Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "Trabi1"
3. 12. 2000 21:21
Re: Fandum Ferarri
To Dizzy:Už jen Hondy by jsme se mneli bát. Jediny kdo chce a muže vážne zasáhnout je BMW. Tý tvrde makaji na nových motorech. A když ne přišti rok tak v roku 2002 bude Williams vítezem. I Norbert Haugh se jich obáva, ale stejne tomu žál Bohu nezabráni.
neregistrovaný "dizzy1"
27. 11. 2000 10:26
Re: Fandum Ferarri
Spis se bojte HONDY....
neregistrovaný "Trabi1"
26. 11. 2000 19:13
Re: Fandum Ferarri
to Coda: Vis koho se nejvic obavam? BMW-oni proste stale vyrabaji nove motory a je mozne ze najneskor v roce 2002 budou majstri.

I kdyz to vseni vedy oni tomu nemuzou zabranit
neregistrovaný "Trabi1"
26. 11. 2000 19:09
Re: Fandum Ferarri
Tak to musim souhlasit. Nejen Mika Hakkinen ma cistejsi a sportovejsi stiljako M.Schumacher ale dokonce i Ralph Schumacher jezdi uplne odlisne jako jeho bratr
neregistrovaný "Tifosi1"
14. 11. 2000 19:17
Re: Re:
Mno necháme se překvapit, každej svýmu...
neregistrovaný "dizzy1"
14. 11. 2000 12:28
Bez nadpisu
aby to nebylo zase za 21 let :-)
neregistrovaný "Tifosi1"
30. 10. 2000 09:17
FORZA FERRARI
McLaren věrný bravě kombinéz svých UFO mechaniků zůstane ještě pár let... nastává rudá nadvláda :-) Enjoy
neregistrovaný "Formel1FAN"
24. 10. 2000 12:52
HI
Nazdar vsichni.

Prestoze nejsem uplne McLaren FAN (fandim

nekolika pilotum z ruznych staji) rozhodl

jsem se prispet svou trochou do mlyna.

Myslim si, ze si McLaren muze za druhe misto

sam. Timto blahopreju teamu Ferrari. Kdyby

si McLaren nehral na dvojitou staj, mohl

mozna i s prehledem vyhrat. Prestoze McLarenu jako celku nefandim, fandim Davidu Coulthardovi. Naopak mam pokazde radost kdyz neuspeje Hakkin.

Proste mi vubec neni sympaticky atd.
neregistrovaný "Coda"
22. 10. 2000 13:30
Re: Fandum Ferarri
Souhlasím s VJ. Jinak Sumákovi gratuluji a doufám, že na nás se dostane příště. Rozhodně to příští rok bude zajímavý.
neregistrovaný "Mr.Kobliha"
11. 10. 2000 22:24
Re: Re:
ANATHEMO kteří já tu teď nebyl a mně to uniklo.
neregistrovaný "dizzy1"
11. 10. 2000 19:28
ANATHEMO
To bylo na tebe, žádná odpověď ?
neregistrovaný "VJ"
11. 10. 2000 00:00
Re: Fandum Ferarri
Asi je neco pravdy na tom co tvrdis, ale chtel jsem jenom zduraznit, ze stil boje MH je o mnoho čistší nez MS. Nerad to rikam, ale jsem nucen uznat, ze si letos MS titul zaslouzil. My, verim, zase priste.
neregistrovaný "ladao"
10. 10. 2000 09:28
Re: Fandum Ferarri
Dovolte abch se trochu zamíchal do vaší diskuse.Nejsem nekritický obdivovatel Šumiho.Taky mi vadil zbytečný manévr na startu,kterým akorát ztratil.Kdyby jel rovně možná by byl v první zatáčce první a bylo by to vítěztví START-CÍL.Ale nekritičtí obdivovatelé Miky musí uznat ,že zozhodující moment pro víteztví Šumiho byl o něco dříve než při druhém přezouvání a to těsně před tím,když začalo trochu více pršet.Mika se lekl,jako obvykle a Šumi ho během 2-3 kol stáhl na rozdíl 0,8 sec a Mika zajel hned do boxů pro nové gumy.Mika se bojí deště a bohužel "kdo se bojí nechodí do lesa-kdo nechodí do lesa nemůže si nasbírat dřevo na vítězný oheň" Po přezutí si s ním Šumi dělal co chtěl a držel si ho na odstup jak potřeboval,ač se Mika snažil(klobouk dolů) a na cílové čáře si vychutnal-"ať se mi podívá na záda až v cíli" I tohle patří bohužel ke sportu.Šumi byl prostě lepší,nějak nám dozrál !Sláva vítězům,čest poraženým.
neregistrovaný "ANATHEMA1"
10. 10. 2000 08:38
Re: Re:
Ano, někteří z nás drží smutek, občas zanadáváme na některé okolnosti závodu, ale bereme to snad sportovně...jsou tady ale lidé, kteří kazí celou příjemnou atmosféru kavárny svými výhružkami a nadávkami. Jsou dva a jsou totálně vypatlaní...asi jsem s jiné planety, ale této nenávisti opravdu nerozumím...
neregistrovaný "VJ"
10. 10. 2000 00:00
Fandum Ferarri
Chtěl bych vsem nekritickym obdivovatekum MS pripomenout, jak se dostal ke svemu prvnimu titulu MS. V r. 1994 umyslne narazil do Hilla, tak oba vypadli ze zavodu a sam se stal sampionem. Stejny pokus mu nastesti nevysel v roce 1997 s Villneuvem. Domnivam se, že i rada dalsich jeho takzvanych mistrovskych kousku nema nic spolecneho ss sportovnim bojem. Je to nebezpecny druh za volantem. Na druhou stranu priznavam, ze letos konecne dokazal, ze v nem prece neco je. Snad se konecne naucil bojovat fair play. To je jiste důvod k blahoprani.
neregistrovaný "Mr.Kobliha"
9. 10. 2000 20:53
Re: Re:
Tady se drží smutek nickname.
neregistrovaný "dizzy1"
9. 10. 2000 19:29
Re: Re:Dizzy
Ančo, pošli fotku a já ti řeknu. Třeba se do tebe taky zamiluju.
neregistrovaný "nickname"
9. 10. 2000 14:01
Bez nadpisu
na to ze je po zavode tu mate celkem ticho.
neregistrovaný "Rom1"
9. 10. 2000 12:00
Re: Re:Dizzy
Vy dva se neopovažujte přiblížit se k mému autu :-))))).
neregistrovaný "ANATHEMA1"
9. 10. 2000 09:20
Re: Re:Dizzy
Tak to budeme dva...já jsem Ayrtonovi nechala svojí fotku v koptitu, on ji během závodu uviděl, zamiloval se a chtěl hned s formulí skončit no a všichni víte, jak to dopadlo...ovšem existuje i druhá varianta a sice ta, že se mne lekl...tak nevím....
neregistrovaný "dizzy1"
8. 10. 2000 15:59
Re: Re
Sakra, jsem prozrazen :-(((, Sennu mám taky na svědomí.
neregistrovaný "Mr.Kobliha"
7. 10. 2000 21:02
Re: Re
Dizzy co jsi udělal Schumimu v Silverstounu 1999 na jeho Ferrari . Doufám, že nic.
neregistrovaný "dizzy1"
7. 10. 2000 16:32
Re
Já se dotýkal Ferrari, ale zapomněl jsem uvolnit kolo :-)
neregistrovaný "Coda"
6. 10. 2000 17:56
Bez nadpisu
Viděla jsem na vlastní voči Ferrari a musím říct že je to celkem super auto, ale McLaren je suprovější:))))))))
neregistrovaný "ANATHEMA1"
6. 10. 2000 09:15
Re: Vázne vám to tu
To je docela odvážné tvrzení o ferrari a zdravém rozumu, ale mr. Štrůdl nic jiného nezaslouží....
neregistrovaný "ANATHEMA1"
6. 10. 2000 09:14
Re: Re:
MK44 odkaz o snech najdeš na stránkách Ferrari fans, takže doufám, že se Ti nic o F1 zdát nebude.Já bych to na Tvém místě neviděla hned tak černě, Tvoje barvy jsou přec rudé. Ale zadarmo to nedostanete, neboj se. A tom, že je šampionát zmanipulový... nejsem si tím tak jistá, ale zase proč by potom týmy tolik investovali do vývoje, když je to vlastně určené podle scénáře FIA? to se mi nějak nepozdává...
neregistrovaný "kockan"
6. 10. 2000 08:34
Re: Vázne vám to tu
Zdravej rozum a Ferrari????? :-) Divná kombinace
neregistrovaný "kockan"
6. 10. 2000 08:32
Re: Re:
MK44: Neboj vše dobře dopadne. (pro Hakiho)
neregistrovaný "MK44"
5. 10. 2000 22:36
Re: Re:
Lidi já z toho mám hroznej strach...
neregistrovaný "_neo1"
5. 10. 2000 12:33
Bez nadpisu
Nevázne, akorát se všichni urputně soustředíme na GP Japonska :-).
neregistrovaný "Boda1"
5. 10. 2000 10:37
Re: Vázne vám to tu
Pokud nedijede, tak snad zacnu verit, ze je to vsechno domluveny, aby prilakali divaky. Kdyz Schumi obrovsky vedl, tak najednou smula a nekolikrat nedojel. Minulou sezonu zase outsider Irvine nemel sanci, ale najednou Hakkiho provazela smula. Neni to trochu podivnem ze se vzdy rozhodne az v poslednim zavode????
neregistrovaný "MK44"
4. 10. 2000 22:38
Re: Vázne vám to tu
Něco na tom bude...Anathemo, ještě se mi nic nezdálo, ale mám dojem, že Šumi asi nedojede...
neregistrovaný "Mr.Kobliha"
4. 10. 2000 20:33
Vázne vám to tu
Že by zvítězil zdravej rozum a lidi začali fandit Ferrari a přestali fandit MH a DC a celému ShitLarenu! Alejspoň vám zvednu navštěvovanost. FERRARI ZVÍTĚZÍ A SCHUMI VYHRAJE TITUL MISTRA SVĚTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "MK44"
26. 9. 2000 22:29
Re: Trénink
Ještě nevím, nic se mi zatím nezdálo, přijde to tak ze soboty na neděli před závodem. Ale spíš už v pátek. Neboj dám vědět...
neregistrovaný "ANATHEMA1"
26. 9. 2000 16:00
Re: Trénink
je to hotovka, ten šaman byl koupený...v momentě, kdy jsem ho svým ledově žhavým pohledem usmrtila, z jeho těla se stal jakýsi černý koník a prchal směrem k cíli. Ferrari je blízko, mocinky blízko k titulu. Ale mi nesložíme zbraně, ještě je o co bojovat. MK44, jak to dopadne příště? hlavně mi jen neříkej, další double FERRARI! To už bych asi začala fandit skokům do vody! Ahoj
neregistrovaný "MK44"
25. 9. 2000 22:10
Re: Trénink
Anathemo, já jsem jen řekl, jak to bude...stejně jako jsem předpovídal smrt na Monze, tak jsem věděl, že Ferrari bude mít double...zdálo se mi o tom (stejně jako se mi zdálo o smrti před Monzou...).
neregistrovaný "Orpheus"
25. 9. 2000 13:12
Re: Trénink
Otrav Šamana, zaslouží si to :o)
neregistrovaný "_neo1"
25. 9. 2000 08:05
Bez nadpisu
Smůla, smůla, smůla, smůla, smůla, smůla, neskutečná smůla ;-((((. Ale i náskok 8 bodů se dá smazat a stejně MIKA zvítězí po 3. v řadě. :-)
neregistrovaný "mirek.g"
24. 9. 2000 16:14
Re: Trénink
WarmUp pro McLaren i když to ještě nic neznamená.Závod ukáže Mikko do toho!!!
neregistrovaný "ANATHEMA1"
24. 9. 2000 15:24
Re: Trénink
A Basta? tak to bude pasta! Michael udělal další krok, ale uvidíme. MK44, nechtěl jsi opravdu napsat McLaren DOUBLE? To víš, člověk se občas splete. Náš rodinnýˇšaman však včera v noci pil posvátnou ayahuascu a řekl, že ve svých prorockých vidinách viděl vítězství blonďátého seveřana. No, na Sala bych nevsadila ani cent. Jestlise ten šaman spletl, otravím ho! ahoj
neregistrovaný "MK44"
23. 9. 2000 21:05
Kvalifikace
Gratuluji vám k druhému a třetímu místu v kvalifikaci. Bylo to krásné a šumi mi udělal radost. Nezoufejte, v neděli se ukáže...doufám však, že Šumi vyhraje a posune se opět blíže vysněnému titulu...
P.S. Ralfa nebudou mít rádi u Shell, páč jim přejel reklamu... ;-)
neregistrovaný "MK44"
23. 9. 2000 15:54
Re: Trénink
Dofám, doufám v neděli nezoufám...Ferrari bude mít double...a BASTA!!!
neregistrovaný "ANATHEMA1"
23. 9. 2000 12:29
Re: Trénink
Doufej, doufej, v neděli zoufej. Čau chlape, snad se podaří tentokrát McLarenum double!Já vím, moc si vrtám, ale jsem holt již taková. Vesp. jezdí max rychlost? no to se podívejme. stejně mu to nebude nic platné.
neregistrovaný "MK44"
22. 9. 2000 22:07
Re: Trénink
Máte holt lepší objekty fandění, než já. Doufám, že závod dopadne jinak...
neregistrovaný "MK44"
22. 9. 2000 19:26
Dizzy
Nedoufej, ale vtipky mne přejdou po Jerezu... :-(
neregistrovaný "dizzy1"
22. 9. 2000 11:25
MK44
Vsak oni te ty vtipky po USA prejdou (doufam)
neregistrovaný "MK44"
21. 9. 2000 22:12
Re: GP USA
Také se spekuluje, zda se použijí na hnacích šlapkách klipsny, nebo budou použity standard. Ferrari oznámilo, že Michael preferuje klipsny, kdežto Rubens chce standartní, aby mohl rychleji vystoupit, až půjde na Šikanzen. Mika prý trénuje na horském kole a McLaren oznámil, že použije přehazovačku. Ferrari prý protestuje proti tomu, aby měl Ron Dennis o kolečko víc a vše závisí jen na FIA. Gaston Mazzacane uvažuje o šlapkách z gumy, aby nedošlo ke kontaktu s ostrou ocelí šlapek ocelových při havárii v rychlosti nad 30 kmh. Jaguar oznámil použití odtlačných křídel a směrového kormidla. Chtějí, aby Eddie létal... :-)))))))
neregistrovaný "ANATHEMA1"
21. 9. 2000 12:43
Re: GP USA
jo, to je ono! krásně si krátíme ten čas před GP USA. Megabrutálnětěžkotonážní odvaz je občas třeba. Ale už je to za dveřmi...to zas bude v pondělí debatička, těším se...
neregistrovaný "_neo1"
21. 9. 2000 08:39
Re: GP USA
Ještě bych chtěl k ANATHEME podotknoutm, že zastávky v boxech jsou plánovány na každé 5. kolo . Hlavním sponzorem je firma Baťa a její tiskový mluvčí oznámil,že všichni jezdi obují super měkou směs aby nedošlo k opotřebení styčných ploch nohou a bot. Pouze G. Fisichella nepochopitelně zvolil super tvrdou směs(tedy vojenské kanady). Pozdeji se ukázalo že Fisichela zamýšlí atakovat soupeře tvdrým obutím na nechráněná místa.(Chce soupeřům nakopat zadky). :-)))
neregistrovaný "mirek.g"
20. 9. 2000 23:01
VC:USA
OK dobře uznávám.já jsem samozřejmně taky nadrženej na VC USA.Dalo by se říct že víc jak na sex.Tratˇse mi jeví velmi zajímavá.Najel jsem na ni víc jak sto kol a znám ji po paměti.Taky jsem zvědavej jak se jezdci poperou s klopenou zatáčkou.ještě že už je brzy pátek a první trénink.Ještě k Ayrtonovy jeho smrt byla ůděsná viděl jsem to živě stejně ja smrt Rolanda Ratzbergera o den dříve a neda se na to zapomenout . Byl největší ČEST JEHO PAMÁTCE
neregistrovaný "MK44"
20. 9. 2000 21:28
Re: GP USA
Mirku, teď jsem tě nepochopil??? Co jsou nesmysly??? A od tématu neodbíháme, jen si zpestřujeme čekání na USA!!!
neregistrovaný "ANATHEMA1"
20. 9. 2000 19:28
Re: GP USA
Zdar chlape! Občas se lidé spletou. ostatně, i MiG-21 již uvedl věci na pravou míru, za což jsem mu vděčná. Jinak v pohodě, já nechci nikoho zbytečně štvát, jen Ayrton je moje citlivé téma. jinak si vážím všech fanoušků bez ohledu na stájovou příslušnost. Třeba letos stále věřím Mikovi, ale Šumi je velký soupeř. Ahoj.
neregistrovaný "mirek.g"
20. 9. 2000 18:32
Re: GP USA
Prominˇ že jsem tě obvinil s toho že píšeš nesmysly,náhodou jsem zavítal na stránku věnovanou Šumimu a zjistil že "kdosi"používá login který by se dal zamněnit za můj.Jinak jsi měla pravdu že to byli výmysli toto nemohl stvořit fanda F1.ještě jednou se co nejponíženěji omlouvám.
neregistrovaný "mirek.g"
20. 9. 2000 05:05
Re: GP USA
Trapně odbíháte od tématu !!!!!!
neregistrovaný "MK44"
19. 9. 2000 22:56
Re: GP USA
:-)))))))))
Tak jsme se nasmáli, dost toho, nebo se to zvrtne na vášnivou diskusi o zrušení zatáček v F1, což zapříčiní zbytečnost přítlačných křídel a formule pak budou létat pomocí odtlačných křídel...
neregistrovaný "mirek.g"
19. 9. 2000 16:03
Re: GP USA
Tak nevim kdo píše větší nesmysly jestli já nebo ty.Já ty svoje mám alesponˇ podložený kterýmkoliv článkem o jeho kariéře.A příště prosím ty "ůdajné" výmysli specifikovat. ps:nevím proč dáváš můj login do souvislosti s "nesmrtelnou"stihačkou
neregistrovaný "ANATHEMA1"
19. 9. 2000 09:51
Re: GP USA
Chlapi, tak to je dokonalý rozbor vývoje GP USA, tak by to opravdu mohlo být, skvěle jsem se pobavila. Ale zákulisní debaty jsou trochu jiné, mám to ověřené přímo od Bernieho. Původně návrh FIA byl odjet celý závod v atraktivním prostředí Grand kaňonu, ale pak to padlo při vzpomínce na Buttonův výlet ppři poslední GP. Navíc i Salo podal protest, že nebude kde zkracovat trať. protože ho všichni chápou, přeložili závod na pobřeží. Neoblomnými pořadateli budou Pobřežní hlídka v čele s Mičem a Pamelou. Prosty, stejně jako Minardi, již sehnali pneu do písku, což zjevně znevýhodňuje ostatní adepty na titul. Další návrh byl, aby jezdci přijeli na svých kolech, ale zjistilo se, že Ferrari mají připraven speciální tandem, kdy by Michaelovi pomáhal jeden z našlapaných mechaniků této stáje. ferrari jsou tedy ze hry. Ovšem radovat se nemohou ani u McLarena, neboť odmítli na svá kola přibalit červené plováky, což se jim stalo osudným. Zbylé stáje se dohodly, že raději půjdou pěšky, neboť se chtějí blíže poznat. Stáje ušetří spoustu peněz a jediným úkolem vedení týmu bude kontrolovat pitný režim pilotů, o který se budou starat mechanici. Každopádně těch 73 kol bude dramatických a o bouračky nebude nouze. Chlazená paliva jsou totíž povinná a obsah alkoholu nesmí být nižší než 70%. A teď pánové, kdo vyhraje?
neregistrovaný "_neo1"
19. 9. 2000 08:30
Re: GP USA
Nádhernej monolog v podání MK44. Musím se přiznat že jsem z toho taky částečně zděšen, co jsem to tam vypotil, ale na druhou stranu je těžké přiklonit se k jedné nebo k druhé variantě, když nikdo ten okruh nezná a z pár kol odkroužených na PC se mi zdá, že rychlejší auto bude mít navrch, ale člověk nikdy neví, třeba rychlejší auto najede na hřebík čímž se v pneumatice narodí otvor o velikosti průměru hřebíku, čímž z pneumatiky začne unikat vzduch, čímž se pneumatika vyprázdní a rychlé auto se stane v lepším případ pomalým autem a v tom horším případě se stane rozbitým autem na cimpr campr, z čehož implicitně vyplívá, že v daném okamžiku má výhodu pomalé auto neboť to rychlé, protože jelo rychle tak si ten hřebík vychutnalo místo pomalého auta. Takže se možná vyplatí jet v Trabantu a čekat až všechny formule najedou na hřebík. Nevím jak Vy, ale já si kupuji krabičku hřebíků, letenku do USA, vstupenku na GP USA, a Mikovi doporučím pro příštá závod trabanta...... Uff.
neregistrovaný "MK44"
18. 9. 2000 22:26
Re: GP USA
Takže vozy s menším přítlakem budou mít desetiminutové zpoždění a jezdci tak budou muset uprostřed závodu přesednout na Šikanzen aby stihli dojet zbytek pole, nasednout do vozů a vyhrát, čímž bude Minardi znepokojeno a podá prtotest proti používání přítlačných křídel (samozřejmě, že jen pro McLaren) a doporučí používat standartní motory (nejlépe Fondmetal) pro všechny stáje stejné, čímž bude znepokojen McLaren a podá protest proti používání motorů a jazdci budou používat šlapky, čímž ztratí F1 diváckou přitažlivost, čímž bude znepokojeno Ferrari a podá protest proti pojmenovávání stájí jménem McLaren, čímž McLaren donutí přejmenovat se na Dennis Motorsport, což se nebude líbit Mikovi, který by raději viděl Mika Racing, ale oponovat bude i David, co by rád pojmenoval tým Scottish F1 a na konec to všechno koupí Schumacher a bude po ptákách...no máte z toho stejně zamotanou hlavu, jako z NEOva příspěvku??? Hmmm, ale to jsou vlastně jen spekulace, které zapřičiňují...AU!
neregistrovaný "_neo1"
18. 9. 2000 08:22
GP USA
Co se týče přítlaku spíše si myslím, že bude lepší zvolit menší přítlak a větší rychlost, protože ta část na klopené dráze je fakt rychlá dalo by se tam předjíždět rozdílem v max. rychlostech, ale pokud pokud někdo zvolí větší přítlak tak má výhodu, protože má šanci předjíždět na brzdy v první zatáčce, což si myslím, že s menším přítlakem zas až tak dobře nepůjde, takže vlastně bude asi lepší větší přítlak, nebo menší,nebo větší ??????? :-o ideální bude velký přítlak a obrovská rychlost, takže vozy McLaren :-)))... Tak né, teď vážně spíš si myslím, že vozy s větší rychlostí a menším přítlakem budou mít navrch.
neregistrovaný "MK44"
17. 9. 2000 20:38
Re: GP USA
Už se na to du mrknout, jsem zvědavej, co nám MikojanGurevič Twenty-one zase vypotil...
neregistrovaný "ANATHEMA1"
17. 9. 2000 17:16
Re: GP USA
Dneska jsem zde raději neměla hledat, nebo´t jedna fakt stará stíhačka napsala takový neskutečný výmysl, že začínám přemýšlet o nesmrtelnosti nejen brouka, ale i ruských stíhaček (oko bere) . MK44 vím, že jsi příznivec ferrari, ale četl jsi to? Co na to říkáš?
neregistrovaný "ANATHEMA1"
17. 9. 2000 16:44
Re: GP USA
Zase nezbývá než souhlasit s MK44. Ale převaha McLarenu již tak zřetelná není, navíc Šumi je znám jako dost rychlý žák, co se nových tratí týče. Přesto věřím McLarenům. Už aby to vypuklo, žejo?
neregistrovaný "MK44"
16. 9. 2000 00:00
Re: GP USA
No dovol, abych te opravil, nebude záležet tolik na strategii, ale na nastavení, jak řekl HHF, jsou dvě možnosti, rychlost, nebo grip. Kompromis v USA nejde. Takze mam obavy, že to co McLareny maj navrch před Ferrari (mluvím o výkonu...)můžou využít v přítlaku...
neregistrovaný "_neo1"
15. 9. 2000 08:20
GP USA
Na GP USA jsem našel 2-3 místa na předjíždění, vesměs po rovince na brzdy do zatáčky. Asi bude záležet na tom kdo zvolí jakou strategii, protože s lehčím autem by se dalo předjíždět i na klopenej dráze. Spíš si myslím, že rozhodnou zastávky v boxech, jak jejich délka, tak i jejich počet. Toť jest můj skromný náhled na věc, ale nechám se překvapit. Na PC jsem na ní odkroužil pár (desítek) kol a musím říct, že je mi krajně nesimpatická první zatáčka po cílové rovince. Když člověk, byť jen o kousek, mine brzdný bod, tak už se do tý zatáčky nesrovná ani kdyby se rozkrájel, musí brzdit naprasto přesně, protože když začne brzdit brzo, tak se před něj hned někdo nacpe. Mimichodem. tuhle zatáčku považuji za nejlepší místo pro předjíždění.
neregistrovaný "mirek.g"
13. 9. 2000 02:00
uvedeni veci na pravou miru
ok.uznavam ze Shumin je dobry jezdec sam jsem mu v letech 94a95 fandil ale nejezdil zrovna cistim spusobem a tak jsem presel jinam .urcite je to nejlepsi jezdec 90tych let ale nelibi se my ze spousta lidi z neho dela Boha take se my nelibi tymova rezie u Ferrari vzdyt nebyt ji tak by nestracel pouze dva body ale podstatne vic ale podobne je to i McLarenu.Ovsem ve formuli je i nekolik dalsich dobrych pilotu jako MH,DC,JV,RB,RS a casem mozna i jenson ale Shumiho problem je ze dela chyby v rozhodujicich okamzicich.Take bych si netroufal tvdit ze Mikovi spadl titul do klina vzdyt michael svuj prvni titul neziskal zrovna cistim spusobem a v 97 se mu totez nepovedlo.to je tak vse co jem ctel napsat ,nepreme se o to kdo je lepsi pilot kdyz v dnesni dobe rozhoduje spis to kdo ma momentalne lip nastaveny vuz ,mechaniky taktiku apod.Doby kdy rozhodovalo jenom umeni jezdce jsou uz davno pryc
neregistrovaný "ANATHEMA1"
12. 9. 2000 17:31
Re: re:italie
Dík ! Já jen myslím, že by to tak mělo být. Vždyť Šumiho kvality se nedájí popřít. V dešti se mu v současné době asi nikdo nevyrovná, snad by ho zválcoval senna, ale o tom už je dnes těžké polemizovat. A kdyby byl jen průměrný, asi by ferrari nemohlo usilovat o titul. Stáj je to výborná se skvělou tradicí, ale bez Michaela? no nevím. Hej, už jste viděli profil traťe VC USA? co na ní říkáte? pro mne to teda moc odvaz není! Bude to tuhý boj a doufám, že .....však vy už víte!
neregistrovaný "Rom1"
12. 9. 2000 15:21
Re: re:italie
Krasny pristup a krasny prispevek. Takovych vice.
neregistrovaný "ANATHEMA1"
12. 9. 2000 08:53
Re: re:italie
Zase někdo nadává tomu zatraceně dobrýmu germánovi, kterému vůbec nefandím? Proč? Mé srdce neochvějně bije pro Miku, ale Šumi je velký jezdec a opět to v Monze dokázal. A pokud by měl jen těžit z potenciálu ferrari, rozhodně by o titul nebojoval. Dovedete si ho (jen obrazně)představit v McLarenu? Kdo by s ním asi tak závodil? Naštěstí se tak nemůže stát.Uff...to jsem si oddechla...
neregistrovaný "fija"
12. 9. 2000 08:10
Re: re:italie
manevr Hakkiho u zdo dejin vstoupil. Ovsem tvrdit, ze Schumi tezi jen z toho, co vymysli Ross, to je stejny jako rikat, ze Mika tezi z toho, co postavi Adrian. Az na to, ze auto je auto, kdezto taktika je jen taktika - zvlast, kdyz mas vetsi spotrebu paliva a pneumatik, tak prevazuje vliv auta - proc je potom sampionat stale vyrovnany, kdyz je Schumi takove prase, jak rikas ?
neregistrovaný "mirek.g"
11. 9. 2000 23:45
re:italie
tak se mi zda ze mk44 ma o formuli silne skresleny predstavy to co predvedl Mika v Belgii jednou vstoupi do dejin to Shumi tezi akorat z toho co vymisli Ross Brawn jinak jezdi jako prase
neregistrovaný "_neo1"
6. 9. 2000 08:18
Re: Itálie
To že jsi začal Šumimu fandit od 3. závodu je Tvé ničím nepodložené tvrzení (mimochodem o něm dost silně pochybuji), spíš si myslím, že je to tak jak jsem napsal včera.
neregistrovaný "MK44"
5. 9. 2000 16:27
Re: Itálie
No, ty asi nevíš, že Šumimu jsem začal fandit už od jeho 3. závodu. A ten nevyhrál. Byl my sympatickej ten mladej cucák, jak jezdil perfektně, agresivně, dával do toho srdce...A pokud si myslíš, že jsem Ferrari fandil porád, nemáš pravdu. V roce 1994 Benettonu a 1995 až do teď Ferrari. Před tím jsem ve stájích oblíbence neměl. Jezdec byl Senna (a to už asi od začátku, co jsem formuli sledoval pravidelně).
neregistrovaný "Coda"
5. 9. 2000 13:47
Bez nadpisu
Myslím, že nemá cenu se tu hádat. MK 44 nech toho prosím tě. Tady se má pohodově kecat a ne se dohadovat, kdo je lepší, kdo má lepší auto atd.

A dík fanouškům, co se mě zastali.
neregistrovaný "_neo1"
5. 9. 2000 08:26
Bez nadpisu
Možná to z mého předchozího příspěvku není patrné, ale tento vzkaz je určen MK44.
neregistrovaný "_neo1"
5. 9. 2000 08:25
Re: Itálie
Pořád tady někoho napadáš, že MH nefandil před titulem, ale já si myslím, že Ty jsi o Šumákovi nevěděl dokud nezačal vyhrávat a dokud nepřešel k Ferrari. Jo takoví jste Vy fanoušci Ferrari...
:(((
neregistrovaný "MK44"
3. 9. 2000 20:38
Re: Lidi, nehádejte se!
Jak se ale máme vyventilovat??? To si máme říkat: Jo máš pravdu Mika je nejlepší, sice fandim Schumacherovi, ale ten jezdí nic moc. McLaren je přece nejlepší stáj, kam se na něj hrabe moje oblíbený Ferrari. No takhle teda ne!!! Možná to občas trochu přehánim se svym výrazivem, ale za svym názorem si stojim a basta. Možná trochu tolerance by neuškodilo (aspoň z mý strany), ale jsem už holt člověk, co s tim nadělám...
neregistrovaný "TEONANACATL"
3. 9. 2000 12:35
Lidi, nehádejte se!
Vaše diskuse, plné napadání, mne mrzí. Já si myslím, že špičkový pilot bez výborného auta může jezdit na chvostu (viz. syn jednoho legendárního kanaďana (kdo asi?, stejně jako jako průměrný jezdec na výborném autě (jakýsi brazilec v italských službách, že jo!). Jde o to, jak se na to díváte. Fakt je ten, že pouze kombinace těchto a dalších faktů (štěstí, strategie atd.) rozhodují o skutečných šampiónech. A proto si odpovězte na otázku kdo je lepší sami: ten kdo vyhraje titul mistra světa!!! A ani chvíli nepochybuji o tom, že to bude ten zatraceně chladnokrevný finský blonďák. Manévr, který předvedl při poslední GP, dal pádnou odpověď všem škodolibcům. Jen jedna věc mne ještě trápí a sice zákulisní debaty o tom, že když letos potřetí Mikka zvítězí, zanechá závodění. ale pochopit se todá. A je to rozhodně lepší, než odejít na onen svět, jak se to stalo idolu mého mládí, který byl ve své době polobohem a jeho jméno nikdy nebude zapomenuto. To jen tak nakonec. Rád s vámi budu debatovat. Zdravím všechny fanoušky bez ohledu na stájovou příslušnost. TEONANACATL
neregistrovaný "MK44"
1. 9. 2000 21:19
Re: Itálie
Jo možná sem hulvát, ale neplácám takový blbosti, jako že DC a MH jsou nejlepší. Dyť uměj prd (no možná trochu víc, ale jen trošku). Takže mi vy McLarenisti (pochybuju, že někdo z vás jim fandil před Mikovým triumfem) dejte pokoj...
neregistrovaný "kockan"
1. 9. 2000 15:29
Re: Itálie
MK44 tak na tohle snad dá odpovědět jen jediným spůsobem seš "debiyl" a neumíš se chovat k dámám. Čtu tady toho hodně ale největší hulvát seš TY.
neregistrovaný "vodan"
1. 9. 2000 15:20
Re: Hungary
Teda Alexi - klobouk dolu. Dlouho jsem uz tady necetl tak rozumne napsanej prispevek (myslim to vazne).
neregistrovaný "Alex1"
1. 9. 2000 13:32
Re: Hungary
Co se tu panove a damo hadate? Mika dokazal ze je dobrej, takovyhle predjizdeci manevr jsem uz hezky dlouho nevidel. A ted otazecka: je lepsi vyborny jezdec ktery jede v horsim aute nebo dobry jezdec v nejlepsim aute, ktery dokaze vyuzit jeho prednosti? O tom ze Schumak je vyborny jezdec neni sporu, za svou karieru toho dokazal hodne. Jenze jezdi na hranici pravidel ("Pokud mi chcete zakazat klickovani po trati po startu, zmente pravidla".) Mika je dobry a tezi z Neweyho geniality a dokaze ji vyuzit. To se taky ceni ne? Co byste rikali v roce 1992 na Manselluv titul? Ze ho mel jen diky autu a zejmena palivu (Elfici tehdy michali pro williamsy zazracnou stavicku ktera udajne pridala motoru asi 30-40 koni!). Mozna, ale Nigel si ho zaslouzil plnou merou.... zvlaste po tom co se mu stalo v letech 1986 a 87 kdy byl ve hre o titul a vzdycky mu chybel krucek.....
neregistrovaný "_neo1"
1. 9. 2000 13:08
Bez nadpisu
Omlouvám se Mk44 za neuvěřYtelnou hrubou chIbu, samozřejMNĚ vysokošolákovY jako jsY Ti se to nemůže stát, pouze mY pYtomcY pÝšeme takovÍ kravYnI :-) snad je to všechno blbě, pokud jsem někde napsal něco dobře upozorni mně YntelYgente.
neregistrovaný "Orpheus"
1. 9. 2000 12:39
Re: Itálie
To Milly, krásně řečeno. Sice fandim Ferrari, ale rozhodně se nepostavim za někoho, kdo se vyjadřuje jako MK44. Můj osobní názor je, že McLaren má o dost lepší auta, ale že šumák je lepší jezdec než Mika a DC. Je to sice namyšlenej skopčák, ale za volantem to zvládá zatim ze všech nejlíp, jedinej kdo se mu asi může teď rovnat je Villeneuve a časem možná Ralf.
neregistrovaný "Coda"
1. 9. 2000 10:40
Re: Itálie
Něco ti povím MK44. Začínáš mi už pěkně pít krev. Nechápu, že se tady s námi musíš pořád dohadovat a urážet nás. Mimochodem, když jsi tak chytrej a říkáš, ať se sem Milly nesere, tak mi laskavě řekni co se sem se... ty, když fandíš Šumákovi?

A navíc nehulím, takže si nech zdát o tom, že fandím McLarenu jen kvůli Westu. Fandím jim, protože mají skvělý jezdce a skvělý auta. Mimochodem, chci vidět tvůj obličej, až uvidíš Miku jako mistra světa už potřetí. Navíc nevím, co jsi to za blbce, když si myslíš, že DC narazí do bariéry stejně jako F. Nechápu, jak to můžeš vůbec vypustit z hu.. a mít z neštěstí druhých ještě radost. Astala vista!
neregistrovaný "MK44"
31. 8. 2000 21:53
Re: Itálie
No uvidíme, uvidíme. Jsem zvědavej, jak tady budete rozebírat, až to Hakoš zase posere. Ještě teď, když mám špatnou náladu, přehrávám si na videu jak tam chudinka brečel, to bylo tak dojemný...a hned je mi líp. Jo a když formulím nerozumíš, tak se do nich neser. Je vidět že i některý holky se nechaly zlákat lacinou reklamní kampaní Westu. No jo, už je to tak... Šumi vyhraje, druhej Rubinho, třetí Ralf, čtvrtej Button (ten je dobrej...), pátej Trulli a šestej H-H. Frentzen. Hakoš nedojede (mám dojem, že mu to zase chcípne v GOODYEARU) a Coulthard to přepískne v ASCARI a napálí to do bariér (nepřeju mu nic zlýho, ale už to vidim, jak se bude o***t po Fisichellovi (mimochodem, viděli jste jak se vymáz???)). HOWGH. A propos McLaren je nejlepší stáj, to uznávám, ale nemá nejlepší jezdce a na to jednou kurevsky dojede...
neregistrovaný "-Milly"
31. 8. 2000 16:50
Re: Itálie
Tak poslouchej ty MK 44 ( a je mi volný jestli tam mám chybu!!!). Už mě přestávají ty tvý připitomělý poznámky bavit. Je to trapný. Já se ve formulích moc nevyznám, ale ty si ty svý názory můžeš momentálně strčit víš kam!!!

A zkus mě odpálkovat. Jsem zvědavá, co si vymyslíš tentokrát ty otravovači jeden ošklivý ( mám být slušná).
neregistrovaný "Coda"
31. 8. 2000 16:17
Re: Itálie
To je jasný: 1. MH (pochybuji, že by si nechal ujít první místo, držím mu palce)

2. DC nebo MS (víc to přeji DC)

3. Vím já? Možná Šumákův brácha se pokusí, i když je tu i RB, že?

To je můj TYP :))))))))))!
neregistrovaný "MK44"
31. 8. 2000 12:17
Re: Itálie
Tip se píše s měkkým i...

1.) MS (tady je to bez diskuze)


2.) RB or MH or DC


3.) RB or MH or DC


4.) MH or DC or RS
neregistrovaný "_neo1"
31. 8. 2000 08:33
Itálie
Muj typ na GP Itálie:


1) MH


2) MS nebo DC - tady to bude napínavý


3) MS nebo DC

4) Možná RB nebo Arrows ty jso na rovinkách rychlí a MONZA je rychlá trať

No nechme se překvapit.


Docela mně zajímají Vaše typy.
neregistrovaný "MK44"
30. 8. 2000 16:45
CODA
Hele nám to stačí říct jednou, nemusíš se opakovat... :-))))))))))))
neregistrovaný "Coda"
30. 8. 2000 14:13
Re: Hungary
Tak hele, přestaň Bodo okamžitě tvrdit, že Mikka se moc nepředvedl, že měl jen dobrý auto!!! Auto nejezdí samo a pokud jsi dobře sledoval VC Belgie musíš uznat, že Mikka předvedl jaký je jezdec moc dobře.
neregistrovaný "Coda"
30. 8. 2000 14:09
Re: Hungary
Tak hele, přestaň Bodo okamžitě tvrdit, že Mikka se moc nepřevedl, že měl jen dobrý auto!!! Auto nejezdí samo a pokud jsi dobře sledoval VC Belgie musíš uznat, že Mikka předvedl jaký je jezdec moc dobře.
neregistrovaný "_neo1"
25. 8. 2000 15:40
Re: Hungary
Nesnažte se mi lidi namluvit, že u Ferrari nemaj dobrý auto. Auto maj dobrý, ale ty jezdci :-))
neregistrovaný "Boda1"
23. 8. 2000 13:19
Re: Hungary
Nerekl bych, ze Hakki neco ukazal. McLaren se ukazal v nejlepsim svetle, Hakki toho "jen" vyuzil. V nejlepsim aute se vyhrava snadno.
neregistrovaný "_neo1"
21. 8. 2000 15:44
Re: Hungary
Povíme.... :))
neregistrovaný "MK44"
18. 8. 2000 20:17
Re: Hungary
Povíme si za par mesicu...
neregistrovaný "_neo1"
18. 8. 2000 14:22
Bez nadpisu
Haló McLarenáci jste tu pište sem někdo něco. Např. jak s těšíte ne závod ve SPA já Mooc. :)
neregistrovaný "_neo1"
15. 8. 2000 12:28
Re: Hungary
Mk44 ať se Ti to líbí nebo ne, Mika je prostě lepší než Šumák, dokázal to v Maďarsku a dokáže to znovu. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš proti tomu bojovat, ale to je asi tak všechno co s tím uděláš. Je nad slunce jesné že tuhle sezónu opět Ferrari utře nudli jak v konstruktérech tak v jednotlivcích.
neregistrovaný "MK44"
14. 8. 2000 21:20
Re: Hungary
V Maďarsku se předjíždí jako všude jinde, jen na to DC neměl. Jo a Hakoš měl jenom dobrý auto, nepodal dobrý výkon...start se mu poved to jo, ale jinak nic moc.
neregistrovaný "_neo1"
14. 8. 2000 10:38
Hungary
A jeto tady Vážení přátelé. Obrovské jezdecké umění Miky a nááááádherný start zapříčinily to v co jsem pevně doufal :-) Vedení šampionátu v jednotlivcích i v týmech je opět na naší straně. Nutno podotknout že DC jel také bravurní závod, škoda že se v Maďarsku tak špatně předjíždí :-( mohl to být krásný DOUBLE. Očekávám od Vás fanoušků McLarenu další pochvalné články.
neregistrovaný "MK44"
10. 8. 2000 21:56
Re: Hungary
Vyhraje Michael Schumacher. Druhý David Coulthard. Třetí Rubens Barichello. Čtvrtý Pedro De La Rosa. Pátý Mika Hakkinen. Šestý už si nedovolim tipnout...
neregistrovaný "_neo1"
10. 8. 2000 16:00
Re: F1 2000
Bodo Já už jse dal žádost o založení tohoto tématu teď jen čeká až se objeví v seznamu témat
neregistrovaný "Boda1"
10. 8. 2000 15:44
Re: F1 2000
Ja to parim, co takhle si zalozit vlastni tema?? Fakt mne to bavi...
neregistrovaný "_neo1"
10. 8. 2000 10:37
F1 2000
Pokud někdo hrajete EA Spotr F1 2000 tak se mi ozvěte pokecáme si o nastavení, o nejlepších časech atd..
neregistrovaný "_neo1"
10. 8. 2000 09:07
Hungary
Tak co lidi jak vidíte GP Maďarska, já jednoznačně Mika vyhraje.
neregistrovaný "MK44"
5. 8. 2000 13:47
Re: výkony
Neva napiš mi na mcasper@centrum.cz jaký tratě chceš vědět a já ti odepíšu přítlačnou sílu převodový stupně, tlumiče, pera apod...
neregistrovaný "Boda1"
5. 8. 2000 13:40
Re: výkony
Zrovna jsem mrknul na tema F1GP2, a je mi vse jasne. No nevadi. Ja ted hraju F12000 od EA, takze soubory mne moc nehelpnou. Az bude F1GP3, tak budu parit je, co ty?
neregistrovaný "MK44"
4. 8. 2000 20:28
Re: výkony
Bráno podle mých zkušeností a tak (hraju hlavně GP2) řekni trať já ti napíšu co zvládnu (kdybych měl psát všechno tak tu sem hodinu), pokud hraješ GP2, můžu ti poslat soubory. Jinak jestli máš zájem, znám zkušenější virtuální jezdce než mě

a to např Fenixe, Gigiho, Jaguara. Dost často jsou ve Formula One Grand Prix 2 místnosti. Ty ti poraděj možná líp - ale já můžu též.
neregistrovaný "Boda1"
4. 8. 2000 20:17
Re: výkony
Muzu se zeptat treba i ja? Dokazes odhadnout setupy formuli na jednotlive trate. Mne by se to pri hrani dost hodilo. Ted to delam spise podle citu. Tak co ty na to?
neregistrovaný "MK44"
3. 8. 2000 20:47
Re: výkony
Zeptej se na co chceš ja ti odpovím...
neregistrovaný "Servis"
3. 8. 2000 19:44
výkony
Díky za odpověd.Nevíte kde by se daly sehnat komplexnější informace o jednotlyvých vozech (nejen MCLEREN)
neregistrovaný "Boda1"
3. 8. 2000 19:19
Re: Mistři - *!
Nikdo se asi nehada, ze ma McLaren nejlepsi auta. Ferrari ma zase nejlepsi jezdce. Vzhledem k tomu, ze jsem clovek preferuji spise lidsky faktor. Individualni titul tedy podle mne nalezi Ferrari (to uz je jedno komu) a pohar konstrukteru McLarenu.
neregistrovaný "MK44"
3. 8. 2000 18:49
Re: Mistři - *!
Asi sis zapomněl přečíst něco dál... napsal jsem, že v současné sezóně má ML o 11kW víc než minulou (603kW) což je přibližně těch tvejch 840 koní. A Ferrari moc nezaostává (608 kW). SBOHEM
neregistrovaný "_neo1"
3. 8. 2000 09:14
Re: Mistři - *!
Pro SERVISe podle nekterych udaju ma McLarel F1 zhruba 840 Hp (koňských sil pro negramoty z Ferrari) coz je nejvyssi vykon z vsech staji :)
neregistrovaný "Alain"
1. 8. 2000 14:32
GP Německa
Jsem trochu zklamán, že výsledek této GP skončil tak jak skončil, když to měl Mc Laren rozjeto tak slušně! - mohl to být další double. No, doufám - nevadí!, věřím jak jsem četl zde v nějakém příspěvku Mc Laren bude vítěz konstruktérů a David bude mistr. Tak bych si to přál. Na druhou stranu velké blahopřání ke skvělému výkonu a výsledku jak říkají Ferrari Fans "Rubinho". Myslím dlouhou dobu nevídané! A co Schumi? Ať se snaží za ty peníze své gáže! Nicméně, rozdíl 10 bodů mezi 1. - 4. pilotem by mohl slibovat krásný závěr sezóny 2000. Mc Lareňáci 2. půle sezóny je naše!!! Čauky velký fanda Mc Larenu a Alaina Profesora Prosta.
neregistrovaný "MiG-211"
30. 7. 2000 23:39
Re: Dobře Vám tak...
...nemáte propouštět chudáky francouze z práce!!!! :))))
neregistrovaný "MK44"
29. 7. 2000 16:12
*???
Je vidět, že se tu ňák hádáte. Ferrari Fans sou soudržnější! Motor Mercedes FO 110H V10 od švýcara Maria Illiena má výkon 603 kW (820 Hp),

je 59 cm dlouhý, 54,6 cm široký a 47,6 cm vysoký - to bylo ovšem minulou sezónu - teď má asi o 11 kW větší výkon a o 5 - 10 cm větší rozměry - už je naštěstí srovnatelný s Ferrari (dokonce má větší poruchovost, což je fajn). Je mi líto, že vám sem píšou takový blbci jako Casper, vy si pak o nás myslíte asi svý, leč jsou mezi námi i normální lidi. Jinak (ač je to asi k nevíře)jsem docela rád že to vaši oblíbenci dotahujou - upřímně - byla to nuda. Schumi je, ale opravdu lepší jezdec než Mika, umí improvizovat a to je dost důležitý, Mika jede zase ohromně soustředěně, ale dokáže ho rozhodit každá maličkost, to David mi připadá tuhle sezónu vyrovnanější. Takže ahoj a ať vyhraje, kdo vyhraje stejně se sleduji F1, protože to je hlavně ZÁBAVA!!! Rychlý plyn a ostrý zrak přeje MK44...
neregistrovaný "Servis"
28. 7. 2000 20:15
Re: Mistři - *!
Ty tvoje uchylný keci sem příště nepiš.

Víte někdo jakej výkon ma MC-MERCEDES F1 ?
neregistrovaný "pp11"
26. 7. 2000 08:08
Re: Mistři - *!
Casper. 1. Turek neni v cele Mclaren. To si myslis ty a pan Dufek. On je zamestnan u velke firmy na cigarety a momentalne ma na starost F1. Pred tim mnel motocros, zitra muze mit Off-short. 2.Co to znamena TIFOSI FERRARI VIVA LA MANARELLO ? Nejak to nedava smysl. Co to je Manarello? 3. Kdyby ty dva cur... od ML prestaly jezdit zbyl by tam cur... Schumi sam. To by byly napinavy zavody vit.

4. Casper, zamysly se nad sebou. Zda se mi ze ses asi peknej * ty.
neregistrovaný "pp11"
25. 7. 2000 20:59
Re: Diskvalifikace
Pro Häkkinena to dopadlo dobre. jenom McLaren prijde o body a zaplati pokutu 50 000 Dolaru. Box byl jinac OK.
neregistrovaný "preachers"
25. 7. 2000 13:06
Diskvalifikace
Pánové, jak to vypadá s rozhodnutím komise o výsledku posledního závodu v Rakousku??? Na netu nemůžu zatím nic zjistit, dnes by mělo padnout rozhodnutí, ne? *Vivat McLaren Mercedes*
neregistrovaný "_neo1"
25. 7. 2000 08:57
Re: Mistři - *!
Kdyz Ti McLaren tolik vadi tak navstevuj Fan klub Ferrari a nelez do Fan klubu McLarenu.
neregistrovaný "jiri1111"
25. 7. 2000 08:44
Re: Mistři - *!
moc ti ta cervena vlajka laze na mozek
neregistrovaný "Casper"
24. 7. 2000 22:30
Mistři - *!
Jste * a nevíte co byste samou debilitou dělali... Schumacher je nejlepší jezdec na světě a vyhrál by i v Trabantu. West McLaren je banda * v čele s českou * Turkem coby manažerem. Hakkinen je * finská a Coulthard má držku jak Pitbullteriér. Ferrari je nejlepší - TIFOSI FERRARI viva la Manarello.

máte-li něco proti mému dotazu vyvraťte mi ho na adresu dehet@centrum.cz podepsaán Ferrari...
neregistrovaný "jiri1111"
24. 7. 2000 17:05
Re: Hakkinenova je pi..
jak to tak v pozeram !!!! tak te haki moc stve cooooooooo...
neregistrovaný "_neo1"
19. 7. 2000 14:49
Re: Mistři!!!
Plně s Tebou souhlasím ale v jezdcích vyhraje Hakkinen
neregistrovaný "Merwin"
17. 7. 2000 21:49
Mistři!!!
McLaren je nejlepší a nic se na tom nedá změnit. Tento rok vyhraje pohár konstruktérů a DC vyhraje v jezdcích.
neregistrovaný "jano10"
14. 7. 2000 09:58
Re: sedive drzky
Je jedno ci west ci marlboro - nefajcim. Ale pokial ide stupidnost reklamy tak jasne vedie west. A zblbli aj jazdcov sedivych. Je to evidentne. Niekolko rokov v takom stupidnom reklamnom kolotoci je jasne ze im z toho sibe. Villeneuve to povedal na plnu hubu preco nesiel k McLarenu.

Michael Schumacher World Champion 2000 !!!!!!!
neregistrovaný "scuderia"
13. 7. 2000 16:13
kostkohlav
v ktorej zátačke to napáli širokohubý škót do toho uplakaného "majstra"?, žeby v prvej?
neregistrovaný "Havanka"
12. 7. 2000 13:24
Re: sedive drzky
Mas neco proti reklame? Mam takovy skromny pocit, ze Marlboro nebude spolecnost na vyrobu detskych plinek?
neregistrovaný "jano10"
12. 7. 2000 09:33
sedive drzky
uz vam z west-reklamy zacina sibat.
neregistrovaný "maca.h"
11. 7. 2000 20:26
At se uz zabije ta nemecka drzka
Ja osobne cekam jenom na to az se Schumacher vyboura a uhori v tom jeho kocarku!!!!
neregistrovaný "maca.h"
11. 7. 2000 20:24
Re: Hakkinenova je pi..
Hakkinen neni zadnej ksicht,zato Sumak ma krivou hubu jako kdby pres ni poradne dostal
neregistrovaný "maca.h"
11. 7. 2000 20:22
Re: Mc Laren is best
A to jako myslis jak????
neregistrovaný "_neo1"
11. 7. 2000 16:18
Rakousko
Rakousko je jednoznačná záležitost Mc Larenů.

P.S. double jako ve Francii.
neregistrovaný "_neo1"
11. 7. 2000 16:15
Re: Mc Laren is best
U Farrari jsou odbornici na to jak prezout auto a mit na to jen 2 pneumatiky, nejlepe kazdou jinou. To jim jde, pak jeste sem tam projet kytkama, to jim taky jde. Ja osobne si myslim ze by se Šumák jako traktorista mozna uzivil, ale musel by jezdit rychleji
neregistrovaný "Kajetán"
3. 7. 2000 20:10
Re: Mc Laren is best
Aha Mc Laren is best.To ale asi v zavodech komu

vybouchnou obo motory driv ze jo!!
neregistrovaný "Kajetán"
3. 7. 2000 20:04
Hakkinenova je pi..
A ten finskej ksicht neumí jezdit!!!
neregistrovaný "Kajetán"
3. 7. 2000 20:03
Hakkinenova je pi..
Erja je pi.. a ten jeji vul neumi jezdit.
neregistrovaný "Čenda"
1. 7. 2000 21:22
Mc Laren is best
Co je teda potom Hakkinen?

Schumi je BŮH!!!!!!!!!
neregistrovaný "Fucida"
29. 6. 2000 17:41
Re: Mc Laren is best
Ja nemam sumaka rad, protoze je to skopcak.
neregistrovaný "Boda1"
27. 6. 2000 09:32
Re: Mc Laren is best
Kdyz to nechapes, rad ti to vysvetlim. Ja mu napriklad fandim kvuli tomu, ze je nejlepsi, tedy si myslim, ze by bylo fer, kdyby ziskal titul.
neregistrovaný "M.Hakkinen"
27. 6. 2000 08:42
Mc Laren is best
Ja nechapu jak nekdo muze fandit tomu skurvenýmu Shumakovi,a ten jeho hnusnej koník prej z Maranela je červenej jak trenírky
neregistrovaný "MiG-211"
20. 6. 2000 12:39
Ron Dennis
Ron Dennis podle letosnich prohlaseni zjevne trpi paranoiou a stihomamem. Jestli se to nezlepsi, tak si jednou rozmlati svoji hlavu o rudy vrata vod vlastni garaze s vykrikem: "To je vsechno ruda propaganda!!!"
neregistrovaný "quentin"
19. 6. 2000 19:21
Re: Ferrari is best!!!!!
No teda ty a ten chalko ste pekni *. Ked su taki vsetci fanusikovia od ferrari, tak zbohom.
neregistrovaný "Barrichello1"
19. 6. 2000 12:13
Hakkiho asi dostal vir!!!
který se zove vir Magnussen a jezdci po něm ztrácejí jezdecké schonosti, jiné vysvětlení není!!!
neregistrovaný "Astenu"
18. 6. 2000 21:38
Ferrari is best!!!!!
Opět se prokázalo kdo je nejlepší,Hakkinen a plechová huba jsou *!!!!!!To co jezdí oni,by zajel i De la Rosa líp!!!!!!
neregistrovaný "chalko@modem"
17. 6. 2000 15:34
david
Sakra!!

V jaké to jsem díře!Aha to je fanclub McLaren!!!!!!

Fůj,Fůj,Fůf rychle stéhle černé díry!!!!!!!

Zdraví vás antifanda McLarenu.
neregistrovaný "Fucida"
12. 6. 2000 21:16
Re: McDonalds
Jaky?
neregistrovaný "fantik"
12. 6. 2000 14:01
fantik
ahoj pratele! Jenom se chci zeptat jestli nemuze nekdo sehnat na videu stare F1 okolo 88 roku. Jestli se nekdo najde at mi prosim odpovi....budu vas velkej dluznik.

PS: zaplatim
neregistrovaný "scuderia"
10. 6. 2000 03:30
McDonalds
Tak čo šediváci, už máte pripravené výhovorky na Kanadu?
neregistrovaný "Boda1"
30. 5. 2000 10:54
Re: Svině
A jeje, militaristicky, nekopromisni fandove. Vy jste asi ten druh, kterej se jenom pere (viz fotbalovi fanousci). Myslel jsem, ze si tu pokecame, ale asi ne.
neregistrovaný "krumnikl"
26. 5. 2000 22:31
Svině
Vypudit toto tema se vam jen tak nepodari !!!
neregistrovaný "MiG-211"
7. 5. 2000 22:26
www.mujweb.cz/www/msf1
Aktualizace + 3 novy fotky ze Spanelska.
neregistrovaný "krumnikl"
7. 5. 2000 20:32
Ha Ha Ha !!!
To jsme vám to nandali Rudí Komunisti z Maranella !!!
neregistrovaný "Fucida"
27. 4. 2000 16:43
Re: Magic vubec neni Magic
Fuj, to zni skoro hur, nez ze CMFS strani spartanum (coz je bohuzel pravda).
neregistrovaný "krumnikl"
25. 4. 2000 22:04
Haha
To jsme vam to nandali, bando Maranellská !!!
neregistrovaný "Villeneuve"
20. 4. 2000 23:49
Re: Magic vubec neni Magic
Dekuji, uz jsem to pochopil, nemohl jsem kvuli tomu spat.
neregistrovaný "krumnikl"
20. 4. 2000 21:50
Magic vubec neni Magic
Protože, FIA strani Ferrari.
neregistrovaný "Fucida"
20. 4. 2000 16:23
Re: To:Villeneuve
Jo, takovyhle figle by se delali. Ale me teda nejni jasny, proc ho diskvalifikovali, kdyz to vohnul pri zavode. Nebo ne?
neregistrovaný "Villeneuve"
20. 4. 2000 12:30
Re: To:Villeneuve
Ja jsem cetl v tiskovce Maxe Mosleyho, ze v Nascarech meli kdysi (asi hodne davno) na vyjezdu z boxu na zemi listu, kterou se kontrolovala svetla vyska. Vetsina tymu to resila tak, ze do perovani vrazili nejaky dreveny klin nebo neco podobneho, ktery se v zahrivacim kole vytrasl a auto kleslo.
neregistrovaný "magic1"
20. 4. 2000 10:27
Re: To:Villeneuve
Kdysi davno, za hlubokyho totace se prave tohle delalo s vyfukama v rally. Musely splnovat 100+1 dB(A), ale protoze jsi tu mel jen Skodovky nebo Ziguly z Metalexu, tak to bylo desne vyrovnany. Tak se delelo to, ze posledni tlumic byl nastorc pod naraznikem jen tak naoko pridelanej (nejcasteji jen omotanej pletivem) a na prvni RZ to upadlo. Kdo za to muze? Kdo ti dokaze, ze to byl umysl? Ale pred plombovanim vyfuku to uz delali vsichni. Tudy cesta nevede.
neregistrovaný "Villeneuve"
19. 4. 2000 19:06
Re: To:Villeneuve
Kdyby se merily zase jenom pred zavodem, tak by vsichni delali auta tak, ze by se vlivem vibraci snizovala atd. Bylo by asi treba merit dvakrat.
neregistrovaný "Fucida"
19. 4. 2000 19:04
Re: To:Villeneuve
Dobre, to beru. Ale podle toho, co sem cetl a slysel DC to kridlo vohnul pri zavode. To by se mely monoposty merit pred zavodem, coz je ale technicky dost obtizny, ne-li nerealizovatelny.
neregistrovaný "magic1"
18. 4. 2000 14:38
Re: Magic vubec neni Magic
A kdo bude hlidat hlidace?
neregistrovaný "krumnikl"
16. 4. 2000 22:30
Magic vubec neni Magic
U McLarenu to sbochybnuji, protoze u Ferrari

jim vzdycky vyhoveji. Mosley je zaprodany.

Meli by tam dat nekoho nestranneho.
neregistrovaný "magic1"
10. 4. 2000 11:59
Re: To:Villeneuve
Jenze, rozdil je v tom, ze zatimco Ferrari pokorne respektuje rozhodnuti FIA a pokud protestuje, tak vetsinou opodstatnen, u McLarenu neustale rozhodnuti FIA zpochybnuji a pousti do eteru reci o svazanosti a nadrzovani Ferrari. Navic McLaren porad a soustavne proti necemu protestuje a casto driv, nez uvede nejaky duvod. o se pak nemuzou divit, ze s nima FIA vybehne. Navic, mrkni do historie - koho nejcasteji "pristihli pro fixlovani". Ja vim, Tyrell, ale kdo je na druhem miste?
neregistrovaný "MiG-211"
8. 4. 2000 00:00
http://www.mujweb.cz/www/msf1
Pridal sem novou sekci FOTKY VIKENDU!!! :)
neregistrovaný "Villeneuve"
6. 4. 2000 23:36
Re: Hoši fanděte raději Ferrari
To Fucida - Ferrari nemelo nizsi kridlo, ale tykalo se to deflektoru. Pokud si mel fyziku tak pochopis, ze kridlem mimo toleranci se da ziskat podstatne vice casu nez deflektorem v toleranci.
neregistrovaný "Fucida"
5. 4. 2000 16:18
Re: Hoši fanděte raději Ferrari
Yzermane, kdes to sebral. To ze Sumak vyhral dva zavody este neznamena vubec nic. Jestli nekde pojede tak sikovne, jako loni v Anglii, tak vyhraje velky ... Ne ze bych mu pral nakou bouracku, ale vic prd, co se stane.


Kdovi, co za tou diskvalifikaci stalo. Loni melo Ferrari normalne nizsi kridlo a protest jim uznali. Tady ho vyhodili za to, ze to nekde o obrubnik vohnul. Dost velkej rozdil, ne?
neregistrovaný "magic1"
5. 4. 2000 13:09
Re: Hoši fanděte raději Ferrari
No, nevidim duvod, proc by stejne McLareni nemohli TEORETICKY vyhrat. Po dvou zavodech bych rozhodne nebilancoval!
neregistrovaný "krumnikl"
4. 4. 2000 22:14
DC
Ti šmejdi od FIA !!! Před rokem se totéž stalo

v Brazílií Ferrari a protest přijali !!!
neregistrovaný "yzerman"
4. 4. 2000 19:33
Hoši fanděte raději Ferrari
S tím Mclarenem to nemá žádnou cenu.....

Ti už se z toho vevymotaj...

Přece jenom 0 bodů po 2. závodech to je dost chabý!!!!!!!!!

Michael Schumacher ist Weltmeister!!!!!§
neregistrovaný "fija"
4. 4. 2000 15:53
Re: GP2
cti Formula One Grand Prix 2
neregistrovaný "pleps"
4. 4. 2000 15:50
GP2
někde sem tu viděl něco o něajký souteži v GP2.

Nevíte o tom někdo něco?
neregistrovaný "fija"
4. 4. 2000 13:03
Coulthard definitivne diskvalifikovan
Tak co panove rikate an diskvalifikaci DC ?

Znamena to pro McL-Mer 0 bodu ze dvou uvodnich zavodu - a to chteji v Imole zkouset nove zasadni dily pri dosavadni minimalni spolehlivosti - neni to nahodou spolehliva cesta do pekel (myslim minimum bodu v sezone 2000) ?
neregistrovaný "krumnikl"
31. 3. 2000 21:45
Arrowsy
Arrowsy maji letos lepsi auta, a tak se nebudu

divit, kdyz ziskaji nejake to dobre umisteni.
neregistrovaný "fik1"
27. 3. 2000 14:12
Re: Barrichello
Arrows je fajn a T. Walkinshaw byl v 80. letech perfektni zavodnik. Doufam ze letos Arrowsy ziskaji nejake body, moc jim to preju. Vcera byl Jos dokonce az na 3. pozici a kdyby tam zustal, tak bych se vubec nezlobil.
neregistrovaný "Barrichello1"
27. 3. 2000 10:46
Re: Barrichello
Jsem rád že nejseš podplacenej od Turka, dělat pro Arrows, to je super, pozdravuj Toma Walkinshava, a jestli nenechaj Ferrari vyhrát Rubinha, tak jim zatopíme společně!!! Zatím čao!
neregistrovaný "Barrichello1"
27. 3. 2000 10:42
Re: Schumacher a spol. vod Ferrari
Tak jste dopadli hoši, Mika vypadl a stačil vám jen zamávat, a Davy, který v závodě nic nepředvedl, nikoho nepředjel a lacino se doploužil na druhé místo byl diskvalifikován, taky jste podvodnící mekáči si ferráči nemají co vyčítat akorát jsou ještě horší!!! Kór ten davy!!!! A P.S.-Rubens neni žádnej teplej-jestli jste si nevšimli, tak má ženu narozdíl od Davídka!!!!!!!!
neregistrovaný "gapa"
26. 3. 2000 22:35
Re: Schumacher a spol. vod Ferrari
to Beast. Podle tvého příspěvku usuzuji, že "teplej" je tu někdo jinej.............. :o))
neregistrovaný "Pole"
26. 3. 2000 20:42
Umíte *...
20:0 fur Weltmeister.
neregistrovaný "Beast1"
26. 3. 2000 09:51
Schumacher a spol. vod Ferrari
Hakkinen a Couthard jsou ze všech nejlepší, takže nevim proč to eště Schumi a jeho teplej brácha Barichello nezabalili. V Interlagosu budou mít Mclareny první dvě místa. zatim CAU
neregistrovaný "krumnikl"
24. 3. 2000 20:33
Barrichello
Fandim McLarenu jako tymu, ale Coultharda

NESNASIM. Je buzik, protoze se snazi predjet

Häkkiho, ktery je 2x lepsi nez on. Jinak od

Turka nejsem podplacenej, delam prumyslovou spionaz pro Arrows.

P.S.

Rubinha mam rad, ale jestli ho ti * z

Ferrari nenechaj vyhrat aspon 1 zavod, tak

at si mne nepreji !!!
neregistrovaný "jano10"
23. 3. 2000 14:38
Coulthard
Nepovedal by som ze je to totalny.... . Moj nazor na neho je taky, ze je to jeden z najslabsich pilotov F1. S tak vykonnym autom tolko demolacii a karambolov to sa hadam nedari ani pilotom, ktori si miesto v kokpitoch platia. Nie nadarmo ma na svedomi aj najvacsiu buracku v historii F1 v Belgii. Ale to je cely problem sedivych tito jazdci (Hakkinen - z priemeru sa vdaka automobilu stal z neho dvojnasobny majster sveta /aj to nakoniec s problemamy/, Coulthard - uz som komentoval, vacsinu veci McLarenu len pokazil).

Co som tym chcel povedat? Len tolko, ze aj ked som fandom SCHUMIHO, nemam voci McLarenu nic, iba to ze maju slabych pilotov. A osobne si myslim pokial by vymenili pilotov, tak budu mat ovela viac priaznivcov. Viem si kludne predstavit dvojicu Jacques a Jenson. Nazdar!
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 14:26
Bez nadpisu
Už jste mě rychle vrátili, no vidíte jak to funguje!!!!!!
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 14:24
Bez nadpisu
Kruminikl je stejně podplacenej, moc jste si nepomohli, že jste mě vymazali!!!!!! Ha, ha!!!!!
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 14:13
To Boda
Jenže abste si nemysleli, že jsem mu začal fandit letos, fandím mu již od 98, v té době se mi všichni smáli protože Stewartu se zoufale nedařilo, ale já jsem mu fandil každý závod, i když jsem věděl, že asi nedojede do cíle a týmu Stewart vděčím za to, že jsem objevil F1, díky Jackie!!!!!!
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 14:08
Krumnikl
Víte co je nového?????Krumnikl je podplacenej od Turka a spol!!! Proto ty mekáče tak žere!!!!Vyřid Coulthardovi že je totální .....!!!!
neregistrovaný "Boda1"
23. 3. 2000 14:06
Re: To Barichello
Fakt, ze fandis Rubensovi jsme celkem pochopili uz z tveho jmena :))))))
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 14:03
Re: Asimilace
O tom bych pochyboval, to že je čech neznamená, že mu budu fandit a ať si jezdí za Superšnek nebo za Jordanšmejd to je mě úplně jedno, Já Fandím Rubensovi(ale ne Ferrari), dále pak J.Herbertovi,J.Versttapenovi a M.Genemu!!!!!!!!
neregistrovaný "jano10"
23. 3. 2000 08:27
Re:Asimilace
Aj ked nemozem suhlasit s viacerymi prispevkami, ktore si popisal, tak v tomto mas absolutnu pravdu. Osobne preto ani nefandim tymu ale lenjazdcovi (M.S.) Videlo by sa mi to divne fandit popri tom tymu a byt proti ostatnym tymom a ked jazdec prestupi tak neviem ako by som zase obhajoval ten druhy tym. (Priznavam najdu sa vsak aj taky kuzelnici). Tymu zacnem mozno fandit ked odide Schumacher, resp. pokial by do F1 vstupil VW.
neregistrovaný "krumnikl"
22. 3. 2000 23:51
Asimilace
Jestli teda vite co to je ? Narazim tim na to,

ze stejne budeme jednou VSICHNI fandit Jordanu

z Engem. A kdyz prestoupi dejme tomu k Benettonu,

tak budeme VSICHNI fandit Benettonu.
neregistrovaný "magic1"
21. 3. 2000 16:55
Re: To uz tady bylo
Bohuzel, je-li F1 zalezitosti pouze dvou tymu, nelze se asi takove situaci vyhnout. Ale prave treba Jordan a dalsi slibuji, ze se to snad zmeni.
neregistrovaný "Fenix"
21. 3. 2000 14:31
Re: To uz tady bylo
Souhlasim s tebou ve vetsine bodu tveho referatu az na jeden. Mluvis o tom, ze u Ferrari prevlada sport a auta. To je na jednu stranu pravda, ale bohužel nejde oddělit auto od jezdce a naopak a to co predvadel Schumacher na trati bohuzel nema se sportem vubec nic spolecneho. U me je to tak, ze takoveto chovano bohuzel prevazi spise v antipatie vuci Ferrari. Ale jsem rad, ze se spolu shodneme na vyznamu pilota Frentzena, ale i treba Villeneuva a Barrichella. Moje srdce si ale uz davno ziskali Srsni od Eddieho :-)))
neregistrovaný "magic1"
21. 3. 2000 14:12
Re: To uz tady bylo
Je jsem nikdy nebyl odpurcem McLarenu - naopak. Vzdy jsem jej povazoval za spicku deni v F1. Spolu s Ferrari, Williamsem, a dalsimi. Nekteri jiz neexistuji, nebo paberkuji na okraji zajmu, ale tyto tri staje stale zustavaji a stale se vraci na uplny vrchol. Az s nastupem Pavla Turka do reklamniho oddeleni koncernu Reemstma jsem zacal McLaren nenavidet. A to mi zustalo dodnes. Ceho je moc, toho je prilis a Klub F1 spolu se servilnimi komentatory na Prime mne nutil k rostoucimu odporu vuci staji, kterou jsem do te doby mel za oblibenou. Kapitalovy vstup koncernu Daimler-Chrysler byl uz jen korunou tohoto tazeni bahnem staje McLaren. Nefandim Ferrari proto, ze se bezhlavy Schumacher trikrat sam pripravil o titul mistra sveta a venoval ho nekomu jinemu, ale proto, ze Ferrari je stale Ferrari, ze tam stale vladnou auta a sport. Za dob Commendatoreho bylo sice ledacos na hlavu postavene, ale Ferrari byl vzdy symbolem spickovych autaku, a zustalo to tak dodnes. Snad i vic, nez kdy jindy. A po tom, co si Schumacher zlamal nohu se ukazalo, ze slavny Ross Brown nemel pravdu a ze Jean Todt opet zvitezil. Vzdyt prave personalni politikou vyhral Peugeotu titul v MS rally (tak, ze si smluvne zavazal vsechny spickove jezdce po smrti Toivonena a Lancii nemel kdo pilotovat). Nepripomina vam to situaci ve staji Ferrari v roce 1999? Nastesti je pro rok 2000 vse jinak a vse podle Todta. A ac jsem nikdy nemel Schuiho rad, tak jsem se s nim po jeho navratu smiril. Dela sice boty, ale je spolu s Frentzenem nejlepsi hlavne proto, ze kamkoliv prijde, umi posunout vyvoj dopredu. Ze sam maka a umi k praci prinutit i neuveritelne liny spagetaky. Proto Ferrari ano. Ale West vsadil na lacinou, vlezlou a vsudypritomnou reklamu, postavenou na jednou zcela omylem vyhranou sezonu ve znackach (ten titul jim Scumi venoval pri GP Francie). U Westu vsadili na lzi a dogmata. Vsadili na unfair hru a na potlaceni sportu. Proto uz McLaren ne. Alespon prozatim ne.
neregistrovaný "Tifosi1"
20. 3. 2000 22:31
To uz tady bylo
Tahle stranka je odsouzena k zahynu... jedna uz tu byla. Ta s tim spatnym nazvem a kde je ji konec. Fanousku McLarenu je malo, jenom kopeny komentatori Primy a dalsich par vyvolenych. Je videt, ze clovek cesky je clovek moudry. McLaren byl lepsi driv. Mel vetsi hodnotu. Ted je to vic nez cokoliv nemecka staj a to neni dobre. Bruce se musi obracet v hrobe. Budiz mu zachovana vecna cest a slava.
neregistrovaný "jano10"
20. 3. 2000 08:30
sedive mozgy
chodte do *
neregistrovaný "Roman11"
19. 3. 2000 10:55
Re: Welcome
tak tedy na oplatku doufam, ze se uz ani ty ve Ferrari rubrice nebudes objevovat...tvoje prispevky se opravdu nedaji cist...
neregistrovaný "krumnikl"
17. 3. 2000 23:38
Welcome
Vitejte fanousci McLarenu. Nestydte se napsat.

Fanouskum Ferrari vstup zakazan.