Seat vidí budoucnost v SUV a crossoverech. Po malé Aroně a kompaktním voze Ateca přijíždí vrcholné Tarraco. Jak si poradilo se zasněženými silnicemi v okolí Ještědu?
Protože z malých čísel se roste vždy snadno, to jsou ty dvouciferné růsty...
Na jedno vyrobené Toledo byly myslím 3 Rapidy. Tolik k tomu, jaký je o Seat zájem.
Navíc zopakuji nedávná slova, která zněla z koncernového vedení - Seat nesmí být jen Ibiza.
Ano, Leon určitě nebyl propadák a vsázka na SUV je dnes jistotou. Ale ani to nemůže nic změnit na tom, že o Seat je co se koncernu týká zájem až v té čtvrté řadě.
DSG je kritizováno horem dolem, abecedně počínajíce Audi a konče VW, a nic se nelepší. Zatímco PSA už přechází na kvalitativně mnohem lepší klasickou měničovou, Ford rovněž, auta za milión a více se zuby nehty drží cukající a váhavé dvojspojky. To je přeci spotřebitelské peklo, no ni?! proč to lidi furt kupují???
A ty jsi nějaký věštec nebo co? >:D Když nikdo nestojí o Seaty tak proč nestíhají v Martorellu výrobu? Proč musejí nabírat lidi na víkendové směny, aby stíháli nějak uspokojovat poptávku? Proč teď neustále rostou dvoucifernym tempem? Vyjma obdobi vw Wltp? Píšeš nesmysly.
Tarraco je povedené. Mě se hodně líbí. Ale pohledem automobilového trhu je to naprosto zbytečný a zapomenutelný model, který nepřinesl zhola nic nového...
Škoda, od Seatu bych chtěl asi víc. I když ... oproti přeznačkované A4 je to stále docela vodvaz, že ;-)