Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Omlazené BMW řady 7 oficiálně: Ledvinky rostou, dvanáctiválec se vrací!

Po několika únicích jsme se konečně dočkali. Bavorští oficiálně představují facelift svého vlajkového sedanu.
Zpět na článek
Avatar - white label
17. 1. 2019 16:44
Re: In natura...
Jednoznačně to byl rozdíl VELKÝ. I u 5er, viz naše E39 v eMpkt a brácha od mamky měl tehdy taky novou E39, ale klasiku. V eMpkt to vypadalo jako o deset let modernější auto a právě jedním z podstatných důvodů byl "nochrome"... a mimochodem jízdně taky skoro "jiné světy".
Avatar - Dinar
17. 1. 2019 14:28
Re: In natura...
Ale jo, mně taky, jen upozorňuju na to, že rozdíl byl také velký, u sedmičky E38 je ještě podpořen tím, že auta, která má člověk v paměti, jsou už většinou vytuněné youngtimery, právě bez chromu a na vekých kolech. Totiž taky je tam rozdíl, tohle [odkaz] [odkaz] mě nějak extra nebere, tohle [odkaz] je jiná liga.
17. 1. 2019 13:11
Re: čau lidi
Narostla pouze celková délka auta. A to změnou nárazníků .....
17. 1. 2019 11:44
IMHO se to povedlo
Ale najde se, samozřejmě, zástup zaprděnců, kteří budou mít plnou hubu historie (Exy), vlivu Číny, apod.
Možná tomu množství chromových detailů tolilk nefandím, ale to se asi bude moct dát korigovat.
Co se charakteru a stylistiky týče, za mě rozhodně povedený :-)
17. 1. 2019 11:35
Re: No dopr....
Naopak, trefa do černého. Designově se to povedlo, jen konzervativní diskutéři potřebujou trochu času to vstřebat ... ;-)
17. 1. 2019 10:56
Re: In natura...
Rozdíl tam samozřejmě byl i tehdy, o tom žádná, ale mě se moc líbila i ta standardní verze! ;-)
Avatar - iudex
17. 1. 2019 10:51
Re: In natura...
Presne tak, ďalší facelift už nebude, s týmto 7er dva-tri roky vydrží a príde nová generácia. A akým smerom sa uberie je pomerne zrejmé... 8-s
Avatar - Dinar
17. 1. 2019 10:23
Re: In natura...
Facelift většinou znamená naroubování výrazných designových markant (typicky tvary světel, masky), které přijdou v příští generaci daného modelu, na původní design generace stávající. Jde o to, aby si oko zvyklo a novou generaci pak přijalo bez šoků. Jinými slovy, tady se nic zjemňovat nebude, faceliftovaná sedma nám ukazuje, jak bude vypadat xicht 7er v příští generaci a vzhledem k tomu, že jde o vlajkouvou loď, dá se čekat, že taky xichty příštích generací ostatních modelů. A není to hezký pohled...
Avatar - Dinar
17. 1. 2019 10:16
Re: In natura...
Vždycky to byl rozdíl, např.:
[odkaz]
[odkaz]

a

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Obě auta, přesně v těchto barvách a exterierové specifikaci 528i a 530i jsem měl, na které byl podle mého výrazně hezčí pohled, asi uhodneš. A že je rozdíl ve stylingu díky mpaketu poměrně výrazný, na tom se snad shodnem.
17. 1. 2019 09:57
Re: In natura...
Smutné. Bývaly totiž doby, kdy baworáky byly nádherná auta prakticky ve všech verzích a hlavně k tomu nepotřebovaly žádné trapné (a předražené) berličky v podobně příplatkových paketů... :-O ;-\
17. 1. 2019 09:53
Re: Čo je veľa, to je veľa...
To nebylo "automaticky", já si toho děsného pravopisu samozřejmě všimnul, ale právě jsem tady nechtěl být svými "elektrohatery" obviňován z "hnidopišství". ;-)
17. 1. 2019 09:26
Re: In natura...
Mech boli pohnútky akékoľvek, ale ohúrili. Že sa to mnohým nepáči, je možno vedľajšie, zakrátko si zvykneme a mnohí názor zmenia. Alebo urobia ľahučký facelift, kde predné línie zjemnia a všetci budú BMW chváliť jak to zmákli.
Avatar - iudex
17. 1. 2019 08:26
Re: In natura...
Dnes sa mi stalo, že vedľa mňa zaparkoval kolega, tak sme chvíľu debatovali o autách. A vedľa stálo BMW, že pekná 5ka, hovoríme si, no a podídeme bližšie a to 7er. Takže zrejme chcelo BMW zamedziť tomuto neželanému stavu, keď si zákazníci zamieňajú modely, čo sa touto RR maskou zjavne podarí a novú 7er si už nepomýliš (za akú cenu, to už je iná vec).
17. 1. 2019 07:05
In natura...
...minulý týden v Mnichově, ještě s lehce maskovanými nárazníky s černými ledvinami vypadá 7er pěkně. Chrom verze je strašná a kompletně zavřený přední nárazník (bez jakéhokoliv dekoru vyjma chromu bohužel taky.
Doufám, že vše vyřeší M-Paket.
17. 1. 2019 01:49
Re: Čo je veľa, to je veľa...
Škoda úsilí a reakce na plané plky pro někoho, kdo v údajných 23 letech je schopen napsat jako v profilu deklarovaný muž "...nikdy husy nepásly..." a o příspěvek dříve "BMW od dob.... .... co dobře jezdily a měli ......".
(Ty jsi mu to v citaci automaticky napsal bez té hrubky.)

Nejsem hnidopich, ale to je trochu moc. A o obsahu a myšlence raději vůbec nehovořím. ;-)
16. 1. 2019 23:35
Re: Čo je veľa, to je veľa...
Tak tvá poznámka o tom, že "jsme spolu husy nikdy nepásli" je vzhledem k mému více než dvojnásobnému věku oproti tobě hodně legrační, ale budiž. Každopádně ti přeju jen to nejlepší a hlavně zdraví. A pokud tě někdo fakt šikanuje, tak se to zkus nějak řešit - vzhledem k závažnosti (kterou neznám) za pomocí přátel, rodiny, blogu na internetu, ombudsmanky, nebo i třeba policie - pokud se jednalo o opravdové násilí. Jakkoliv. Nehorší je proti tomu nědělat nic, uzavřít se do sebe a rezignovat. :-O
16. 1. 2019 23:19
MÁ TO COULE!!!
To auto má neskutečný koule. Ne že by se mi design vyloženě libil, ale odvaha se musí uznat, něco podobného jsem prožíval za Chrise Bangla, ale toto mi sedí asi více.Aspon si ty BMW nebudeme plést dle tříd jako MB a Audi, u které na 20m nejde pomalu rozeznat C od E a S,nebo A4 od A6, po A8. Můj názor.Zklamaný jsem trochu po výkonové stránce. R6 lehce posílil, V8 posílil až nesmyslně oproti předchůdci a jako by dával V12tce najevo, že v příští generaci tu bude pánem právě bohužel už jenom on. Je mi jasný, že zásah filtru pevných částic udělal své.Diesely zůstaly uplně stejné, ani KW, ani NM a nevěřím tomu, že jsou na samém dně rezerv. Že by BMW již do nich neinvestovalo tolik usílý a přestalo je dále posouvat, anebo se připravuje era mildhybridů a elektrifikace? Tak uvidíme, co nás v budoucnu čeká..:)
Avatar - Stejsn
16. 1. 2019 22:38
Česle.
Vygůglete si o obrázky pro slovo "česle". To je přesně ono ;-\
Avatar - CICERO
16. 1. 2019 21:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 1. 2019 21:04
Botoxová kráska
K tým prerasteným nozdrám nabudúce dajú logo cez pol kapoty a dielo bude kompletné...
Inak filozofia dizajnu spravila nejak úkrok stranou, kolmé čelo a snaha o mohutný zjav síce vyšla, ale so zbytkom auta, hlavne zadnou časťou veľmi neladí.
A najmä exteriér neladí s interiérom, ktorý je naopak vydarený a na úrovni.
16. 1. 2019 20:23
Re: Čo je veľa, to je veľa...
Proboha, to je neskutečně pesimistický odhad budoucnosti. Zvláště od jen 23letého chlapa bych něco takového fakt nečekal....
Avatar - praděda7
16. 1. 2019 20:18
Re: Čo je veľa, to je veľa...
Facelift je zatraceně drahá záležitost.(Něco o tom vím). Jo, a když si nějaká baba nechá udělat facelift, tak se starý taky pěkně prohne.... ;-)
Avatar - white label
16. 1. 2019 20:03
Re: No dopr....
Co se tohoto "detailu" týče, tak je to spíš, než facelift, karikatura předfaceliftu.
16. 1. 2019 20:00
Re: No dopr....
To sedlo jak pr*el na hrnec.... Ty ledviny jsou otřesný 8-s :no:
Avatar - CICERO
16. 1. 2019 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jenik3
16. 1. 2019 19:13
Re: HM
Lépe bych to nenapsal. Není treba opakovat to same.
16. 1. 2019 18:43
Re: Čo je veľa, to je veľa...
Jasně, ono je BMW tak "chudé", že by to neufinancovalo? Nebo je to jen lakomství? 8-s
Avatar - white label
16. 1. 2019 18:41
Re: Čo je veľa, to je veľa...
EU verze hlavně žádný vizuální facelift nepotřebovala.
Avatar - praděda7
16. 1. 2019 18:18
Re: Čo je veľa, to je veľa...
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ ;-)
Avatar - praděda7
16. 1. 2019 18:08
Re: Horní část
Vzal si mi ten RR z h..úst... ;-)
16. 1. 2019 18:00
Re: čau lidi
Hlavně si myslím, že MB už V12 nenabídne (bude ale asi 73 AMG s V8 a PHEV). A u audi je zatím pouze V6 TDI a teoreticky V6 TSI. Takže klasická konkurence vyklízí pole, což je škoda, protože motor V12 sice nemusí mít nejvyšší výkon, ale chodem, zvukem (to už tady bude asi s filtrem pokulhávat, ale je to BMW, takže to v pohodě dohoní reproduktorama..) a nástupem do otáček je jedinečnej.
16. 1. 2019 17:43
Re: Čo je veľa, to je veľa...
Proč tedy sakra neudělají 2 facelifty, jeden umírněný pro EU a sev. Ameriku, a druhý pro Asiaty?!! 8-s 8-s 8-s
16. 1. 2019 17:39
Re: Horní část
Geniální design E38 už nikdy nikdo nepřekoná! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: Ale vlastně by zde měly být emotykony zmaru a beznaděje... :-(
16. 1. 2019 17:31
Čo je veľa, to je veľa...
Tá predná maska je dôkazom, že dizajnéri a predstavenstvo stratili mieru a súdnosť! :no: :no:
16. 1. 2019 16:29
Re: Čína ničí dobrý evropský vkus
Dříve se Asie inspirovala v Evropě, nyní se Evropa cpe do Asie. Kdo by to byl řekl, že když uvidím nové BMW, vybaví se mi Hyundai Genesis.
Avatar - CICERO
16. 1. 2019 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 1. 2019 15:07
Čína ničí dobrý evropský vkus
Je hrozný jak automobilky lezou do * číňanům a v rámci šetření nákladů pak kazí dobrý evropský vkus. Slova jako decentní, elegantní, vyvážený byla nahražena pojmy hodně chrom, více chromu a co nejvíc chromu na co největší ploše.

Fuj, je to hnus.

Velký ledviky jsou tohle, [odkaz]
vše ostatní je humus.

BMW není jediný, krásně je to vidět na Kodiaqu (auto pro čínu) reps. Karoqu (pro evropu). Přitom kodiaq mohl být tak hezkej.

:-( :-(
Avatar - CICERO
16. 1. 2019 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
16. 1. 2019 14:45
Re: HM
Kdyby jen od pětky..., tohle už si můžeš splést jen s X7.
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2019 14:21
Re: No,
moja rec... mal som kedysi bawa rad... boze jak som kedysi hykal nad prvou X5 ci 3-kou z konca 90 rokov alebo tou banglovou 5kou .. dodnes si niektore udaje tykajuce sa tychto aut ( rozmery, ci motory ) pamatam v gebuli a akoby to bolo vcera co prisli na trh ... lenze vtedy bawa vedeli zaujat skoro kazdeho ... dnes uz ani neviem ake ma rozmery X3 a ake ma motory a vobec ani neviem aku ma palubku ked si to nekuknem na foto .. proste neviem si ju vybavit pred ocami... nic... nezajem.. vizualne ma bawa dnes na cestach uz vobec nejak nezajujimaju... to uz skor medvede a audiny...

ako pises.. chyba tu akasi prirodzene vnimatelna a zdrava elegancia ... nejaka ta pridana hodnota ktoru povedzme medved ci audina ma hoc to tiez nie su uz taki fesaci ako kedysi ....
Avatar - iudex
16. 1. 2019 14:13
Re: Horní část
Presne, vyzerá to, že sa chceli posunúť smerom k opulentnosti Rolls Royce (na ktorý sa predná časť snaží podobať), len akosi ten základ relatívne štíhlej karosérie 7er nie je stavaný.Obzvlášť to vynikne pri porovnaní so 7er E38:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - white label
16. 1. 2019 14:13
Re: Horní část
Souhlas, teda až na tu modrofialovou "Milka" ve třech odkazech. ;-)
[odkaz]

Moje konfigurace by byla taky bez chromu a v Champagne Quarz.
Avatar - white label
16. 1. 2019 14:11
Chyba v nadpisu
Opravte si "ledvinky" v nadpisu na ledviny!
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2019 14:05
Re: jsem v tezke mensine
auto bez pardonu technicky paradne .. ale ta vizaz absolutne neladi
Avatar - praděda7
16. 1. 2019 13:58
Re: HM
...půjde odlišit od pětky....a o to tu marketingu šlo.... :-!
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2019 13:57
uz dlhsi cas
vnimam u seba akysi pocit vizuanej intolerancie k bmw... pritom viem ( aj vizualne ) pochvalit kazde auto ak ozaj mam ten dojem ze si to zasluzi... ale kdeze su tie zlate 90 roky bmw ze jo.... to bolo ozaj pokukanicko.. ale dnes? priznavam ze ja tie kdejake X3ky X5ky a vlastne skoro vsetky bawa uz nejak ani neregistrujem.... to skor si vsimnem ladu nivu.... pritom prva X5 bola dokonala... ale dnes? obrovska neforemna hruda..alebo zruda lepsie povedane ;-\ ... to iste 7..z neskutocne stihlej elegantnej 7 ktora este spolu s Brosmanom predvadzala v bondovkach svoju ladnsot a dokonalost je zrazu akasi nafuknuta a liekmi nadopovana obluda .... ved to uz vobec neladi boze ... nie vsetky typy masky mozu mat predsa rozmer domaceho kina .... ako vsdade tak aj tu ( v autach ) plati zakon akejsi vizualne vnimatelnej rovnovahy a kym giga maska na F-series posobi svojim tvarom aj plochou uplne ok tak tu je to uz taketo nieco za mna nevkus .... toto uz nie su ladviny ale rypak diviaka .... skutocne dnes najst pekne bawo je coraz tazsie ... k comu aj 1000 konikov a celokozeny palubka a milion el. asistentov ked uz pri letmom pohlade na auto sa z neho clovek po... :-( ... ozaj to nejde lepsie .. pritom mozno len stacilo oprasit styl aky predviedla kedysi Z8 s tou svojou nizkou retro maskou ( a pouzit to dnes na limuziny ) a mali by sme dokonalu vizaz ...
Avatar - Dinar
16. 1. 2019 13:55
Re: Horní část
Pro mně je G11 naprosto v pohodě, jen je třeba vynechat chromovanou výzbroj. Krásný velký sedan se sport flairem.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
16. 1. 2019 13:46
jsem v tezke mensine
ale za mne je to super kara :yes:
Avatar - Blue Sun
16. 1. 2019 13:42
No,
takhle zepředu je ten pohled z úvodní fotky vyloženě odpudivý. :-( Chce to návrat k eleganci někam kolem roku 1998...
16. 1. 2019 13:41
Re: hypertrofia
Mne to pride, ze chceli obrovsku masku singleframe ako ma Audi, len im nedoslo, ze ladvinky sa na takuto hypertrofiu nehodia...
16. 1. 2019 13:32
Re: Horní část
Posledna pekna sedma bola e38
16. 1. 2019 13:21
Hergestellt in Deutschland
Made in China

Téma ledvinek je bezedné, a ani mně se nelíbí, nicméně na 7-er jsou obecně nejhorší ta čínská chromovaná cingrlátka.
[odkaz]
Avatar - wakantanka
16. 1. 2019 13:18
Re: No dopr....
Asi budem v menšine, ale mne to k tejto limoške celkom pasuje :-) Na X7 to vyzerá divne, ale tuto s tým nemám žiaden problém.
Avatar - Magister
16. 1. 2019 13:16
Re: No dopr....
Jak se mi líbí BMW 3er a 5er tak tohle je minela. Jak špatná fotomontáž. Adept na designový průšvih roku. Někdy je skutečně méně více...
Avatar - Dinar
16. 1. 2019 13:12
Re: Horní část
Tady ano, obecně ale báva v akt. generacích vypadají zvenku výborně, mně se nepozdávají jen právě největší modely, bmw prostě tu sportovnost svých tvarů neumí skloubit s opulencí lux tříd, proto mu sedmičky moc nejdou (ta aktuální před fl je za dlouhá léta výjimka) a podobně to dopadlo i s největším X7 SUV.
Avatar - Woombat
16. 1. 2019 13:09
Nelíbí
No mne se to vůbec nelíbí... :-( uf... poslední BMW které se mi opravdu líbilo na 100% byla F10/11 ...nu ale stejně nejsem zákazník nejvyšší třídy, takže mi to může být fuk že ... v Číně to určitě bude oblíbený design ... >:D
16. 1. 2019 13:07
HM
Uvidíme živě, takhle se mi to moc nelíbí ale zároveň je třeba říct že pro sedmičku nejsem cílová skupina.

Jediné pozitivum vidím v tom že teď půjde sdmička jednoznačně odlišit od pětky.
16. 1. 2019 13:00
Re: Horní část
Veru, bawa vyzerali vzdy lepsie zvonku ako zvnutra, tu je to naopak.
16. 1. 2019 12:58
Re: No dopr....
Cim viac chromovych pruzkov tym viac adidas... Ale pomerne vyrazny facelift (na pomery luxusnej triedy) dokazuje, ze povodny dizajn 7er sa s velkou oblubou u zakaznikov nestretol.
Avatar - Warrual
16. 1. 2019 12:50
Brrr
To je hrůza! I ta zadní svítící linka spojujicí světla vypadá moc naroubovaně. Přitom to 7ka FL ani nepotřebovala.
Avatar - Dinar
16. 1. 2019 12:48
Horní část
těch ledvin je evidentně nefunkční pro vstup vzduchu k chladičům, takže čistě věc designová. A jako taková se hrubě nepovedla, být horní hrana ledvin zarovnaná s horní hranou světel, bylo by to akorát...
Pěkné auto s krásným vnitřkem zcela zabité óbr ledvinami, které přitáhnou oko, na ostatní tvary mu už pak nezbývá kapacita.
16. 1. 2019 12:46
Re: No dopr....
z té tlamy jde hrůza... ale ne jakože respekt, jakože strašné...
Avatar - Dinar
16. 1. 2019 12:46
Re: No dopr....
Mě to spíš přijde jak nasranej hroch, ty nozdry. 8-s :no:
16. 1. 2019 12:42
No dopr....
Tomu poviem cumak, jak nejaka nabotoxovana umelohmotna krasotinka...