Jednoznačně to byl rozdíl VELKÝ. I u 5er, viz naše E39 v eMpkt a brácha od mamky měl tehdy taky novou E39, ale klasiku. V eMpkt to vypadalo jako o deset let modernější auto a právě jedním z podstatných důvodů byl "nochrome"... a mimochodem jízdně taky skoro "jiné světy".
Ale jo, mně taky, jen upozorňuju na to, že rozdíl byl také velký, u sedmičky E38 je ještě podpořen tím, že auta, která má člověk v paměti, jsou už většinou vytuněné youngtimery, právě bez chromu a na vekých kolech. Totiž taky je tam rozdíl, tohle [odkaz] [odkaz] mě nějak extra nebere, tohle [odkaz] je jiná liga.
Ale najde se, samozřejmě, zástup zaprděnců, kteří budou mít plnou hubu historie (Exy), vlivu Číny, apod.
Možná tomu množství chromových detailů tolilk nefandím, ale to se asi bude moct dát korigovat.
Co se charakteru a stylistiky týče, za mě rozhodně povedený :-)
Facelift většinou znamená naroubování výrazných designových markant (typicky tvary světel, masky), které přijdou v příští generaci daného modelu, na původní design generace stávající. Jde o to, aby si oko zvyklo a novou generaci pak přijalo bez šoků. Jinými slovy, tady se nic zjemňovat nebude, faceliftovaná sedma nám ukazuje, jak bude vypadat xicht 7er v příští generaci a vzhledem k tomu, že jde o vlajkouvou loď, dá se čekat, že taky xichty příštích generací ostatních modelů. A není to hezký pohled...
Obě auta, přesně v těchto barvách a exterierové specifikaci 528i a 530i jsem měl, na které byl podle mého výrazně hezčí pohled, asi uhodneš. A že je rozdíl ve stylingu díky mpaketu poměrně výrazný, na tom se snad shodnem.
Smutné. Bývaly totiž doby, kdy baworáky byly nádherná auta prakticky ve všech verzích a hlavně k tomu nepotřebovaly žádné trapné (a předražené) berličky v podobně příplatkových paketů... :-O ;-\
To nebylo "automaticky", já si toho děsného pravopisu samozřejmě všimnul, ale právě jsem tady nechtěl být svými "elektrohatery" obviňován z "hnidopišství". ;-)
Mech boli pohnútky akékoľvek, ale ohúrili. Že sa to mnohým nepáči, je možno vedľajšie, zakrátko si zvykneme a mnohí názor zmenia. Alebo urobia ľahučký facelift, kde predné línie zjemnia a všetci budú BMW chváliť jak to zmákli.
Dnes sa mi stalo, že vedľa mňa zaparkoval kolega, tak sme chvíľu debatovali o autách. A vedľa stálo BMW, že pekná 5ka, hovoríme si, no a podídeme bližšie a to 7er. Takže zrejme chcelo BMW zamedziť tomuto neželanému stavu, keď si zákazníci zamieňajú modely, čo sa touto RR maskou zjavne podarí a novú 7er si už nepomýliš (za akú cenu, to už je iná vec).
...minulý týden v Mnichově, ještě s lehce maskovanými nárazníky s černými ledvinami vypadá 7er pěkně. Chrom verze je strašná a kompletně zavřený přední nárazník (bez jakéhokoliv dekoru vyjma chromu bohužel taky.
Doufám, že vše vyřeší M-Paket.
Škoda úsilí a reakce na plané plky pro někoho, kdo v údajných 23 letech je schopen napsat jako v profilu deklarovaný muž "...nikdy husy nepásly..." a o příspěvek dříve "BMW od dob.... .... co dobře jezdily a měli ......".
(Ty jsi mu to v citaci automaticky napsal bez té hrubky.)
Nejsem hnidopich, ale to je trochu moc. A o obsahu a myšlence raději vůbec nehovořím. ;-)
Tak tvá poznámka o tom, že "jsme spolu husy nikdy nepásli" je vzhledem k mému více než dvojnásobnému věku oproti tobě hodně legrační, ale budiž. Každopádně ti přeju jen to nejlepší a hlavně zdraví. A pokud tě někdo fakt šikanuje, tak se to zkus nějak řešit - vzhledem k závažnosti (kterou neznám) za pomocí přátel, rodiny, blogu na internetu, ombudsmanky, nebo i třeba policie - pokud se jednalo o opravdové násilí. Jakkoliv. Nehorší je proti tomu nědělat nic, uzavřít se do sebe a rezignovat. :-O
To auto má neskutečný koule. Ne že by se mi design vyloženě libil, ale odvaha se musí uznat, něco podobného jsem prožíval za Chrise Bangla, ale toto mi sedí asi více.Aspon si ty BMW nebudeme plést dle tříd jako MB a Audi, u které na 20m nejde pomalu rozeznat C od E a S,nebo A4 od A6, po A8. Můj názor.Zklamaný jsem trochu po výkonové stránce. R6 lehce posílil, V8 posílil až nesmyslně oproti předchůdci a jako by dával V12tce najevo, že v příští generaci tu bude pánem právě bohužel už jenom on. Je mi jasný, že zásah filtru pevných částic udělal své.Diesely zůstaly uplně stejné, ani KW, ani NM a nevěřím tomu, že jsou na samém dně rezerv. Že by BMW již do nich neinvestovalo tolik usílý a přestalo je dále posouvat, anebo se připravuje era mildhybridů a elektrifikace? Tak uvidíme, co nás v budoucnu čeká..:)
K tým prerasteným nozdrám nabudúce dajú logo cez pol kapoty a dielo bude kompletné...
Inak filozofia dizajnu spravila nejak úkrok stranou, kolmé čelo a snaha o mohutný zjav síce vyšla, ale so zbytkom auta, hlavne zadnou časťou veľmi neladí.
A najmä exteriér neladí s interiérom, ktorý je naopak vydarený a na úrovni.
Hlavně si myslím, že MB už V12 nenabídne (bude ale asi 73 AMG s V8 a PHEV). A u audi je zatím pouze V6 TDI a teoreticky V6 TSI. Takže klasická konkurence vyklízí pole, což je škoda, protože motor V12 sice nemusí mít nejvyšší výkon, ale chodem, zvukem (to už tady bude asi s filtrem pokulhávat, ale je to BMW, takže to v pohodě dohoní reproduktorama..) a nástupem do otáček je jedinečnej.
Je hrozný jak automobilky lezou do * číňanům a v rámci šetření nákladů pak kazí dobrý evropský vkus. Slova jako decentní, elegantní, vyvážený byla nahražena pojmy hodně chrom, více chromu a co nejvíc chromu na co největší ploše.
Fuj, je to hnus.
Velký ledviky jsou tohle, [odkaz]
vše ostatní je humus.
BMW není jediný, krásně je to vidět na Kodiaqu (auto pro čínu) reps. Karoqu (pro evropu). Přitom kodiaq mohl být tak hezkej.
moja rec... mal som kedysi bawa rad... boze jak som kedysi hykal nad prvou X5 ci 3-kou z konca 90 rokov alebo tou banglovou 5kou .. dodnes si niektore udaje tykajuce sa tychto aut ( rozmery, ci motory ) pamatam v gebuli a akoby to bolo vcera co prisli na trh ... lenze vtedy bawa vedeli zaujat skoro kazdeho ... dnes uz ani neviem ake ma rozmery X3 a ake ma motory a vobec ani neviem aku ma palubku ked si to nekuknem na foto .. proste neviem si ju vybavit pred ocami... nic... nezajem.. vizualne ma bawa dnes na cestach uz vobec nejak nezajujimaju... to uz skor medvede a audiny...
ako pises.. chyba tu akasi prirodzene vnimatelna a zdrava elegancia ... nejaka ta pridana hodnota ktoru povedzme medved ci audina ma hoc to tiez nie su uz taki fesaci ako kedysi ....
Presne, vyzerá to, že sa chceli posunúť smerom k opulentnosti Rolls Royce (na ktorý sa predná časť snaží podobať), len akosi ten základ relatívne štíhlej karosérie 7er nie je stavaný.Obzvlášť to vynikne pri porovnaní so 7er E38:
[odkaz]
[odkaz]
vnimam u seba akysi pocit vizuanej intolerancie k bmw... pritom viem ( aj vizualne ) pochvalit kazde auto ak ozaj mam ten dojem ze si to zasluzi... ale kdeze su tie zlate 90 roky bmw ze jo.... to bolo ozaj pokukanicko.. ale dnes? priznavam ze ja tie kdejake X3ky X5ky a vlastne skoro vsetky bawa uz nejak ani neregistrujem.... to skor si vsimnem ladu nivu.... pritom prva X5 bola dokonala... ale dnes? obrovska neforemna hruda..alebo zruda lepsie povedane ;-\ ... to iste 7..z neskutocne stihlej elegantnej 7 ktora este spolu s Brosmanom predvadzala v bondovkach svoju ladnsot a dokonalost je zrazu akasi nafuknuta a liekmi nadopovana obluda .... ved to uz vobec neladi boze ... nie vsetky typy masky mozu mat predsa rozmer domaceho kina .... ako vsdade tak aj tu ( v autach ) plati zakon akejsi vizualne vnimatelnej rovnovahy a kym giga maska na F-series posobi svojim tvarom aj plochou uplne ok tak tu je to uz taketo nieco za mna nevkus .... toto uz nie su ladviny ale rypak diviaka .... skutocne dnes najst pekne bawo je coraz tazsie ... k comu aj 1000 konikov a celokozeny palubka a milion el. asistentov ked uz pri letmom pohlade na auto sa z neho clovek po... :-( ... ozaj to nejde lepsie .. pritom mozno len stacilo oprasit styl aky predviedla kedysi Z8 s tou svojou nizkou retro maskou ( a pouzit to dnes na limuziny ) a mali by sme dokonalu vizaz ...
Tady ano, obecně ale báva v akt. generacích vypadají zvenku výborně, mně se nepozdávají jen právě největší modely, bmw prostě tu sportovnost svých tvarů neumí skloubit s opulencí lux tříd, proto mu sedmičky moc nejdou (ta aktuální před fl je za dlouhá léta výjimka) a podobně to dopadlo i s největším X7 SUV.
No mne se to vůbec nelíbí... :-( uf... poslední BMW které se mi opravdu líbilo na 100% byla F10/11 ...nu ale stejně nejsem zákazník nejvyšší třídy, takže mi to může být fuk že ... v Číně to určitě bude oblíbený design ... >:D
Cim viac chromovych pruzkov tym viac adidas... Ale pomerne vyrazny facelift (na pomery luxusnej triedy) dokazuje, ze povodny dizajn 7er sa s velkou oblubou u zakaznikov nestretol.
těch ledvin je evidentně nefunkční pro vstup vzduchu k chladičům, takže čistě věc designová. A jako taková se hrubě nepovedla, být horní hrana ledvin zarovnaná s horní hranou světel, bylo by to akorát...
Pěkné auto s krásným vnitřkem zcela zabité óbr ledvinami, které přitáhnou oko, na ostatní tvary mu už pak nezbývá kapacita.