Audi sjíždí z výrobních pásů skvělá auta a A4 je tomu velkým důkazem.O skvělé kvalitě materiálů a bezpečnosti snad nikdo nepochybuje, k tomu se přidá skvělý design,vyskoký komfort, skvělá dynamika a nyní i prostorná karoserie.Audi je zkrátka solidní výrobce. :yes::yes::yes::yes::yes:
najviac mi vadi ze to je koncernovy polepenec, sadnem do koktavky tie iste packy, tie iste budiky /skoro/, no skratka ked na to pozriem tak vsade to iste, mozem si sadnut do Q7,A6,A5,A4 a stale to iste, bleeeeeeeee
jasne. kup si na dlouhy cestovani auto za mega a na okresky si porid jiny >:D
pochybuju ze by o ni snilo 50 tisic lidi :-) ani v praze jich tolik nebude :-) uprimne receno. ja nesnim po zadne sterilni audine :-) BMW a MB sou jina kategorie. maji svuj styl. audi je proste sterilni (vyjma A8 - jo, ta ma svuj styl. je tak moc konzervativni az je krasna). je to sen hodne mladych lidi. mit "naslapanou audinu" :-) (a GTI. mam srovnani - to jen nez budes psat komentar, tak aby si to vedel, ze to nepisu jen tak do vetru)
krom toho. zadni svetla tyhle novy generace, to je pro me krok zpet. predni svetla sou nadruhou stranu az moc pokrokovy. ale kazdymu se to jevi jinak ;)
ja to pochopim. jednou, dvakrat. ale tak podle spisovneho jazyka ceskeho je to cislovka čtyři a proto by se sluselo aspon obcas rict "á čtyřkou". ale co, zas takovej problem to neni a da se to prekousnout. taky se obcas docela smeju jak libor pri rizeni dava bradu nahoru >:D no proste roadlook je "specificky" >:D
zajimave. me se ty zadni svetla vubec nelibej. starsi byli uplne nekde jinde. a ty predni svetla uz je taky moc. neco jsou pekny novy diody a neco uz je preplacanost a pokus to zase nejak zmodernizovat. ale to je vec nazoru.
tahle diskuze me ale utvrdila v tom, ze vetsina lidi by se tady A4ky zastavala ikdyby byla sebevic nepodarena. a to, ze jeji podvozek je slabsi nez nova sestka nebo laguna uz je jen detail. kdyz premii v tyhle tride tak BMW ;) kdyz ne premii, tak sestku...
Konecne bol zverejneny (zostrihany?) tento diel ;-) Na Strbskom Plese som prave vo chvili natacania bol, dokonca 11:32 v pozadi zaberu mi prinalezi ten cierny Nissan :-)
Inak celkom podareny diel, s povedanym k Audi suhlasim, len by som sa mozno opytal - preco prebrali interier z A5ky? Trochu mi prekaza takato unifikacia, i ked je velmi podareny. Kedze mam moznost s viacerymi Audinami jazdit, vadi mi ze ani neviem ci sedim v A3 alebo A8...
Jak byste srovna to vaše BMW a tuhle Audi? Subjektivní dojmy prosím. Zajímá mě hlavně motor + podvozek...nemyslíte, že by to BMW mohlo audi "rubnout"? Ikdyž je tam silnější motor? Zda říci lepší, nevim nevim.
Jsem zvědav...
Nevím, asi bych to do auta nechtěl, víc se mi líbí systém třeba u Volva, kde se to vyřešilo elegantně a bez kolečka.
Je pravda, že když potkám BMW 3, tak většina jich je bez iDrive.
mily libore, mila hani,
moc pekny video..
a taky pekny pekny auto.
misty by se dal vypnout komentar a koukat na zabery. a dal bych tam hudbu zdenky prednej.
holt zlinska filmovka, vsechna cest :yes:
Tu reklamu jsem jen tak pro legraci vytvořil já sám, takže nejde o reklamu, spíš o nějakou ironickou "zábavu" z nudy. Můžeš si na té stránce vytvořit cokoliv, dokonce i v polštině :-!
Já mluvím o tom, že nepochopil, proč jsem mu na to neodpověděl. Kopírovat a opakovat naučené věty z Markova blogu umí kdejaká cvičená opice (viz 507). Nikde jsem jsem nenapsal, že neuznávám prémii mainstreem a lowend. Jen jsem psal (ne v té diskuzi), že hádání se které auto tam patří a které tam nepatří, je docela zábavné, protože se stejně neshodneme na 100%.
Jj, taky se mi libi ta svetla a celkove se mi to strasne libi. Vsechny Audiny se mi strasne libi :-). A prijde mi dost zaujate porad Audi kritizovat za single-frame, protoze dnes prakticky vsechny automobilky (premii nevynimaje) maji jak vepredu, tak vzadu sjednocujici znaky - maska, svetla, .. . O MMI nevim, nemuzu soudit, ale podle toho, co se pise v ruznych testech, tak s tim ti redaktori nikdy nemaji nejake velke problemy (i kdyz jsou uz samozrejme dost zvykli) nebo ze by to bylo treba slozitejsi nez i-drive v BMW. Nikdy nic takoveho nepisou, tak nevim. Ale nemuzu jeste ridit, nemuzu soudit, bohuzel :'( Podle prvnich statistik to vypda, ze se A4 bude opet velmi dobre prodavat, tak at se ji dari ;-):yes:
Jo, vsak jasne, ale o to Audi taky jde. Nema cenu to porad dokola resit a kritizovat. To je proste jejich filozofie. Vis, co muzes ocekavat a to v tom pozitivnim smyslu - vis, ze se nedockas zadneho obrovskeho experimentu, ktery skonci strasnym propadakem, ale vis, ze prijde opet designove cista evoluce predchoziho modelu. Jasne, nemusi to kazdemu sedet, nikdo te prece nenuti, aby se ti to libilo. Libi se ti napr. BMW, MB, Lexus, Jaguar, ... Ja treba to mam rad. Je to jen o vkusu. Osobne treba moc nemusim ve stredni premii BMW 3. Designove mi proste nesedi. Jiste je to skvele auto, na tom moje subjektivni dojmy z designu nic nemeni, jen se mi vzhledove moc nelibi. Ale docela nesouhlasim s tim, ze se da jen tezko rozlisit stara a nova A4, jak rikali v reportazi. Starou jsem videl nescetnekrat, novou zatim 1x a na prvni pohled je to podle me obrovsky rozdil. Hlavne z boku a zezadu. Pekna je ;-)
Nova A4 se podle meho opravdu povedla. Krasny elegantne-sportovni design, povedeny interier a podle toho, co jsem cetl, se opravdu o dost zlepsily jizdni vlastnosti a A4 se pry posunula k tomu nejlepsimu s prednim pohonem ve stredni tride. Na BMW 3 samozrejme jizdne nema, ale to od ni taky fanousci Audi nechteji - zde podle me Audi udelalo chybu, kdyz zacalo A4 propagovat jako "nejsportovnejsi sedan stredni tridy", taky si to asi v Ingolstadtu uvedomili, kdyz ted ji propaguji jako "limuzinu budoucnosti". Po Audi nikdo nechce, aby trhalo asfalt, to neni to, cim by si Audi ziskavalo fanousky (jako napr. me) . V kazdem pripade podle me moc povedene auto, ja bych ji osobne bral s 3.0TDI ale s 3.2FSI to taky musi byt poradne delo. Tak bravo Audi :yes::yes::-)
IDrive má s MMI v Audi společný jen ten otočný ovladač. Ale Audi celé ovládání zmršilo nesmyslným množství tlačítek všude okolo. A tak ovládáš nejen kolečko, ale i tlačítka okolo. A tak zjednodušení v podobě jednoho otočného ovladače plus max čtyři tlačítka k tomu je fuč.
Už v několika testech se potvrdilo, že IDrive (ten inovovaný doplněný o pár tlačítek) je stále nejlepší z daných systémů.
Povedene video. Mohu se s nazory ztotoznit. Prilis uzka sedadla, trestuhodne rozhranni MMI, necitelny podvozek a rizeni.
Masku povazuji ale za okoukanou, modely se spatne rozeznavaji, LED svetla za vrchol kycovitosti. Ergonomie interieru neni prave z nejlepsich. Takove nedostatky dobre materialy v interieru a povedeny volant nenahradi.
Je samozrejmosti, ze pokud mam vuz s nepovedenym podvozkem a hluchym rizenim, tak bude nejlepsi s nim jezdit tam, kde se nemusi moc zatacet, tedy po dalnici.
Audi si za tak uplne prumerny vuz nechava radne priplatit. Zde se hodnota vozu nijak nerovna jeho cene. Ve stejne cenove relaci jsou mnohem lepsi automobily. Trestuhodne je, ze i za mensi peniz se da koupit pro ridice mnohem lepsi vuz.
tak zrovna mazda ma povedeny sportovni podvozek, prestoze to neni premie... a A4 kdyz nema quattro tak je to taky predokolka takze Mazda vyjde lip... jinak samozrejme vim ze tou sportovni kokurenci se mysli BMW... ;-)
Takový pěkný a humorný domácí videjko! Libor nás potěšil groteskní scénkou z hraničního přechodu, kde oslovil poslední neználky, na který nezabrala mnohamiliónová investice do reklamy ministerstva o Schengenu. Ani se nemohl pořádně věnovat slečně, protože v "dálniční pile" se kvedlalo a kvedlalo a kvedlalo. Nakonec se zamotal do toho přiblblýho kolečka na ovládání navi a spol. Kdo tu hovadinu vůbec vymyslel?! Aha BMW, tak to asi Libor jen neuměl. Auto je to pěkný, ale Libor to vystihl, nebo vyčetl od Chrise jako já, že s tim věčnym omýláním o sport. duchu by měla A4 brzdit a přenechat to "zdatnějším". Tím nemyslim Mazdu, nebo Rendla, to je snad jasný, že?! Jó dobrý, snad jen doufám, že si ta slečna nevymazala na tý domácí kamerce nějaký to homemade story! ;-)
Boty jedny nenosim ale srovnávat to s auty? Nebo ty si bereš na různé jízdy jiný auta tak že A4 spolehlivost a spracování za 1 ale jinak nic nového tak že tak trochu nuda ale ono se pár kousků prodá.
Nás je tady na vesnici 920 kusů a Audiny tady jsou jen 4. 3xA8 a 1x 80 na plyn. Jinak samej luxus, žádná poloprémie! Magdy, Fiaty, Renaulty a tak... Nepočítám pojízdnou prodejnu, ten je přespolní! >:D
Tak ted uz jsou limuziny uz i ve stredni tride jo? Tesim se
Tak ted uz jsou limuziny uz i ve stredni tride jo? Tesim se az budou limuziny i v tride Fabek. To se pak bude asi muset najit jine pojmenovani proc pohodlne auto.
Dobrej díl. Potřebné informace. Registrujme tu hlavní - A4 je dokonalej pochoďák. Na sportovní ajfry vol něco jiného. Nebo snad nosíš jenom jedny boty?
Jo, áčtyřka, prémiová klasa horních padesáti vašeho města. Těch zbylejch padesát... tisíc o ní sní. A úplně všichni jsou paf z hrdinky filmu. Myslím z živé hrdinky filmu. Neboť tvář z rodu Barbry Streisand, oči s jiskrou jako mívaj Carrery na pobřeží Tichého oceánu, s odlesky hřebenů vln, co se tříští o tvou touhu den za dnem, noc za nocí... Jo, viděl bych to dnes na malého auto-oscara za hlavní ženskou roli.