Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Twingo 2019 už nemá vpředu kulaté diody

Rozkošné Twingo prošlo jemnou modernizací, dotkla se hlavně osvětlovací techniky, ale také podvozku a informačního systému. Nepřeplňovaný litrový tříválec bude k mání se dvěma výkony.
Zpět na článek
25. 1. 2019 16:56
Re: Co je na tom rozkošného?
Twingo třetí generace bylo jednu dobu jediné kromě BMW a Porsche (na přání), které má ISOFIX i na sedadle vpředu, celkem tedy tři. Kdo má malé dítě ve vajíčku, ten ví o čem mluvím, jaký je rozdíl mít dítě od 0-1 roku vpředu, a jaké je vozit ho skrz zrcátko vzadu, nevidět na něj pořádně a nechat si ho řvát vzadu, bez možnosti na něj šáhnout.

No jasně, vajíčko i sedačka se dají dát dopředu, ale míra komfortu+bezpečí s uložením vajíčka na ISOFIX základnu kliknutím, versus štelování pásů sem tam (a o dost horší bezpečnost navíc) je neporovnatelná.

Aktuálně Škodovka (Octavia, Scala) a VW (Tcross) začaly dělat to samé, a přidalo se i pár modelů Peugeot či Citroen.
24. 1. 2019 00:44
Re: generálny kiks
Reinkarnace prvního Twinga bohužel není technicky možná. Krátká kapota navazující na přední sklo, nulový přední převis, to už dnešní normy na bezpečnost chodců nepovolí. Proto taky už druhá generace Twinga byla taková hnusně oteklá. Dnes by to bylo ještě horší. Spodní hrana předního okna je pořád výš a čumáky pořád oteklejší a s větší vzduchovou mezerou, protože chodcova hlava nesmí trefit okno a nárazník musí být z papíru a za ním 50 cm vzduchu aby si náhodou nepozorný chodec nepolámal nohy. Smiřme se s tím, že auta už nikdy nebudou tak rozkošná jako první Tvwingo, Panda,... Výhled ven z vozu? Ten se bude taky stále zhoršovat, přes vysokou hranu předního okna u dnešních aut není vidět těsně před auto, velmi praktické při manévrování nebo třeba na polňačce. Velmi položené A sloupky a skoro neexistující zadní okna taky nejsou to co bych hledal. A celé to dorazí opěrky hlavy, které u některých nových aut už nelze rozumně narovnat a stále tlačí hlavu dopředu. Velmi nepříjemné a frustrující. O opěrce hlavy ve svých starých autech ani nevím, nijak mě neomezuje.
23. 1. 2019 11:43
generálny kiks
urezať malému autu kufor a nenahradiť to ničím adekvátnym je hrozná chyba až amatérska. Do neba kričí tá malá predná kapota, ktorá ukrýva akurát nádržku na ostrekovače. A čím to vyvažuje? Zadným náhonom? Rejdom? Veď žiadne A auto nemá problém s rejdom, nikto sa nepotrebuje točiť na mieste jak na detskom autodrome. A zadný náhon je takémuto autu nanič. Pri smarte fortu išlo o jedinečný koncept super malého auta, tam to malo význam, pri štvormiestnom už nie (predaje zodpovedali). Po geniálnej jednotke, geniálny pruser. Stiahnuť chvost a reinkarnovať jednotku a la 500.
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2019 23:09
Re: Není jiné auto na světě, které se vic potřebuje
suhlasim... :yes:
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2019 22:59
najkrajsie
bolo prve twingo..... koniec koncov predaje vravia jasne :yes:

to sucasne ktore vyzera ako zmenseny autobus je sice mozno navonok zaujimave ale s povodnym odkazom twinga uz nema spolocne vobec nic.... a inak nie je to ani motokara ako sa to kazdy tester snazi "zachranit" ( kto chce motokaru kupi si F500 abarth a nie tuto stonozku s vyhrievanym kufrom )

za mna to chce twingo ako trojdverak s megapriestorom a super vyhladom ... proste reinkarnovat to uplne prve twingo ( ktore je dodnes genialne ) a spravit z neho nieco podobne co sa podarilo fiatu s F500-kou... lebo za mna jedine tak moze twingo prezit aj nadalej :*)

PS: rozkosna je F500 aj povedzme panda... alebo rozkosne bolo prave aj to prve twingo.. ale to sucasne teda moc rozkosne nie je... za mna skor gycove ...
Avatar - xxc
22. 1. 2019 20:59
Re: Není jiné auto na světě, které se vic potřebuje
Nebolo to drahe, nejakych 11 000 €, so zakladnym motorom porovnatelne s konkurenciou. Silnejsi motor uz bol drahy. Nechapem, preco to tak (ne)predavali. Inak motor moze byt aj vzadu, len predok treba trosku lepsie vyuzitelny.
Avatar - xxc
22. 1. 2019 20:56
Re: Co je na tom rozkošného?
Poradte lepsie male auto na rozvoz deti do skolky :-) Ja by som si to kludne kupil, keby mi ho vedeli pozicat a mohol som si vyskusat, ci tam vojdu. Ale nepozicali a zene sa nepacilo. 3 sedacky vosli do Corsy (do roku 2017) a este by mozno vosli do Capturu.
22. 1. 2019 19:23
Re: Co je na tom rozkošného?
To aký pako si kúpi Twingo, že tri autosedačky?!
22. 1. 2019 19:13
Re: Co je na tom rozkošného?
Neskúšaj, nenapraceš sa doň. Máš veľkú hlavu.
22. 1. 2019 19:10
Re: Není jiné auto na světě, které se vic potřebuje
Tú mala aj kačica 2CV... ;-)
Avatar - xxc
22. 1. 2019 18:58
Re: Co je na tom rozkošného?
Hlava nie, len Twingo podla testov :-) Ale neskusal som, ani som nemohol, kedze nemali pozicat. Inak jedine male auto, kde teoreticky vojdu 3 autosedacky.
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2019 18:47
Re: Co je na tom rozkošného?
Dědo, my víme, že cokoli po Škodě 120 je na tebe moc high-tech.
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2019 18:46
Re: Není jiné auto na světě, které se vic potřebuje
Oželím i tu shrnovací střechu, na jeho velikostní třídu drahá hračka. Ale jinak máš pravdu.
22. 1. 2019 18:31
Re: Není jiné auto na světě, které se vic potřebuje
Pravda. Milý kukuč, motor vpredu, jednopriestorová karoséria c variabilným interiérom a zhrnovacou strechou. To by bolo Twingo ako má byť.
Avatar - KANKUNEN
22. 1. 2019 17:58
Není jiné auto na světě, které se vic potřebuje
vrátit ke kořenům.
Avatar - xxc
22. 1. 2019 16:38
Re: Co je na tom rozkošného?
Ale pekný je. Len vraj tiež drnčí :-)
Avatar - Ada je zase tady
22. 1. 2019 15:54
Co je na tom rozkošného?
Vždyť je to rendlík. :no: A nemá ani diesel jako Smart for two !

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku