Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "Trabi1"
21. 5. 2000 20:16
Re: Re:
to pohoda-ha ha ha proč ne Roset tvrdí že autem roku 2000 mel být Jeep Grand Cherokee. Ja souhlasim aby se zaradili i netradiční automobili jako Honda S2000, Jeep Grand Cherokee nebo BMW X5
neregistrovaný "pohoda"
16. 5. 2000 16:12
Re: Re:
BMW X5 ??? - těžko! Vyloučeno už z důvodů cenové hladiny. Na "auto roku" má naději auto vyráběné v "lidovém" počtu kusů, v ceně tak mezi 300-max.700 tis. Kč a s dobrou šancí prodejnosti v tuzemsku (tj. včetně značkové servisní sítě) - si myslím.
neregistrovaný "Trabi1"
15. 5. 2000 18:19
Re: Re:
Víte co Autem roka nemel být ai Yaris ani Rover 75 ale jednoznačne to mohl být jenom jeden auťák který nebyl mezi kandidáti protože se prodával jen v 2 státech( musí se prodávat aspoň 5 státech)-BMW X5
neregistrovaný "Rosset"
12. 5. 2000 13:40
Bez nadpisu
Jednoznačně měl vyhrát Jeep Grand Cherokee a druhá měla být Honda a až třetí Zafira!!!!
neregistrovaný "pohoda"
10. 5. 2000 13:59
Re: Auto roku v Polsku:
v pořadí: Picasso, Punto, Fabia.
neregistrovaný "Trabi1"
5. 5. 2000 18:38
Re: ??
Jó Japonci teda Suzuki sú fasa ale nemajú šancu na BMW
neregistrovaný "JardaBar1"
4. 5. 2000 16:58
Honda S2000
Pral bych to jednoznacne Honde S2000. Ta prinesla opravdu hodne noveho. Je to vyjimecne auto. A cena take neni tak vysoka.


Nechapu proc by auto roku mel vyhrat Seat Toledo, kdyz nenabizi temer nic vyjimecneho (noveho). To bych to radeji pral Toyote Yaris, kdyz budu vybirat z praktickych aut ta totiz ve sve tride takrka nema konkurenci.
neregistrovaný "Trabi1"
3. 5. 2000 20:39
Re: Hello hello
Wolff a King of the road- v Zafire je sex lepší- máte viac miesta skúste ten rozdiel!
neregistrovaný "Trabi1"
3. 5. 2000 20:36
Hello hello
Myslím si že Zafira je zaslužený víťaz. Cena od 700 000Sk-u Mercedesu si za ti prachy kupíte len Á-čko .Priestor je oveľa väčší lepší vzhľad aj crash-test. Kam sa hrabe Mercedes A na Opel Zafiru?
neregistrovaný "RadekG"
23. 1. 2000 22:50
Re: ??
Hey Joe,

Aspon na motorkach se schodnem...:-))
neregistrovaný "joe_st1"
23. 1. 2000 22:14
Re: ??
Nazdarek RadkuG ... tak jako, ze je Japonsko daleko tak to umeji co ? :-)
Podle meho je to prast jak uhod, jediny co v me nevyvolava dobrej dojem je Suzuki, at delaji motorky, radsi :-)
neregistrovaný "RadekG"
22. 1. 2000 20:20
Re: ??
Tve nadseni pro seat toledo nesdilim, zrejme si s nim nejel, nebo nejezdil dost dlouho, pokud vubec jezdil........SEAT NEVER MORE!!!!Melo byt japonsky auto, ale to v evrope nikdy nevyhraje, vse je uplaceny, ONI vi, ze na to lidi daj a proto tech par blbounu uplati.....
neregistrovaný "misa11"
22. 1. 2000 19:57
Re: ??
Měl to být Seat Toledo, naprostá jednička.

Jinak všechny zdravím. Jsem tady poprvé a moc se těším, že si pokecáme.
neregistrovaný "joe_st1"
19. 1. 2000 22:43
??
Tak to pry byla pekna fraska....


podle zarucenych informaci byla jeste pred 14ti dny situace takova ze Zafira byla jasne posledni, hovorilo se o Primere, Yarisu a Premacy....a nojednou....plesk a GM asi otvrel penezenku.


dovolim si rici svuj nazor:


1.skupina auta pro zabavu


HONDA ... naprosto jasne


2.skupina bezna trida


Volvo....az na tu cenu, jinak asi Primera


3.rodina


Premacy

mate nekdo zkusenost s Járisem ? jak to vlastne jezdí ??
neregistrovaný "Fittipaldi"
19. 1. 2000 13:33
Bez nadpisu
Ve finale byly same pixly urcene na premistovani z mista na misto. Jen par exemplaru se dalo spojit se slovem "auto". Z "aut", ktera tam byla, patri na prvni stupen Honda S2000.
neregistrovaný "mitch"
19. 1. 2000 12:15
Re: Re:
ne ne nissane seat toledo!!! zcela jiste
neregistrovaný "nissan1"
18. 1. 2000 16:45
Re: Re:
Co Seat - Nissan mel vyhrat, to je jasny "-)
neregistrovaný "mitch"
18. 1. 2000 12:43
Bez nadpisu
Mel vyhrat seat toledo!!!
neregistrovaný "pohoda"
14. 1. 2000 17:10
Re: tak co
to luckyluk: Souhlas. Crash test na Zafiru jsem nenašel - neví někdo, kde je, pokud vůbec je (event. pod jiným názvem téhož vehiklu)??
neregistrovaný "luckyluk"
14. 1. 2000 06:58
Re: tak co
Krome toho "variabilniho interieru" nic zvlastniho nema. Opel nemel nikdy dobre crash-testy. A to nemluvim o dilenskem spracovani ve srovnani s cenou. Jinak je to opticky vydarene auto.
neregistrovaný "Milco"
13. 1. 2000 21:37
tak co
Tak u vas v CR je auto roku 2000 Opel Zafira. Co vy nato?
neregistrovaný "Milco"
17. 12. 1999 20:21
nezabudnite
Uz 18.dec. bude zname AUTO STOROCIA. Na www.cotc.com
neregistrovaný "hledac"
13. 12. 1999 10:47
databaze benzinek
na adrese [odkaz] je databaze benzinek a muzete v ni hledat i pomoci mobilu pres SMS dotaz
neregistrovaný "Milco"
10. 12. 1999 21:21
bude to napinave
V novinach uverejnili datum, kedy bude zname auto storocia-18.decembra 1999. Nominovanych je 26 aut.
7. 12. 1999 10:43
Bez nadpisu
Teď v pátek zrovna sem zbalil 4 ženský a ještě sem neměl dost. No a pak se má člověk soustředit?
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 10:04
to wolf
To já už musím s balením opatrně, přítelkyně by se pak třeba mohla inspirovat články v novinách se zprávami z USA o jistých odřezaných velmi důležitých orgánech a to by nebylo to, co by mi přebývalo. I když - dělají prý protézy, které nafukneš poumpičkou a můžeš používat libovolnou dobu, což by mohla být výhoda. Ale asi jsem trochu staromódní a rád bych si nechal to, co mám.
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 09:18
Re: to king
Hned se cítím líp.o)))))))
7. 12. 1999 09:13
to king
Koukám, že máš stejný problémy jako já.
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 12. 1999 08:08
Re: to wolf
Omluva. To Lamborghini se určitě nebude jmenovat Bella, to jsem si pomotal se studií Bertoneho .Ale stále si nemohu vzpomenout na ten název, takový krátký a italský..... Ach ta hlava. Kdybych nemyslel furt jen na sex.......
neregistrovaný "Milco"
6. 12. 1999 21:31
Re: datum
Yaris asi tazko.
neregistrovaný "Andre"
29. 11. 1999 09:52
Re: datum
Ja uz ho znam - Yaris :o)
neregistrovaný "Milco"
27. 11. 1999 20:22
datum
Neviete niekto, kedy bude zname auto storocia??? Aspom zhruba. Bude to este tento rok?
neregistrovaný "Milco"
26. 11. 1999 23:07
auto DESATROCIA
Auto desatrocia sa stal Opel Corsa 1.0 12v. Zdroj>Autozurnal 11/99
23. 11. 1999 11:02
Bez nadpisu
No tak sorry, to já vím taky, že se vyrábí. No ale kolik se jich vyrobí? No a když už se vyrobí tak se odlifrujou šupem do USA.

Ale ty počty by mě zajímaly, jestli někdo to číslo víte.
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 11. 1999 10:55
Re: to wolf
Jak jsi přišel na to, že se Lamborghini Diablo nevyrábí? Chystají dokonce nový model, bude se jmenovat tuším Bella a chystají ji jako protivníka Ferrari F60 a Mercedesu SLR. Lamborghini patří Audi.
neregistrovaný "Andre"
23. 11. 1999 10:45
Re: to wolf
Posledni typ - tj. letosni model - takze se asi vyrabi...

[odkaz]
neregistrovaný "Andre"
23. 11. 1999 10:43
Re: to wolf
Vim o jednom na prodej - kdybys mel zajem a je skoro novy. ;o)

---

Lamborghini Diablo

Model: Diablo

Year: 1998

Ext Color: Black

Int Color: Black

Mileage: 5333

Price: $199,500

Description: SV Super Coupe, 4-wheel drive, incredible chrome/gold wheels, state of the art sound system, purchased at Beverly Hills Lamborghini - also serviced there at 2302 miles, less than 50 SV Coupes sent to US in 1998 (most were yellow or red), black on black extremely rare - and desirable! Very immaculate and pristine vehicle. Call Brian or Joe at Sports Cars International for more details at (206) 526-8300.

Contact: Sports Cars International

Phone: 206-526-8300

Email: scadmin@sportscar-intl.com

Fax: 206-523-4134

Address: 8830 Lake City Way N.E. Seattle, WA

Zip/Postal Code: 98155

Country: USA
23. 11. 1999 09:08
Re: to wolf
Fakt jseš vtipné. Dablo by sice mělo hodně dobrou image, kdyby se alespoň vyrábělo. Pokud mi je známo Lamb dělá teď jenom traktory a nějaký terénní auta ve stylu HUMMER. S VW to nemá nic společnýho. To je to co je mi známé. Ale přes to. Nemá lepší image než Ferrari.
neregistrovaný "Andre"
23. 11. 1999 08:57
Re: to wolf
Image ma jednoznacne nejlepsi Lamb.Diablo...
23. 11. 1999 08:27
Re: to wolf
S FORDEM se nejedná o koupi, ale o fůzi podobné Mercedes-Chrysler.

Jo a o ty imigi - Jaký auto má lepší image než Ferrari, Maseratti a v poslední době Alfa a s novou Lancií i Lancie?

Vím,že s Fiatem je to trochu horší, ale bohužel musím říct, že bez důvodně. Většinou je to jen špína házená bůhví z jakých kruhů. I podle TUV(Němci), jsou FIATY daleko spolehlivější než Citroeny, nebo Peugeoty. A na ně nikdo špínu neháže. Myslím, že hlavní problém je v tom, že VW má už posledního faktickýho konkurenta v Evropě právě ve FIATU.

No a z tohoto a víše uvedeného si myslím, že by se BMW dobře v týto skupině vyjímalo a že by se nemělo za co stydět. Vem si kolik utratil VW a bůhví jak dlouho je v červěných číslech. FIAT je už pět let v černých. Fakt je ten, že obnovení Alfy, Maseratti... stálo hodně peněz, ale sakra se povedlo.

Nechme se překvapit!
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 11. 1999 12:49
to wolf
Doufám, že poznámky k mojí osobě zde vznikly před tím, co jsme si navzájem vyjasnili své pozice. Už se k tomu nechci vracet. Bohuže lale musím říci, že se ohledně fůze Fiat x BMW, Rover ošklivě mýlíš. Jednání s Mišivbuši skutečně probíhají a lecos naznačuje i výroba Mitsu Pinin v karosárnách Bertone. Ovšem BMW? To je fakt kachna roku! Fiat rozhodně nemá tolik financí, aby koupil tuhle skupinu. Proč? Restrukturalizace ,možná lépe řečeno reinkarnace sesterských značek Alfa Romeo a Lancia sbaštila miliardy a miliardy těch jejich fufníků a t onatolik, že je Fiat sám vystaven riziku koupě ze strany Fordu (nevím, co by z toho teda Ford měl). o tom mluví bankovní kruhy. Sorry, žádné BMW. pravidlo číslo jedna: Nikdy nevěř německé motoristické žurnalistice, pravidlo 2: NIKDY nevěř ničemu z italského tisku. Jo a ještě jeden důvod, proč nikdy BMW nebude patřit usmolencům z Itálie: I M A G E !!!!
neregistrovaný "Andre"
22. 11. 1999 09:36
Re: Auto2000 :o))))
Celkem nic, jen se tak vytahuju :O))))

Koukal jsem vcera na horach na F.Multiplu jak z ni vystoupilo hodne lidi a tahali sanky a boby a tak. Je opravdu tak hnusna az se mi libi.
22. 11. 1999 09:19
Re: Auto2000 :o))))
Andre tenhle ten tvuj prispevek nechapu
neregistrovaný "Andre"
22. 11. 1999 08:57
Auto2000 :o))))
Vítězem letošního ročníku prestižní soutěže Vůz roku 2000 se stala Toyota Yaris. Mezi sedmadvaceti novinkami rozhodovalo již tradičně 56 odborných motoristických novinářů z 21 evropských zemí posuzujících design, komfort, bezpečnost, ekonomičnost provozu, jízdní vlastnosti, výkon, funkčnost, ekologická kritéria, ale i poměr mezi cenou a užitnými vlastnostmi.

Yaris reprezentující nejnabitější segment B byl sestrojen v Evropě pod křídly největšího japonského výrobce automobilů pro evropské zákazníky a podle kritérií kladených na starém kontinentě na třídu malých vozů. Jeho soupeři v pětičlenném finále byly automobily Fiat Multipla, Opel Zafira, Rover 75 a Škoda Fabia. Každý z členů novinářské jury měl k dispozici 25 bodů, které musel rozdělit nejméně mezi čtyři vozy, přičemž maximem pro jeden automobil bylo 10 bodů.

------

[odkaz]
neregistrovaný "Andre"
19. 11. 1999 15:57
Re: to bestias
Matiz byl zhavej konkurent moji mamky. ;o)
19. 11. 1999 10:05
Re: to bestias
To je tím, že všichni lidi si nejsou podobní. Tak to prostě je. 406 je pěkná, jen se mi zdá být poněkud drahá, ale když jede do zatáčka tak je fakt dost dobrá.

Korejský auta jsou opravdu působící lagricově, ale nekup to?

No ty prodeje ukazují, že spousta lidí tady ještě rozum má. Jen jedno nechápu -MATIZ. Já bych se bál, že se převrhnu.
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 09:56
Re: to bestias
No, koukám, že jsme na tom podobně, ale obráceně. Mě se německý auta líběj pro svou robustnost, bezpečnost a jakousi čistotu designu. Korejská auta jsou pravý opak, Francouzská jsou dobrá, ale na můj vkus moc extravagantní (líbí se 406), Japonská nesnáším pro celkovou image (ale myslím si že jsou hodně dobré) a Italská jdou naprosto kolem mě, páč nemám rád tyhle "jižní typy" (lidí). Teda Kromě Alfy 156. Tu miluju. V rámci zkoušek jsem měl možnost se s ní projet a bylo to jedno z mála aut, u kterýho jsem měl po kilometru dojem, že už v něm jezdím rok, protože mi okamžitě sedlo do ruky.
19. 11. 1999 09:46
to bestias
Zajímalo by mě, jestli jsi se už dostal k nějakým, řekněme podrobnějším materiálům K Lancii Dialogos. Ona jiná možnost pro mě zatím nebyla než se k ní dostat přes tisk (Německý + Italský) a zatím všude o ni psali jako o "nové" kvalitě ve třídě BMW 3,S,156,A4,40...

Zajímal by mě tvůj názor na ni(Ty kulatý světla se mě taky moc nelíbí, ale zákazníci si to žádají, tak co dělat?)
19. 11. 1999 09:39
Re: Bez nadpisu
Jinak se mi spí strašně dobře. Náš pes má Favorita místo boudy. Taky se mu s ním jezdí pro žrádlo.
19. 11. 1999 09:38
to bestias
Jo ještě jsem chtěl říct, že to je dobře, že nečerpáš informace z tisku(hlavně). Od toho jsou tyhle stránky, jenomže mě vadí, když někdo o nějakým autě řekne, že je blbý a neřekne v čem je blbý(jenom proto, že je Japonský, Italský, či třeba z tramtárie). Když se mi něco nelíbí, tak na to mám právo. Musím však vědět co se mi nelíbí a nemůžu vnucovat svůj názor ostatním jako dogma. Když řeknu, že se mi nelíbí Clio, tak hned zdůvodním proč(plastový "plechy", snížený zadek, kulatá šaltrpáka...). Problém je v tom, že někomu se to může líbit. Asi jo, protože by to jinak nevyráběly. A o to tady jde. V jedné věci se musím, ale předem omluvit. Nesnáším VW(hlavně VW) a myslím, že nejsem sám.Některá auta z koncernu však snesu (A4).

To by se musel stát zázrak, aby se auta VW změnily (design - Golf vypadá jak vozová hradba, motoricky(nebýt vývoje Audi v AUT, tak by do teď jezdily s těma nemožnýma starýma motorama, historická otázka a p.)

Jinak třeba proti BMW nic nemám. Jsou to skvělá auta. Pro zajímavost - Zaslechl jsem, že FIAT ai koupí BMW i s Roverem. Prý záleží na tom,jak dopadne jednání s Mitshubishi.

No je potřeba terénní auto(Land RoverxPajero,a ani limuzina řady 7 není od věci).

To bylo jen tak mezi řádky.

Kdyby někdo nevěděl, kde jsem to vzal - Britské burzovní noviny + Italský tisk.
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 09:36
Re: Bez nadpisu
Koukám, že sis přispal... No hlavně že jsme se dohodli. Jako odstrašující příklad diskuze se podívej do Felicia-total *, na toho Stana. Jezdil i ve FAVORITU (!!!), takže autům a vývoji rozumí víc než já. Teda alespoň to tak prezentuje. Některý lidi jsou fakt hrozný *...
19. 11. 1999 09:04
Re: Bez nadpisu
To zní zajímavě. To pokračování si určitě přečtu. Může to být opravdu zajímavé a věcné. Že by tady konečně byla diskuze na úrovni a ne osočování a hraní si na slepou bábu? Už se těším, Vážně.
neregistrovaný "Bestias"
18. 11. 1999 14:46
Re: Bez nadpisu
No konečně - dneska mi Internet jde jak lačnýmu sraní. Já už jsem tu psal asi tak patnáckrát v čem jezdím. Mám BMW 520i, E28-žralok, r.v. 12/86. Možná je to starý ale pořád vynikající auto. Jinak mám služebně najeto kolem 50.000 km všema škodovkama - Octavia, Felicia, Pickup atd. Dál jsem měl možnost v rámci porovnávání najet asi tak 500 až 1000 km asi s dvaceti různejma autama z ciziny - např. Opel Vectra, Toyota Carina, Volvo V40, VW Golf , Seat Cordoba, Hyundai Lantra, Renault Mégane, Scenic atd. K tomu samozřejmě různými auty svých známých a BMW, Octaviemi a Feliciemi všech možných příbuzných. Takže většinou píšu na zákadě zkušeností. V práci mám k dispozici databázi rozměrů a hodnot všech aut, prodávaných v Evropě + výsledky testů v Německu. Některá auta pak znám z putovních prezentací, kde byla rozebrána do šroubku, např Chrysler Neon, nebo P206. Proto jen minimálně čerpám informace z tisku, to spíš jenom takové ty "drby". ....vzhledem k tomu, že mám právě padla, pokračování zejtra...
neregistrovaný "Andre"
18. 11. 1999 14:03
Re: Bez nadpisu
Chci pridat k tem 105/120...

Mimo obcasneho prehrivani motoru jsem nemel s moji S120 zadny problem a i kdyz mela najeto vic jak 180 000 tak nemela nikdy otevrenej motor. Ale kazdejch 10 000 mela menenej olej a filtry a byla na serizeni. Jediny co odeslo za ta leta byla prevodovka a ne cela ale jakesi soukoli nahonu tachometru.

Takze v tomhle ohledu pred radou 105/120 klobouk dolu.
18. 11. 1999 13:48
Bez nadpisu
No a s těma Škodovkama. Dyť ony nebyly zase tak špatný. Měli jsme Garde z Kvasin(2. vyrobená, koupená ve Zlině v 82. obědnaná na výstvišti v Brně) a bylo to dost dobrý auto. V té době. Dnes již jsou ty auta starý a nevyhovující, tak je nehte v klidu a v pokoji odpočívat.
18. 11. 1999 13:46
Bez nadpisu
No Bestiasy jestli je to pravda, co říkáš, že děláš s Cadam tak je to sice hezký. Já jsem tě prostě neoznačil ani za odborníka ani za *(Sprostý slova jsou prý tady zakázaný). Já sice párkrát řídil Škodovku, ale to spíš v autoškole. Fakt je ten, že před deseti lety tady nic nebylo. Stále ještě jsi nenapsal co máš za auto. Já to psal. Mám Mazdu 323F a z mých zkušeností se to vůbec nedá porovnat s Felicií(je to prostě o něčem jiném. Dál máme v rodině Bravu, Octavii 1,6(74 kW) a 1,8(92 kW).Pak ještě jeden Pick up. Se všema mohu jezdit. To jsou auta, který vlastníme. Spoustu jinejch aut jsem měl možnost řídit. Takže se nepovažuju za odborníka, ale myslím si, že můžu provnávat.

Ty seš narozdíl od Kinga na jiné úrovni(aspoň mi to tak připadá(ten se přiznal, že má Felku).

No tak bych byl rád, kdybys mě nenapadal.Jo mimochodem - znám spoustu lidí, kteří dělají v servisech Škody a Vím toho o Škodovkách víc než o ni. Faktem je, že spíše papírově(výkon, spotřeba, toč. moment....)

Už dříve jsem říkal, že pokud chceš kontrovat, tak kontruj rozumně a neschovávej se za tím, že je něco tajný - to bylo ve škodovce už dávno.Uveď nějakej příklad pokroku co VW má a ostatní ne. Já prostě o takové věci nevím Celá továrna v MB je nová a moderní, ale nevím o ničem čím by byla vyjímečná. Když hodíš do kola něco rozumnýho, tak se můžeš dál bavit i s ostatníma na úrovni.

Jo jinak nemakám, ale studuju na VUT.

Pak by mě ještě zajímalo, co Vás opravňuje myslet si o těch co volí COTY,že jsou úplně blbí. Já si zrovna nemyslím,že třeba Ing Milan Josíf je blbej a že autům nerozumí.

Zatím se mějte
neregistrovaný "lubino"
18. 11. 1999 12:00
Re: To gybby
Jo to je fakt 120 tam bylo dost.Prekvapilo me taky kolik tam jezdi Garde.
neregistrovaný "Andre"
18. 11. 1999 11:51
Re: To gybby
V Anglii jsem nebyl - nevede tam silnice :o) Ale vim ze Anglicani v jeden davny cas od nas brali napr. kolejnice ale chteli je narezat na presny rozmer aby je mohli strkat primo do pece a pretavit je pro dalsi zpracovani... Bylo to pro ne levnejsi nez vyrabet svoji ocel. Jestli to nebude o cene... Ale nevim je to jen muj dohad. Rozhodne ani Bodie a ani Doyle nejezdi skodovkou to bych si vsiml.
neregistrovaný "Bestias"
18. 11. 1999 11:20
Re: To gybby
Hele Andre, byl si někdy v Anglii ? Já jo a mluvil sem se spoustou lidí o škodovkách. Starý 120 sice byli terčem vtipů, ale divil by ses, kolik jich tam do dneška jezdí. Favority už takovej úspěch neměli, ale je jich taky pořád dost a výsledky Felicie mluví za vše. A zdůvodňovat úspěch "podivností" angličanů je naprosto mimo mísu. Ani nevíš, jak hodně sme si s nima podobný. Taky si tu trochu odporuješ. Vždyť před tím, než to u nich vyhrála Felicia, byli na prvních místech jejich žebříčku samý žluťáci...
neregistrovaný "Andre"
18. 11. 1999 11:06
Re: To gybby
Velky Britanci jsou divny - tam vyrabeli i 105/120 a byli s tim spokojeny - byl bys spokojenej se stodvacou???? Ja bych radsi jezdil Roverem popr. Lotusem... V Nizozemi prej byla oblibena 105tka... Myslim ze to neni meritko. Kolik Anglicanu prijizdi do Cech se Skodovkou???
neregistrovaný "gybby"
18. 11. 1999 09:52
Re: To Andre
Tak si přečti MF Dnes z 5.11. 99 - Ve velké Británii by Škodu Felicii doporučilo svým známým a příbuzným asi 98% současných majitelů, čímž se umístila na 1. místě již asi po páté za sebou!!!

Tak si promni oči - ony ty Škodovky, které byly

v osmdesátých letech terčem snad každýho druhýho vtipu v G.B. jsou dneska asi někde jinde, nebo jsou Angličani národ pitomců? Já si myslím, že asi sotva!!!
neregistrovaný "Andre"
18. 11. 1999 09:04
Re: To King
:o) kolik duchodcu se slozilo na jednoho Yarise ??? :o)))

Pro Toyotu mluvi maximalni mira spolehlivosti. A Skodovka bude mit jeste hodne prace aby opravila nazor na svoje auta co se spolehlivosti tyce. Mozna se to zlepsilo ale prvni testy Octavie v Moste na Autodromu ukazovaly vysokou spotrebu paliva, problemy se spotrebou oleje! Bude Fabie lepsi??? - PROC by mela????!!!

A sest let na proreznuti je prece jen pulka o proti konkurenci.
neregistrovaný "Andre"
18. 11. 1999 09:00
Re: To Bestias
to nebyla otazka Felicie ci jineho auta. Jde jen o to spojeni.
neregistrovaný "Mr_Bean1"
18. 11. 1999 08:35
Re: To King
V DŘEVĚNÉM ? Nebude tam v zimě zima ? Jinak než vyroste takový les, to je asi dlouhá doba. Hlavně aby ti tam lidi nechodili na vánoční stromky.
neregistrovaný "King Of The Road"
18. 11. 1999 07:54
Re: To King
Klidně, já jen myslel ,že jsi zapomněl, že ho máš. Asi před týdnem jsem ti totiž posílal mail, na který jsem nedostal odpověď.
neregistrovaný "Bestias"
18. 11. 1999 06:50
Re: To King
Hele Kingu, nenecháme to radši do mailu ? Já ti radši napíšu, páč se to sem nehodí a hlavně do toho nikomu nic neni. To Milco - co z toho vyplývá ?
neregistrovaný "Milco"
17. 11. 1999 21:31
auto roka
V dnesnych novinach Sme je uverejneny pocet bodov kazdeho favorita.

Tu su/ 1.Yaris 344b /2.Multipla 325b /3.Zafira 265b /4.Fabia 245b /5.Rover75 221b. P.s. Multipla straca na Yaris len 19 bodov!!!!!
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 16:52
Re: To King
Jo máš pravdu, mít SVOJE je důležité. Ale s těmi důchodci, nic moc. To ani nemůžete moc dovádět, aby Vás nezdrbli. To znám. S tím stavěním to myslíš vážně, nebo je to jen zbožné přání?
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 14:59
Re: To King
Bohužel bydlím v paneláku, ale je to MŮJ byt a jsme tam s manželkou SAMI. Z dva roky začnu stavět. A za čtyři roky budu bydlet v krásném DŘEVĚNÉM domě asi 0,5 km od Prachovskejch skal v Českým Ráji. Budu se starat o les, který si vysázím na hektarovým poli... To je to jediný, co mi dává sílu přežít v paneláku, kde bydlí 80 (!!!!!!!!!!!!!) DŮCHODCŮ. Smrděj, pomlouvaj, dělaj naschvály, kradou poštu, píšou anonymy, ale naštěstí taky dost zhusta umíraj... A ty nejhorší z nich si koupili Yaris !!!
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 14:30
Re: To Bestias
S tím peugeotem máš pravdu, já to nemyslel ironicky.
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 14:28
Re: To Bestias
Hmm, ta firma vypadala divně už od pohledu, ani jsem tam nelezl. Tak ty přebýváš v panelákově? Upřímnou šoustrast. Tak to bydlíš někde poblíž Ing. Jandy (Cimbu Autosport). Andre: sorry, tak to s tátou jsem fakt slyšel nechtěl, to je mi líto. Otázkou je, jstli by mu pomohlo, kdyby jel v jiném voze. Nerad bych to dál pitval, ale větší nebezpečí teď hrozí mamince v Yarisu, fakt mi věř, já nejsem žádnej rejpal. JO DOUFÁM, ŽE TA POZNÁMKA O ALEXOVIV NEPATŘILA MĚ. NEVÍM TOTIŽ, PROČ BY MĚLA.
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 14:09
Re: To Bestias
Sorac al epokud prijdes do "autosalonu" a tam ti znechuceny prodavac neni schopen dodat a ani ukazat auto do 2mesicu tak bys ho asi nechtel ani ty (Peugeot)
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 14:07
Re: To Bestias
Ses clovek typu "alexv" v diskusi Felicia=... A ma odpoved ve zminene oblasti plati i pro tebe.
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 14:04
Re: To Bestias
Felina je auto, ktere muj otec pouzival jako sluzebni a oba uz 1/2 roku nemam...
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 13:57
Re: To Bestias
Jo, to je ten hnusnej Cartec a ta dobrá DEA. A taky je tam můj barák...
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 13:55
Re: To Bestias
to je ten dealer, co je na tom prvním velkém sjezdu na boleslav z Prahy učerpačky dea, nebo jaká to je?
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 13:39
Re: To Bestias
V Českým Brodě jsem sice servis nenavštívil, ale já zase dopručuji Bolevslavský CARTEC. Za jejich služby bych jim sebral licenci. Voni totiž do doby než bude hotové prodejní centrum Škody, zařizuje i prodej zaměstnancům - tzn. bez dealerskýho rabatu. (Už slyšim ty nasraný Škodafobiky, jak se nám to jezdí za levno...). No a Cartec a celková atmosféra silně připomíná prodejnu Motokovu nebo Mototechny v sedumdesátejch letech, akorát tam nejsou fronty. Příklad - "Máte tohle ?"-"A co to je ?"-"To byste snad měla vědět vy ne "-"Já jsem tu nová !"-"A poradí mi někdo ?"-"Pane vedoucíííííííí!!!....von tady teď asi neni..."-"A kdo mi teda poradí?"-"No já teda ne, já tomu nerozumim, zkuste se zeptat někoho na dílně..." . Takže do Cartecu teda ne... Naopak nejlepší přístup k zákazníkovi, naprostou profesionalitu a serióznost jsem viděl ve Ford Bospor Mladá Boleslav. Jejich chování nemá nikde jinde obdoby. Jsou takřka dokonalý...
neregistrovaný "LadaH"
17. 11. 1999 13:30
Re: To Bestias
Je to jasny,nas kamos Andre picha Yarise do vejfuku,je do nej zabouchnutej!Zacal bych ho

oznacovat jako LACO FUKO!
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 13:26
Re: To Bestias
Jinak pokud by ti šlo o zdraví maminky, tak bys asi yarise nekoupil. takové clio je tak 2x bezpečnější. A pokud tě odradil dealer peugeotu, tak to potěš pánbu. Jo, pokud bys chtěl odradit od koupě škodovky, vřele doporučuji autoservis Tim v Českém Brodě, u kolínské silnice. Z celého týmu je tam příjemný jen jeden pán. Chudák.
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 13:26
Re: To Bestias
Mě se teda impreza líbí (combi) a legacy jakbysmet. Ale nemít 4x4, tak by po tom asi ani pes neštěkl. Ale nebudem se babrat v "kdyby". Bestiasi, právě jsme se dozvěděli od "vlka", že docela rozumí škodovkám. Od 105ky, do favorita a s feldou taky jezdil. Fííí-ha, tak to skutečně škodovkám rozumí a autům vůbec taky. Ono je to podle jeho příspěvků znát. No nic, já si jdu bouchat tim kladivem do plechu. no dobře, přiznávám se - občas jsem nějaké auto viděl na ulici a u nás na dílně taky. Jednou mě dokonce nechali utřít pod ním olejovou skvrnu. Aaaaach! To byl pocit! Mám z toho orgáč ještě teď.

Jo, andre, z tváho příspěvky fakt netuším, JAK JSI POTŘEBOVAL NĚCO JINÉHO, NEŽ AUTO TYPU CLIA A FELICIE. zkus to trochu rozvést, taktéž důvod tvé nespokojenosti s feldou. Já jsem s ní spokojen, když pominu, že musím tak každé dva měsíce do servisu kvůli něčemu.
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 13:08
Re: To Bestias
:o))) to je pro Subarko tezky prirovnani :o)))

Nevis jaky bylo auto minulyho roku????
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 13:02
Re: To Bestias
To jo, člověk si zvykne i na těžkou nemoc nebo válku. Je to jenom otázka času...
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 12:37
Re: To Bestias
No abych pravdu rekl kdyz jsem to auto prvne videl, tak jsem si rekl, ze je pekne hnusny... Ale dneska jsem do nej zamilovanej i do toho jak vypada.
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 11:19
Re: To Bestias
Jo to jo. Subaru je špička v 4x4. Já mylslel spíš design. Ten mi prostě nesedí, protože je moc účelovej a praktickej, za cenu ztráty elegance.
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 11:06
Re: To Bestias
Informacni embargo vcelku nechapu ale asi je to nutny i kdyz... A co se tyce Imprezy nevim jestli je vyjimecna jen tim ze je 4x4 ale jevi se mi vyjimecna i mezi konkurenkci 4x4. I kdyz Skodovka ma uz taky konkurencni auto 4x4 jak se to prodava - uz se vlastne prodava? ale to vi asi jen dealeri. Ja ji jeste na silnici nevidel.
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 10:44
Re: To Bestias
To Andre - Subaru se mi vcelku líbí taky, ale kdyby nebylo 4x4, nebylo by nijak výjmečné. Co se odborností týká - to patřilo jenom Wolfovi. Já sem nechtěl nijak machrovat, ale bránit jsem se musel. Na tvý otázky ti bohužel nemůžu odpovědět, protože na ně platí informační embargo. Můžu říct akorát to, co je odtajněné. Na toto téma jsem tu už diskutoval asi před měsícem, když jsem kápnul božskou, odkud jsem. A propó, kde asi pracuje Wolf ? Docela by mě to zajímalo, když se dle jeho úsudku jevím jako *...
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 10:30
Re: To Bestias
Me se libi Subaru Impreza - jednou bych se tim chtel povozit s povolenim "nabit si hubu"

A jeden dotas kdyz ses "in" bude mit Fabie kombika??? a co to slibovany auto typu Audi6?

A bude Boleslav vyrabet nejaky kabria? a nejaky Off-road? tim nemyslim Octavie 4x4 ale poradnyho dospelaka....
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 10:25
Re: To Wolff
Panove ja myslel, ze to je pro vsechny a ne jen pro odborniky!!!!

Ja vlastnil S-110L/110R/120L/F135LS a v kazdym jsem najel spoustu km. Felicii jsem se hodne vozil takze si myslim ze o skodovkach z pohledu "uzivatele" vim dost ale odbornik urcite nejsem... Takze jestli je to pro odborniky tak to jdu jinam.
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 10:23
Re: Andre
Kdyz si sednes do Clia a rozhlidnes se je to hodne podobny Felicii - stylem a i to auto je asi tak velky a ja potreboval neco uplne jinyho - Felicie v nasi rodine nebude nikdy oblibena a neptej se proc.
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 10:20
Re: To Wolff
Tak to sereš naprosto mimo mísu. Na to kladivo a plech jsem odahdoval spíš tebe. Já pracuju jako CAD konstruktér ve Škodě a King má k tomu plechu ještě dál. Jelikož mám na starosti mimo jiné i sledování konkurence, znám spoustu aut ve třídě A0 a A i jinak než z plakátů v AUTO.CZ nebo ze Světa Motoru. Jak už jsem ale psal, píšu tady pouze moje osobní názory a né žádný oficiální prohlášení. Nejsem vševědoucí a přiznávám, že můžu v něčem mýlit. Š120 jsem nikdy nevlastnil. A v čem jezdíš ty ? V Žigulu na plyn ?
17. 11. 1999 09:38
to King a Bestias
No jestli bouchate kladivem do plechu v nejake hale, tak to ste teda velci odbornici. To z tech vasech prispevku lze docela dobre vycist. Z tech vasich kecu typuju, ze nejlepsi auto, ktery ste kdy ridili byl Favorit.{spis 120}. Predvadite se docela dobre. Ja furt cekam na nejaky rozumny argumenty a vy nic. Kecy a sami kecy. Ta soutez dopadla tak jak dopadla. Z navrhovanych aut, to jinak ani dopadnout nemohlo
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 08:58
Re: Andre
Jak si to myslel, to "typově podobný" ? Jakože nemám rád malý auta, tak Clio se mi líbí a považuju ho za dost povedený. Docela bych bral Clio Williams 156kW / 6st-sekvence. To musí bejt žrádlo !!!
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 08:51
Re: Andre
Mam k renaultum dobrej vztah ale v ty vybave jako Yaris, Clio nebylo a bylo "jen" Twingo. Navic Clio je typove dost podobny Felicii a k ty mam hodne spatnej vztah. A P206? Peugeot u nas v Moste na mne udelal tak spatnej dojem (prodavac vs. zakaznik), ze jsem ho zamitl po jedne navsteve autosalonu. A radsi budu jezdit k Toyote do Usti n/L kde se o tebe postaraji hned u dveri. Co kdybych nekdy nemel cas a musela s tim mamka sama do servisu?
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 08:40
Re: Andre
byl tu ještě taky renault clio a krásný peugeot 206. proč ne ty?
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 08:31
Re: To gybby
Hele, bestiasi, já tě utloukat argumenty o japoncích nebudu, bylo by to nošení dříví do lesa a navíc znáš můj postoj k japoncům a Hondě speciálně. Ale jinak máš naprostou pravdu: stejně tak ,jako je fabia největší z malých vozů, tak yaris je největší z minivozů, díky dnes tak moderní konstrukci "vše nahoře" dokonce tak velký, že má vzadu údajně i více místa, než, clio a 206ka. Lukasi, já teda nevím, ale za prachy na yarise bych doma leštil 50kW fabii 1,4 a bylo by mi blaze. Jinak se obávám, že zdaleka ne všichni "japonci " mají clo. Polovina všech "japonců" v Evropě se i v Evropě vyrábí (Británie, Francie, Belgie, Španělsko). Jestl iyaris, nejsem si jist ,ale pokud ne, tak se bude.
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 08:25
Re: Je to k zblití...
Reknu to na rovinu - Yarise mam pro mamku, ktera se dostala do situace, kdy potrebovala byt okamzite "mobilni". Nahnal jsem ji udelat si ridicak a mezi tim jsem vybiral malinky auto pro starsi damu kde je max spolehlivost, uspora, komfort, a hlavne posilovac rizeni. to vse na prelomu brezen/duben99. To co bylo v ty dobe na trhu bylo uplne k nicemu a jediny slusny auto byl Yaris. A na nikoho se nebudu vrhat (taky nemam rad titajsky auta)
neregistrovaný "Andre"
17. 11. 1999 08:17
Yaris
Jsem celkem spokojenej ze vlastnim Auto roku :o)))
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 07:05
Re: Je to k zblití...
Hele Beane, jak už jsem ti jednou říkal - u mě je to vcelku pochopitelný. Za prvý Fabii znám do detailu, vím jak je na tom technicky a vím jak se vyrábí. Taky znám spoustu aut v její třídě, a to né jenom na pohled, ale rozebraný do šroubku. Vím jak jsou na tom ostatní auta v jízdních testech (myslím testy dle EHK a ne z nějakých novin) atd. A navíc jsem samozřejmě velkej patriot na Škodu, protože tam dělám. King je zase čistě objektivní a do aut dělá a autům rozumí, což o některejch přispěvovatelích říct nedá. Někdo tu pořád argumentuje tím, že Yaris je stejná třída a že Škoda z třídy vybočuje výš. Podle mě by se dalo to samý říct o Yarisu. Svými rozměry sice spadá do třídy A0-nižší, ale koncepcí celého auta, umístěním těžiště, atd. patří spíše do třídy A00-mini. U mě je taky vyzdvihování Fabie nad Yarise daný tím, že nesnáším nákupní tašky a nesnáším japonský auta. Teda kromě Mitsubishi. A teď se na mě synové Nipponu vrhněte a utlučte mě argumentama o kvalitě a spolehlivosti...
neregistrovaný "Mr_Bean1"
16. 11. 1999 17:25
Re: Je to k zblití...
Ještě jsem zapomněl. Já osobně bych dal Fabii na 3. a Multiplu na poslední místo.
neregistrovaný "Mr_Bean1"
16. 11. 1999 17:21
Re: Je to k zblití...
Jen tak mimochodem tipoval jsem Yarise a Yaris vyhrál. Bestiasi a King.. , když pořád propagujete škodovku a říkáte, že všichni ostatní jsou blbci, tak byste se mohli nad sebou zamyslet proč nevyhrála ? Asi to svedete na úplatky, že. Já bych spíš řekl, že Škodu podporujete z jakési pochybné "národní hrdosti".
neregistrovaný "Lukas99"
16. 11. 1999 17:15
COTY2000
Hmmm, to poradi sem si prave precetl v MF DNES, kde pisou, ze tu informaci vynesl, jeden z hlasujicich novinaru ci tak nejak.... Mozna se na tom jeste neco zmeni, uvidime!!!! BTW, pekna debata se tady rozvinula. Bestiasi, nic proti tobe, rozumis svemu oboru dost, ale mohl by jsi se klidnit, tvoje zaslepenost pro znacku je do nebe volajici... Jak muzes rict ze Yaris je auto bez tvare???? Zpracovani na jednicku, motor pod jeden litr 50 KW VVTi!!!!! 5,5l spotreba, posuvna zadni lavice +100 litru, atd. atd.... Ten design pro 5 dv, verzi rulez, takovej malej dravec. Pricteme-li spolehlivost Toyoty, mas COTY 2000 na svete.Osobne jsem fandil Fabii, moc ji chci. Je to skoda. Ale Yaris neni spatna volba, hlavne ta cena, ktera je DOST srovnatelna s Fabii, a vymlouvat se na Fabii jako auto ktery je o necem jinym je lichy, protoze je to ta sama trida. Pravda, Fabia je na vrcholu malych aut, ale na japonce je furt nejakych 17% clo... Lukas
neregistrovaný "Athlon"
16. 11. 1999 16:47
Re: Je to k zblití...
Nedopadlo to tak jak bych si přál, ale mohlo být hůř... Ještě, že nevyhrála Multipla - mé osobní zkušenosti s Fiaty jsou veskrze špatné. Asi bych taky volil spíš Rovera. Všechny v rubrice zdravím a doufám, že se tu uvidíme častěji!
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 15:10
Re: Je to k zblití...
No Yaris teda rozhodně ne ! Z těch aut bych si osobně vybral toho Rovera. Yarise bych si postavil na dvůr jako kurník. Akorát bych ho pobil lepenkou, abych se na ten hnus fialovej nemusel dívat...
neregistrovaný "Roman11"
16. 11. 1999 15:00
Re: Je to k zblití...
Myslim, že ne,...pořadí je celkem v pořádku. Mohlo to dopadnout i hůře. Co se Vám na tom nezdá ??? Kdo měl vyhrát ?
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 14:57
Re: Je to k zblití...
Jsem už nějak unavenej Kingu. To bylo celý jako vtip, že jo. Jestli mi to myslí trochu pomalejš, tak sorry.
neregistrovaný "King Of The Road"
16. 11. 1999 14:45
Re: Je to k zblití...
sory, ale to není slušný výsledek, to je fakt bída. oproti octavii je to posun o jedno místo a to je vzhledem ke kvalitám fabie dost ubohé. To je mi novinka, yaris je určitě živější, prostornější, s lepšími vlastnostmi, atakdále. Jinak by přeci nevyhrál, ne?
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 14:36
Re: Je to k zblití...
No jo no. Ale pořadí žluťáci, špageťáci, skopčáci, češi a angláni jsem teda fakt nečekal. Na druhou stranu - na to, že se Fabie ještě neprodává je to velice slušnej výsledek...
neregistrovaný "King Of The Road"
16. 11. 1999 14:30
Re: 2 Andre jestli tady ještě bude
jo, bestiasi, to je smutná realita.
neregistrovaný "King Of The Road"
16. 11. 1999 14:29
Re: To gybby
je rozdíl mezi lobbingem a uplácením. A pomalu mě začínáš sr**, už od tvého výskytu v rubrice VW a sportovní vozy.
neregistrovaný "King Of The Road"
16. 11. 1999 14:23
Re: To gybby
Pokud jsem napsal Car Of The Year, myslel jsem tím Car Of The Year, COTY, C O T Y. Ne nějakou lokální anketu, jaká je u nás. Pokud bys v oboru trochu chodil, tak by ses nemusel tak blbě ptát. Když říkám motor, tak tím nemyslím zadní okno, víš?
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 14:21
Re: 2 Andre jestli tady ještě bude
Soudruzi, právě jsem se vrátil z Pražského hradu. Jsem znechucen a mám zkažený celý den. Právě jsem se dozvěděl výsledky AUTO ROKU : 1) Toyota Yaris 2) Fiat Multipla 3)Opel Zafira 4) Škoda Fabia 5) Rover 75. Tímto si sám vyhlašuji minutu ticha a pro dnešní den již nebudu pracovat. Jdu na pivo...
16. 11. 1999 14:13
Re: To gybby
V evropské soutěži podplácení není -Fiat, Alfa...

Podplácení může být v reg. sout.To nemusí být podplácení takové, jako znáš ty, když chceš sehnat rohlík. Tomu se říká Lobby. Měl by sis to ujasnit. Nevím nic o tvé inteligenci, ikdyž začínám tušit a nemíním na tebe reagovat. Seš totálně zamotanej.

P.S. Honda je pěkný auto
neregistrovaný "King Of The Road"
16. 11. 1999 14:07
Re: To gybby
a to podplácení bylo kde? To punto, bravo, alfa, nebo focus? Vzhledem k té masovosti fiatu v COTY, který je všechno, jen ne dobrý, bych to viděl na Fiata. Jinak doufám, že Naše auto roku bude Honda S2000. A udělej si jasno mezi COTY a Auty roku v Banánové republice.
16. 11. 1999 14:07
Re: To gybby
No tak vidíš, domluvit se dá vždycky. Pak by nám měl vysvětlit jak vlastně přišel na to Dánsko. Tam jsou vždy novináři ze všech Evropských zemích a je moný, že právě ti Dánští hlasovaly třeba pro trakač. Pak,ale nevím jak to zjistil. No a stále nevím jestli je to tak rozhodují. Mám takovej pocit, že tam jsou i od nás. Nevím jestli novinář je ten správnej výraz, nejsou tam i odborníci(nezávislý)?
neregistrovaný "maxipes"
16. 11. 1999 14:02
Re: To gybby
to wolf - Myslim, že King nemyslel regionální sotěž. Máš, ale pravdu, že novináři se daj uplatit kdekoliv a kdykoliv - na tom se asi shodnem.
16. 11. 1999 13:59
Re: 2 Andre jestli tady ještě bude
No to je dobrá otázka. Nebyl. Četl jsem to ve SM, nevím, který to bylo číslo a psal o tom jako o UNIKÁTNÍ technologii Ing Josíf, který je odborník a v této oblasti mu důvěřuji. Přečti si některé jeho články a myslím, že budeš překvapenej a dozvíš se spoustu zajímavých věcí. Ten časopis tady samozřejmě nemám, ale pokud na tom budeš trvat a budeš solidní, tak se po něm můžu poohlídnout.
16. 11. 1999 13:55
Re: To gybby
Samořejmě, že Vím o jakou soutěž se jedná, ale předpokládám, že King myslel regionální soutěž Auto roku, stejně tak jako je soutěž u nás -Auto roku 2000, volená po internetu, mezi novináři, čtenáři. Protože jinak by neměl význam uvádět Dánsko. To předešlé co jsem napsal platí pravděpodobně v regionu.

Jinak evropské auto roku 2000 - v tom samozřejmě rozdíl není to uznávám, s tím rozdílem, že novináři se dají uplatit. Toho jsem byl svědkem již vícekrát.

Posloupnost - Punto, Bravo, Megane,Alfa,Focus,?

No jestli se mýlím, tak budu rád, když mi to vysvětlíš, nebo mě opravíš
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 13:50
Re: 2 Andre jestli tady ještě bude
A můžu se zeptat - ty si stál přímo u toho stroje, kterej obráběl ? A kterou součástku konkrétně ?
neregistrovaný "maxipes"
16. 11. 1999 13:45
Re: To gybby
to Wolf - vysvětli nám, jakej je rozdíl v tom, jestli se evropský auto roku volí v Dánsku nebo ve Francii. (nebo seą tak mimo, ľe vůbec nevíą, co je to za soutěľ?
16. 11. 1999 13:45
2King
No teď sem se podíval na COTY a už vím. Komu jsi fandil, snad ne Fabii. Tady vidíš, že přeci jenom ti co rozhodujou mají víc zkušeností a znalostí než ty. Je mi líto. Snad příště. Jo MULTIPLA je dobře umístěná, to jsem ani netušil, že bude tak dobrá. Pravda však je,že ve všech testech předčila ZAFIRU, takže to odpovídá. Uvidím test na primě - jestli se chceš se mnou hádat. V neděli 11:20.
16. 11. 1999 13:40
Re: To gybby
Ale já nemám nic proti COTY, ale nic nezmůžu proti tomu, že punto tam nevyhrálo. No prostě nepudu kvůli tomu ze světa. Chápeš.Třeba vyhraje jinde. Já nikomu nevnucuju svůj názor. Nevyhrálo v Dánsku, vyhraje někde jinde, tváříš se jako bys nevěděl, že tydle soutěže jsou těžká novinářská lobby. Když bude chtít škodovka vyhrát v Dánsku, tak prosím, ale nebude ji to stát tolik peňez jako třeba Francii
16. 11. 1999 13:37
Re: 2 Andre jestli tady ještě bude
No to je podobný. O brzdách na TT vůbec nevím, to jsi mi ještě nahrál, protože u auta, který se bůhvijak dlouho připravovalo do výroby a ještě je tam krpa, to je opravdu smutný. Já sem myslel celou řadu Passat od roku výroby 90-myslím 94, totéž s golfem. Zajímavé je že tyto krpy byly jen u některých řad, tudíž se snad nejednalo ani o vady konstrukční, ale vady výrobní, což je neštěstí. No a abych Vás poučil jak je to u FIATU a stejně tak u MAZDY, tak každý vůz, každá součástka, která je ve voze alespoň trochu důležitá dostává certifikát kontroly,t.j. byla oskoušená a prohlédnuta, právě z výše uvedených důvodů. Tudíž není co zatloukat.

Laser bohužel, alespoň podle toho co jsem viděl(podotýkám viděl) není používán pouze k navádění, ale i k samotnému jemnému obrábění. To si němečtí kováři jak vidím nedovedou ani představit. Jinak máte pravdu, že o jiné technologie se nezajímám, ale když něco podnětného napíšete, tak si to samozřejmě ověřím. Bohužel ze strany VW nic takového ještě nepřišlo. K jizlivým poznámkám se vyjadřovat nebudu, protože i ditěti na ZŠ je jasné, že Fe razaví, ať ho natřu jakou chci barvou. Jedině pozink, Cu, Ag a Au nerezivý. No doufám,že jsem pro Vás nenapsal nic složitýho

S pozdravem Wolff
neregistrovaný "King Of The Road"
16. 11. 1999 13:35
Re: To gybby
No tak promiň, já netušil, že nemáš o určitých věcech ani páru. Tak pro tvou informaci : COTY je soutěž evropských novinářů, jež vrcholí už nějaký ten pátek v Dánsku, teď si nemohu vzpomenout, jak se jmenuje to městečko.
16. 11. 1999 13:26
Re: To gybby
Proboha od kdy je Dánsko směrodatný v soutěžích Car of the year, tomu nerozumím. Já sem vždycky myslel, že automobilově vyspělé země jsou Německo, Anglie, Itálie a Francie. No když si někdo říká King, tak je asi na tom malinkým království závislej
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 12:07
Re: 2 Andre jestli tady ještě bude
To, že VW stáhlo nějaká auta kvůli brzdám (jestli máš na mysli Audi TT, tak tam je problém v aerodynamice = obrovský vztlak na zadní nápravě) tak to znamená, že si váží života zákazníka i za cenu pochroumání image. Fiat by nikdy takovou věc neudělal a radši by zatloukal, zatloukal a zatloukal. S tím pozinkem má King pravdu. A co se týká použití laseru při výrobě - asi si to správně nepochopil - laser se používá pro navádění obráběcích hlav a ne pro samotné obrábění. Holt když někdo neumí udělat takovej odlitek, kterej by mu při obrábění nepraskal, tak si musí pomoct laserem... (nehledě na to, že to není žádná novinka)
neregistrovaný "King Of The Road"
16. 11. 1999 11:35
Re: 2 Andre jestli tady ještě bude
zmatenej jsi očividně ty. To je hezké, že se tohle a tamto dělá u fiata moderně .bylo na čase. to ale neznamená, že se to dělá u jiných značek postaru, pozeptej se na technologie výroby taky, jinde ,jo? A proč měl fiat tipo poměrně brzy pozink? protože to rezlo už na montáži - z nouze ctnost. A pokud by bylo punto nejlepší, ta kby se dostalo do finále Car Of The Year v Dánsku, spolu s fabií. A je tam? NENÍ!!!!!
16. 11. 1999 11:19
2 Andre jestli tady ještě bude
Chlape ty seš asi trošku zmatenej. Punto je bez diskuze nejlepší auto ve své třídě, stejně jako bylo punto před ním, stejně tak jako UNO a stejně tak jako 127. Se spolehlivostí je to asi takhle. Když dáš Italovy do ruky třeba raketu od NASA, tak ti ji ojede i kdyby na chleba nebylo. Říman nemá čas na ježdění do servisu. Prot je taky Fiat první automobylkou, která prodloužila intervaly servisní prohlídky. No a hlavní problém je v tom, že spousta Fiatů(převážná většina) je dovezena logicky právě z Itálie. Pak se samozřejmě může stát, že neš to auto dovezeš, tak se ti zadře motor - to není problém auta, ale udržby. Kdybys byl informován, tak bys třeba věděl, že nové motory Fiat jsou vyráběnz novou technologií,kdy všechny třecí segmenty v motoru jsou broušeny laserem(totální přesnost). Takto vyrobený motor ujel bez větší poruchy spoustu km i bez oleje.

Máme Bravu 96 a žádná porucha tam nebyla. Pozink karoserie. Co víc chceš?

Nikdy jsem neslyšel, že by jakékoliv auto z koncernu FIAT muselo být staženo do opravny kvůli vadným brzdám. U VW se to děje co chvila.

Brzdy - nejdůležitější součást auta a ony jsou vadný z výroby. To jsou vady, které nevidíš, dokud si nenameleš šňupák.

Fabia patří k VW, proto nemůž vyhrát - může být vadná.
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 10:44
Re: To MrBean
A co je podle tebe "nadčasovost" u aut ? Yaris je prostě auto do města (i když s tak bídným rejdem je to taky k prdu). To, že dám to co se nevejde dolu nahoru, není žádnej zázrak. Akorát že tím zvednu těžiště a zhorším jízdí vlastnosti. Kdo je zafixovanej na nákupní tašky, tak ať si koupí třeba dva Yarise. Já jezdím radši v autech a proto si Yarise nikdy nekoupím. Nehledě na to, že má takovej nevýraznej, nemastnej neslanej design. Prostě taková nová mrňavá tuctovka...
Avatar - petous
16. 11. 1999 08:54
Re: To MrBean
Seděl si v vůbec v Yarisovi, že ho tak hodnotíš ?

Myslím si, že při volbě auta roku se o rozměry zas tak moc nejedná, to by stále vyhrávaly mercedesy a podobný nesmysly. Spíš vyhrávaj nadčawsový auta, který maj něco navíc než běžná konfekce. A to Yaris má.
16. 11. 1999 08:15
Re: TAK CO MYSLITE?
Bylo to v něměckém Auto motor und sport,nějaké závady tam byli,ale samé drobnosti,konkrétně se jednalo o Bravu 1,6 16V ELX.
neregistrovaný "Roman11"
15. 11. 1999 14:56
Re: TAK CO MYSLITE?
:))), chápu, že tomu nevěříš, ale fakt to tak bylo vyhlášený po nějakém dlouhodobém testu - ujeli s ním asi 100.000,- bez jediné poruchy, - no aso měli štestí..:O)
neregistrovaný "Mr_Bean1"
15. 11. 1999 10:39
Re: To MrBean
Ta délka ja hlavně na úkor kufru. Je jasné, že pokud někdo vozí děti a 10 kufrů na chatu, tak by mu Yaris nestačil. Možná, že takových lidí je hodně, protože jim strašně vadí, že Fabia má o trošku menší kufr než Felicia.
neregistrovaný "Bestias"
15. 11. 1999 08:40
Re: To MrBean
Ty rozměry Fabie a Yarisu JSOU hodně rozdílné : Yaris je o 350 mm kratší, o 14 mm širší (jediné plus), o 49 mm vyšší a má o 92 mm kratší rozvor. A to jsou sakra velký rozdíly ! Navíc Fabia má velmi slušný podvozek, s kterým si můžeš dovolit mnohem víc než s Yarisem. Abych nebyl nebyl neuctivej ke skalním fandům Yarise - Yaris není nákupní taška, ale podle rozměrů a nejpíš i jízdních vlastností je to takový hodně drahý nákupní košík...
neregistrovaný "Andre"
13. 11. 1999 16:13
Re: TAK CO MYSLITE?
nejspolehlivejsi auto ve tride Fiat :o))) no, nevim, nevim, uznam jediny - ze Novy Punto je pekny.
neregistrovaný "Roman11"
13. 11. 1999 04:01
Re: TAK CO MYSLITE?
U Una/Regaty/Cromy do chápu, ty spadaj ještě do nepříliš štastného období Fiatu...ale Bravu si každej vychvaluje...verdikt-nejspolehlivější auto ve své třídě mluví za vše...tak to nechápu.
neregistrovaný "Andre"
12. 11. 1999 10:19
Re: TAK CO MYSLITE?
Znam 4 lidi co meli Fiata - Uno/Regatu/Cromu/Bravu a vsichni byli castymi zakazniky autoservisu. 3 z nich uz jezdi jinou znackou a jsou spokojenejsi. Z toho usuzuji ze Fiat neni dobry auto. Sam jsem mel na dovoleny puceny Punto a hodne se mi libilo ale do servisu jezdit nechci mam k Fiatu cca 30km daleko.
neregistrovaný "Roman11"
9. 11. 1999 19:24
Re: TAK CO MYSLITE?
aha, zajímalo by me, kde si vzal tu chytrost, ze Fiat neni dobry auto ???
neregistrovaný "mrazik11"
9. 11. 1999 16:16
Bez nadpisu
Pokud si vezmete minulé ročníky, tak nevyhrál žádný sportovní vůz, ani žádný VAN. Myslím, že vyhraje Toyota Yaris. (i když já moc japonce a jemu podobné moc rád nemám)
neregistrovaný "Andre"
9. 11. 1999 14:45
Re: TAK CO MYSLITE?
Ja myslim ze Auto roku bude MOJE! auto bud Renault Megane a nebo Toyota Yaris... :o)

i kdyz to novy Punto je hodne pekny ale Fiat neni dobry auto...
neregistrovaný "Mr_Bean1"
8. 11. 1999 09:14
Re: 5 favoritov
Nákupní taška ? Ty rozměry nejsou moc rozdílné. Rozdíl je v tom, že Fabia se tváří jako velké auto, má podobné uspořádání, takže výsledek je že je v ní málo místa.
neregistrovaný "Pašik1"
8. 11. 1999 01:53
Martin
Ja si myslím, že dobrou šanci na Auto roku 2000 má i HONDA S2000, neboť má pěknej vzhled a hlavně má dost koní pod kapotou, já jsem pro ni osobně hlasoval a doufám, že ji podpoříte i vy.
Avatar - petous
6. 11. 1999 20:45
Re: 5 favoritov
Sázím na Yarise. Jezdím v něm, nejsem ženská a na rozdíl od posledního výplodu z MB je to auto, které znamená nějaký mezník ve vývoji automobilů, tak jako většina aut roku v minulosti.
neregistrovaný "maxipes"
5. 11. 1999 14:30
Re: To MrBean
to pohoda + milco - Jste ve ąpatný rubrice. Pletete dohromady 2 soutěľe : Auto roku 2000 a COTY 2000
neregistrovaný "Bestias"
5. 11. 1999 13:35
Re: 5 favoritov
Yaris je nákupní taška a ne auto. Proč by evropští novináři podporovali japonskej šunt ? Uvědomte si, že auto volí muži ! Podle mě jsou to lidi, kteří jeli v autech, o kterých my tak maximálně sníme. Zrazovali by přece svoje motoristický srdce, kdyby volili Yarise....
neregistrovaný "Mr_Bean1"
5. 11. 1999 09:45
Re: 5 favoritov
Co to plácáš, že za tím není byznys ? Pokud se nějaké auto stane autem roku, tak je to pro něj obrovská reklama. Multipla je sice obluda, ale někomu se může líbit. Ocení její avantgardní vzhled, nebo řeknou že je to obluda. Já osobně sázím na Yaris.
neregistrovaný "MF"
5. 11. 1999 09:33
Re: 5 favoritov
Auto roku bude Škoda Fabia. Já dávám hlas Hondě S2000
neregistrovaný "draken"
5. 11. 1999 09:22
Re: 5 favoritov
Auto roku bude Toyota Yaris. Já dávám hlas Saabu 9-5 Aero.
neregistrovaný "pohoda"
5. 11. 1999 08:25
Re: 5 favoritov
napínavý je to už teď: Multipla je příšerně vošklivá!!!, Zafira má tuším crash testy nic moc, Yaris není hezká ale má určitě velkou šanci, Rover tam může být jen do počtu (zjevem je málo avantgardní, příliš klasický, ale Angláni nedělaj obeně špatný auta a už dlouho neměli titul, tak aspoň tahle úlitba) takže mi z toho vychází Fabia. (protože: vybíraly se vždycky spíš evropsky lidovější auta) Mimochodem - nevíte, kdo je výběrčím - to jako kdo vybírá = je v porotě a vybírá auto (rozhodně ne úplatky!!! to rozhodně ne!!!, byznys za tím přece není, ani výhodné obchodní kontakty a propojení; rozhodně jde jen o anketu kvality, obliby a líbivosti a hlavně užitných hodnot, jízdních vlastností, bezpečnosti a ekologičnosti a ... a ...) ???
neregistrovaný "Milco"
4. 11. 1999 21:09
5 favoritov
Dnes som si kupil AutoAktual. Uvadzaju 5 oficialnych favoritov na auto roka 2000. Punto medzi nimi NIEJE. Takze tu su podla abecedy>

Fiat Multipla

Opel Zafira

Rover 75

Skoda Fabia

Toyota Yaris

Bude do napinave. Osobne tipujem Yaris alebo Multiplu.
neregistrovaný "corsican"
2. 11. 1999 01:01
Re: TAK CO MYSLITE?
Konečne iný názor ako Punto. Auto roku 2000 bude aj tak moje auto.
neregistrovaný "Milco"
31. 10. 1999 21:40
kedy?
Neviete niekto, kedy bude auto roku 2000 oficialne zname?
neregistrovaný "King Of The Road"
27. 10. 1999 07:49
Re: Reakcia na RSD
JAK je nejlepší Punto? Řekl bych pohledné (výhradně ve verzi 3D), příjemné sedačky, přesné řazení, výkonné motory a co je podstatné, dobrá cena. Ale nejlepší? Hahaha.To jsi asi neviděl ta ostatní nominované auta, co? Nicméně se dá předpokládat, že se vozem roku stane. A fabia tam není proto, že soutěž vyhlašuje SDA, Sdružení dovozců automobilů a tam škoda logicky nepatří.
neregistrovaný "Mik1"
26. 10. 1999 22:54
Reakcia na RSD
Milý RSD,

absolútne s tebou nesúhlasím. Predsa najlepšie auto je Fiat Punto, ak neberieme do úvahy staršie autá ako je Mazda 323.
neregistrovaný "Pojišťovák"
25. 10. 1999 21:07
auto roku musi mit take pojistku.
Jestli chcete pomoc s výběrem pojišťovny a spousta dalších informací - včetně brigády - ZKUSTE [odkaz] V utery budou nejnovejsi informace o 11 pojistovnach - neni mozne si nevybrat.
neregistrovaný "JirkaV1"
25. 10. 1999 10:21
Nove Punto
Je jednoznačné.
neregistrovaný "RSD"
23. 10. 1999 19:35
Re: TAK CO MYSLITE?
Taky si myslím ,že Punto je horkým favoritem. Už jen pro to, kolik nabízí motorových variant a stupňů výbavy. Navíc vypadá opravdu Cool. Fabia mne trochu svým nekandidováním zklamala, ale myslím, že při uvedení sedanu a combi (navíc snad už i více motorových variant) bude mít o mnoho více šancí stát se vozem roku.
neregistrovaný "Milco"
23. 10. 1999 18:43
Re: TAK CO MYSLITE?
Moj nazor je, ze vyhra Punto. Ma vsetky prepoklady. Vozil som sa v nom a viem o com hovorim.
neregistrovaný "pohoda"
22. 10. 1999 12:16
smysl ankety ??
Vážení kolegové a kolegyně,

už jste se zkusili zamyslet nad tím, co to vlastně je anketa Auto roku? Zde následuje můj pokus: v ofic. plakátu je uvedeno, že se jedná o "soutěž o nejoblíbenější auto roku 2000 v České republice". Vezměme to analyticky od konce, abychom se dostali úspěšně k počátku smyslu ankety: "v České republice" - budiž to tedy soutěž teritoriálně se vztahující na auta v ČR (prodávaná, dovážená - jakkoliv). "roku 2000" - jak mám v roce 1999 volit auto, které BUDE mým nejoblíbenějším v příštím roce nebo pro příští rok????? oblíbenost auta by snad měla vycházet ze všech mých dostupných informací, které o tom kterém autě mám, můžu získat a můžu si je ověřit - aspoň od uživatelů jednotlivých aut. V soutěži není Fabia, s níž nikdo nemá provozní zkušenosti, budiž. Ale v roce 2000 snad už je mít bude! Dále: "soutěž v oblíbenosti"... co to je za nesmyslný pojem??? - buď se zjišťuje statistika prodejů nebo statistika již užívaných aut. Zřejmě má být cílem zjistit, v jakém autě by lidi (firmy) nejraději jezdili, kdyby si mohli vybrat a nebyli příliš limitováni svými finančními prostředky - potom ale podstatná záležitost: proč je tento výběr aut takto omezený???? kdo dal komu právo omezit výběr pouze z aut na jakémsi seznamu? kdo tvořil tento seznam?? a podle jakých kritérií?? - ano, jednotlivé značky / prodejci /dovozci (nebo kdo vlastně???) si mohli do této soutěže nominovat auta - ale za jakých podmínek??? --- prostě: je to jenom reklamní kampaň vedená jinou formou, v níž nejde o nic jiného než o peníze firem a lidí, kteří nic zlého netuše se stanou součástí podpory určitého výrobku, který se bude honosit titulem auto roku. Prostě.... Však víte... ((Děkuji za pozornost a optimismu zdar!!)) :-)
neregistrovaný "maxipes"
20. 10. 1999 15:13
Re: TAK CO MYSLITE?
Typoval bych, že vyhraje Punto.

Zvláštní ovšem je, že nekandiduje Fabia (je to tím, že to organizuje SDA). Myslím, že bude docela divný až vyhraje coty2000 (má dost velkou šanci) a doma si ani nevrzne. - tj. nevíte, zda lze hlasovat pro Fabii.
neregistrovaný "bee"
20. 10. 1999 12:25
coty 2000
je tu uz jedno auditorium k mezin. soutezi. ja myslem auto roku 2000 v CR. hlasovat muzete na autoroku.cz, je tam i seznam nominovanych.
neregistrovaný "bee"
20. 10. 1999 09:58
TAK CO MYSLITE?
kdo to vyhraje? ja sazim na Toyotu Yaris.