Agilní to auto je, kvalitní a utlumený podvozek, ticho na palubě. Podprumerna dynamika ? No to záleží jaký si koupíš motor. Dizajn je subjektivní věc a v interiéru je více měkčeného plastu, než v Octavii. Jo a teď jsem ujel čerstvě 800 km v tvém milovaném Superbu 2 a mohu jít na rehabilitaci se zády.. perfektní podvozek ! fakt, že jo
Možná by si měl přestat plácat a taky se v tom Mondeu projet, nejel si ani aktuální, ani předchozí generací a mudruješ tady...Ale co chtít od člověka, který si myslí, že Octavie je lepší, než MB E...
Zastanu se novinaru - jde o dobu kdy auto testuji. Neni to jen o skodovkach. Kdyz prijde nova generace 5er, ta nova je najednou uz ne tak skvela jako v dobe sveho uvedeni. To je proste normalni.
Miromena a Ozzmana nema cenu komentovat. Dle nich ma Ford vse nej, dokonce kvalitni interiery i kdyz je vseobecne znamo ze to je Fordi hodne velka slabina no a Miromen jde tak do extremu ze kvalitu zpracovani Focusu dava nad Golf.. to si kazdy musi poklepat na celo.
Tezke, neagilni,. zavalite, podprumerne dynamicke s ne tak praktickym a nekvalitnim interierem a hroznym designem. To by zjistil stejne jako spousta ostatnich. Proto se neprodava a ojetiny stoji stejne, jako Oktavie.
To jo = teda nemusí ale protože nejsou schopný konkurovat spalovacíma motorama, když musí plnit emise = WLTP je fakt položilo na lopatky = tak vymysleli VWelkej přechod na elektriku
Jestli to je dobrej plán a jak vyjde = to je otázka. Na kterou mě docela zajímá odpověď
Tak to doufam, že jsi si poznamenal to co jsem doposud negativniho poznamenal k tomu focusu. Aby si nebyl dalši co mi bude někdy v budoucnu vyčitat, že jsem to nikdy netvrdil. Protože ja nejsem zrovna ten co se opakuje jak kolovratek.
Jinak napsal jsem to jinde a napišu to i tobě a to, že ten součastny focus je auto se kterym jsem celkově vzato nejvic spokojen z aut, ktere jsem vlastnil. V podstatě je jen par věci, ktere mi na něm vadi a však jsou to všechno jen drobnosti nic co by mě nějak vic nesedělo či vytačelo. A samozřejmě časem mi prošlo rukama vicero aut takže je i větši možnost srovnani.
Seš tak trochu jak čeští novináři vs. Škoda. Pokud se chceme dozvědět chyby modelu Škody, je třeba počkat na nový model. U tebe musíme počkat na další koupenou značku.
Tvůj Golf byl svého času absolutní špička, vida - prý nebyl, dnes je špička Focus.
On to nepiše poprve. A když jsem mu napsal, proč tedy majitele u toho kvalitniho japonce, krom jineho řeši jak jim hnijou snad i plasty tak nějak nebyl schopen nic napsat. Dokonce napsal takovou usměvnou věc, že zahlidl focuse, ktery měl rezave kotouče. A když jsem mu napsal, že nevim čim to muže byt, ale, že ja měl korozi na kotoučich u všech aut včetně Golfa, ktery měl ještě jednu zajimavou nelichotivost což se ukazalo jako vlastnost těchto brzdiču u modelu, ktere je měli s čimž jsem se jinde nesetkal, tak opět od něj žadna reakce.
To jo, kolik těch Fordu mělo problémů zejo, myslím, ze problémy mívají v posledních letech jiné značky, jednu máš doma...i se slavným motorem. >:D Mitsubishi je tak úspěšně, že Lancer už presluhuje a o korozi se v souvislosti této značky , stejně jako u starších Fordu tradovaly báje. Zrovna 1.6 Atmo je původně Japonský motor, proto byl tak oblíbený a dodnes si dvojkové Fokusy s tímto motorem drží cenu oproti jiným motorizacim.
Ford je Evropská trojka i v delším pohledu. Že se ti ta auta nelíbí, je tvůj názor a soudit dle jednohi měsíce....
Co je špatného na jejich portfoliu ? Seženeš od supermini po Muscle Car. V každé třídě mají co nabídnout. To se o Mitsubishi už asi 20 let nedá říct v Evropě..
Na ty tvoje blitky nema cenu nic psat. Jen by mě zajimalo jak je možne, že si pořidil vuz s pověsti "kvalitnich" a "spolehlivych" vozu jako je VW. Navic Polo, ktere je idealni tak pro ženske nebo bezkulčaky.
kedysi dlhorocne 2 najpredavanejsia zancka v cz vam tam z roka na rok pada v tabulke dole ( a o rok ju uz da asi aj peugeot a kia ) .. ale pri jej sucasnom portfoliu sa asi ani je je comu cudovat ( kdeze zlate casy fordu su ) ... u nas koniec koncov fordy nikdy neslapali a je to vcelku pochopitelne ak vidim tie cenovky a aj co mam skusenosti od znamych ... osobne nevybral by som si okrem edge a mustangu tam od nich proste nic :*) aj keby som mal melon .... to uz radsej arteona alebo sorento ze jo
svojho casu ( r2011 ) bol uz vybehovy ford focus 2 1,6 durateq s euro 4 o 2000 eur drahsi ako lancer sportback 1,6 mivec s euro 5... pritom asi netreba ani pripominat kvality akehokolvek japonca voci fordu ... dodnes zlaty misak sluzi bezporuchovo ... a ford to tu aj tak casom asi zabali .. eu dnes uz nie je podla mna pre neho .. skor amerika a cina :yes:
Mondeo zaspalo dobu. Bylo staré už když přišlo v EU na trh. Snad kromě líbivého vzhledu nemá co nabídnout. Fiesta je ukrutně drahá a není hezká (ta evoluce Aston Martin designu na malých autech prostě nefunguje), fokus to stejné.
Můžu bít i starce, nebo ti se nebijí? Jde o to jestli je to etické nebo neetické. Přinejhorším bych si musel podat čtveráčka ale ten vypadá že bude umět rychle utíkat a já jsem z formy … >:-[] >:-[] >:-[]
Kombinace znovu dělaných homologací s faktem, že některé modely byly na konci životnosti a tak byly "odstřeleny! třeba o rok dříve a nové modely nejsou hotovy, to se srovná ALE BUDE TO TRVAT MINIMÁLNĚ ROK, máloco se bez rizika dá hodně urychlit
Ekonomika = furt a furt roste [odkaz] Asi si myslel zpomalení růstu
Neboj určitě přijde i opravdovej pokles = tak do roka a do dne? ;-)
Pak můžeme začít brečet = jak absurdně sme promrhali mimořádně dlouhý období konjunktury. Hubu doporučuju rozbíjet těm kdo za to můžou = premiérum = Sobotka a 2x Babiš :-):-)
již třetí čtvrtletí pomalu ale jistě klasa, jsem zvědavý, zda už to má vliv na prodeje a nebo má zatím vliv údajný nedostatek homologovanych verzi jednotlivých modelů...
Pozeram, ze Ford to pomaly moze zabalit: Fiesta padla na desiate miesto, a Focus na siedme. Mondeo, Kuga, Ecosport nikde! No este ze je tam aspon ten Mustang...
No, myslím, že je konec zlatých časů normálních aut. Do srpna se dala koupit ještě auta v benzinu bez filtru pevných částic. Už takhle v nich bylo plno kravin navíc, viz start stop, elektronické ventilky a jiné zbytečnosti. Tyto nová auta už jsou teď nebezpečím v poruchovosti, poněvadž elektroniky je tam přespříliš. A tak mě to už neláká si nějaké koupit, poněvadž bych si přál normální auto bez otravných zbytečností okolo. Turbo dejme tomu, jede to s ním opravdu lépe, než atmosféra, ale to je všechno, co bych překousl. Nějaká močovina aj. ani náhodou. Děkuji nechci.