Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
C4
| 14. 11. 2018 13:07
Pre xxc: Bože, prečo si dal dušu do barana... :-!
C4
| 13. 11. 2018 18:16
Dva modely nevznikly, protože C4 je prakticky mrtvá. A dle dostupných informací se ani přímý nástupce nechystá. Nový Cactus je proti starému posunutý kousek jinam a nemusí to být špatné auto, ale C4 to prostě není. A co se týká většího auta na menší platformě (xxc), tato varianta má svá omezení a většinou to není ideální.
Avatar - xxc
C4
| 13. 11. 2018 15:02
Este nie, ja mam svoj Renault rad, ale neda sa upriet, ze to je srot poskladany priblizne :-) Citroen je proti tomu iny level. Ale presne o tom to je, ze ked si rozumny clovek kupi Renault, stane sa z neho Ada :-)
Avatar - Blue Sun
C4
| 13. 11. 2018 14:07
Tyvole pomoc, Ada se rozmnožil...
Avatar - xxc
C4
| 13. 11. 2018 12:41
Tak na fore VW alebo Skody som fakt nebol, ale to nic nemeni, ze niektori ludia maju s Citroenmi problemy. Ale to nic nedokazuje, aj s Renaultami nemali ludia problemy, kym som jeden nekupil :-)
Avatar - Blue Sun
C4
| 13. 11. 2018 11:34
Ou maj faking god...
Na to fakt není co říci. Tady je sebelepší rozum v koncích.
C4
| 13. 11. 2018 11:08
A to si ešte neprešiel fóra okolo VW alebo Škody....dozvedel by si sa zase iné pikošky.
C4
| 13. 11. 2018 10:35
Vieš o tom veľký prd kámo.
Avatar - Hammunasakra
C4
| 13. 11. 2018 10:33
Tak pošli trochu mrazu do světa >:-[]

Zajímavý jak často sou věci = úplně jinak než by člověk čekal [odkaz] :-)
Avatar - xxc
C4
| 13. 11. 2018 10:17
Presiel som forum Citroenu, z niektorych chyb cloveka mrazi :-)
Avatar - Blue Sun
C4
| 13. 11. 2018 09:29
Lidi nejsou nadšení z PSA? To jsi dělal průzkum v kantýně Škody, ne?
C4
| 13. 11. 2018 08:21
Ked som pred dvomi rokmi vyberal auto, siel som na autosalon - sedel som vo vsetkom moznom, siel si niektore aj realne vyskusat k predajcom iba jedno som ofrflal uz na autosalone a ani do neho nesadol - peugeot. Ze su to crepy a ani to skusat nejdem. Kedze som siel ale zo salonu vseobecne sklamany, ze je to bieda, tak som navela siel este nakoniec vyskusat 308. Ze ked uz som skusal vsetko, nech mam obraz kompletny a toto je posledne v com som ani nesedel. 5minut jazdenia mi stacilo a bolo jasne, ze toto je jasny vitaz. Jedine auto, ktore ma naozaj oslovilo a dokonca ten vsade zatracovany trojvalec mi vycaril usmev. Bolo rozhodnute. Ale stotoznujem sa s tvojou poslednou vetou ;)
Avatar - xxc
C4
| 13. 11. 2018 07:47
Ja tak isto, ale Renault uz urcite dalsie auto nebude, aj keby zena chcela :-) Tie PSA auta su velka otazka do buducnosti, zatial z nich velmi nadseni ludia nie su, ale kupuju sa. Treba vyskusat aj ine auta, jedine tak sa da hodnotit.
Avatar - Blue Sun
C4
| 13. 11. 2018 07:26
Lidi jsou ve většině povrchní blbci a nejvíce je zajímá, jak budou vypadat před svým okolím. To mě přešlo, když mi bylo patnáct.
Nejhorší je, když s takovým chováním přijde člověk, u které bych něco podobného vůbec nečekal.
C4
| 13. 11. 2018 07:26
Ved ano, najde sa problem, lenze tie problemy su napriec vsetkymi znackami - ake velke prusery mali aj ini a ludia to tak neberu ani nebrali. Alebo aj ak sa chvilu hovorilo, tak sa vyhovoria na minulost a ze je to uz dnes OK, ale ked povies rovnaky argument, tak nie. Jednoducho selektivna slepota.
Avatar - Blue Sun
C4
| 13. 11. 2018 07:24
Ale za nespolehlivé VW to dají a ještě je omlouvají.
Já mám tyhle hospodské povídačky na salámu. Jezdil jsem Peugeotem, jezdím Renaultem, příští auto bude zase Peugeot. Bez problémů, starostí...
Avatar - xxc
C4
| 13. 11. 2018 05:28
Ale sami su si na vine, ved tak nespolahlive auta, ako boli niektore psa, sa len tak casto nevidia. Potom sa cuduju, ze ludia nedaju 50 000 € za hydropneumaticky Citroen. Ja uz by som tiez dobrovolne Citroen nekupoval (ale nedobrovolne som kupil a zatial prvy rok v pohode).
C4
| 13. 11. 2018 05:01
Ja by som k tomu povedal priblizenie ako to vnimaju mnohi ludia. Chlap sadol do novej 5008. Uneseny, ako je to super, z vlastnych dojmov odvodil, ze sa to vracia k tej povestnej technike citroenu na podvozku (uplna sprostost) a ze je to paradne auto. ALE aj tak by si za tie prachy kupil radsej VW. Jednoducho je to v ludoch to skatulkovanie a vnimanie "znaciek". Neviem ci to nazvat prave konzum ako hovori traveldrive, skor ludia maju nieco zafixovane - casto bludy a toho sa drzia. Kym sa to v ich hlave same nezmeni, mozes do takeho hustit skutocnu pravdu, podlozenu cim len chces, on si aj tak bude mysliet stale svoje.
Avatar - Blue Sun
C4
| 12. 11. 2018 22:37
Však by taky bez Peugeotu žádný Citroën dávno nebyl. Nebýt sloučení v PSA, zanikl by už nejméně před dvaceti lety, ne-li ještě dříve. Tak dlouho na pokroku rostli, až je musel Peugeot koupit a to už je čtyřicet let.
C4
| 12. 11. 2018 22:17
Ale prd. Keby ju nikto nezaplatil, Citroen tu už dávno nie je. Pokrok Citroenu fungoval dosť dlho, vybudoval mu povesť a firma na ňom vyrástla. To len my si to už nechceme pamätať. Zmenila sa doba a zmenili sme sa my. Preto Citroen vyrába to čo vyrába. S novátorstvom a sebe vlastnou dávkou extravagancie by neprežil dnes, ale nie vždy to bolo tak. Spoločnosť sa zmenila na ťažko konzumnú. Odlišnosť, jedinečnosť značiek a aj značky samotné likvidujeme najčastejšie sami.
Avatar - Blue Sun
C4
| 12. 11. 2018 21:41
Tu technickou extravaganci jaksi... nikdo nezaplatil.
Avatar - xxc
C4
| 12. 11. 2018 21:41
Ten novy C4 by mohlo byt nieco ako Scala, na malej platforme vacsie auto. Moze to mat uspech, ak to bude pekne, lacne a podari sa.
Avatar - Blue Sun
Kaktus měla být levná popelnice
| 12. 11. 2018 21:40
Nějak musí své mindráky ventilovat...
Avatar - Blue Sun
Elektrifikace
| 12. 11. 2018 21:39
Někteří si najdou jakýkoli důvod k nadávání na EU.
Avatar - xxc
C4
| 12. 11. 2018 21:38
Zase ten hydropneumaticky podvozok ziadna vynimocnost nebol. Jazdilo to sice este o trosku lepsie, len urcite nie o tolko lepsie, o kolko to bolo drahsie. Ale aj tak bola C5 najlepsie auto, co som mal :-) Lenze ani tie nove na emp2 platforme nejazdia zle. Uz take princezny na hrasku (co vyzaduju maximalny komfort) si kupia Mercedes S, alebo Lexus a pod.
Avatar - Hammunasakra
Elektrifikace
| 12. 11. 2018 21:35
Nemám info = ale nevidím důvod pro výrazně jiný ceny než ve zbytku světa. Muže bejt že díky množství tam vyjdou EV levněji
Avatar - Hammunasakra
Elektrifikace
| 12. 11. 2018 21:32
Tak povídej = co na tom nechápeš? Co z toho nevíš? :-)
Elektrifikace
| 12. 11. 2018 21:24
Je nejaky prehled jak jsou na tom v Cine cenove elektricka auta oproti spalovakum ?
Avatar - del42sa
C4
| 12. 11. 2018 21:23
a kdo říká že byl ? ovšem modernizací C - Cactusu vznikly dva celkem velmi podobné automobily, které si navzájem lezou do zelí. Náhrada bude tedy jen jedna ;-)
Avatar - del42sa
C4
| 12. 11. 2018 21:21
těžko ale někdo uvěří tomu, ža za to může jen ta hydropneumatika... ;-)
Avatar - WinDiesel
Elektrifikace
| 12. 11. 2018 21:16
Jsi zralý na prognostický ústav a potom po nějakém čase Humus Sakra for Prezident !!!!!!!!!!!
Avatar - Hammunasakra
C4
| 12. 11. 2018 21:06
Nojo vo tom to je = o zákaznících
Kaktus měla být levná popelnice
| 12. 11. 2018 21:03
To sa môžeš iba tešiť aj do smrti...tradícia funguje len ak do kasy nosí prachy.
C4
| 12. 11. 2018 21:01
A...a...a...vo...vo tom to je... 8-s
C4
| 12. 11. 2018 20:28
C4 Cactus nikdy nebyla náhrada C4. A podle uvedené platformy (P 208, Opel Corsa) ani nebude.
Avatar - Hammunasakra
C4
| 12. 11. 2018 20:09
Nojo ale dřív [odkaz] a teď [odkaz]
C4
| 12. 11. 2018 19:59
Nech je to čo chce, z Citroenov poslednej doby mám trochu rozpaky. Iné sú už iba vzhľadom, technikou zvlášť nezaujali už dlho. Kde je ten starý dobrý Citroen... Umrel s posledným hydropneumatickým podvozkom.
Kaktus měla být levná popelnice
| 12. 11. 2018 19:58
Ja neviem, čo majú podaktorí také zlepené zadky, nikto nikde nenapísal, že elektrina bude jediným pohonom. Holt honci čarodejníc, o čom by inak písali?
Kaktus měla být levná popelnice
| 12. 11. 2018 19:26
Ale veď to je práve na Citroene to krásne :-) Pevne verím, že svojej tradícii ostane verný aj ja si zas po dlhom čase znova kúpim - Citroen. Ale zatiaľ ten čas nenastal, ich momentálna nekoncepcia mi úplne nesedí. Ale zas mám istotu - raz to príde, a strašne sa na to teším >:D
Avatar - Hammunasakra
Elektrifikace
| 12. 11. 2018 18:55
Kdybys neplácal = elektrifikaci táhne Čína, Tesla doma s pár modelama trvale nestíhající počet objednávek = prodává víc než Mercedes a šlape na paty BMW = audi předhonili už dávno

Evropa hraje 3tí housle = elektrifikace tady zatim zdaleka neni na pořadu dne. Pozadu sme i s vodíkovym pohonem = to doma i na americkym kontinentu táhnou japonský automobilky = u nich doma sou stejně jako s [odkaz] o desetiletí napřed [odkaz]
Avatar - _Karel_
Kaktus měla být levná popelnice
| 12. 11. 2018 18:23
Pokud nabídnou i elektro, a ne JEN elektro, nevidím problém.
C4
| 12. 11. 2018 17:42
*hatchback, pardon, zvyk z předfaceliftované verze
C4
| 12. 11. 2018 17:41
Já jsem zase slyšel že to má být jenom cactus a crossover...
Avatar - del42sa
C4
| 12. 11. 2018 17:15
Bude to nová generace C4 (bez Cactus) nikoliv nový C4 Cactus. Ten jakožto přechodný model úplně zanikne a nahradí ho nová C4 ;-)

bude ve třech provedeních: 4 dveřové, 5 dveřové a SUV
Avatar - KANKUNEN
Kaktus měla být levná popelnice
| 12. 11. 2018 16:36
A teď to bude dráha popelnice, Citroen jako vždy, bez koncepce.
Elektrifikace
| 12. 11. 2018 15:54
"Elektrifikace je v automobilovém průmyslu velkým tématem a ani skupina PSA nechce zůstat pozadu."

Velkým tématem je kvůli tlaku EU na emise. PSA a i jiným automobilkám nic jiného nezbývá, než nabídnout elektromobily a hybridy, aby splňovali limit emisí na prodané auto. Další možností je vodíkový pohon, ale ten je mnohem komplikovanější, dražší a zdaleka není tolik čerpacích stanic.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku