Britský výrobce luxusních vozů Aston Martin vykázal za loňský rok ztrátu před zdaněním ve výši 68 milionů liber (asi dvě miliardy Kč), zatímco o rok dříve byl v zisku 84,5 milionu liber.
Je vidět, že toho moc nepamatuješ, milý hochu. Britové vyráběli i "masovky". Vauxhall, Rootes, Austin/Morris (BMC) později Leyland vyráběly po válce "masovky" a samotná BMC kontrolovala téměř polovinu trhu....
Na jedné straně si řeknete SPAMMER. Jistě a máte pravdu. Ale na druhé straně: [odkaz] je tu věc, kterou jsem pochopil. Žádní Japonci SAMO a SETO, ale jen a jen člověk co něco umí a na základě svých zkušeností funguje.
A když jsem ve ztrátě? Tak ořežu zbyteční výdaje a jdu třeba jinou cestou. Jenže toto akcionáři nepochopí a proto nesmí být business vázán na anonymní lidi, ale jen na ty co ví která páčka. :-!
"Zab pijavici a nebo ji tak znepříjemni život až odleze sama, MORE"
vyrobcovia exkluzivnych znaciek to mali vzdy tazke co sa prezitia tyka ... a briti moc masovky nikdy nevyrabali ( a aj ten polomasovy rover vieme ako dopadol ) ... asi aj to je ich problem ... proste nejdu moc ruka v ruke s biznisom a masovostou .. no a zameranie sa ciste len na luxus ci sportovost to je ozaj hodne "tenky lad" v tak masivnom biznis svete aky dnes uz mame... lebo z historie sa uz zit neda .. a ani z vernosti a lojality zakaznika... to ani nahodou... casy sa zmenili.... a chce to uz nieco viac ... tak snad za rok ked zacnu vyrabat to nove SUV uz to bude zase o niecom inom a vyhliadky budu ruzovejsie :yes:
PS: pamatam casy ked aston bol este pod ( zadlzenym ) fordom... ale ako vidime toto tiez nemohlo viest k uspechu...
pritom taky Cullinan od Rollsa uz nestacia vyrabat ... ach jo... aston potrebuje jednoznacne rozsirit portfolio ktore uz zacina blednut ... a z historie tiez este nikto nevyzil ... takze ked uz dnes moze mat SUV rolls bentley ci maserati tak astonu by iste tiez neuskodilo prave naopak.... mozno by to bola dokonala "zachranna paka" :yes: