pokud uvnitř nepoznáš rozdíl mezi Dacií a Fabií, pak je problém na tvé straně.
- problémy s reálnou spotřebou ?
-zavádění ABS? Počínaje druhou Fabií byla bezpečnostní v základu vždy nadstandardní (s výjimkou O2 Tour). Srovnej s Fiatem, který před rokem prodával auta bez bočních airbagů a ABS byla na mém Puntu z roku 2003 jedna z mála věcí, které chyběly do plné výbavy.
To co aktuálně na silnicích jezdí muzeum není ? Rapid na odrbaných základech majestátní a tehdy výborné Škody Octavia z přelomu tisíciletí, některé díly ještě více ošizené ? Zejména spojka, jak zdejší čtenáři jistě vědí. (Však také základní záruka je 40 tisíc km, za více než 80 nelze ani připlatit).
Ani jeden hybrid. Ani jeden schopný benzín (tam kde vRS Octavia útočí +-160 kW konkurence útočí 2.5 L turbomotory (třeba boxerem) s +- 220 kW, velmi problémové a zdraví škodlivé Diesely. Elektromobil v nedohlednu.
Malé Fabie za půl mega v interiéru k nerozeznání od Dacie. Cukající DSG, problémy s reálnou spotřebou, přehřívání motorů při dlouhé zátěži na dálnici, chlazení palivem a brutální spotřeba .... realita je realita soudruzi, nejen Škoda ale celá Evropa je jedno velké automuzeum. Lidi to kupují snad jenom proto, že nic jiného neznají a nebo ty auta prostě fasují na operáky.
Na svojí dobu byla taková Felicie výborné auto. To samé Octavia, byť výbavy a třeba zavádění ABS trvalo ve škodovce brutálně dlouho a vedlo ke spoustě škod na silnicích, ke kterým by jinak vůbec nemuselo dojít, nebo by byly mírnější. Vlastně to vždycky bylo tak trochu muzeum, jen pojízdné.