Auto.cz

Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Bez nadpisu
neregistrovaný "avecom"
| 13. 2. 2006 20:18
Ahoj. Svižná jízda je pro mne cca 130km/h. Riskovat v A nebi I pokutu v řádu tisíců za 140 se mi teda moc nechtělo.
Re:
| 7. 2. 2006 11:33
pri 170 to berie okolo 9-9.5, podla palubaka.
Bez nadpisu
neregistrovaný "waca"
| 7. 2. 2006 10:07
Svižnou jízdou, to znamená kolik po dálnici? Dík
spotřeba
neregistrovaný "avecom"
| 4. 2. 2006 11:37
Mám 2.0 HDi

V zimě průměr 5,7

V létě průměr 5,5

Letos Itálie Palmová Reviéra cca 1400km svižnou jízdou a plně naloženým autem 5,5 nazpět za 5,7.
spotřeba
| 2. 2. 2006 23:22
nesuhlasim s tebou.

s tou 1.6 je to mrtve
spotřeba
neregistrovaný "domal"
| 2. 2. 2006 22:38
Já mám již čtvrtým rokem picasso 1.6 a nemohu si ho vynachválit . Mám najeto 75000 km , pružnost motoru je dostačující a spotřeba je přímo super . Pokud jezdím couráky tak průměr dělá 7,1 L/100 . Pokud jedu dálku tak průměr je 5,9 L/100 !!!!! Pozor já nejezdím na úsporu ale mám rád rychlou jízdu .

A k ostatním motorům toto . Co vím od jiných majitelů ale i od autorizovaného servisu , tak motor 1,8 byl špatný motor z důvodu velké spotřeby oleje !!! A 2,0 HDI je pěkně žíznivý motor na spotřebu .

Při stejné ceně benzinu a nafty není jiná volba než 1,6 .
Re:
neregistrovaný "waca"
| 31. 1. 2006 14:51
Co firma "ABW SEQUANA TUNING® s.r.o." ?? Dela chiptuning z 66 kW na 85kW. Neznáte někdo?

Bratislava je z Prahy lán cesty .)))
Re:
| 31. 1. 2006 13:53
my nemame chiptuning ale namontovany PowerBox. Montovala to priamo predajna citroenu Motorpartner Citroen Bratislava. (kontakt na nich najdes) na stranke www.citroen.sk

auto ma na valcoch nameranych 87.5kw a po 110tis km nema ziaden problem s motorom, prevodovkou alebo spojkou.
Bez nadpisu
neregistrovaný "waca"
| 31. 1. 2006 12:51
To: naftero

Nemáš nějaký odkaz na někoho, kdo dělá chiptunnik toho motoru 2 HDI a zkušenosti s touhle úpravou (spotřeba..?). Díky
picasso
neregistrovaný "naftero1"
| 23. 1. 2006 22:06
mam v garaži picasso 2,0 HDi 66kw, s autem jako takovým jsem velmi spokojen, je to velmi pohodlné auto na dlouhé cesty. Jako rodinný vůz ho mohu jen doporučit a pochválit. Bohužel na místním trhu se prodává pouze s benzínovým motorem 2,0 a nebo s výše zmíněným dieslem. 66kw - upřímě řečno -to moc neni. čekam až mi za dva měsíce skončí záruka a dám si na něj čip, na dálnici to rozjede i na 180, ale po pravdě, většínou jezdim tak 140/150 a když chci rychle předjét předemnou jedoucí auto, tak cítím, že motor nemá dost síly a předjížděcí manévr trvá déle než si někdy přeji :-(

Po dlouhodobé zkušenosti s picassem i v 2,0 BENZÍN bych jednoznačně volil diesel (důvod je jasný, benzín si při 150 řekne o 16L :'-( kde diesel jede za 10,5L)

rezumé, picasso je dobré rodinné auto za rozumné peníze, doporučuji verzi EXCLUSIVE, a jednoznačně v tom "silnějšim" DIESLU! :-! nevim jak v čechách ale zde se prodáva s připlatkovým paketem SPIRIT, ve kterém jsou zahrnuty pohodlné kožené sedadla, sada předních, zadních spoileru, prahové nastavce a širší gumy. v téhle kombinaci a šedé metalíze je moc pěkný.
Bez nadpisu
neregistrovaný "tv"
| 23. 1. 2006 21:32
msifa: dakujem za trochu teorie, trosku som dajako podvedome tusil, ze v benzinovom motore nejaka ta potvora klapka bude... BTW, kde je umiestnena? Vo vyfuku...?

OK, teraz vazne. Na 99% by som bol ochotny dat ruku do ohna, ze v dva roky starej 1.8-ke bude Fly-By-Wire, elektronicka skrtiaca klapka. Odhliadnuc od toho, ze vzduchova privera na obohatenie zmesi pri studenom starte sa skoncila s erou karburatorov (jednobodove vstreky to uz nepotrebovali), tak je akekolvek spomenutie klapky sytica, presnejsie pojmu sytica vobec v suvislosti s elektronickym vstrekovanim minimalne nepresne. Obohatenie zmesi je sucastou mapy vstrekovania a neobsahuje ziadne mechanicke casti.

Niektore stare viacbodove vsterky (napr. Fordy to mali v oblube) obsahovali bypass ventil skrtiacej klapky, ktory za studeneho startu prepustal dodatocny vzduch obtokom, cim sa zvysilo mnozstvo nasavaneho vzduchu a umoznilo sa zvysenie otacok motora za studena. Vyhoda bola, ze skrtiaca klapka mohla mat pevny doraz namiesto toho, aby bol doraz klapky regulovany krokovym motorom (ako to robi napr. Bosch) => usetrili sa potencialne kazive jemne mechanicke casti. Okrem toho tento ventil pomahal zlepsovat emisie pozvolnym klesanim otacok pri rychlom uvolneni plynu.

Ak by teda nejaky servisny macher vyhlasil, ze bola "zaseknuta klapka sytica", asi by mal na mysli bud ten bypass alebo krokovy motor, ale to by musel rozpravat o relativne starom motore. Ak by to vyhlasil pri Fly-By-Wire, tak by som ho asi polutoval, lebo sa jedna pravdepodobne o blazna. Ak by sa totiz zasekavala samotna skrtiaca klapka, potom by motor siel iba s tazkostami alebo nesiel vobec, lebo by neragoval na povely plynu.

Podla mna si mal bud znecistene okolie dorazu skrtiacej klapky (casto sa stava u Fabii, ale aj u inych), alebo nejaku netesnost za skrtiacou klapkou, kadial prisaval motor falosny vzduch, ale to by musela byt giganticka netesnost, aby to ECU nevedela vykompenzovat.

Takze este raz: aky sytic v akom aute...?
Spotřeba Citroen Picasso
neregistrovaný "Alehandro"
| 23. 1. 2006 15:03
Art007: já mám v plánu najezdit maximálně do 20000km ročně.Motor 1,6 jsem vyloučil po přečtení několika recenzí a diskuzí (je na to auto slabý).2,0HDI mě láká nejvíc,sice je větší pořizovací cena,ale po přepočítání nákladů a spotřeby je na tom lépe oproti 1,8 16V.Takže teď už jen najít ten pravý a je to.
Avatar - Art007
Spotřeba Citroen Picasso
| 23. 1. 2006 14:48
Já mám 1,8 16V a myslím, že tenhle motor je pro normálního člověka skvělý. Pokud ale hodláš najezdit 50 000 km ročně, možná se zamysli na dieselem - nové HDi motory jsou výborné a nejnovější 1,6 16V HDi je skvělý a hlavně hodně úsporný motor. Ale já mám model 2000 a tam je podle mého 1,8 ideální. Když se na to moc nešlape, umí to i kolem 7,5 l.
Re:
neregistrovaný "msifa"
| 23. 1. 2006 06:40
Tv: Nevím čemu se divíš. Sytič je zařízení u benzínových motorů zvyšující bohatost směsi při zhoršených provozních podmínkách (studené starty). U motorů s karburatorem, byl převážně ovládám ručně páčkou - došlo ke zvýšení průtoku paliva a přivření klpky sání vzduchu. U motorů s elektronikou je tato činost ovládána automaticky - zvýšení průtoku paliva zajištuje řízení vstřikování a sací klapku ovládá opět elektronika. Vizualně se to pozná dle zvýšených otáček volnoběhu cca 1100 - 1300 ot/min.
Bez nadpisu
neregistrovaný "tv"
| 22. 1. 2006 14:29
Sytic?!? O akom aute sa tu rozprava?
Spotřeba Citroen Picasso
neregistrovaný "msifa"
| 18. 1. 2006 08:39
Motor 1.6i nebrat, je na tak velké a těžké auto slabý. Kupovali jsme picasso před 2 roky do rodiny a po zkušební jízdě jsme tento motor zavrhli. Šli jsme do 1,8i 16V - 85 kW. Auto má teď najeto cca 25 000 km. S motorem spokojenost, zátah od cca 3000 ot. Na dálnici se dá pohodlně jet trvale 180 km/h. Spotřeba je dost závislá na stylu jízdy. Jinak dlouhodobě po městě trošku nad 10 l, ale při jízdě na dovolenou do itálie s plným vytížením, s puštěnou klimou dle předpisů - dálnice max 140 km/h byla spotřeba 6,9 l. Jinak prostorné pohodlné auto, z kvalitou zatím spokojenost, jediná závada - v zimně se občas zasekávala klapka sytiče - opraveno během 10 minut v servise na záruku.
Bez nadpisu
| 17. 1. 2006 20:54
spotreba 2.0hdi 66kw, cip na 87kw - dlhodobo 7.1, jazdene prevazne v meste.

priestorovo je to OK auto, ale kvalita dost zla. po 100.000km sa zacina objavovat viac a viac poruch - nebrat
Spotřeba Citroen Picasso
neregistrovaný "Alehandro"
| 17. 1. 2006 20:45
Zdravím všechny,zvažuji koupi picassa,ale ještě vybírám mezi motory 1,6i nebo 2,0 HDi. Můžete mi prosím napsat jaké máta spotřeby u daných motorů,popřípadně jak jste spokojeni s picassem. Díky moc :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku