Myslim ze zas tak tezky to nebude. Na www.e30.cz jsou vetsinou pekny kusy. V annonci a v bazarech uz je to trosku horsi tam to chce vic trpelivosti, ale taky najdes.
To ano, a proto si myslím, že sehnat BMW do 50tis. v dobrém stavu, nebude lehká záležitost, bude to spíš oříškem. A s tím BMW nemám bližší zkušenosti, ale asi bych souhlasil, že by dopadlo nejlépe.
To mas samozrejme pravdu bylo to psany s trochou nadsazky, ale to bmw by dopadlo suverene nejlip o tom jsem presvedcen. Ale jak zminoval kolega: u takhle starejch aut je to individuelni podle kusu.
No tak s tou bezpečností s Tebou asi nesouhlasím. Myslím, že takový Favorit v porovnání s tou R19 a např tím BMW, by musel dopadnout určitě nejhůře (samozřejmě beru stejný stav auta a podmínky nárazu) .. To i ta R19 phaseII má i výztuž dveří, což u Favorita nalezneš jen ztěží :)
Za 50 bych sel do 318is E30. nejakou zachovalejsi sezenes. Co se tyce bezpecnosti tak kdyz to nebude nejaka extra hniloba, tak kdyz vsema tema autama co jste tady vyjmenovali nabouras do ty e30, tak po tech 10 bourackach na tom bude lip nez vsech tech 10 aut dohromady. Mel jsem ji 2 roky 234td a absolutne bez problemu.
Samozřejmě záleží na konkrétním kusu. Jestli máš možnost koupit zachovalé Punto, proč ne. Ale když jsem se dívál po inzerátech, dost často se tam objevovala Punta, která měla závady motoru, takže na to asi pozor. Nebo mě ještě napadlo VW Polo, ta novější verze. Ale nevím, jestli by bylo do 50. tis
Do 50tis.? Hmm,asi R19. Nic jiného mě nenapadá, protože jsem tuto otázku nedávno řešil také. Koupil jsem R19, phase II (facelift), RT, 1.7.. Tento motor proto, že se o něm říká, že je nejspolehlivější, nejvíc toho vydrží a má i celkem dobrý zátah. A toto auto proto, že se mi líbí a myslím, že je relativně bezpečné. Určítě víc, než např. Favorit, Uno, atp.
Hmm.. Tak jelikož jsem vlastníkem Renaulta 19, asi bych volil tuto možnost, ale to je možná jen můj zaujatej postoj. I když myslím, že benzínová verze, 1.7, 54kW vůbec není špatná. Myslím, že ten motor vydrží opravdu hodně. Co se týče koroze.. Ano, i ta se u těchto aut dost často vyskytuje, ale myslím, že častěji u Favorita. Bezpečnost-v R19 jsem boural, jako spolujezdec tedy, ale opravdu mě překvapilo, jak v celku dobře dopadla, při téměř čelním nárazu cca 60km/h a má také boční výstuhy. Tipo jsme měli dřív v rodině a asi po půl roce odešel motor, což samozřejmě nedávám za vínko všem Fiatum Tipo a s Unem zkušenosti nemám.
Hmm.. Tak to, že je to české auto bych zde neuváděl jako nějakou výhodu. IMHO není Favorit příliš dobrá volba. Většinou se vyskytuje koroze. A po nehodě je Favorit jak slisovaná konzerva. Takže už z tohoto důvodu bych ho nikdy nekoupil, nehledě na to, že se mi ani nelíbí.
Ja bych koupil nejake tipo nebo favorita za 30 000 a za ten zbytek bych ho spravil upravil proste co by se dalo a zbytek bych vrazil do pojisteni a tak :)
to omik:D jenže to bych musel brát alespoň 30000Kč mesíčně abych našetřil na Focuse a mezitim platil internet, mobil, jedl bych... Bohužel tak dobře na toom nejsem :D
No ja som v podobnej situacii ako opisujes. Tiez som skoncil skolu a zatial stale vyuzivam sluzby rodicovskeho vozoveho parku a nemozem sa dockat kym si kupim vlastne auto. ale osobne si myslim, ze vyhodit 50.000 na auto pri ktorom riskuejes pomerne velke problemy sa neoplati. Nie je to lahke cakat, ale troska trpezlivosti a mas karu, ktora bude stat za to. Ja som sa rozhodol pockat a koncom roka kupujem Focusa. Bud "stareho" nejaku 2004 s 1.8TDCi alebo pojdem do Focusa II s 1.6 Ti-VCT. Podla mna to za tych 10 mesiacov cakania stoji...
Aiven: jo, tak to nevím, tyhle auta jsem nikdy neměl ani mě nezajímaly. E30 je hezká, ale pěknou už jsem neviděl ani nepamatuju. Obecně se ale do 50tis těžko pořídí nějaký zázrak, to už jsem ti psal. Osobně bych nekoukal po zrovna úplně nejmenších a úplně nejsvižnějších verzích, protože ty jsou zásadně nejprůserovější, spíš bych volil nějakou aspoň nižší střední - např. místo zmiňovaného R19 bych spíš koukal po R21, a u ostatních značek také po zhruba srovnatelné velikosti. A nebo když už malé, tak v co nejnormálnější a nejrozšířenější verzi.
to oddie: a co takhle BMW E30 vs. ta felicie myslis ze by na tom to BMW bylo lip? A nebo vs. R19. Tohle mě zajímá, jenže nevim kde se o starých autech dá něco zjistit o bezpečnosti, dřív se na to ohled moc nebral... Takže si mysli že do těch 50000Kč budou na to všechny auto stejně=špatně! Takže budu jezdit opatrně a budu doufat že nepotkám nějakýho ***...
Aiven: Cit.:Když jsem viděl jak se s mýma rodičema zmuchlal favorit, tak jsem myslel že měli jet spíš na kole(samozřejmě s helmou:D ) a felicie to je jen převlečenej favorit, všechno to rezne jak... A o tý svižnosti nevim, nevim"
Buď klidnej, že to Uno, 205 a podobný pixličky, nad kterýma jsi tu uvažoval, se zmuchlaj úplně stejně, ne-li v řadě případů ještě hůř. Ta Felicie má mmch. aspoň výztuhy ve dveřích, což žádné starší z těch vyjmenovaných nemá. To jen tak na okraj...
to spitfire: kolo mam už asi 12 let starýho Olprana a jezdí furt >:D do toho bych tolik nedal, mě stačí to starý dobrý... >:D
to Felotron: no děkuji ale to ne. Když jsem viděl jak se s mýma rodičema zmuchlal favorit, tak jsem myslel že měli jet spíš na kole(samozřejmě s helmou:D ) a felicie to je jen převlečenej favorit, všechno to rezne jak... A o tý svižnosti nevim, nevim.
to HAROUS: jenže to bych musel čekat dalši 3 měsíce a to se mi vůbec nechce a pak bych ještě musel zase zkouknout všechny možný za 70000Kč >:D A budu mít novou práci do který už budu muset dojíždět....
to chemic_ali: No chci buď třídveřáka nebo dvou a v nejhorším nějakej sedan, i když do toho se mi moc nechce. Ale zase potřebuju něco, co by v pohodě uřídila moje přítelkyně s ještě teplým řidičákem :-) Jinak to UNO jsem na inzerátech našel jen jedno, ale taky bych potřeboval, abych se na to auto mohl spolehnout :-)
to Petr Kneifl: A neni to líný? Ta 1,6 myslim >:D Teda nevim jen se ptám jelikož jsem koukal a dá se sehnat za dobrej peníz.
Záleží co chceš. Malý auto, pětidvéřový, sedan ...
Jeden čas jsem měl UNO 1,4 turbo i.e. a můžu říct, že je to strašná pila.
Lepší auto s poměrem výkon/hmotnost/cena asi nenajdeš.
Pravda je, že kvalita zpracování není nic moc, ízdní vlastnosti v sérii nejsou nijak oslnivé a o pasivní bezpečnosti nebudu mlivit.
Ale. Já ho mněl snížený, sport. tlumiče, rozpěry, jiný kola, upravený sání, výfuk a menší úpravy na motoru a turbu. (žádnej přiblblej optickej tuning ;-) ). A můžu s klidem říct, že na technických úsecích (okresky atd.) mi nikdo neujel, při vyšších rychlostech (180 km/h) začalo být díky nízké hmotnosti opravdu nestabilní.
Bylo to jenom UNO ale ten pocit, když jsem podřadil, bliknul blinkrem, dal plnej, UNO vystřelilo za úžasného ječení vpřed a já viděl v zrcátku výraz řidiče nějaké cool káry za milion, který se chvíly před tím bránil zuby nehty
aby ho předjel nějakej FIAT, tak ten pocit je k nezaplacení. Jednou mě dojel nějakej týpek s votuněným Golfem III GTI a začal dorážet. Tak uníka vosolil co to šlo, turbo mlátilo, motor kvičel a po pár zatáčkách jsem mu ujel. Po pár km jsem zastavil a šel se vymočit. Přiřítil se ten Golfík vyběhli z něho dva týpci a začali mi to obíhat, jako co prej tam mám za motor, že mi před zatáčkama lítaly plameny z vejfuku >:D
Promiňte pánové, ale když už zde mluvíte o Golfu II, nefunguje mi na něm automatický sytič. Jde o Golf II 1.6 s elektronickým karburátorem r.v. 87. Nevíte o někom, kdo by si s tím poradil? Odmítli mě ve VW a ve třech specializovaných servisech Bosh - nikdo si s tím moc neví rady, tak se do toho nechce pouštět.
Ano, to mě napadlo. A můžu prosím Vás vědět, v čem podle Vás kecám? Rád bych to věděl, protože si to plně neuvědomuji. Děkuji za osvětlení problému :idea:
Je pravda že se těžko shání v dobrém stavu. Známý teď prodával bez TP za 35 tis. Kč. Já ho neviděl, prý byl v černé a v tuningu. Musela to fakt být bomba, pže se po něm docela zaprášilo. Bráchanec ho loni prodával (motor byl dost odlítanej) nějakýmu typkovi někde od severu Čech. Prý se jima živý. Nám se zdálo, že jede ukrutně,ale jemu, že tak na 50 %. Prý je dává do kupy a dál prodává. BTW: dělali se 2 verze (102,95 kw). 102 kw je má na víku motoru modrý nápis a 95 kw červený. Asi bude rozdíl, pže co volali na inzerát chtěli ty silnější. Co jsem se tak porozhlížel tak jsem 95 kw našel v bazarech docela často. Sám jsem nakonec koupil 1.6 53 kw za 17 tis. Bez koroze, akorát je třeba udělat motor(olej,tesnění,svíčky, kabely....)
A Citroen není zrovna opavdu krasavec, tož pravda.. Já bych vybíral mezi BMW a R19 16v, phase II. Aaaa, vybral bych R19 >:D .. Já myslím, že za tyhle peníze bude to BMW jaksi postarší. R19 16v by mohla být tak z roku 92, tudíž phase II a to je podle mě krasavec, 15" kola, nádech na kapotě a krásné křidélko.
Jo, to je sice možný. Ale asi ten motor nebude z roku 90. A těch 12l psal kdosi na foru a je klidně možné, že to auto mělo nějakou závadu. Těch faktorů, co ovliňují spotřebu, je, jak jistě víš, mnoho. Je tedy možné, že je to 12l z tohoto důvodu. Já myslím, že si normální jízdou s občasným "řáděním" vezme asi tak 8-9l.
Jsem rád, že jsi se přiklonil k tomu bmw. Jen se prosímtě nenech zvidlákovat do nějakýho citrouše ZX !!! Možná to jede, ale vypadá to jak ranní zvrtaky námořníka >:D . BMW je krásný, sexy, pokud je v poho podvozek tak fajn jezdí a hlavně je to ikona. Nic lepšího za pade nemůžeš sehnat. :idea:
Mno, tak četl jsem různá čísla. Někdo píše, že se s tím nechá jezdit za 8l, ale taky za 12l a někdo, že se vždycky vejde do 10l. Věřil bych tak trochu všemu, vzhledem k tomu, že má myslím 137k, vezme si při sportovní jízdě možná i víc. Ale jinak www.renault19.cz , na foru Ti poradej. 16ventilerů je tam celkem dost. A je pravda, že bys musel pečlivě vybírat, jelikož můžou být tato auta "odlítaná"..
No tak na spotřebě, když to bude kolem 8-9l/100km tak by to bylo v pohodě, jelikož zase pořád to bude to auto za 50000Kč >:D a budu to muset živit sám... Ten Golf II bych bral ale fakt jsem neviděl GTi který by bylo v dobrým stavu. A dobrej stav neberu "tuningare"...:wink:
to Jersey:hele a nevíš prosimtě kolik žere ten 16ventil, pár jsem jich našel na inzerátech, i když teda musí se vybírat.
Kdyby ti zalezelo jen na sviznosti, tak Citroen ZX 2,0 Volcane je taky dost dobra pila, akorat to dost zere... ;-) Ale ja bych volil jednoznacne Golf II 1,8GTI - spotreba docela v pohode a dily jsou bez problemu...
No, ono se tady pár pánů rozčiluje nad tím, jak prý mladá generace nezvládá pravopis >:D Mně je 18 let a myslím, že jsem na tom lépe než leckterý pisatel z té generace staré. Když už tedy používáme označení mladá generace, proč také nezavést označení generace stará, že ano? :). Ne, ale tato diskuze snad opravdu není o úrovni češtiny, tak proč to zde řešit. Proto radím Renault 19, 16v >:D
Už jsem ten nadpis předělal kvůli těm rejpalů o zvířatech >:D >:D , i když to bylo alespon vtipný, a teď když se ještě ozval nějakej pan Češtinář to už jsem musel >:D Aby mě tady někdo prudil z češtiny.... >:-[]
Řekl bych, že to co sedí na onom "min. školství" ovládá ten pravopis zhruba podobně mizerně jako ona mladá generace, tudíž si nevšimne vůbec ničeho. I kdyby si pak nakrásně všimlo, neudělá s tím lautr nic, páč by to znamenalo nějakou iniciativu či nedejbože dokonce práci, a to byste milý příteli od podobné instituce očekával poněkud příliš. I nezbývá tedy než mít z podobně napsaných perel jen pořádnou p**el, a smířit se s tím, že se budou objevovat čím dál častěji a hojněji. Pěkný den >:D;-)
:roll: JÁ, NEOVLÁDAT ČESKÝ JAZYK, NEVĚDA, ŽE SE ČESKY ŘEKNE "NĚCO ŽIVÉHO" (3. OS. J. Č.) A NIKOLIV ŽIVÍHO (PROBOHA S MĚKKÝM Í NA MÍSTO , KDYŽ UŽ, TVRDÉHO), TAK BYCH SEM NELEZ. DOUFÁM, ŽE SI TOHO, ŽE MLADÁ GENERACE NEOVLÁDÁ A NECTÍ PRAVOPIS JČ, BRZY VŠIMNE MIN. ŠKOLSTVÍ A NĚJAKÉ ROZHLASOVÉ MEDIUM A VYVOLÁ TO CELONÁRODNÍ DISKUSI. CO CHCEME? BÝT NEGRAMOTOVÉ A TUDÍŽ NEVZDĚLANCI V JAZYKU, NEBO SE VRÁTÍME KE KULTUŘE ČEŠTINY? ODPOVĚZTE :!: :!: :!: :roll: :?: :?: :idea:
106ku.... a 1.1 motor bohate staci, obcas tu a tam na nejakou ostrejsi jizdu.... teda v ram ci moznosti... motor toci 8000rpm a spokojenost, zadny problemy s tim nejsou.... a do 50T sezenes i s lepsim motorem... ale ja bych mozna sel taky do Hondicky (novy Civic)
Tak na ty francouský auta jsem úplně zapoměl. Když jsem chodil do školy měl jsem P 309 1.4 GR a jezdil mi asi 3 měsíce pak mě nechal v Plzni a musel mě odtáhnout jinej Pažout. Chyba byla v řídící jednotce(= balík za opravu). Tak jsem ho prodal na papíry. A od tý doby nějak těm francouzům nevěřim. I když bych neměl podle jednoho auta soudit X modelů od 3 automobilek, ale bohužel... :*) A to máme v rodině hodně francouzských aut... No možná ještě nějaký to Clio, R19 nebo Citroen ZX zkouknu.
já koupil před půl rokem R19, 1721ccm a nemohu si ho vynachvalit. Pokud by ale mělo být živější, tak spíše ten 16v a nebo se ještě vyráběla 1.8, silnější verze, tuším něco kolem 120koní, ale ta je poměrně vzácná.
Psa nechci takový prachy... To by ten muj bez papiru zarlil a asi by byli zapasy >:D
Jinak jsem se asi rozhodl pro 318i 2dvéřovou, jsem koukal na díly a nejni to tak horký jak jsem čekal... Akorát nevim v čem bude jezdit moje přítelkyně :D
Jo tak ta 635 to je auto pro jinou vrstvu, to ale neni na denní ježdění to je do garáže a starat se o to jak o dítě!:)
Teda nechci prudit >:D , ale ten novej Mustang zrovna o něm básně neskládaj jak by se vrhal do zatáček, ne že bych v něm jel, ale přečetl jsem toho dost, zkoukl pár videí...:) Má tam jen tuhou nápravu. Takže oproti japoncům nebo evropanům:)))
to R.Barrichello: ale když prostě od mala se tesim na VLASTNÍ auto tak už se prostě nedá čekat další rok... takže prostě musim brát co je... A doufat že nějaký to nesprasený ješte bude, výdám v těch 318i i starý chlápky a vypadaj jak nový, i kdyz je jich hodne málo!!! A s amerikou jem párkrát jel a bylo to jak na lodi, i když zase nemuzu soudit nebyl to chrysler... ok uveril jsem cizim zvastum, ale je jich hodne! Sorry. Mír.
Avien - nic proti tobě nemám. Spíš jen posměšek nad vozy které tu doporučují. Když nechceš 205 GTI a Golfy zprasený po tunerech, tak zrovna staré BMW 3xx a Hondy Civic jsou u tu(z)nerů nejméně (a byly už i před 6-8 lety) stejně tak oblíbené. Sehnat "nezpra*ené" auto v dobrém stavu bude asi dost umění.
Spíš bych bejt tebou počkal a pošetřil.
K mému autu - doporčuje ti tu někdo ameriku? Já teda ne. A zas další co uvěřil vžitému dogma že to žere 30 litrů a nezatáčí. A že to má místo zádní nápravy kus trubky. Až na to že já tam mám víceprvkový závěs (označovaný někým ála F1), který tenkrát neměla i některé non-us auta. A zatáčí to, neboj.
to R.Barrichello: hele ty si nějakej zaujatej ne... co tady furt meleš?? Tě tak trochu nepobírám!! Kdo tady mluvil o nějakých rourách, nou fiir atd... jedine ty!!. já se chci jen trochu projet a nemam na to ještě moc peněz. nemůžu za to že ty jezdíš v Americe která jede jen rovně... dobrý ale taky se to do toho nepletu tak si to uzivej v tý americe, ale já se chci prostě trochu projet a jestli ti jde o to že jsem nějakej blázen co líta kilem po městě a tak, tak to se pleteš. nechápu že prostě když si někdo (teda mladej kluk) chce sehnat trochu svižnější auto že hned je to u tebe ten co má roury místo vejfuku a balí osmačky. nechápu takový jako ty... nic ve zlým(teda možná i jo)
na www.autohifi.cz niekto predaval CRX uz po nejakom tuningu cena bola tusim 46tis a bol to tusim rocnik 92 davali tam na neho aj nejake referencie ludia co to auto poznaju. Motoricky je vraj super.
Tak snad psa s rodokmenem :-). No a co BMW 318-325 ? Když už pracuješ, tak to snad uživíš. Pokud ale bydlíš na horách, tak na to co jsem napsal zapomeň :shock:
to Lance: a jakej mas rok? ted jsem koukal na 93 a prodava ji za 110 000Kč docela balík na 12let starý auto se 180 000Km najeto, i když to teda musí vejt palba. A tehnle motor se montuje od 91 ne?
to Aiven: jo jede to dobre, v te cene byly i zimni gumy na rafkach, 7000 otacek to toci krasne,akorat jeste jsem to neprojel jak bych chtel,protoze ji mam od listopadu a nebyly na to cesty a jak posuk nepojedu,takze v lete to snad bude o necem jinem na letnich, jsou tam supr sedacky
to Lance: no tak to musí bejt hodně velký peklo to by se mi líbilo... ale koukal jsem na bazary a žádná nejni teda alespon do 50000Kč :-) , ale ty slabší by možná taky nebyli k zahození r.v. 90-91
to Petr Kneifl:tak to je ten samej případ jako s tou 205 GTi taky už dneska nenajdeš auto který si někdo "neupravoval" a když jo, tak bude za peknej balík teda když to nebude bouračka :)
začal jsem konečně pracovat po škole a chtěl bych si koupit auto, jenže ještě nemám pořádný peníze:) Takže musim vybírat něco do 50000Kč už jsem si teda vybral Suzuki Swift 1.6 sedan, ale jestli vás nenapadá ještě něco jináho malího a živího:) Chtěl jsem UNO ale ti budou moc poruchoví a 205GTi v 1,6 jsou všechny z***vený od takzvaních tunnigářů...