To ze se hlava valcu na 325 tds nepovedla je pravda jen tak z poloviny. Z 99% je zavada zapricinena tim ze k tomu rano v zime lidi prijdou a po sto ujetejch metrech tomu daj plnej kul, pac si myslej ze kdyz to novy stoji milion tak to musi neco vydrzet.
Kdyz se o to clovek patricne stara tak je to vynikajici motor kterej dokaze spolykat statisice kilometru bez zasadnich oprav.
Tu 318TDS opravdu nebrat, nepovedl se. 325TDS je dost dobrá volba, ale na tu hlavu pozor. V žádném případě to ale není tak hrozné jak píše MARI - je to prostě závada o které se ví a tak je hodně na očích.
318 TDS je tak slabá a plná vibrací že i sám výrobce uznal že to byl krok vedle. Tento motor nabízí sotva tak akceptovatelný pohon až za hranicí 3000ot. Benzín 316i ji strčí do kapsy kdykoliv se mu zachce a se srovnatelnou spotřebou ;-) . 325 TDS získal svůj věhlas zejména za kroutící se hlavu válců která dovede slušně zkomplikovat život a postihuje 9 kusů z 10... Spotřeba se pohybuje od 7 výše. Konkrétně tento motor je většinou u ojetých vozů v dezolátním stavu a trpí přehříváním , vyběhanými turbodmychadly atd a několikrát nulovaným počítačem km... Jinak BYL docela tichý, slušně zatahoval od 2000 až do 5000ot.
Diesely v tomto modelu jsou poměrně velkým rizikem. Pokud trváš na naftě- poohlédni se jinde
Mate nekdo zkusenosti s temito motory? Chci ho kupovat M36 v kombiku cca 97-98rok v manualu, ale nejsem jeste rozhodnutej pro konkretni motor. Zajimala by me vase zkusenost.Spolehlivost, REALNA spotreba, mouchy, vyhody atp. Diky.