Když máte ve voze navíc akumulátory o celkové hmotnosti 450 kg, musíte tomu celkovou konstrukci auta značně přizpůsobit. Jak si s tím poradil Seat v případě elektrického závoďáku?
Pohled do auta jako do nějaké transformátorovny. Hnus. To se má jako někomu líbit, nebo to někoho vzrušovat?!
Takový pohled pod kapotu Mustangu V8, to je paráda! :-)A co teprve ten aktustický zážitek, když tu strojovnu majitel nahodí! :-):-):-):yes::yes::yes:
Optimální pracovní teplota elektromotoru je -273,149 °C (absolutní nula) kdy dochází k jevu známénu jako supravodivosti a motor pak může pracovat s účinností blížící se 100%. Oproti tomu konvenční synchronní 3 fázový elektromotor používáný v dnešních elektromobilech je schopen pracovat s účinností pouze 97%.
To je proto, že Seat neumí uděla elektromotor o výkonu 250kW jako Tesla :-! Aneb všichní ví že něco nejde i přes zjevnou realitu - Tesla to vyrábí a prodává... 8-s
Prostě Tesla přitahuje špičky v mezioborovém inženýrství ať se nám to líbí, nebo ne.
Je to tak. 120° je limit.
Ale presto za tento clanek spise :yes: narozdil od toho o ekoterorismu..
Smysluplnejsi informace zde:
[odkaz]
Jinak se zadnim pohonem toho na okruhu moc nenarekuperuje :-) V tom je ta animace vtipna, kdyz u regenerativniho brzdeni ukazuje na predni kola, kde jsou jen klasicky brzdy >:D
A ctyri motory vzadu mne zni taky jako zhovadilost >:D
Ale preju taky pekne svatky.
Dost bych pochyboval že optimální pracovní teplota elektromotoru je 120 ° jak se píše v článku. Spíše myslím že tohle je mezní teplota a skutečně optimum bude výrazně níž.
Ale nebudu do toho víc rýpat a raději popřeji všem hezké Vánoce