Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "Nordboy"
29. 11. 2006 17:48
Bez nadpisu
Najde se dobrá duše, která má zkušenosti s Ford FIESTA (1,3 i r.v. 98) ? Na dolních otáčkách si při akceleraci jakoby "poskočí" a výkon také není nic moc, na deklarovaných 44KW. Jsem se stříkačkou začátečník, až dosud jsem měl jen karburátorová auta. Díky. :*)
Avatar - JOB
18. 11. 2006 13:45
Bez nadpisu
Chladící soustava se odvzdušní sama,zapni topení naplno a projeď to ať se to zahřeje na provozní teplotu a pak případně dolej zbytek. ;-)
neregistrovaný "Mitsi"
18. 11. 2006 13:12
Re: CHLADICI SOUSTAVA
Žádný tam není! Když o tom nic nevíš, tak se do toho nepouštěj!
neregistrovaný "VAVRIS23"
18. 11. 2006 13:05
CHLADICI SOUSTAVA
NAZDAREK LIDICKY MAM TAKOVY PROBLEM JELIKOZ ZACINAJI MRAZIKY REKL SEM SI ZE SI DOLEJU NEMRZNOUCI SMES DO ME TOYOTY CARYNY.VYPUSTIL SEM VODU Z CHLADICE A TED NEMUZU NAJIT ODVZDUSNOVAK!MOC PROSIM O RADU POKUD VITE KDE BYCH HO MOHL NAJIT MOC RAD BYCH SE TO DO\ZVEDEL!PREDEM MOC DEKUJI ZA ODPOVED!!!!
neregistrovaný "Josef Hubner"
18. 11. 2006 08:57
Bez nadpisu
Ahoj všichni.Mám od začátku srpna novou Hondu Civic v naftě.Líbila by se mi nějaká úprava.Třeba zadní křídlo,sportovní nárazník a nebo boční prahy.Originál je tak drahý,že jsem si na to po informaci o ceně nechal zajít chuť.Jsem ze středočeského kraje.Poraďte prosím.Díky.P.
neregistrovaný "dusisrot"
6. 11. 2006 18:12
Bez nadpisu
moc dekuji vsem co odpovedeli a omlouvam se za to ze jsem to napsal k f1 ackoli nejsem na techto strankach moc skuseny!moc dekuji!
neregistrovaný "R.Barrichello"
6. 11. 2006 16:31
Jeden
plonkovej ***cuc má Mr. Čurda (ten známej opilec), řekni mu, půjčí ti ho >:D >:D :D
neregistrovaný "Ultiman"
5. 11. 2006 22:44
Re: Re:
Pucmeloud: mam znameho co s tim jezdi zkusim se optat jestli by ti to na den neprenechal :-!

jinak mym snem bylo nic nedelat...diky tomu se mi muj zivotni sen splnil uz 368 064 583krat :D
Avatar - Sranki
5. 11. 2006 22:12
Bez nadpisu