Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
28. 1. 2006 09:13
neregistrovaný "bruno1"
29. 1. 2006 12:06
neregistrovaný "jef"
29. 1. 2006 14:34
neregistrovaný "blablablabla"
29. 1. 2006 18:00
neregistrovaný "bruno1"
30. 1. 2006 09:12
neregistrovaný "magic1"
30. 1. 2006 19:43
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
30. 1. 2006 22:39
neregistrovaný "jef"
31. 1. 2006 09:19
neregistrovaný "HAROUS"
31. 1. 2006 09:28
neregistrovaný "magic1"
31. 1. 2006 22:06
neregistrovaný "jef"
2. 2. 2006 08:59
neregistrovaný "HAROUS"
1. 2. 2006 13:53
neregistrovaný "magic1"
neregistrovaný "bruno1"
28. 1. 2006 09:13
Alfa 145
Poprosím Vás o Vaše skúsenosti a názory na toto auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jef"
29. 1. 2006 12:06
re
Zdar , jsem vlastíníkem 146 myslím že tam je rozdíl atkorát v počtu dveří.

K tý 146 můžu říct jenom to že: ---- je tvrdá

---- na naše silnice nevhodná

---- hodně drahé náhradní díly

---- hodně drahý servis

----- díky tomu, že je tak tvrdá odchází ložiska a celé držení náprav.

Jinak ...................... levné pořízení

....................... sportovní jízda TWINSPARK 1,8 103Kw cca ..140 koní

Takže já co mám zkušenost s tímto vozem ( jezdím s ním deně do práce--- to znamená 120 km), již bych si ITALA NIKKDY NEKOUPIL!!!!!!.....jediné co mě utěšuje je fakt že ta moje Alfa je na plyn a stojí mě kilometr momentálně cca 1,6 ... Takže zdravím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blablablabla"
29. 1. 2006 14:34
Bez nadpisu
:( další demagog...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bruno1"
29. 1. 2006 18:00
Bez nadpisu
No, ja som sa s tym previezol a je to láska na prvý pohlad. :P

On to neni spotrebák ako koncernové "autá"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "magic1"
30. 1. 2006 09:12
Bez nadpisu
"---- hodně drahé náhradní díly"

Můžeš, prosím, uvést nějaký konkrétní pčípad? Já jen, že 98 % dílů je levnějších než na Fabii, některé dokonce podstatně. Navíc, za cenu obyčejného šmejdského dílu na tu Fabii (brzdové kotouče a destičky od Auto Jarov) koupím na tu AR závodní díly od OMP, které vydrží několikanásobek a přitom fungují nesrovnatelně lépe. Jediný skutečně nechutně drahý díl je debimetr BOSCH. Bohužel to je věc politiky fy Bosch, od Fiatu vychází ten debimetr dokonce o něco levněji než přímo od Bosch odbytové. Jinak přední ramena, plechařina, světla, destičky a kotouče jsou za babku, výfuky ZARA se u nás neprodávají, takže musíš volit dražší německé nebo neznačkové. Svíčky se mění po 100.000 km, pravda, je jich 8 místo 4.

Bruno: proč se nepodíváš do rubriky Alfa Romeo? Všechno už tam několikrát bylo...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
30. 1. 2006 19:43
Re: Re:
drahý servis??drahé ND????fiat Group má ovela lacnejšie servisy ako konkurencia.fakt dobrý fór. :)
neregistrovaný "jef"
30. 1. 2006 22:39
re
No nevím když jsem musel platit náhradní díly na Alfu tak mi to jako fór nepřipadalo jenom pro orientaci .... variátor .... 6000

debimetr.... 7000

lamda .......5000

výměna předních ramen + spojka...... 25000

dvě táhla od ruční brzdy... 2000

to je jenom to, na co si matně vzpomínám... jestli ti tohle příde jako sranda tak to pardón 8-s . Myslím si že mám v celku dobrý příjem, ale živit tohle se mi fakt prodraží. A to že je tvrdá to mi snad nechcete vyvracet.....chápu, chápu je to sporťák co od toho čekám..asi jenom to, že jsem se nejspíš unáhlil při koupi.

Další problém co mám je, že ta poltvůrka za studena nejede.... jakoby nechtěla táhnout, když přidám tak se dusí... občas i bouchne ve válci...a vůbec nechci přemýšlet na kolik příde odstranění této závady a hlavně najít někoho kdo tomu rozumí :-( . Při mých toulkách po servisech jsem narazil na několik lidí a servisů kteří si nechali řádně zaplatit a přitom si říkali odborníci se všemi možnými certifikáty, ale Alfa + LPG je i pro ně nepřekonatelnej oříšek. A když je nejhůř tak se začnou oháňět tým, že je to na plyn a že to oni nedělaj.

Tak tedy jestli mátě někdo lepší zkušenosti rád je uvítám. a rád si přečtu o tom, že někde u nás v republice jsou lidé, kteří tomu rozumí a mají i náhradní díly za rozumnou cenu... (nevím jestli jeto jenom moje doměnka ale ty ceny ND jsou pro mě dost vysoké).

Koupil jsem si ještě formana a to je rados opravovat.... ND všude kde se mrknu a za babku, samozřejmně povezení žádné, ale na převoz je dob rej....

Takový mám názor na to já, přivítám diskuzi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HAROUS"
31. 1. 2006 09:19
Re: re
Namatkou z netu:

Spojkova sada 3500,-

Ramena 3260,-

Debimetr 2351,-

Lanovod 400,-

Zbejva lambda a variator. Ten variator levnejc asi nesezenes, tu lambdu nevim. Nicmene se mi zda, ze si zaplatil nejak moooooooc...
neregistrovaný "magic1"
31. 1. 2006 09:28
Bez nadpisu
Variátor se mění jen když si motor "skočí" na rozvodech nebo do toho někdo leje nesmyslný olej (třeba 0W-30). Navíc je před jeho výměnou dobré zdiagnostikovat jeho elektrické ovládání (nelze při běhu naprázdno, musí se udělat zátěžová diagnostika).

Debimetr je bohužel realita, je to drahé.

Lambda Bosch stojí cca 2600,- Kč, ale lepší je Hella za 3.260,-

Přední rameno Vema stojí 1680,- (x2), silentbloky a oscilačky k němu asi 360,- (x2) a guma ke stabiláku 180,- (x2),

Spojková sada něcostar stojí asi 3300,- (ale bůhví, co je to zač) a originál Valeo stojí 5.760,-. Lano ruční brzdy stojí 470,- Kč (x2).

Obávám se, že si z tebe někdo udělal celkem výnosný kšeftík...

Pokud auto za studena nejede, je špatná regulace směsi a je-li vyměněná lambda i debimetr, asi se to měnilo zbytečně a spíš to chtělo odbornou zátěžovou diagnostiku. Každopádně šlapat tomu za studena víc na krk je nejhorší řešení, jaké existuje.

Montáž LPG do motoru TwinSpark bych se v ČR zásadně vyhnul, zkušenosti s tím mají Holanďané, Italové a Francouzi, kde jich na LPG jezdí dost. Myslím si, že tebou uváděné problémy s LPG souvisí, že se ty díly měnily zbytečně protože to vypadá, že problém je v dávkování směsi, které je kvůli LPG upraveno (a asi špatně). Třeba to bývalo mohlo vyřešit jen přepsání ECU.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jef"
31. 1. 2006 22:06
Re
Milí " magicku " velice ti děkuji že jsi mě uvedl do reality těch mích problémů... jak píšeš zřejmě si ze mě atuorizovaný fiat udělal pěkného osla otřesse. Nejvíce mě vytočilo to, že píšeš že ty podělaný lanka na ruční brzu se dají zehnat za pusu a já za ně zaplatil dva tisíce!!!!!!!. Parchanti ve fiatu.

Ještě bych se tě rád zeptal jestli neznáš někoho kdo dělá to přepisování toho počítače či co. Jinak ten plyn je orig. z holandska a ten variator mi měnila taky autorizovaná prodejna fiat, ale určitě nic nezatěžovali jak píšeš že je potřeba. Tudíž hledám nějakého odborníka co by mi opravdu poradil a případně pomohl odstranit tu závadu s tím studeným morotrem. Jenom pro zajímavost tam moje Alfa začíná táhnout tak kolem 2700 ot/min... tam je poznat nějaké to zrychlení a potom okolo 4000 ot/min. Jenom mě zaráží že to nejde odpodlahy. Tak bych se rád zeptal jestli je to OK. Zatím díky
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HAROUS"
2. 2. 2006 08:59
Re: To Jef
Obavam se, ze si z Tebe fakt udelali dojnou kravu. Kdyz se podivam na EPER, tak ty lanka stoji v originalu kazdy 761Kc. Original rameno 2958Kc a spojkova sada 7512Kc...

Muzes napsat kde si to auto mel? Jestli se ti nechce sem, tak aspon do soukromy zpravy, at vim kde se jim mam zdaleka vyhnout... :'-(
neregistrovaný "magic1"
1. 2. 2006 13:53
Bez nadpisu
Přiznávám, že problematice LPG nijak extra nerozumím a proto rozhodně nejsem schopen ti poradit nic rozumného. Obávám se, že ti nakonec nezbyde nic jiného, než sesumírovat co se na autě dělalo a poté vyrazit do některé ze zemí, kde s tím mají reálné letité zkušenosti. Doporučuji to spojit třeba s dovolenou, aby to nebyl tak zbytečný výdaj. Nicméně zkusím se poptat, zda některý z mých známých nemá známého, který se problematice LPG intenzivně věnuje.
Rozbalit vlákno
0