Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak to vypadá uvnitř elektrického závoďáku Seatu? Útroby ukazuje povedená animace

Když máte ve voze navíc akumulátory o celkové hmotnosti 450 kg, musíte tomu celkovou konstrukci auta značně přizpůsobit. Jak si s tím poradil Seat v případě elektrického závoďáku?
Zpět na článek
25. 12. 2018 20:45
Skutečně odporné...
Pohled do auta jako do nějaké transformátorovny. Hnus. To se má jako někomu líbit, nebo to někoho vzrušovat?!
Takový pohled pod kapotu Mustangu V8, to je paráda! :-)A co teprve ten aktustický zážitek, když tu strojovnu majitel nahodí! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
25. 12. 2018 11:12
Re: 120 ° elektromotoru
A jeste poznamka k Seatu, ktery patri k VW - nejvic nejlepsimu koncernu, ktery bude na spici elektrorevoluce.

Tak pohon Seatu je od chorvatske firmy RIMAC :-)

Nejsem si jisty, ale myslim, ze obdobne to bylo s I.D.R na Pikes Peak a zrejme Rimac vyvine i pohon Taycanu pro Porsche..

Jo VW je jednicka, zatim. Ale v elektromobilite uz ji vlak ujel.
25. 12. 2018 10:19
Re: 120 ° elektromotoru
Jj Tesla pritahuje spicky. Bohuzel tady se vsichni bavi o ponziho schematech a podobnych blbostech.

A Seat bastli dohromady 4 motory.
Kdyby byly dva, tak nereknu.
Ale oni proste kdyz jim dva nestacily, tak tam dali 4.

To je nehorazny bastl hodny tak maximalne nejaky garazovy firmy.
Avatar - elektrikar
25. 12. 2018 00:44
Re: 120 ° elektromotoru
Optimální pracovní teplota elektromotoru je -273,149 °C (absolutní nula) kdy dochází k jevu známénu jako supravodivosti a motor pak může pracovat s účinností blížící se 100%. Oproti tomu konvenční synchronní 3 fázový elektromotor používáný v dnešních elektromobilech je schopen pracovat s účinností pouze 97%.

Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Avatar - elektrikar
25. 12. 2018 00:35
Re: ACZ ste ubohi..
Tomu se říká schizofrenie >:D
Avatar - elektrikar
25. 12. 2018 00:34
Re: 120 ° elektromotoru
To je proto, že Seat neumí uděla elektromotor o výkonu 250kW jako Tesla :-! Aneb všichní ví že něco nejde i přes zjevnou realitu - Tesla to vyrábí a prodává... 8-s

Prostě Tesla přitahuje špičky v mezioborovém inženýrství ať se nám to líbí, nebo ne.

Zdroj: [odkaz]
Avatar - elektrikar
25. 12. 2018 00:29
Re: Elektrický závoďák Seat?
To jste asi trochu mimo, když máte 4 palce dolu a pouze 3 nahoru >:D >:D >:D Resp. jste asi trochu "omezený" >:D
24. 12. 2018 22:26
Re: ACZ ste ubohi..
Me spis zarazi, ze jeden autor poklada elektrozavody za ekoterorismus a druhy pise o povedene animaci elektrickyho zavodaku.

Slovy M.Stepanovkeho: Je to jeste vubec zavodak, kdyz jen baterky vazi 450kg?

Jsem zmaten :-)
24. 12. 2018 22:23
Re: 120 ° elektromotoru
Je to tak. 120° je limit.
Ale presto za tento clanek spise :yes: narozdil od toho o ekoterorismu..

Smysluplnejsi informace zde:
[odkaz]

Jinak se zadnim pohonem toho na okruhu moc nenarekuperuje :-) V tom je ta animace vtipna, kdyz u regenerativniho brzdeni ukazuje na predni kola, kde jsou jen klasicky brzdy >:D
A ctyri motory vzadu mne zni taky jako zhovadilost >:D
Ale preju taky pekne svatky.
Avatar - .StenLi.
24. 12. 2018 18:26
ACZ ste ubohi..
Obohacovat sa a otravovat reklamami pri volne dostupnom videu, ktore ste si pozicali a nemate na nom ziadnu zasluhu.. ubohe.
24. 12. 2018 16:43
Re: 120 ° elektromotoru
Pekné Vianoce taktiež.
24. 12. 2018 15:08
120 ° elektromotoru
Dost bych pochyboval že optimální pracovní teplota elektromotoru je 120 ° jak se píše v článku. Spíše myslím že tohle je mezní teplota a skutečně optimum bude výrazně níž.
Ale nebudu do toho víc rýpat a raději popřeji všem hezké Vánoce
24. 12. 2018 10:57
Elektrický závoďák Seat?
To nemůže zajímat nikoho na světě. :-!
24. 12. 2018 10:32
"Elektrický závoďák"
Sakriš, a ešte od Seatu... Ekoterorizmus v podaní VW Group. :-!