Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Štýlo
dr.Remorey
| 21. 11. 2018 15:21
poskoč si at ti neuniká sranda, ty psychologu ;-)
Štýlo
Mig_35
| 20. 11. 2018 23:05
tvoje mindráky? stačí trochu dobré vůle.
Štýlo
dr.Remorey
| 20. 11. 2018 17:49
asi nerozumim reci tvého jmene, navíc si nejsem jistej, jeslti to pujde léčit :-(
Štýlo
Mig_35
| 19. 11. 2018 12:43
jj dobře situovanej lesník si koupí géčko, to dá přece rozum.
těžký frajer v centru s malým penisem, velké penisy mají řidiči Renault Megane. musím říct kamarádkám, ať se po takových dívají :yes:
Avatar - Hammunasakra
G
Hammunasakra
| 19. 11. 2018 00:12
Nevyrovná ale pro takový to běžný ježdění [odkaz] a zvládne to i holka [odkaz] :-)

A je to benzín = jezdí i v -22°C ruský zimě [odkaz] >:-[]
Avatar - Beefcake
G
Beefcake
| 19. 11. 2018 00:06
Naozaj Lexus zvladne v terene to iste ? Dost pochybujem, ze sa vyrovna RR, nieto este Gcku.
Avatar - Beefcake
Gcko
Beefcake
| 19. 11. 2018 00:05
To ako vazne tu niekto kritizuje Gckove dvere, palubovku, atd ?
Auto je presne take, ako chceli, ci uz su to tie spominane dvere, alebo materialy. Snad niekto nepochybuje, ze by to vedeli spravit aj inak v aute za 100K.
To je akoby niekto kritizoval za podobne veci Wrangler.
tak klasicke Gecko
mireksgt
| 18. 11. 2018 21:04
Nemáte pravdu, bohužel. Jezdil jsem s předchozím Géčkem u mého šéfa. Nové Géčko je o něco kratší, což je vidět na posledních bočních oknech, která jsou u předchozího modelu delší. Takže nové Géčko není "nati­ahnu­tejsi­e"..­..
"Díky" těmto novým proporcím má nové Géčko menší, kratší kufr a má, jak je vidět ve fotogalerii, asi deseticentimetrovou přepážku za zadními sedadly, což staré Géčko nemělo.
Ve starém Géčku jsem po sklopení sedadel občas převezl něco velkého, protože tam byla rovná plocha od dveří až po sklopená sedadla, zatímco v novém Géčku by s tím byl kvůli té přepážce dost velký problém.
Auto má 2 vážné nedostatky
multimatlal
| 18. 11. 2018 19:26
Tím prvním je, že většina jeho majitelů jsou podle mně hodně pochybná individua. A tím druhým, že na něj nemám. Jinak dokonalost!
Avatar - rokyta.p
G
rokyta.p
| 17. 11. 2018 22:25
a co takhle 4x4 na druhou [odkaz] ;-)
Avatar - rokyta.p
Marnost
rokyta.p
| 17. 11. 2018 22:17
Zas pokud ty dáš za Duster 15 výplat a Vabis za Géčko 4 výplaty. Tak je otázka, kdo je víc marnivější že >:D
Štýlo
dr.Remorey
| 17. 11. 2018 15:05
Kdyz si to poridi nejakej dobre situovanej myslivec nebo lesnik, tak to chapu. Ale jak z toho vidim vystupovat nejakyho tezkyho frajera v centru... nalestena krabice, velky chromovany kola, rikam si jen " jojo, chudak tvoje zena"
Avatar - wakantanka
Takhle ne
wakantanka
| 16. 11. 2018 18:07
S tým komfortom mimo cesty to je tak, prejdi si niečo v tomto a potom tu istú trasu niečím iným. Toto je fakt mimo cesty iný level.
Avatar - Dinar
G
Dinar
| 16. 11. 2018 12:47
Přesně tak, G v pětistovce, nebo ještě lépe v AMG verzi je jedno z nejpozérštějších aut vůbec, proto je logicky častým jevem moskevských ulic. ;-)
tak klasicke Gecko
99matthew99
| 16. 11. 2018 12:15
Auto v teste ale nieje cierne :-) ja tiez niesom velmi na cierne auta ale na Gcku mi akosi pasuje najviac.
Avatar - vabis
G
vabis
| 16. 11. 2018 11:29
Co povazujete za prakticke? Logan Combi? Octavia v nafte? Panda? Slevova karta na zeleznici? Jakekoliv ale sluzebni? Auto je pro ty co znaji puvodni Gecko a v puberte se jim rozzarili oci kdyz u horske chaty stala Niva nebo jeli vojaci s Gaz69. Neprakticke jasne, stejne jako kabriolet, motorka nebo rogalo. O to prece jde, je to hracka pro velky kluky a holky. Playstation nebo Gameboy je prece take blbost, proc si ji tedy deti kupuji? Pokud jsi vyrustal na Skode120/Favoritu auto stejne neni pro tebe a budes do smrti porovnavat Rapida a Scalu. Jenze zivot je i tam venku, mimo ponurou mistnost ktera ohranicuje tvuj doposavadni svet. Osobne sice do prirody preferuji Landcruisery, Mercedes u me patri nad volnobeh do leveho pruhu, ale Gecko je krasna vec. Libi se mi, ze jde s dobou daleko vic nez Defender (pritom posledni Defik ma s prvnim kupodivu stejne snad jen panty do dveri jinak fakt ani jeden dil), na druhou stranu zustalo porad zcela jasnym Geckem. Jinak oderky u draheho auta samozrejme vadi, nadruhou stranu auto chces.
G
Velkoodběratel_kukuřice
| 16. 11. 2018 10:35
Abych to upřesnil, auto na styl za 3 mega klidně RR v plné palbě nebo velký Lexus, který v terénu zvládne to samé a ještě je po všech stránkách komfortu a prostornosti lepší. Za další pochybuji, že i boháčům nevadí jezdit autem do džungle. Myslíš si opravdu, že majitelům třeba 7 nebo RR nevadí škrábnutý blatník, disk, nebo lak. Vadí a hodně, zvlášť když to auto tak stojí. Nejde o ty peníze za opravu, jako spíš o celkový dojem, která má okolí z auta. I drahé pick-upy v USA nejezdí moc do terénu, ale je to spíše stylovka. A stylovka rozhodně není auto s poškrábaným lakem. Málokdo si proto koupí vyloženě tohle auto do terénu a co se týče respektu, tak i tomu Pajeru uhneš.
Avatar - euro89
G
euro89
| 16. 11. 2018 10:34
A pritom stacilo napsat, ze nejsi cilovou skupinou pro G-Klasse. :-!
Vsechno, co ti na tom aute vadi, vyresi dnes tolik modni SUV, kterych ma Benz v nabidce dostatek od GLA po GLS.
Tradicni zakaznici G-Klasse ji ale kupuji prave proto, jaka je a i u nove generace bylo jednim z ukolu vyvojaru zachovat napr. charakteristicky zvuk zavirani dveri, ktery je podle me naprosto uzasny a navykovy. :-)
Ze by zrovna s G-Klasse vetsina lidi nejezdila do terenu... to plati mozna pro okazale verze AMG, 6x6, Landaulet, 4x4 na druhou a pod. Ale klasickou G500 nebo G350d si kupuji treba tady v Bavorsku casto sedlaci, kteri s ni jezdi vsude, kam potrebuji. V ceskem prostredi tyhle auta clovek asi skutecne potka spis v centru Prahy v Parizske ulici, nez na horach, ale nezapomen, ze cesky trh je pro G-Klasse naprosto marginalni.
Ja se treba moc nepovazuju za cilovou skupinu pro SUV, ale Gecko bych si jako auto pro rodinu dokazal jednou predstavit. A zadny prehnany AMG, ale prave klasickou G500 na seriovych kolech, se kterou si v pohode vyrazim na vylet do prirody, na nejakou odlehlou horskou chatu a pod... :-)
Avatar - 3_diamanty
Takhle ne
3_diamanty
| 16. 11. 2018 10:23
ja takemuto autu vravim proste "valcovac" .... podobne ako aj X5 a X6... je jasne ze taketo vozy si majitel do tazkeho terenu pri stavbe chaty ani na vozenie dreva na kurenie asi nekupi... to radsej zoberie z Aciek 10 rocnu L200 .... aj za mna je to kusok skoda ze Gecko je dnes uz skor ukazkova imidzova kara ako realne majitelmi pouzitelnym pracovnym naradim do terenu... aj cena mi pride uz v zaklade fakt taka "vysoka" ze potom clovek sa s tymto drahym kuskom bude bat ist aj do terenu hoc je aj milionar... ved chod kdesi do "terenu" s takymto krasavcom za par melonov kde len lak je iste drahsi ako sa nam sniva .. a rovnako oskriet taketo pekne a drahe disky asi tiez nikto nechce .... ale ako rodinne auto na obcasny vylet do divociny v pohode... slusne zarabajuci sportovec alebo nejaky podnikatel ci lekar byvajuci mimo mesto si takto moze jazdit skutocne kralovsky denno denne ... ale podobne je na tom aj range rover a par daslich v tychto vodacha cenach... proste nie su to vysloveni pracanti hoc by to aj zvladli ale skor su to uz prave tie "valcovace" na "valcovanie" vsetk&ych naokolo uz len svojou vizazou a cenou ... takze kto chce pracovny terenak na svoj novy rodinny ranc alebo na chatu a na vozenie "vsetkeho mezneho" tak tu urcite za mna radsej ranger amarok alebo L200 :yes:
Avatar - 3_diamanty
Spatne Zrkadla
3_diamanty
| 16. 11. 2018 10:14
dobry postreh.. zrovna tieto zaoblene Ceckovske "usi" mi tam tiez nepasuju idealne svojim tvarom ale kto uz kuka takemuto autu na usi :-) .. ale inak dobra poznamka :yes:
Avatar - 3_diamanty
Interier
3_diamanty
| 16. 11. 2018 10:03
ten tablet sa nepaci obecne ani mne ( ale tak taka doba ) .. ale vzhladom ku krabicoidnej kasni to nakoniec paradoxne prave tu na tejto "legende" neposobi az tak "neprirodzene" ako pri inych klasickych "rozvalenych" zaoblenych medvedoch ... dokonca prave k tej "kratkej" a vysokej palubke tento "tablet" tak nejak aj zapasuje ... ale teda hlavne ze je to na sirku orientovane a nie na vysku ako u espace/talisman a tesle kde to ozaj uz zavana doslova az nekukatelnostou a vizualnym amaterizmom na ukor co len kusku vkusu a elegancie a logiky...

skoda len ze noce Gecko nie je v zaklade kusok lacnejsie .. pride mi ze z povodneho Gecka si meda beda spravil mozno az moc velku imidzovku co je podla mna skoda ... trosku to podla mna kazi celkovy povodny koncept a charakter vozu ale kto na Gecko ma tak iste za mna radsej Gecko ako nejaku vytunenu 400 konovu sportovu karu ktora je aj tak k nicomu .. zlate Gecko :yes:
Avatar - 3_diamanty
G
3_diamanty
| 16. 11. 2018 09:50
pajero ale nie je Gecko... tak ako aj hyundai coupe nie je carrera ;-)

mne ale tie 3 melony za Gecko pridu stejneu daleko zmysluplnejsie ako povedzme 3 melony za carreru... ale to je zase uz subjektivne jasne ok :yes:
Avatar - 3_diamanty
tak klasicke Gecko
3_diamanty
| 16. 11. 2018 09:37
sa mi vzdy pacilo.... to nove je kusok "rozcapenejsie" a natiahnutejsie ako to minule ale ani mini po "reinkarnacii" ci beetle neostali na povodnych rozmeroch z rokov N takze toto sa da chapat.... navyse na rozdiel od miniho a beetlu tu narast rozmerov Gecku vobec "neublizil" a auto nijak nezhovadil ale naopak.... lebo snad nikdy nemalo "krajsie" proporcie ako dnes :yes:

osobne by som ale nechcel zrovna cierne Gecko ( posobi na mna kusok akoby zlodejarsky ... iste je aj v nejakej "krajsej" farbe na predaj ( toto moze byt .. a zaroven vyniknu detaily na kasni [odkaz] ) ... hoc neviem preco v testoch je to vzdy len sama cierna ale to nic .... ako take Gecko za mna nema vobec ziadnu zasadnu slabinu ani chybu ( opat dokonala svetlost aj vyhlad z kabiny ok... auto je solidne vysoke .. ziadny pricupeny radoby terenak olizujuci travu ako je dnes v mode ) .... a dovolim si tvrdit ze s touto reinkarnovanou vizazou aj s tymi sucasnymi proporciami je defakto "nesmrtelne" .. aj o dalsich 30 rokov totiz bude krasne.. co sa uz o nejakej X6 z rovnakej doby neda povedat .... ach jo... co tu vlastne pisat..... proste zlate Gecko... vzdy som ho mal rad... a zda sa ze tato laska je tu proste vecna :yes:
G
Londonbridge
| 16. 11. 2018 09:37
Toto auto nie je o dizajne , spotrebe a tabletoch...je to imidz a status a pohlad z vysky na ostatne lacne automobili ktore sa strachom uhybaju a davaju prednost. Najlepsie bude vyzerat na Moskovskych bulevaroch a myslim ze od tial pride najviac objednavok...
G
flipmode
| 16. 11. 2018 09:36
S vetsinou se da souhlasit, ale asi nerozumis premysleni lidi, kteri maji dost penez-proc si kupovat Pajero, kdyz muzu mit G-wagen? Resit odreny blatnik v aute za 4 mega?? To proste nikdy neresis, stejne jako spotrebu nebo pojisteni.
Takze neprakticke, zbytecne, nekomfortni atd. ano, nicmene kdyz bych vylozene kupoval vozitko do terenu, po Pajeru se ani neohlednu a valim do MB.
Takhle ne
flipmode
| 16. 11. 2018 09:32
Ne, takhle ne. Z puvodniho tvrde-terenne orientovaneho vozu, ktery byl cool, se stal takovy metrosexual, ktery chodi do posilovny a stale umi v terenu, ale zaroven si hraje na neco co vubec neni.
Vlastni zkusenost je nedobra-na takove auto mega malo mista vpredu a vzadu (merim 190), velmi neprakticke (zadne prekvapeni), na dalnici je svist vetru otravny. Interier, byt materialy jsou kvalitni, na me pusobi buranovite, otvory ventilace vypadaji jako by tam vubec nepatrily, ty dve velke screeny v tomhle interieru pusobi vazne mimo...ale design je vec ciste osobni.. S autorem take nesouhlasim z hlediska komfortu, nic vylozene spatneho, taky zadny zazrak s vyjimkou velkych nerovnosti; tam to slape! Motor je ale pecka, to MB / AMG samo umi.
Dnes je to vozitko, ktere dodava hlavne ego a tezi z charisma dob minulych. Cena, spotreba atd. je nepodstatna, nepouzitelnost toho auta v normalnim zivote je zasadni problem.
Avatar - kaa
Interier
kaa
| 16. 11. 2018 09:30
Ten ošklivý maxi tablet místo přístrojovky teď budou cpát do všech modelů?
Avatar - Loptos
Spatne Zrkadla
Loptos
| 16. 11. 2018 09:18
Ale pouzili z 10rokov stareho Ccka nie? :-)
Marnost
Joab
| 16. 11. 2018 08:51
Přesně tak. Stejně už jsme všichni mrtví..
Avatar - nathan
Marnost
nathan
| 16. 11. 2018 08:43
Marnost nad marnost, všechno je marnost.
G
Velkoodběratel_kukuřice
| 16. 11. 2018 08:36
Toto auto měl příbuzný, r.v. 2015 a musím říct, že G není uživatelsky příjemným autem a pokud ho někdo vyzkouší, tak ho nejspíš nekoupí. Jednak se mi moc nezamlouvá kombinace vysoké a úzké kabiny, hlavně při nájezdu do zatáčky. Další je téměř kolmé čelní sklo, neskutečně zašpiněné již po krátké projíždce, neboť hmyz se nemůže sklouznout jako v případě jiných skel. Zavírání dveří má zvuk jak v nějaké Dacii nebo Gazu a je zapotřebí s tím trochu třísknout. Hluk v kabině je velmi vysoký, hlavně při dálničních rychlostech a auto velmi drahé. Jasně teď řeknou lidi, no ale tak je to off-road, ale většina kupců stejně nejezdí do terénu. Takže jedinou funkcí je získat macho styl ale za cenu průměrných jízdních vlastností s kombinací vysoké cenovky. A i když auto příbuzný občas využil v terénu tak stejně je to pořád velmi drahé auto a člověku se nechce ho tahat těžkým terénem s vědomím, že někde může nechat kolo nebo blatník u auta za 3 mega a že lepší je si koupit Pajero nebo podobné, kde ho to tolik nebude zatěžovat.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku