SW19: na vhodné trati si s RS6 klidně poradí třeba Opel Speedster. Je potřeba vnímat tohle AUDI jako kompromis mezi velkým kombíkem a GT, sportovní akcent bych v tom nehledal. Ale pokud vozím rodinu a netrápí mě peníze, těžko hledat něco lepšího...
Dolary alebo yeny tebe to moze bit jedno nemas ani jedno ani druhe.Rano ked ides do prace salinou a drzis igelutku s rozkom z Lidlu tak si toho moc neuzijes.Zrovnaj si to v hlave porozpravaj sa z manzelkou a sporte do prasiatka na novu Fabiu >:D
Re: To je zihadlo, jen skoda ze je to zase dalsi tuctova AUD
Neni to tim ze jezdim LEXEM, jen se na to divam asi z jineho uhlu pohledu nez ty.Nevsiml jsis podobnosti zadnich svetel BMW 5 a svetel na LS/GS? To jak audi nasazuje LED do vsech modelu a jeste rika ze je v tom prikopnik je taky k smichu. Nova sportovni laguna nebo mazda6 zboku.... Vsechny evropske automobilky byly v dobe revoluce hranate od te doby jsou cim-dal tim vic kulate, zajmave ze desitky let mohli byt hranate a ted behem " par let" se z nich stavaji kulaté kočáry. Ale vratme se k AUDI, je to proste tuctovka. Nezaujme ani nesklame, nekde jsem cetl ze audi produkuje designem porad stejne auta proto aby zakaznici kteri maji predchozi modely nebyli smutni ze maji ty predchozi a ne aktualni...
Automobilka AUDI a dokonaly design?? Jsi se ted narodil? vzdy je to okoukane az to pekne neni, jedno se vic mraci aby se tvarilo zlovesne, z dalsiho udelali autobus, dalsi je scvrknute tak aby se to vlezlo do mesta. Audi ma tuctovy zevnejsek a interier je ve vsech modelech stejny (samozrejme ze prizpusobeny rozmerum).
Re: To je zihadlo, jen skoda ze je to zase dalsi tuctova AUD
Ja videl 6 na fotkach a rikal jsem si HRUZA. Pak jsem ji videl nazivo v cerne barve a vysldek: MONDEO HADRA. Ne jen mazdy ale Japonske auta vseobecne. Skoda ze ted plno automobilek kopiruje Japonskeho konkurenta BMW,M-B a AUDI. Kazdy ktery ma otevrene oci a neni posedly pouze evropaskyma vi ze mluvim o LEXUSu a na druhem miste o INFINITY.
kludne, bolo by na case.Ty mas T613? hmm, ja som mal 4, jednu som aj trochu porobil, - motor 200PS, podvozok...Ale potom prislo AUDI, QUATTRO.A bolo! Clovek musi ist dopredu, a AUDI ukazuje smer, prisla jedna A8, druha A8, ale vzdy som chcel A6, teda RS6, tak som z jednej "urobil" RS6.RS6 je pre mna modla, vzdy, az do prichodu RS7 to bude najbrutalnejsia vec co AUDI postavilo na SPZ :yes:
Re: To je zihadlo, jen skoda ze je to zase dalsi tuctova AUD
To je proste styl Audi. Tebe mozna nenadchne, ale ja z Audi primo silim. Mit ty prachy, tak si koupim rovnou hned snad celou modelovou radu >:D Nemuze se libit vsechno vsem, kazdy mame jine "chute". Taky mam nektera auta a znacky (i kdyz snad u zadne se to netyka uplne cele modelove rady), ktere se mi nelibi. Ale bez ohledu na to, ze se ti po designove strance nelibi, nemuzes tvrdit, ze by to nebyla kvalitni a luxusni auta. ;-) Podle tveho nicku usuzuji, ze se ti libi Mazdy. Jo, mazdy jsou tedka docela smrncovni. Videl jsem novou 6ku a zvenku vypadala velmi pekne. ;-)
To je zihadlo, jen skoda ze je to zase dalsi tuctova AUDI
To je zihadlo, jen skoda ze je to zase dalsi tuctova AUDI, zadna zmena, zadny napad, nic. Jen vykon a odpovidajci stabilita. Jinak vse zustava pri starem. Asi bude pravda ze AUDI se ridi heslem "neurazi ale ani nenadchne". Spotreba do 15 litru u takoveho sprintera?? To tezko.....
Tak pánové, já osobně bych volil BMW M5 Touring. Opravdu mi připadá prestižnější. Našle jsem to hezký video kde na začátku jede proti Lamborghini Gallardo a týpek v galardu byl v cíli spocenej až na pérdeli. Měl to jen tak tak >:D [odkaz]
Toto je fakt nadhera. Mne, jako velkemu fanouskovi Audi, dela cteni takovychto clanku fakt radost. I kdyz jsem priznivcem spise dieselovych motoru, tak toto je proste brutalni motor, to musim uznat. Fakt krasne udaje. Snad to tak bude vypadat i v praxi. Jasny, je to tezky kombik, ale tak od kombiku vyssi stredni tridy nelze cekat, ze bude lehoucky jak pirko. I pres tu hmotnost si myslim a pevne verim, ze to bude podavat krasne vykony. A ten interier a samozrejme i exterier, to je kapitola sama pro sebe. Proste nadhera. Nemuzu jinak nez :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Jenže to jsi opět potvrdil to, že onen pojem prémie je tvořen nějkým subjektivním vnímaním. A ještě tady vzpomínáš Němce. Na to jsem se ale neptal. Ptal jsem se na to, proč je tomu tak. Z jakého objektivního důvodu - ne z dojmů. Na to mi odpověz.
Nebo si myslíš, že žebříček prémiovosti je navěky určen?
Milý FX Humbert má pravdu. Kdyby ses aspoň chvíli pohyboval mezi Němci, co si kupují prémie, věděl bys že Audi je definitivně vnímaná jako Nr. 3. Můžeš si to nepřipouštět, ale je to tak. Jednička je MB (říkej si co chceš), v závěsu BMW a pak Audi. Čili zadokolky jsou na špici. Mercedes je byl a bude ikonou prémiového segmentu a i přes hlubokomyslné úvahy některých novinářů to tak nepochybně zůstane. ;-)
Jasne, trosku to zjednodusuju, auta za to nemuzou, ale urcita vypovidaci hodnota to je - kdo v cem jezdi. Treba s tema S-klasama si to trefil, na ty jsem raci ani netroubil >:D
Karlos, i já měl možnost se v něm projet a pár set kilometrů si užít za volantem. A nagelovaný frajírek doopravdy nejsem a na pořádnej pupek si ještě musím nějaký ten rok a nějaký ten hektolitr pivek počkat... ;-) Jinak jak jsem psal - ty bys raději GT-R já zas tuhle bestii v sedanu. A za řidiče přece auto nemůže. Je to stejně povrchní hodnocení, jako když někdo řekne že minulé S-klassy jsou auta ruskejch mafiánů protože v nich jezděj... :-|
No dyt, moje priorita je rychly auto a ne kompromis rychly auto - velkej kufr. Jasne, az budu mit zbytecny 3 mega (a v garazi opravdovy supersporty) tak si treba koupim RS6, abych i ty kufry vezl rychle :-)
Beru to jako tvůj výběr co si za cca 100000 Ojro koupiš. Někdo by si na www.mobile.de vybral 10 kusů Porsche 911. Jiný by si postavil domeček ... 100 lidí = 100 chutí.
Do heren nechodim, ale uvalit 2,6 jde fakt rychle to mas recht >:D Kdo ale vydelava takovyhle penize, tak uz s nima umi zachazet, takze bych se nebal ;-)
Vsak ja je taky nesrovnavam. Nerikam ze RS6 je spatny auto, jen bych si jako milovnik rychly jizdy nekoupil (bud sebelepsi) kombik (zvlast ne audi). Tohle auto budou kupovat bohati pupkaci, nebo nagelovani frajirci co ted tunej golfy a nahodou prijdou k penezum. Mimochodem, vsechny starsi RS6 co sem videl ridila druha kategorie.
Nesmysl. Možná bys mohl napsat, v čem je pro tebe prémiovost tak zásadní a rozdílná. Audi totiž v ničem tak zásadním neztrácí a mnohdy i vede. Jedinné co ji lze vytknout, je krátká historie a možná příbuznost s VW. To jsou ale vesměs předsudky.
Ale prd, mně nějaké hašteření mluvčích je jedno. Proto ten smajlík.
Ale napsat, že německá trojka je si premiovostí rovna, je blud. Ukazuješ, kdo skutečně podléhá PR. Takže ještě jednou, nejsem Němec a přesto výrazně rozlišuju postavení této trojice.
Karlitto jseš celkem mimo. Sovnávat GT-R a RS6 je naprostej nesmysl. Ta auta jsou každé o něčem uplně jiném. Jdiné co je spojuje je drtivá rychlost. Nic víc. Takže někdo raději supersport, jiný nenápadný (ale brutálně rychlý) kombík, či sedan. Někdo rád holky, jinej vdolky a něko nosí zařízlý tanga >:-[] >:-[]
Jako bernou minci chceš brát PR kecy mluvčích automobilek? Jeden má strach z druhého, tak přeci nepřizná to, že je horší. O prémiovosti rozhoduje něco jiného než PR kecy.
Chlapče, podle čeho by si volil? Kolik aut přes 400 kobyl si v životě viděl? Ne jel, ale viděl na vlastní oči?! Zůstaň u "líbí/nelíbí". Do těhle aut neskáčou lidi z Punta, Rendlů nebo Hondiček, ty maj většinou něco za sebou. ;-)
Hm, jestli veris temhle pruzkumum, tak ses dobrej kolik >:D Ja zase videl celoevropskej report prestiznosti znacek, tak jak je vnimaji zakaznici z ruznych vrstev nejen v automobilech, ale v nejruznejsich komoditach, a audi se BMW a MB porad jeste nemuze rovnat.
Vidim to asi tak, ze nez za 2,6 mega koupit RS6, koupim Nissan GT-R coz je opravdovej supersport s odpovidajicim podvozkem, hmotnosti atd. a kdyz budu potrebvat neco odvezt, hodim to do 1,9 TDI oktáfky. A jeste usetrim. :-!
noo, a to este nie je vsetko, caka nas samozrejme verzia RS6 PLUS, pri ktorej sa špekulatívne hovorí o 613 PS... >:-[] ...
Este nemozem si neodpustit poznamku na adresu toho dylynyho antiVW, ci ako sa to vola: DYLYNY, hovori ti nieco IMAGE REPORT 2007 v Nemecku? asi nic, vedel som. AUDI je tam na 1.mieste - teda uz aj Nemci povazuju Audi za najimidzovejsiu znacku - resp.znacku, s ktorou su oni najviac spokojni, par % straca 2. BMW, Mercedes je so znacnym odstupom 3ti!!!
Jseš dobrej komik.
Audi je bráno obdobně prémiově jako třeba BMW. Jen trošku výsadnější postavení má MB S klasse. Tedy v Německu. Zbytek Evropy to nijak výrazně nerozlišuje.
BMW M5 combi je pořád jen zadohrab.
Obyčejné CLS je kritizováno za svůj podvozek Ečka, který stojí za prd.
:-) meleš docela blbosti, kámo. Už z Tvého nicku je jasné, že jsi zaujatý proti této značce. Napřed nám tu sypeš moudra, že RS6 je blbost, protože obyčejná Oktávka RS jede taky 250km/h a stojí o dvě mega míň a potom na otázku, co bys teda volil Ty, se tu dozvíme, že Ty bys radši CLS63AMG nebo M5 Touring >:D Jinak jsi zdravej? Tyhle káry stojí stejný prachy a maj taky omezovač na 250. Takže co jsi nám tim jako chtěl říct? :-) Mimoto RS6 má quattro a je z nich na nejpoužitelnější za všech podmínek a na všech typech silnic (nemluvě o nejlepšim pružnym zrychlení).
Mimo to, co takhle se zeptat odborníků na slovo vzatých? Třeba www.autocar.co.uk ? Neznáš? RS6ka tam porazila M5ku jen tak mimochodem.
A ty kecy o prémiovosti značky jsou taky k pousmání. Doporučuju Ti psát na fóra, kde něčemu aspoň trochu rozumíš ;)
Tak tohle je hláška aspirující na zlatej ventilek... >:D >:-[] Hochu, nevím jestli se ty potkáváš s podnikateli alespoň u vás na vsi, ale tvrdit o Audi že je jen střední třída co se někam hrabe je hodně už i na mě. Přesvědčovat nikoho nemusíš, svými příspěvky jsi mě už přesvědčil ty jeden znalče.... >:-[] >:-[]
To je pravda, 250 km/h je nic, ale zruš omezovač a hned to jede víc. Mě se audiny a celkově německý auta nelíbí, ale měl jsem možnost jet a řídit RS6 2003 se zrušenym omezovačem po německý dálnici a jelo to pěkně. RS6 Avant je možná jediný auto co bych koupil od němců.
pozri, nie je v mojom zaujme presviedcat "diskutersku obec" auta.cz o urcitych faktoch. Ale zajdi si do Nemecka, stretni sa podnikatelmi a managermi "vyssej triedy" a kazdy ti potvrdi, ze Audi je oproti BMW a MB len stredna trieda, ktora sa niekam hrabe. Ta "stredna" sa nemysli rozmerovo, ale postavenim. Inymi slovami "untermainstream"
Jak jsem psal výše, řídil jsm předchůdce, RS6 plus. Samozřejmě ale ne na okruhu a v běžném provozu bylo jen minimum možností ozkoušet alespoň něco víc z jeho výkonového potenciálu. Tak či tak, nebyl jsem z toho auta zrovna u vytržení...
Pánové vážil bych slova o tom jak se bude auto chovat, nezlopte se na mě, ale kolik z Vás řídilo M5 či M6 RS4 atd... ? Posílám dva odkazy [odkaz] , kde na okruhu na konci jede nádherně.. :-)a na druhém si v 3:20 koukněte na co kuličemu to auto bude kupovaný a to je zvuk a 5:00 na hezkej průjezd zatáčkou [odkaz] a do třetice jen ten zvuk na volnoběh [odkaz] hezký den
No ja len, ze za tu cenu mozes mat ine "lepsie" auta. Tvrdit, ze AUDI ma prestiz, je to iste ako tvrdit, ze PASSAT je luxusna limuzina! V Nemecku je PAssat obycajne auto pre obchodnych zastupcov.
A vieš že možno v tom spočíva jeho kúzlo?? Nie všetci, kto sa chcú voziť skutočne rýchle požadujú GT lebo superšport. Naopak sa nájde dosť bohatých záujemcov, ktorí ocenia aj praktičnosť civilného auto v spojení s výkonmi superšportu. Prečo by inak nemecká trojka takéto ozy ponúkala?? A tvriť že táto audina nemá prestiž je rovnaký nezmysel ako zrovnávať ju s octáviou RS. To by bolo ako tvrdiť že po samohonke sa ožerieš rovnako ako po Henessym alebo dvadsaťročnej Chivaske. Zmier sa s existenciou tohto vozu a nesnaž sa ho zaraďovať. Taká trieda totiž ani neexistuje. Existujú len dvaja, ktorí sa mu blížia a dokážu ržať krok - M5 a E63AMG.
Zrychleni za 4,5 sekundy u kombiku jinde nenajdes. Auto je to mozna z naseho pohledu zbytecne, ale je to technicky klenot, nemajici primeho konkurenta... Povidacky o prirozene necitlivosti rizeni, pocitu z jizdy atp. jsou jen papouskovanim tech motoristickych novinaru, kteri maji zkusenosti zavodnich ci testovacich jezdcu a mohou si dovolit podobny vuz poslat do smyku kdy se jim zachce. Vetsina z nas vsak dokaze jen prislapnout plyn a pevne se drzet volantu. ;-)
250 km maximalku dosiahnes aj s octaviou RS. Akurat, ze za Audinu zaplatis o 2 miliony viac. Za 2,5 mil. mas uz ine auto, ktore bude mat aj prestiz, pohodlie a vykon tiez. Tuto audinu si jednoducho neviem zaradit. Rodinne to nie je (viem si predstavit ako budu deti grcat pri slabom zosliapnuti plynu.), pohodlne tiez nebude (sportovy podvozok) a triedu sport zastupuju ini vyrobcovia ;-) Tak kam ho zaradit?
No ono je otázka kolik by tenhle mazlík dokázal jet bez omezovačů. Pravděpodobně by se nemusel stydět ani vedle dárce orgánu Gallarda. Nicméně pravdou je, že RS6 se spíš hodí na němeké dálnice, než na české okresky. Nicméně mrkněte do tuším minulého Autocaru, kde tohle auto projížděli a i na silnicíh plných zatáček nejelo zle. S brzdami souhlas. Při tomhle obrovském krouťáku asi budou dostávat zahulit. Keramika by se rozhodně šikla, nicméně ta cena (jako jedna oholená Fábie) je odstrašující. Naopak Rozměr je impozantní. Kolik vlastně těch 420 mm dělá v palcích?? Tohle auto vlastně mezi sedany a řekněme civilními auty překonává jen stuttgartská lokomotíva jménem S/CL 65 AMG. Jsem zvědav, kam tahle šílená honba za brutálními výkony povede. Budoucí kupé Audi RS7 má mít stejný motor c výkonem vyladěným na 600 koní. Přijde mi to jako megalomanie (což také je)... :-!
Zbytocne predrazena a predimenzovana frajerina. Ine automobilky dosiahnu podobny vykon (parametre) s mensim motorom a lepsimi jazdnymi vlastnostami. Som zvedavy, ze kolki frajeri sa na tom zabiju. Stavim sa uz teraz, ze podvozok nebude stihat za tym motorom a co sa kvality tyka, do 3 mesiacov tu mame clanok o zavaznych poruchach ;-)
Testy už proběhli dávno. Ve všech se autoři shodujou na podobných věcech, jako jsou nedostatečný brzdy, zbytečnost a pocit méněcenosti u Audi vůči MB a BMW je vedlo v tomuhle modelu. Auto to bude bezesporu dokonalý, ale stejně, jako v M5 to neni pohodlný cestovní auto s kterym se jezdí od pumpy k pumpě a ta krátkodobá "radost z jízdy" to nevyváží.
Je to brutál, velkou výhodu vidím v pohonu všech kol. Ale ta hmotnost je docela odstrašující, oproti M5 Touring je to 150kg. A když si vezmeš, že většina jich zatěžuje přední nápravu… Ten motor je výborně zakrytý, to se jim fakt povedlo, ale je to pořádná hmota spíš před přední nápravou. Rozložení hmotnosti tedy nebude její předností. Na rovinkách to bude brutalita, kroutící moment jak elektromotor. Určitě to bude strašně žrát gumy, jak se DRC bude snažit minimalizovat náklony v zatáčkách, vůbec ta přední náprava dostane zabrat.
Pořídil bych i ty keramický brzdy, ty ocelový nemají šanci, s takovou hmotou a automatem je budeš měnit každých 30tis km. Nechají si za ně sice zaplatit, tak 250tis Kč určitě, ale průměr 420mm je neuvěřitelný i Veyron má 405mm.
Přesto se ukazuje jak M5 je opravdu rychlá, z 0-200km/h to umí za 13,5s a vmax až 322km/h. A ta spotřeba 13,2l je hodně naivní, M5 touring má 15l. Standardem bude 18, při přišlápnutí přes 20 jak nic.
Tak to je přesně to auto, které bych si přál. Jedu někam sám a chtěl bych si zablbnout - není problém. Přijedu z práce domu a chci vzít rodinu na výlet - čtyři členové rodiny a doooost sbalených tašek se do této Audinky rovněž vejde.
Už jen ušetřit dva a půl milionku a objednávám >:D
Skriňa technológií? No možno, ale najmä hrubá a zbytočná sila. Ale čo už, keď si na tie zbytočnosti potrpíme. Kilowatty, akcelerácia, rýchlosť - opojné veci, keď ich cítiš v priamom kontakte. Paradoxom ale je, že takéhoto mastodonta niekedy dokáže poraziť ľahší a menej výkonný súper, niekde som o tom čítal článok, škoda, že si už neviem spomenúť kde.
Ale proti gustu žiaden dišputát. Kto chce koníky, nech si ich kúpi. Ale nech s tým potom chodí vyblbnúť sa niekam na okruh, predvádzať tie koníky na bežnej ceste by nebolo veľmi rozumné...
Ten krútiaci moment je fenomenálny, skoro mám obavu, jak si s tou porciou poradí prevodovka a najmä podvozok. Ešte si pamätám ako jeden maník rozmenil na drobné služobného Golfa VR6 v bláhovej domnienke, že podvozok má rovnaké kvality jak motor...
Jo a docela by mě zajímalo svezení (i když to se mi hned tak asi nesplní). V předešlé verzi RS6 plus jsem o štěstí svézt se měl, a mám li být upřímný, to auto ve mně vyvolalo doést rozporuplné pocity. Naprosto přemotorovaná potvora, kde podvozek nestíhal motoru, řízení s minimem citu, nastavení podvozku hodící se svou tvrdostí tak maximálně na okuh a takový, subjektivně ne zrovna příjemný pocit z jízdy související možná i z toho, že člověk na takhle silná auta není zvyklý. Tahle potvora má o dalších to koní navrch a podle článků, které jsem o ní zatím četl má svého předchůdce výrazně překonávat po všech stránkách... :-|
Tak k tomuhle epresnímu stěhováku nemám slov. Technicky, výkonově, zpracováním... je to asi to nejbutálnější, co lze v téhle třídě aut pořídit. Samozřejmě dá se na něj koukat i jako na zbytečnost. Ale co je potom M5 anebo E63 AMG?? Já tohle auto považuju za výkladní skříň technologií a možností, které nám aui dokáže dnes nabídnout. A věřím, že si své spokojené (a hlavně majetné) příznivce najde. Doufám, že už brzy se objeví test, ve kterém si to rozdá se svými německými soupeři. Nezbývá mi než smeknout a opakovat kolegovo obligátní BRAVO AUDI. :yes:;-)