Hele já si osobně taky myslím, že musí být aut nadprodukce. Pak mi ale není jasný jak je možný, že se na auta 10 měsíců čeká a to není jen Škodovka. Tohle myslím pro tom co se dotáhne papírová bitva ohledně homologace půjde normálně do prodeje.
samozrejme ze se to sesrotuje. je tak obrovska nadprodukce vseho ze nic jineho nez likvidace casti vyrobeneho zbozi neni mozna. uz se to deje bezne ve vsech segmentech.
Pravda je v tom, ze kdyz auto nejezdi tak to pro nej neni prilis dobre. Zejmena draha, slozita. Nadruhou stranu ta auta jsou relativne jednoducha a tak nemusi byt uvedeni do provozu tak nakladne. Nejsou to take zase low cost plecky kde mas problem s pneu, novymi silentbloky, vytlacenymi lozisky, podmaznutim salku na klice a tak. Otazka jak se kdo vyzna a bude peclivy. Realnou cenu neodhadnu, ale nemusi to byt vubec past. Mysleno z pohledu pecliveho fanouska, ne uzivatele komercniho auta ktery umi jen otocit klickem. Ono vyvarit pul kastle, pocinovat, udelat vybrus motoru, hledat vuli kdyz je vsecko slusne, opiskovat napravy atd atd taky neni jen tak. A bude to vzdy uz jen zrestaurovane, ne tovarni stav.
bych byl moc zvědav na to, kdo jim za některé z těch aut dá 400tis. Nejsou to žádné rarity, obyč. 520i a 525i, auta, která se 25 let nepohnula, velké riziko až past.
25 rokov statia, je horsie ako 25 rokov prevadzky. Tie auta bez uplnej renovacie nikdy nebudu poriadne jazdit. Mam skusenost s novou ibizou, co stala 4 roky v garazi a uz nikdy to nerozdychala. Brzdy v haji, tlmice v haji, pneu v haji, klima v haji, kurenie, chladenie v haji. Motor sice isiel, ale zral olej jak utrhnuty. Tie bavoraky su fajn na pohlad ale bez niekolkostotisicovej investicie k nicomu. A zasa taky klenot to nieje, aby do nich niekto investov 500.000 korun ak nie viac.
525i jsem měl, saloon, barva delphin metallic. Překrásný auto, rok 91. Fungovalo na něm všechno od elektrickýho šíbru přes okýnka, centrál i stavitelnej volant. Na límcovejch 17" pavučinách krasavec. Nechal jsem si tenkrát přitáhnout béžovej koženej introš z jiného auta a vyměnil za origo....vzpomínek hafo. Hlavně ale ZVUK motoru M50B25. Neskutečný.
Když něco najdu tak to řeším? Já ne a platí to i pro ty sra...ky co jsem svého času: [odkaz] psal. Prostě ber nebo nech být. Takto to v životě chodí. Jsou lidé co bečí nad tím, že je to drahé a bláblábláblá. Ale ruku na srdce já nejsem bača, aby mně zajímal békot ukřivděných ovčanů.
Najít se dá ledazco. [odkaz] Každý den se podivuji nad tím, že i zadarmo. Stačí jen jinak uvažovat a něco málo pro to dělat. S oblibou říkám:
"Že já bl...c chodil do práce". >:D A vím moc dobře, že letošní rok bude o to víc štědrý než byl ten letošní. A začalo to 42" LG IPS FullHD televizí za 0kč. A to bylo 1. Ledna. :-! Jo a auto? Pod Audi A8 nejdu. Škodovku nechávám těm co si myslí, že čuměním na televizi něco změní.
... tak kéž by stejně po celý rok. Přestože úplný milovník Bmw nejsem, tak se mi "nález" líbí. e34 (nedejbože e32) jsou výborná auta. Kvalita z nejlepšího motoristického období potěší. Otázka je to skladování, ono (i mírně) vlhká garáž je smrt. Ale jinak super, pomění náplně, pryžové díly, trošku to zprovozní a juchů. Cena za vůz pod 400tis mi přijde v pohodě. Lepší normální auto, než na stejný peníz moderní foukaný třívalec. Přestože Martinův Speciál co vyšel před pár dny se snaží tvářit opačně.