Jak může redaktor časopisu zaměřeného na auta,napsat,že je paráda,jak motor čtyřválec 2,0 je výkonější než pětiválec 3,2 litru.
Papírově jistě,ale při plné zátěži vám ten dvoulitr bude brát o polovinu víc,než ten velkej motor,a neposkytne vám komfort při předjíždění,nebo zvládání těžkého terénu.
Nemasírujte nás a nepřesvědčujte,že downshizing je bezva.Není,a je to již i prokázané,že spotřeba neklesne pouhým zmenšením objemu a přidáním nesmyslného počtu turbodmychadel.
čiste technicky, keď to ten motor dáva vo väčšom a po naložení aj ťažšom Transite, nevidím dôvod prečo by to nemal dávať aj v takomto pick-upe, hlavne ak to vhodne naprevodujú.
Hilux 2,5 > 2,4 Toyota by se do toho dvoulitr nikdy neodvážila dát
Rekordmanem je ale Isuzu 2,5 > 1,9 a okamžitě se zařadili na vrchol s množstvím "reálných" emisí oproti měřeným v laboratoři
Otázka je jak dlouho, pro užitkové vozy platí Euro 6c od září 2019, do té doby se asi v nabídce bude překrývat s novým biturbem, ale pak zcela určitě zmizí, minimálně v Evropě...
Jo, jo, dvoulitr je málo. Auto s nákladem váží 3 tuny + lze připojit přívěs do hmotnosti 3,5 tuny (samozřejmě s limitem 6 tun pro soupravu, aby se někdo nezačal rozčilovat:-).
VW u Amaroku přešel ze dvou na na tři litry, tady máme bohužel přesun opačným směrem, přitom Ford v americké produkci dieselový třílitr taky má...
Vzhledem k tomu, že příští pick-up bude pro VW a Ford asi společný, bude zajímavé, jaký motor zvolí. No hlavně, aby to nebyl motor elektro 8-s
Než pan redaktor něco pustí do světa, doporučím si zjisti skutečnost.
Motor 3,2 TDCI 200PS tzn. 5 válec zůstává nadále v nabídce pro verze Limited a Wildtrak.