Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Toyota RAV4 vstupuje na český trh. Na naftu si nechte zajít chuť

Nejnovější generace populárního SUV od Toyoty se už obejde bez naftového motoru v nabídce. K dispozici je jen benzinový dvoulitr a hybrid.
Zpět na článek
Avatar - lamal
11. 1. 2019 14:30
Re: WTF
je to mozne... krok by znel logicky, vysledok v podobe rav4 sa mi nepaci
11. 1. 2019 12:39
moc hezky!
rad bych casem vymenil xc60 v dieslu za tohle v benzinu , nebo lepe za hybrida, ale to uz je moc penez pokud clovek chce AT a 4x4. Problem je, ze xc60 uz zase par let asi za moc neproda....nova RAVka paradni
Avatar - N6600
11. 1. 2019 09:53
Re: WTF
Mne to skor prislo, ze zladili akurat vsetky severoamericke modely. Pretoze nova RAV4 vyzera ako dalsi clen do rodiny Tacomy, Highlandera a Sequioi.
Avatar - lamal
9. 1. 2019 11:52
WTF
Z predu Ford Ecosport a zo zadu Nissan ... well done :-) Nemam rad tieto prirovnavky na co vsetko sa to podoba, ale toto mne osobne fakt bije do oci... Vyzera to velmi podivne to auto... ale budis, inac to bude dobre auto, Toyote verim a Hybrid parada... no more diesel.

ECO:
[odkaz]

Nissan zadna linka nad naraznikom
[odkaz]
Avatar - Dylan McKay
9. 1. 2019 11:11
Nádhera!
Po dlouhé době se mi líbí nějaké SUV. A to hodně! :yes:
9. 1. 2019 09:57
Líbí ... a hodně
Tohle je asi první verze RAVky, která se mi opravdu líbí ... i v interiéru. :yes:
9. 1. 2019 09:21
Pro me jeste hezci nez predchozi verze
Panove, nektere prispevky me prijdou jak kdyz je pripevatel pise jen aby se nenudil. Pulka v Ravce ani nesedela. Osobne ji mam v hybridu rok a pul.Mam 34 tisic nalitano. Jezdim prumerku za 6 az 6,5 litru, a to jezdim 2x tydne tam a zpet dalnici 300km, kde si to pri 120/130 vezme 7,4.Pri bezny jizde po meste jedu pul cesty na elektriku. Odvezu v tom i rozbalenou matraci a v lete kempovaci vestavbou vzadu v kufru. Je ticha a motor se ozve "nahlas" jen kdyz tomu nalozim. Na svetlech kdyz potrebuju vypnu ekomod a napraskam to 8 z 10 aut co stojej vedle me, kdyz se zapne elektrika s motorem spolu dohromady. Zmenil bych umisteni ovladace jizdnich rezimu(jsou nesmyslne utopeny pod palubkou) software radia je fakt naprd, a chybi me nastaveni bederni casti sedacky. Ale dneska bych sel klidne do dalsi nove verze ravky v hybridu. PS:Jedine co je na ni doopravdy spatne, je maximalni hmotnost na taznem kvuli typu prevodovky. Ta je dost mala.
9. 1. 2019 08:42
Re: Na fotkách
Základní linie mi nevadí, ty se mi líbily už na Lexusu NX. Ale problém je - moc barev, moc křivek, moc všeho... takové překombinované. Mám radši jednoduché, čisté tvary.
9. 1. 2019 08:40
Re: Jinak dnes byl
Jo, řekl bych, že včera byl ten jediný den v roce, kdy byl potřeba pohon všech kol. Ale ve skutečnosti to bylo půldne:)
Avatar - Dinar
9. 1. 2019 07:35
Na fotkách
to vypadá, jako takové to made in China auto 1:24 na ovládačku z recyklovaného abs plastu za dvě stovky, aby to vypadalo trochu jako transformer, trochu jako závodníčka, nakrabacenost, hranaté boule. Naprostá toyotí rezignace na design. Vnitřek je lepší, tedy až na tu óbr televizi s malým (v poměru k velikosti té tv) displejem, citlivější "zakomponování" do palubky umí už jen hyundai. Plus ty motorizace, kombinace výbav, ceny, je zjevné, že z druhdy v Evropě velmi úspěšného modelu udělala toyota postupně auto pro "individualisty".
Avatar - Dinar
9. 1. 2019 07:26
Re: Ty
Budeš zřejmě slušně ve vatě, kupovat automobilky...
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2019 00:47
Re: Ty
tak RAVka sa mi opat konecne po snad vyse 20 rokoch paci.. takto mala vyzerat hned aj ked ta uplne prva z 90 rokov je samzrejme ze stale najkrajsia ;-) :yes:

velkosti CX-9 je napriklad aj sorento ale chapem ;-) jasne ... kto jazdi rokmi toyotou a ma svoje oblubene znacky tak nepojde zrazu len tak do pre neho "neznameho" auta....
9. 1. 2019 00:37
Ty
Škoda, že Toyota nedělá něco ve velikosti CX9, tím nemyslím LC za 1.5mil....tohle je pro mě malý. Pritom jsem byl 5 let zákazníkem Toyoty a je to pro mě automobilka kterou bych si jedinou koupil mimo Mazdu. Ravka je krásná oproti tomu hnusnemu co teď jezdí.
Avatar - honzaHK
8. 1. 2019 23:16
Re: Prorokuju zdrcující sukces.
To je jasný, sakra!
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2019 22:50
Re: Ten design je děs
mne sa naopak tento jeepovsky "stajling" jak kasne tak aj blatnikov moc paci... aj ked najsexi bola asi nadalej esta ta uplne prva RAV-ka :yes: ...

naopak tigi s tym nizkym kratkym a tupym predkom sa mi vobec nepaci ... pritom velkeho touarega mozem ( a ten novy je vyslovene uz krasavec ) ... mame to skratka obaja kusok obratane ... pritom je jasne ze aj tigi aj RAV-ka su super.. aj CR-V.... uz len si vybrat "to svoje" pekne SUV .... :yes:
Avatar - _Karel_
8. 1. 2019 22:45
Re: RAV
Oj, máš pravdu, chyba. Nenapsal jsem to asi moc dobře. Pointou bylo, že lepší motor Mazdy je výrazně levnější, než ten v RAV. Že má výkonější motor lepší dynamiku se rozumí samo sebou.
Správně by to asi mělo být: CX-5 s vrcholným benzínovým 2,5i v nejvyšší výbavě je o 130t levnější než slabší RAV 2,0 v nejvyšší výbavě.
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2019 22:43
krasa
takto nejak vyzera SUV dokonalost v danom segmente :yes: toyota skratka umi ... u mna rozhodne lepsi pocin nez povedzme konkurencne nove obezne CR-V :yes:
Avatar - Beefcake
8. 1. 2019 22:38
Re: Ten design je děs
Mi to pride, ze automobilky skusaju, co este ludia znesu ...
8. 1. 2019 22:21
Re: RAV
Prepac ale ty mas predsa v prvom prispevku napisane "pro porovnani CX5 2.5 AT"
8. 1. 2019 21:12
Ten design je děs
Nová generace je vážně dost divná. Zlatý Tiguan a i předchozí generace byla proti téhle nádherná. Je to sice novinka, tj ceny jsou celkem vysoko, ale 2.5l hybrid za 1 mio? To vážně ne...
Avatar - white label
8. 1. 2019 21:00
Re: Prorokuju zdrcující sukces.
:yes: ;-)
Těžiště prodejů tady nebude určitě...
Avatar - Martin911Turbo
8. 1. 2019 20:56
Re: Prorokuju zdrcující sukces.
To je doufám vtip :-)
Avatar - _Karel_
8. 1. 2019 20:24
Re: RAV
No, já srovnávám srovnatelné. Což jsou dvoulitrové benzíny, ten Toyotí s vyšším výkonem a horší dynamikou. Tedy - zrychlením, maximálku Toyota ještě neví.
Tvoje srovnání kulhá na obě nohy, když do něj potřebuješ dávat 222k hybrid proti 192k atmo.
CX-5 je brutálně menší, o celých 5cm, rozvor má naopak o 1cm větší. Tohle mi na nějaký operování s cenou nepřijde.
Avatar - _Karel_
8. 1. 2019 20:13
Re: RAV
Nazdar Done,
jestli to nebylo k chápání, tak se nepodivuji ani tak nad tím, že auto má v základu relativně luxusní prvek jako je adaptivní tempomat. Podivuji se tomu, tomu, že auto za třičtvrtě míče, přesto že má už v základu takovouhle zbytnou blbinu, nemá takové základní věci, jako je automatická klima, kola z 21. století, dokonce ani odemykání kufru na dálkáči. Přijde mi ta výbava zvláštně poskládaná.
Jinak Mazda CX-5 ve srovnatelné verzi má papírově o 1,2l vyšší spotřebu. Rád jsem ti to našel. Pokud by tě zajímaly další podrobnosti stran Mazdy, ptej se, odpovím, bude-li to v mých možnostech.
;-)

P.S. Jinak tu Mazdu jsem tam dal opravdu jen tak pro zajímavost, coby blízkého jap. soupeře. Určitě ne jako "kupujte všichni Mazdu, je to nejlepší kauf".To sám nemám rád.
8. 1. 2019 20:06
Re: RAV
CX5 2,5 liter ma horsiu dynamiku ako nova RAV 4 Hybrid (CX5 8,9s na 100, RAV 4 8,1sek ), výbavu ma samozrejeme RAV 4 bohatšiu, takže neviem čo tu splietaš, a ten automat v CX5 tiez nie je ziadna vyhra, e-CVT radi aspon plynule aj ked to tiez nie je ziadna hitparada, ale s padlami pod volantom by to mohlo byť OK. A CX5 je menšie auto.
ALe ano ta cena je dost vysoka 7tis EUR navyse oproti sučasnej RAV 4 je proste moc
8. 1. 2019 19:12
Re: RAV
Preco? Rav hybrid nema zlu spotrebu, ani CX5 2.5 alebo aj take Volvo XC60 T5 je natom celkom dobre. Podla mna aj jazdi SUV benzin do tych 9 tak to nieje zle? Za kolko pojde diesel? 7,5-8?
Avatar - Beefcake
8. 1. 2019 18:53
Re: Jinak dnes byl
Tomu ver, ze som si to uzil.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2019 18:26
Re: RAV
Spotřeba ..proto je tu nafta..do SUV jasná volba
8. 1. 2019 17:59
Re: RAV
Ahoj Karle.
Adaptivni tempomat ma i civic v comfortu. Je to zrejme proto, ze bezpecnost (kamery atd.) jsou v zakladu pro vsechny stupne vybavy ;-)

Jinak jakou spotrebu ma ta Mazda v porovnani s Toyotou?
8. 1. 2019 15:41
Re: Prorokuju zdrcující sukces.
Jaký CVT, nejsi drzej? To je víc tokamak, než CVT.
Avatar - _Karel_
8. 1. 2019 15:33
RAV
Trochu zvláštní výbavy. V základu adaptivní tempomat a k tomu plecháče a manuální klima ;-\ .
Atmo dvoulitr mi přijde o fous dražší, než český konkurent s 1,5t.- Toyota má při podobné ceně horší výbavu (na první pohled, bez podrobného zkoumání)
Interiér až na řadičku pěknej :yes:
Exteriér o dva levely horší než nepěkná aktuální generace.
Chtít hybrid - dobrá koupě.
Pro koupi verze s atmo dvoulitrem bych kromě očekávané spolehlivosti důvod nenašel.
Pro porovnání - CX-5 2,5i AWD AT v krásné výbavě je levnější, než alternativní RAV s horší výbavou,s CVT a horšími dynamickými parametry.
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2019 15:29
Re: Prorokuju zdrcující sukces.
A hlavně CVT nikdy neváhá při volbě správného převodu. ;-)
8. 1. 2019 15:24
Prorokuju zdrcující sukces.
Je to krásný, levný, rychlý, dobře konfigurovatelný, skvělá image. Jediný SUV, který dává smysl.. sbohem, Tiguane.
A těžiště, přátelé, to těžiště!