Díky za info, už jsem se podíval a vůbec navypadá špatně. Mimochodem začátkem 90. let dělal Aston Martin dvoudveřáka taky s názvem Shooting Brake. Nebo se mýlím? Už si všechno nepamatuji.
Kolega z práce mi řekl, že v loňském AMS viděl fotku Ska Kombi. Opravdu něco takového Jágoš zkouší? Zdá se mi, že už to jde někam moc blízko k Fordům; i když proti kombíkům osobně nic nemám.
Je jasne, ze jizdni vlastnosti budou horsi nez u XJ a XK rady, ale ta je taky tak o 500 000 - 1000 000 drazssi. Ja nerikam, ze je Sko kdovi jake, taky bych radeji XKR, ale rozhodne to neni sunt, jak ho licis.
Precti si schvalne posledni Auto Tip, je tam test osmivalcoveho Ska a za jizdni vlastnosti ma 5 hvezdicek z 5ti. Mam pocit, ze budes mit asi nejakou chybu v informacich.
Nevím Mercedesy mě neberou - postav vedle sebe XKR8 na 20" kolech a vedle dej jakékoliv kupe od Mercedesu a medvěd bude vypadat jako chudý a pomalý příbuzný.
no to sis asi spletl modelovou řadu, jezdil sem Dimlerem z 94 roku a gumovat to chce mít tvrdou náturu, když to auto řve jak kráva a žere jak prase. Netvrdím, že baby negumuje - to gumuje i vylaďená felicie, ale zas to nepřeháněj. A chceš-li gumovat, tak se svez ve Viperu nebo Toyotě Supra.
to je podle me nesmysl, v ruznych testech ( napr. i SM ) pslai, že CATS apod. pouze umoznuji ridicum jezdit normalne. Kdyz to vypnes, tak se to pry chova jak Porsche 911 Turbo - kola gumujou asfalt, zadek se přetáčí atd. Je to dano pohonem zadních kol a výkonem nejakých 370HP. Samozrejme to plati pro XJR a XKR verze. Jaguary vetsinou sedi dost dobre ...
Bohuzel nebudou to jen zrcatka, upravi ho podle predpisu (plavne USA), srovnej concept Beetle nebo BMW Z8 atd. Dostane narazniky (=nebude jiz ta krasna kapota z jednoho kusu), velka zrcatka - vsak vis co mislim.
Ta platforma byla vyvinuta v ramci koncernu pro Jaga a Lincoln. Lisi se akorat nastavenim tlumicu a dalsich veci, aby kazda znacka si zachovala svuj jizdni styl. Je to holt dan za to, ze Jag uz neni samostatny.
Ne, ten jeste není, ale uz se na nem pracuje, preci jen jsou penize Fordu znat, Jaguar ted predstavil behem par let vic novinek nez predtim za 10 let. A hlavne, konecne jsem se dockal Jagu v F1.
Diky za informace. Ten F je teda moc peknej. (Ja neznalec sem myslel, ze to ma bejt ten novej Jag stredni tridy (konkurent BMW3) - ale ten asi jeste neni nebo je?)
Já neříkám, že S je nějak super, taková XKR8 nebo XJR8 jsou něco úplně jiného, ale nezapomeň, že S je určen pro trošku jinou klientelu, taky je dvakrat levnější. Zatím s ním Jag slaví obrovský úspěch a zvyšuje výrobu. Jinak viděl jsi už noý F-type ?
skor si myslim, ze taka vazna znacka a s takym renome robi velku hlupost, ze chce spravit svoje modely "ludovymi". ale to nieje politika jaguara, ale fordu (ten ich tusim ma pod palcom)
Po novém S-type, chystá Jaguar další malou kočku, která by tentokráte měla konkurovat BMW3,... . Myslíte si, že se automobilka dobře sostřeďuje na mladší klientelu? Já myslím, že je to vidět především na prodejních úspěších.