Tak ono tie gumy odrovnáš aj na športovejšom seriovom sedane.
SUV asi nebude nikdy moc športové,ale tieto rýchlejšie verzie "gazíkov" sú už celkom schopné aj v zákrutách.
Naprosto si to trefil. Toto je verze pro rychlou jízdu v přímce, nic víc od toho snad nikdo soudný nečeká. Gumy v zatáčkách okrohu kdyby mohly, tak spachájí sebevraždu, po pár ostřejších kolech bych nechtěl vidět ty sjeté hrany dezénu. Pro frajeření na D1 ok, ale na okruh to prostě nepatří.
SUV na okruh nepatri kto ho tam bude tahat? Ano 300 konove auto pojde slusne to vieme aj bez toho aby mu merali casy na okruhoch. Zachvilu budu tahat na okruhy aj G 500... WTF
Teplejší trať a letní gumy můžou 2-3s udělat...
Každopádně je to čas, který tam jezdí závodní auta s o sto koní menším výkonem, a to není pro atecu špatná vizitka.
Presne tak, čas 2:07 je pre SUV, naviac na zimných gumách a chladnom asfalte zrejme s nevalnou adhéziou dobrý čas. Letné gumy a ideálne podmienky by nejakú tú sekundu skresali.
Test na okruhu jen potvrdil, že ostré (rádoby)sportovní auto by mělo být alespoň volitelně k dispozici s manuálním šestikvaltem a třemi pedály!
Jinak by bylo moc zajímavé, pokud by Atecu Cupru na okruhu někdo porovnal s Leonem Cupra nebo ještě lépe s Leonem Cupra ST s pohonem všech kol. Tam by se při použití stejného motoru jasně ukázalo, o kolik je ze sportovního hlediska zcela nesmyslná koncepce vyšší světlé výšky a mnohem vyššího těžiště pomalejší.
RS230 to měla kolem 2:05 (téměř ideální podmínky)...tenhle čas není úplně špatný, na pořádných gumách a na suchu by to asi vypadalo jinak... ale asi to je jen návnda pro diskutéry :-) už visím na háčku...