prvá generácia bola výrazná, svojská, milá. Zaujala aj mňa. Ďalšie generácie dizajnovo odišli, zostalo len bežné generické chladné kupé audi. Mali urobiť reinkarnáciu jednotky miesto blbostí.
No faktem je, ze k té prodejní mizérii přispěl i marketing Audi. Vůbec model netlacilo, o TT RS aspoň v lokálních médiích ani zmínka. Přitom zrovna TT RS by mohlo plnit roli image makera s R5 a skvělými výsledky na okruzích.
Jenže TT RS, pokud se nemýlím, se ani neobjevilo v konfiguratoru Audi.
Kdyz to vezmes takhle... Ja vidim moznost vyborne ctyrkolky, vyborny petivalec, hliníkové díly karoserie kvůli nižší váze,keramické kotouče, a vubec vsechno o neco lepsi, nez ten golf. Kdybych na to koukal podobne, tak zakladni MB C taky nebude buh vi co.
S tím se dá souhlasit. Na druhou stranu, TT skutečně má image auta pro tyhle "menšiny", ať už je to čím chce. Design je divný, nezajímavý, technika nanejvýš mainstreamová, ale ceny prémiové.TT by potřebovalo radikální řez, ale dva páry dveří udělají z nudy jen ještě větší nudu.
Ale vždyť všichni tvrdí, jak ta SUV jsou důležitá, protože už se jim do normálních aut špatně nastupuje... A já bych tomu asi i věřil. Ne, že by populace stárla, ale prostě jen zlenivěla a zdegenerovala. Když vidím, jak se i štíhlí lidé (čím dál vzácnější úkaz, mimochodem) soukají ven z auta, popularita SUV mě pak vůbec neděsí.
A to, že značky musí představovat čím dál větší šílenosti, aby v dnešní době ještě vůbec zaujaly, je ještě smutnější.
Naprostej nesmysl. Naprostej. Homosexuálové si jako auto roku zvolili i Mustang. Taky ti přijde, že Mustang je pro buzíky? Totéž Miata. "Auto pro kadeřníky". A přitom nejprodávanější na světě ve své kategorii. Je velice pravděpodobný, že pokud by se dělal výzkum mezi prodavačkami masa a uzenin v Lídlu, vyšlo by jim to samý, co zbytku populace. Mě se současné TT líbí, a do buzíka nebo metrosexuála mám stejně daleko jako ty (předpokládám).
Je vážne zaujímavé sledovať rozptyl tvojich názorov. Za niektoré by som ťa porcoval vreckovým nožíkom a s inými, napríklad s týmto, sa dá kupodivu súhlasiť.
Lenže problém TT ani nebude tak v tom, že je to malé dvojdverové kupátko, ale skôr v dizajne, ktorý vo veľkej miere priťahuje metrosexuálov a 4% časť pánskej populácie. Na obrázkoch prezentujú niečo, čo vzdialene pripomína A5, ale zároveň disponuje tým istým dizajnovým jazykom. Zle, celé zle.
jak maj lidi v posledních letech zhovadilej vkus.
Mizí kupátka a kabria.
Paka si myslej, že jsou in i v SUV a zároveň je to praktický.
Místo stylu a emocí je tu navoněná bída.
Pro extra dementy pak věci jako X6.
kupatka miznu a jedina sanca pre nich je nakoniec ponuknut dalsi par dveri.... preto aj stinger je uz rovno len ako 5 dverak ( aj nove clio RS uz v 3dveraku nemame ani pro_ceed GT ... a rovnako za mna casom dopadne aj mustang ( uz tu clanok o 5 dverovom mustangu ako mozna zachrana mena mustang do buducna nedavno bol ) a aj audi TT ( ak nechce skoncit uplne )
asi mam kvalitnu krystalovu gulu ale ze zmiznu kupatka som tak nejak ocakval uz davnejsie .. samozrejme nejake exoticke kusky od porsche ferrari a par dalsich preziju ako 3 dveraky ale obecne dostupnejsie kupatka od velkoseriovych vyrobcov proste casom podla mna zmiznu.... a 3 dveraky budu fakt vyhradene len pre lukrativnejsie a exotickejsie znacky..
PS: este pre kolegu fosteka k vcerajsej debate o novej L200:
tak nakoniec tie spatne zrkadla ma nova L200 rovnake ako predchodca .. aj ked je mozne ze v nejakej topke alebo specialnej vybave su aj mensie stylovejsie.. ale tu z tohto videa ( [odkaz] pusti si to od 25 sekundy ) da sa vidiet ze su rozmerovo nadalej uplne rovnake ako u predchodcu.. to len aby som ta vyviedol z omylu :-) L200 :yes: