Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeden z našich největších sběratelů veteránů a obchodníků Jiří Sudík: Většinou se nedá vydělat

Autoveterán je jako byt, ve kterém nežijete. Zhodnocuje se pouze inflací. Sběratel Jiří Sudík říká, že se na starém autě ve většině případů nedá vydělat.
Zpět na článek
Avatar - JFK
28. 2. 2019 10:16
Re: Jedna zadnice
No výborně, sovětská stíhajda oznámila proces špiclovaní příspěvků za účelem nastolení kádrování >:D

Já třeba chápu, že máš jenom jiný názor, než nekdo druhý (ale nepotřebuju prolézat tvé příspěvky, abych tě dagnostikoval jako zjevného deb*la, který toto nedokáže pochopit). ;-)
28. 2. 2019 08:37
Re: Jedna zadnice
Prolít jsem si pár tvých příspěvků mimo tuhle diskusi a už to vidím zcela jasně: frustrát:)
Avatar - JFK
26. 2. 2019 22:50
Re: Jedna zadnice
Ale stejně je hezké, jak se tu urputně snažíš zalézt do zadnice, seš v tom ty patolízale vážně velice úspěšnej, možná víc než pán v jeho oboru :-)
Vše podstatné jsem ti již sdělil, takže si tu ty tvoje zoufalé exkrementy ještě několikrát hezky zrecykluj, třeba tě za tu urputnou snahu pán i nakonec pustí za tu průhonickou výlohu. Tak pojď, a ještě jednou dokola.. >:-[] >:-[]
26. 2. 2019 17:09
Re: Jedna zadnice
Jeho naplňuje jeho práce. Tebe naplňuje psaní hejtů na internety. Shodit se dá všechno. Blbe.ček pak napíše, že za jeho podnikáním jsou půjčené peníze z banky. Jeho práce nemá žádný smysl. Je to otrok. A podobné ho.v.na...
ten člověk je nejlepší v oboru, dává práci mnoha lidem, mnoho lidí díky němu má na chleba. co jsi dokázal ty? já vím, to není podstatné >:-[]
Edison byl taky otrok svojí práce, ne? A dneska se o něm učí... a všichni ho znají... otroka...
Avatar - JFK
26. 2. 2019 10:49
Re: Jedna zadnice
Je zcela irelevantní něčí měřítko úspěchu. Jeho úspěch vůbec nehodnotím, pokud sis nevšiml, to sem furt motáš ty sám. Bylo pouze zmíněno, že ten člověk je totální otrok svého hobby, které je akorát za výlohou a ze kterého nelze vyskočit. A dle toho, co popisuje za svůj denní rituál mi je ho spíš líto, navíc to mnozsví aut si ani stejně nedokáže užít, server o autech na tom nic nemění, tečka.
26. 2. 2019 09:02
Re: Jedna zadnice
Jsme na webu o autech, on je úspěšný v obchodu s auty, kde je problém? třeba přispívá na charitu a nic o tom neřekl, ze skromnosti. Dává práci x lidem, to je u mě jeden z ukazatelů úspěšnosti/prospěšnosti. O svém veleúspěchu nic neříkám, já jsem nula, minimálně proti pánovi, a hlavně mám dost sebereflexe na to, abych si odpustil takové posudky vůči někomu, kdo to někam dotáhnul... Nikoho nesoudcuju, ale řekni nám o sobě něco ty? Co jsi dokázal? Jsi lepší než on? V kolika směrech?
26. 2. 2019 01:21
Re: pěkný rozhovor,
nevím kolik se prodalo VW Golf GTI I., ale před nedávnem kdosi zjistil, že najít originál kousek, který nebyl několikrát bouraný nebo napadený tunerem, je velmi složité.
Pak to někdo další napsal, a cena letěla vzhůru.
Ford GT 40. Další takový případ. Bylo jich vyrobeno hodně, na poměry závodního auta. A v začátku devadesátých let se s nimi jezdily klubové závody. Drandili na nich chlápkové s normálními příjmy čistě pro zábavu. Jenže pak někdo proflákl, že už jich není zdaleka tolik, jak se myslelo. Během týdně stoupla cena až nesmyslně. :-!
Avatar - JFK
25. 2. 2019 16:59
Re: Jedna zadnice
Úspěšný je dle jednoho měřítka, dle jiného je to oběť své sbírky 267 aut, která prostě nemůže užít, už jenom podpis každodenního rituálu. Zrovna jako střádači jiných aut, která nakonec končí v aukcích, protože následovníky střadatele to prostě nezajímá a mají reálnější pohled na věc a nebo vědí kdy přestat. Asi jsi přes svou omezenost nepochopil, že pánovi to nikdo nebere, je to jeho volba, jen nedokážeš pochopit jiný pohled na realitu tohoto údajného úspěchu. Z toho vyplývá, jdi se večer pro mne za mne ukojit exhausty tvého veleúspěchu, sbírky osmi pařezů.
25. 2. 2019 15:16
Re: Jedna zadnice
Já nějak nechápu, jak někdo může říct o z nejúspěšnějších ve svém oboru, který jak navíc dodává, má práci hlavně jako koníček, že ho lituje? Jaký žiješ život ty? Tebe obdivují? Mám na ten bohapustý žvást totální averzi "já ho lituju" - strč si tu svoji lítost do zadnice a dvakrát zatoč, ten člověk se k nule tvého formátu dostane akorát v internetové diskusi, pokud si ji tedy přečte...
Avatar - JFK
25. 2. 2019 14:58
Re: Jedna zadnice
Aha takže tvé pokusy o argumenty se stočí do klasického, jak ostatní nic nedokázali, závidí a další obvyklé sr*čky.
Milá sovětská stíhačko, že ty máš pocit méněcennosti a imponuje ti křečkování financované bankou neznamená, že ostatní v životě toho moc nedokázali tak jako ty. Tak podle sebe nesuď ostatní a nefabujuj a běž si stoupnout s těma osmi pařezama někam za výlohu, když ti to tak imponuje. Máš na to svaté právo, jako pán na jeho životní styl, který bohužel pro tebe každý vnímá jinak, a neznamená ale že nic nedokázal, jak se utěšuješ, tak se s tím prostě smiř. ;-)
25. 2. 2019 14:41
Re: Jedna zadnice
Ne, princip je stejný. Říká se tomu sběratelství. Nekupuješ to proto, aby to dávalo smysl, ale aby ti to dělalo radost.
Ale z tvého vymezování se vůči lidem, kteří něco na rozdíl od tebe dokázali je cítit značná frustrace a mindrák... kdypak naposledy dělal rozhovor někdo s tebou?
Avatar - JFK
25. 2. 2019 13:02
Re: Jedna zadnice
Osm motorek versus 236 aut pro jeden zadek je troch rozdíl. Někomu, kdo přirovnává kalhoty k 236 autům nebo mu přijdou čtyři cigaerty k dvěma kafím po ránu zdravé, nemá smysl vysvětlovat, je to nad jeho možnosti chápání. Pána je mi spíše lito, než abych ho tu obdivoval. Ale je to jeho volba, zrovna jako přistoupit na rozhovor, který holt generuje i opačný pohled na tohle hromadění v diskusi.
25. 2. 2019 11:58
Re: pěkný rozhovor,
No asi nebude Fiat hejtar uz jenom proto, ze prodava alternativni VW, tedy Seat a tim to nekonci - Renault, Dacie a dokonce cinske skutry, takze zadny Koncern pozitiv.
25. 2. 2019 10:23
Re: Jedna zadnice
Přesně tenhle inteligentní argument použil jeden můj bývalý kamarád na mojich cca osm motorek. Že jeden zadek. Předpokládám, že máš doma dvoje kalhoty /jedny se perou, druhé nosí, dvě trička a dva hrníčky na kafe. Všechno ostatní je nezřízený přepych:)
A mimochodem, veterán se nekupuje na ježdění, myšleno v tom každodenním smyslu...

Jinak s tou životosprávou moc nechápu, co všichni mají, káva je zdravá v jakémkoliv množství, resp. je nezdravá až při opravdu velkých kvantech /je to nejsilnější antioxidant vůbec/, spí tolik, kolik potřebuje, Edison spal 2-4 hodiny denně, a jestli kouří - to si musí přebrat sám... Jeho jídelníček jsem neviděl.
Avatar - JFK
25. 2. 2019 08:52
Jedna zadnice
Takhle, pán ať si pochopitelně dělá co chce. Nicméně spokojenej a šťastnej s takovouhle životosprávou kvůli autům, která stejně nikdy nemůže odjezdit s jedním zadkem a hlavně je jejich totální zadluženej otrok? Od konkrétního redaktora chybí nekorektní dotaz, a sice jak může skoloubit prodej čínského smetí yuki nebo dačií a renaultů.. té rudé miuře se z toho jejího výrazu chce evidentně zvracet.
Příště bude doufám rozhovor s tím brněnským guru youndgtimerů Huskou aka HUKR. Ten který prodává mimo totálně předražených nesmyslů i rrůzné bastly, jako např. rolls royce s dieselem z mercedesu s veteránskou testací. To je takový majstrštyk, že by měl být v silvestrovském speciálu Světa motorů.
Avatar - CountachSV
25. 2. 2019 07:14
Hezký rozhovor
Chlapík si to jede hezky :yes: , viz ta Miura například. Ale bez odpočinku si to nějak neumím představit. Na druhou stranu plní si sen a účel života a je na každém, v jakém věku bude mít "splněno" a v klidu jít, bude-li třeba.
25. 2. 2019 04:48
Leen?
Ja jsem moc nepochopil tu cast s celnikem a zastavenym autem. To slovo maji v rozhovoru spatne, neni to leen, ale lien. A vetsinou se nejedna o exekuci nebo neco podezreleho, ale je to zastavni pravo financni spolecnosti, u ktere si berete uver. Dokud ho nesplatite, vubec nemate papiry (title) od auta k dispozici. Bez toho se auto neda prodat, respektive jen blazen by takove auto koupil, protoze ho nezaregistruje. Je zvlastni, ze by pravni stav auta nekdo neresil az do chvile, kdy mu vyvoz zatrhne celnik.
Avatar - vabis
25. 2. 2019 02:17
Re: pěkný rozhovor,
Kazdy ma svuj styl, nekdo sbira znamky, nekdo mineraly jiny ma treba v garazi Cezetu 175 Prase. Pan to podle me myslel tak, ze uz tehda byl Fiat bezne levne auto. Na kterem bylo malo masa a nebylo nic specialniho. Kdezto Cadillac 66, w113 a podobni uz vyzaruji specialni auru. Za me je rozhodujici puvodnost a stav. Srdce zaplesa i nad peknou 1000MB, ale plnotucny kousek bude vzdy neco mnohem vic.
Avatar - nalimer
24. 2. 2019 23:35
Re: pěkný rozhovor,
Hodnota je vec subjektívna.
Ak je raz niekto fanúšik Fiatu, nikdy nekúpi Ford.
Ak niekto pošúva Stinga, nikdy nebude počúvať Madonnu.
Avatar - Stejsn
24. 2. 2019 23:25
pěkný rozhovor,
Samozřejmě si nejde nevšimnout despektu k FIATu, ale to už je takový kolorit. Ovšem tahle pasáž "renovovat fiat a rolls-royce není zase takový rozdíl. Jenže přidaná hodnota po renovaci není stejná" je naprosto vystihující. Mám Ritmo, tuctové auto, kterých se vyrobilo 1,7 milionu. Jenže kvůli mizerné kvalitě všechna shnila a dneska už nejsou. A na srazu veteránů v Sázavě mí ho jeden pán ohodnotil slovy, která si snad nechám zarámovat: "Jé, Fiat Ritmo! Neuvěřitelně vzácný auto, který nikdy nebude mít hodnotu..." >:D :yes:
24. 2. 2019 20:47
Re: pan Sudík je magor
Presne to ma napadlo, pri takej zivotosprave si tie peniaze uziju pozostali...

Ale inak, klobuk dole pre tym, co dokazal !
Avatar - Dzakobo
24. 2. 2019 20:41
pan Sudík je magor
Auta ho stála desetimiliony, ale životosprávu má příšernou. Taky to nemusí dlouho vydržet. A nebo pospává o víkendech ve dne, ale ani to není výhra.

Nadšení je hezká věc, ale nesmí to člověka likvidovat.

Někdy se tam musím podívat :-) (než auta pozůstalí rozprodaj)
Avatar - white label
24. 2. 2019 20:17
K úvodu článku:
"Autoveterán je jako byt, ve kterém nežijete. Zhodnocuje se pouze inflací."
Byt ve kterém nežijí jeho majitelé, se obvykle "zhodnocuje" nájmem placeným jeho nájemníky.
Avatar - honzaHK
24. 2. 2019 19:30
Skvělý rozhovor
Povídání od srdce, díky. :yes: