Ten kdo uvažuje o malém autě v této cenové hladině, tak peníze moc neřeší. A v tu chvíli je a1 o tolik propacovanější než ibiza (nic proti ní, moc hezké auto), že není nad čím váhat. Design se moc povedl. A je jen typické pro zdejší komunitu, že se audi a koncernu nadává že jsou usedlí a když se odvážou tak se hned objeví že je tam moc hran. Za chvíli ještě někdo napíše že je tam v interiéru moc barev. >:-[]
Za mne brutální skok dopředu, předchozí A1 byla nekoupitelná, toto bude hit. Takto má vypadat malý vůz u kterého se na vývoji nešetřilo. :yes:
Nová Audi A1 zvenku nevypadá zle (i když je překvapující zrušení pomocných okének v C sloupích, které byly u 5dv. hatchbacků Audi po léta poznávacím znamením), ale budiž. Spíš mi moc nesedí interiér, který je podle mého názoru až příliš zaplavený samoúčelnými hranami. Podtrženo a sečteno, pokud bych netrval na motoru 2.0 TSI (který ale budu kupovat jen zlomek zákazníků), víc by mi sedla současná Ibiza 1.5 TSI, která je i mnohem levnější. Pokud tedy někdo značku Audi (nebo jinou malou prémiovku) nebere jako nezbytnou součást svého image... :-O
Jj, je mi to jasné, snažil jsem nějak jemně vzbudit pochyby pana redaktora nad jeho odvážným tvrzením a nechtělo se mi rovnou napsat, že píše kraviny. :-) Asi bude příště lepší takové informace přibít na dubovou fošnu a tou ho majznout po kedlubně. >:D
Ono to není ani tak zajímavé, jako je to (samozřejmě) jasná blbost:
"Only the 40 TFSI has a couple of muffler tips showing, and considering it's got 200 HP, we think it deserves it. This model is the only one to get a 6-speed !wet-clutch! DSG gearbox, shared with the Polo GTI. All the rest are available with the 7-speed unit, and we do know we're supposed to call it "S tronic," but it's the same thing."
[odkaz]
P.S. Zrovna u Audi še teď (WLTP) tak strašně nudí a neví co z prachama, že vymýšlí novou (suchou! pro 320Nm!) dvojspojku pro jedinou motorizaci jediného modelu a v roce 2018 jí dají jen 6st. >:-[]
Prý "opravdu"!!!
Běžte už někam i s údajnýma "technikama".
Jsou mokré (320 Nm!) až na dno a pokud to sami nevíte, tak si to aspoň ověřte (když už vás na to tady někdo upozorní) u důvěryhodného zdroje a neptej se někoho, kdo si hraje na technika apod. 8-s
Na tomto aute by som pochválil ten pekný lak. Ale to je tak všetko. Zvonka je to hnusné, hlavne ten štrbavý predok s medzerou pod prednou hranou kapoty a mriežkami 3x väčšími, než koľko chladič a klíma potrebujú...
Interiér je úplne mimo krásu, mimo dobrý vkus, mimo luxus, mimo šport, mimo všetko. Plus minimalistický druhý pár dverí, z toho sa bude vyliezať ako z tanku.
Divný spôsob ako utratiť prachy. Prisámfakt, Škoda Fabia vyzerá lepšie.
To je zajímavé, že Polo GTI má mokré spojky
Fitted as standard with a wet six-speed DSG transmission
[odkaz]
a Audi u stejného motoru suché. A ještě zajímavější je, že dosud koncern VW měl jedinou šestistupňovou DSG pro příčnou montáž DQ250, která ovšem byla mokrá. Takže museli speciálně pro A1 vyvinout kompletně novou DSG se šesti stupni a se suchými spojkami.
Čakal som aspoň trochu ostrej kritiky. Za volantom som sa cítil úplne rovnako, ako v novej Ibize. Tam, aj vo Fabii viem tvrdé plasty prepáčiť, ale pri A1 je to už výsmech zákazníkovi, uznajte. Som zvedavý, ako sa s tým jazdí, ale zatiaľ mi toto auto nedáva zmysel.