Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "BoboD"
24. 5. 2000 09:00
Re: Obchod:
Pokud by stacilo 100Ks neni problem!!!
neregistrovaný "Kamil*"
24. 5. 2000 00:00
Obchod:
Vymenim Skoda Octavia SLX turbo diesel 81 Kw, r..v.2000 za 120 Ks Trabant/i Kombi/.

Zn:Prazdne parkoviste pred firmou...
neregistrovaný "BoboD"
23. 5. 2000 09:14
Re: POZOR!!!!!!
Koupím sportovní výfuk na TRABANT combi, nejlépe SEBRING!! Neni problem, kolik jich chces blbecku??? Stoji 139.50DM (vcetne spojovaci trubky) + postovne 85,-DM. Marena se pocita zel 23,-. Pokud umic blafat nemecky dodava je Andrea Danzer - Renteile Chemnitz treba kdyz ji das Subaru udela ti malou slevu.
neregistrovaný "vitacit"
16. 5. 2000 16:27
ZAKAZ!
2-takti smrdej to je hrozny, fuj!
neregistrovaný "TRABOS"
16. 5. 2000 14:10
POZOR!!!!!!
Vymením Subaru Impreza 2.0 GT kombi za dva TRABANTY!!

Nebo prodám a koupím.

Koupím sportovní výfuk na TRABANT combi, nejlépe

SEBRING!!
neregistrovaný "Jery V."
26. 4. 2000 21:49
Re: Re:
Já ten kat viděl na trabošovi,kterého si přivezl jeden můj známý z Německa.Dá-li se u nás koupit nevím.Zkus prodejnu ND v Ostravě (zásilkovka,mívá inzeráty v Annonci),ale laciný nebude.Ony ty neřízené katy moc nevydrží ani na čtyřtaktech.Na Favoritech to po čase ztrácí účinnost a akorát snižuje výkon,takže to lidi dávají pryč.
neregistrovaný "elektrarna"
26. 4. 2000 19:05
Re: Re:
Jerry, dá se někde ten kat na trabiho splašit?

Alespoň prospekty.

Dík.
neregistrovaný "elektrarna"
26. 4. 2000 19:03
Re: Re:
Dík za věcnost.
neregistrovaný "Hellebrand"
24. 4. 2000 21:29
Re: Re:
Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské ( či tak nějak podobně , jsem ateista)
neregistrovaný "Subarista"
24. 4. 2000 14:14
Bez nadpisu
Konečně vám to tady někdo zavřel!!!
neregistrovaný "Subarista"
23. 4. 2000 00:00
Bez nadpisu
Jasně, že je to blbost, jenže ve sběrně šrotu berou i plast. nárazníky s tím, že vysoká pec spálí všechno.
neregistrovaný "Jery V."
22. 4. 2000 09:31
Re: Re:
Co by se asi tak na katalyzátoru pálilo? Ta keramika? Naopak z použitých katů se získává platina a rhodium a palladium.Jinak neřízené katy se dělaly i do trabošů-vypadalo to jako konzerva od lančmítu a montovalo se to za první tlumič.
neregistrovaný "Subarista"
22. 4. 2000 00:00
Bez nadpisu
Jak kde, ale slyšel jsem, že spálení ve vysoké peci (s běžným kov. šrotem) se taky dá použít - takže sběrna a zadarmo. Jinak by se to pálilo stejně v nějaké spalovně, nevím jestli ze starých kat. u nás někdo dostává zpátky všechny ty kovy, co obsahuje.
neregistrovaný "elektrarna"
21. 4. 2000 15:18
Re: Re:
Beru, ale otázka je,jestli ty katalyzátory tam lidi vozí, mimochodem, platí se za to?

Díky za odpověď, tohle mě fakt zajímá.
neregistrovaný "elektrarna"
21. 4. 2000 15:15
Re: Oleje
Jo, malej do kufru a větší na přední sedadlo, do kombíka cokoliv
neregistrovaný "Subarista"
19. 4. 2000 22:16
Bez nadpisu
Pro elektrarna: Není pravidlo, že katalyzátor po pěti letech je v háji. Minulý týden byl mů zákazník na emisích se Subaru L1800 turbo(!) z r. 1985(!) - má dva katalyzátory a lambda sondu - a prošel (legálně) a za druhé, katalyzátory se dají odevzdat do různých ch. odpadů, nebo na spálení.
neregistrovaný "Fucida"
19. 4. 2000 16:44
Re: Oleje
Ja doufam, ze Zemanovi a ty jeho vypraskany partaji tenhle nesmysl nevyjde. To by za chvili mohli vyradit i 15-tilety auta, pak d3esetilety atd. Nejsem proti zprisnenejm technickejm podminkam, ale tohle fatk hovadina.


Mimochodem trabose nemam. Vejde se do nej sud piva?
neregistrovaný "elektrarna"
19. 4. 2000 12:17
Re: Re:
Pane, Vam jsem jeste chtel rici, ze se alespon snazim, kdyz tim Trabim jezdim smrad zredukovat na minimum, napr. ted zkousim na radu Johnyho R z tehle diskuse zkouset tu polosyntetiku s Naturalem.

Navic si dovolim podotknout, ze katalizator / vyborna vec / neni taky samospasitelna. Priklad:

Auto jakekoliv znacky jezdi s katalyzatorem, utece 5 let a katalyzator odejde, majitel je dobrej a koupi si novy katalyzator, stary necha v servisu, nebo ho hodi do srotu atd., ma deravy obal a venku prsi, atd., atp. Tim chci bez narazky rict, ze by se mela nejak dotahnout do konce ekologicka likvidace tech odeslejch katalyzatoru. Treba to uz u nas funguje,ale ja to nevim.
neregistrovaný "login"
19. 4. 2000 12:14
Re: Re:
Co to slysim? Ze nejsou byty??? V CR je bytu... Dvacet milionu lidi by v nich mohlo bydlet. A ze jsou drahe? 3+1 za padesat tisic do osobniho vlastnictvi! Zrekonstruovany panelak! Po trech letech usilovneho hledani se ty byty obci podarilo prodat. (bezplatne je prevzali od zkrachovale fabriky a zrekonstuovali) No jo, ale to chce kazdy bydlet v Praze, vesnice mu nevoni. Byty jsou proste na blbych mistech.


A trzni najemne neznamena, ze se uvolni trh s byty a snizi najemne. To je totalni kravina, co siri lobby majitelu bytu. Bude to porad stejne - bytu na dobrych mistech nebude nikdy dost, jenom si misto cernych podnajimatelu namasti kapsu majitele baraku a stat s obcema usetri par slupek. Mimochodem - poradi svine-majitel je: obec, soukroma osoba, stat.
neregistrovaný "elektrarna"
19. 4. 2000 12:05
Re: Oleje
Ten zakon se jmenuje "Zakon o vyslozilych vozidlech" a vim o nem ze Zakruty, nebo jak se to ted jmenuje, zkratka z Radiozurnalu. Ten zakon by mel byt schvalen v EU v cervnu, pokud si matne pamatuju. Tak Cau.
neregistrovaný "Subarista"
19. 4. 2000 11:38
Bez nadpisu
Naštěstí v paneláku nebydlím, bydlím u rodičů protože byty nejsou. A nejsou, protože lidi, jako ty, křičí že musí být malý nájem. A tak si ¨hodně lidí jako ty drží tři byty a dva z nich pronajímají chudákům, kteří takové štěstí nemají a platí jim daleko víc, než by platili, kdyby bylo nájemné volné. Takže já musím od rána do večera včetně sobot a nedělí opravovat staré Subaru, abych si vydělal na vlastní. Jenže stěžovat si je mnohem jednodušší, než něco dělat, že Trabantisti.
neregistrovaný "BoboD"
19. 4. 2000 10:52
Re: Oleje
Ono, kdyby se rusily auta starsi 20ti let tak dle sdeleni meho spoluzaka, reditele okresni nemocnice s poliklinikou by prisli o pulku sanitek, mnoho mensich hasicskejch sboru by chodilo k pozaru pesky (max. s kchyblem vody) jeste pred trabantama by sly mraky skodovek (vetsinou starsich vesnicanu, kteri na vic nemaji) atp. Ona veskera ekologie musi byt taky podeprena ekonomicky. No a kdyz je ekonomika v pr... tak se s tim tezko neco udela. Navic zrovna ten krikloun, kteremu trabos smrdi by nam velmi levne prodal sve Subaru, protoze bydli v panelaku a nebude mit na evropskou cenu najmu....
neregistrovaný "TU"
19. 4. 2000 09:06
Re: Některý fakt nesmrděj tak hrozně
Jo oni smrdí všichni, ale záleží hlavně na tom jak dlouho po nastartování. Měl jsem Warťase (lil jsem tam natural 95 míchanej s M2T 1:40) a když jsem ho nastartoval, tak ten smrad byl strašnej, ale po zahřátí jsem smrděl daleko míň než starý dieseláci a někteří škodovkáři.
neregistrovaný "zadek5241"
19. 4. 2000 08:03
Některý fakt nesmrděj tak hrozně
Posledních pár dní tyhlety smraďouchy dvoutaktový sleduju a zjistil jsem, že je fakt nemůžem házet do jednoho pytle. Jel jsem za Trabišema, který fakt smrděli jen minimálně, ale zato některý jiný to fakt zase vynahrazujou na plný čáře.
neregistrovaný "HogoFogo"
18. 4. 2000 21:37
Re: Bez nadpisu
Nejses ty nahodou ve strane zelenejch. Podle tveho prispevku by to docela odpovidalo. Momentalne jezdim Favoritem (bez katalyzatoru). Me teda nesmrdi. Planuju koupit Golfa (ten uz bude s katalyzatorem), pokud te to uklidni. Me spis slo o to zakazovani od roku 2003. Zadnou informaci jsem o tom na internetu nenasel (nejsem v Cechach) a zda se mi to trochu prehnany. Myslim si ale, ze je u nas velka cast lidi, ktera si proste z financnich duvodu nove auto s katalyzatorem dovolit nemuze. A kdyz uz sme u tech Trabantu, tak me teda na cestach nevadej. Neni nic jednodussiho, nez Trabant predjet a navic jich zas tolik nejezdi.
neregistrovaný "Subarista"
18. 4. 2000 18:43
Bez nadpisu
Auto je tvoje osobní vlastnictví, taky by ti ho stát nesebral, jen by ti ho nedovolil používat, protože je nebezpečné celému okolí (nevím, proč čekat až do r. 2003!). Brokovnice taky může být tvoje osobní vlastnictví a nemůžeš si s ní dělat, co se ti zachce. To sis ještě nevšiml, že smrdíš!!!
neregistrovaný "HogoFogo"
17. 4. 2000 22:36
Re: Oleje
a tu informaci, ze od roku 2003 budou v Cechach zakazany auta starsi 20-ti let mas od kud??? Sem ted delsi dobu v Nemecku, tady se objevily jenom nejaky ojedinely nazory, ze by se mely zakazat auta bez katalyzatoru, to ale nema sanci projit. Podle me si neco takovyho nemuzou dovolit ani v Cechach. Auto je tvoje osobni vlastnictvi a nikdo ti ho nemuze zakazat nebo ho proti tve vuli vyradit z evidence. (pokud je v dobrem technickem stavu) Maximalne muzou u dvoutaktu a starsich aut zvednout dane nebo poplatky, ze by se provozovani prodrazilo, ale s tim zakazovanim bych to nevidel tak horky.
neregistrovaný "elektrarna"
17. 4. 2000 19:50
Re: Oleje
Cau, pokud ses technik a bezne na STK chodis, tak

STK se da s Trabim, bez znameho i uplatku udelat vzdy. Zname veci: zdravy skelet, udelane brzdy, cepy v cajku, dobre tlumice, vyfuk OK, serizena svetla a musis projit. Kdyz mas zdravou kastli, tak to vsechno co jsem vyjmenoval koupis bezne nove v obchode a navic levne. ND vyrabi ponejvice Madari a Polaci. Toho se nebojim, ale Trabi od ledna 2003 fakt skonci, uz je to tak.Jedina sance

je ho prevest na veteranska cisla a jezdit s nim jenom nekdy v nedeli do kostela atd.

Cau.
neregistrovaný "Johny_R"
17. 4. 2000 11:48
Re: Oleje
Cau, tech oleju je pomerne hodne, kazdej ma svoji oblibenou znacku, takze neco doporucit je tezky. Ja jsem tedy zustal u oleje MOTUL Anti-Smoke, coz je polosynteticky olej. Nejdrive jsem vyplachl a vycistil celej palivovej system a pak jsem zacal jezdit na pomer asi 1:40. Asi po 200 km jsem zacal pomer zvysovat az na 1:60. Rozdil oproti M2T byl poradnej. Pak jsem prechazel na syntetiku a to uz bez vyplachovani, nejdrive s pomerem 1:60, a pak jsem skoncil na 1:90-100. Rozdil nejakej vic znatelnej uz nebyl. Polosyntetika stala 150,- Kc litr(Motul AS), syntetika 300,-(OMW Biosyntetic), nebo 650,-(Castrol alespon myslim - ten jsem kupoval jednou z nouze, pac me muj olej na cestach dosel). Nakonec jsem zustal jezdit na tu polosyntetiku, protoze jezdit 1:100 neni asi moc dobre. Sice se to nijak nedrelo, ale jestli ten olej splnuje i tesnici funkci, tak radsi budu jezdit 1:60 na polosyntak. At se dari.
neregistrovaný "xkali2"
17. 4. 2000 06:29
Re: Už jdu do tebe šít
No ja si nemysim ze ty auta natvrdo zrusi - to se v ceskym state nikdy nedelo a dit nebude, ale bic na to maji - STK!!! Kdyz dostanou spravny instrukce tak odstavi uplne vsechno.
neregistrovaný "elektrarna"
16. 4. 2000 14:03
Re: Už jdu do tebe šít
Poslední Trabanty dovezla Mototechna v r. 1981, pak ještě v r. 1982 něco kombíků pro invalidy. Fabrika v Německu ukončila výrobu Trabantů cca v 03/1991. Tím chci říct, že nejmadší trabanti u nás jsou r.v. 1982, i když jsou to dovozy pozdější, protože když se dělá přestavba, tak původní rok výroby zůstává. Např. já mám auto z Německa r.v. 1982, ale je po přestavbě na papírech Trabiho z r. 1969. Až nás do EU vezmou, dejme tomu v r. 2003, tak všechny vozy starší 20-ti let půjdou z evidence, nebo do šrotu, nebo prostě z provozu. Jak je patrno z toho co jsem uvedl na začátku, tak to znamená, že všichni Trabanti končí. I třeba můj Wartburg, r.v. 1990, protože je na papírech Wartburga z r. 1971, tudíž je z r. 1971 a ne 1990, přičemž kdyby zůstal u mého kámoše v Německu, který mi ho dal, tak by mohl jezdit až do r. 2010. Takže tak. Čau.
neregistrovaný "alfonso"
14. 4. 2000 18:13
Re: Už jdu do tebe šít
´Tak to se týká jen trabošů z r. 1983 a starších,ne? A jen v tom vzácném případě,že nás do EU vezmou.
neregistrovaný "elektrarna"
14. 4. 2000 12:57
Re: Už jdu do tebe šít
Sorry,ale pokusím se tě uklidnit. V roce 2003 u nás vlivem vstupu do EU začne platit zákon o vysloužilých vozidlech a tzn. , že všechny vozy starší 20 let půjdou nuceně z provozu, takže to pro tebe bude fajn. Odstraní se tím hromada rachotin z provozu, ale trochu to zasáhne ty, co mají doma veterána na normálních číslech a v jaksepatří cajku. Je to škoda, ale zase budeme moci jezdit ožralí, jak se v EU může. Takže ožralí a novýma fárama, tak vo co go.

Čau
neregistrovaný "elektrarna"
14. 4. 2000 12:50
Re: Oleje
Čau, je fakt, že trabi pokud má slušnej motor a jezdí na natural 95 s olejem M2T tak nesmrdí, pokud má teplý motor, to podepíšu, protože na to jezdím já. Zkusím to s tím synťákem, tak mi prosím tě napiš značku atd., myslím, že to půjde, určitě to zkusím a pak Ti dám zprávu. Jinak co se týká Trabantů, tak v provozu jsou i stroje, kterým se říká ostré. Mají objem válců ne 594cm3,ale 800cm3 - a tím výkon o 10k vyšší. To je ještě tovární. Pak když k tomu použiješ karburátor z první pol. 70-tych let / větší trysky /, tak taky něco naženeš, plus kvalitní palivo - např. ten natural a je to - tak to mam já. Pak jsou ještě frajeři, kteří mají zvýšený kompresní poměr a to už je žrádlo. Jinak ten případ se strejdou co jel 135km/h bude asi vzácný případ 4taktu. Ten má motor z WV Polo 1.1 a při hmotnosti 600Kg je to fakt stihačka, však Helmut

Kohl za tuto verzi dal 40 000 DM.
neregistrovaný "zadek5241"
12. 4. 2000 15:47
Re: Už jdu do tebe šít
Vždyť jsem psal o dvoutaktech - o smraďoších, tím jsem myslel všechny. Jet za vyčvachtanejma škodovkama a žigulíkama je beze sporu taky velkej zážitek zralej na plynovou masku. Náklaďákům ale celkem odpouštím až na jednoho, za kterym jsem se ztrácel v bílé mlze při pomalé jízdě do kopce a skončil jsem s úplně za***nym autem od nespálené nafty, že jsem musel za chvíli zastavit, abych vůbec viděl a předek jsem pak pucoval ještě tejden.
neregistrovaný "Johny_R"
12. 4. 2000 11:56
Re: Už jdu do tebe šít
S trabantem moc vlasnich zkusenosti nemam, ale jezdim na Jawe 350. kdyz jsem jezdil na olej M2T tak (nejen)v rychlosti 120 km/h to byla tragedie - dym jak z dymovnice, smrad - proste des. Pak jsem presel na polosyntak a pomer 1:60 a bylo po starostech. Jezdim i na syntak 1:100 a to je naprosta pohoda - takrka zadnej smrad, a naprosto bez koure (samozrejme teplej motor). Nejde tohle aplikovat i u trabanta? 80% trabantu co potkavam huli a smrdi naprosto desne (smes oleju, redidel, benzinu,...) a jen tech 20% je docela snesitelnych. A jen par jich jezdi take skoro bez smradu a dymu. Jinak co sem se parkrat v nem svez, tak vetsinout to jsou super zazitky. A nejhezci zazitek mam kdyz jsem jel jednou na masine a pred sobou vidim trabiho. Nijak nekouril ani nesmrdel, ale chtel jsem ho predjet - coz se k memu udivu nepodarilo. Ridil takovej strejda a jeli jsme 100, 110, 120, 135 no a pak uz jsem toho nechal. To byl prvni a zatim posledni trabi, kteryho jsem videl ze takhle jede a nekouri. Zdar
neregistrovaný "elektrarna"
12. 4. 2000 10:44
Re: Už jdu do tebe šít
Beru.

Ale přece jenom, jsou i jiní např. takovej nafedrovanej náklaďák jedoucí v parném létě do kopce pod plným kotlem, nebo taková pořádně vyčvachtaná Š 120, co vezme 4l oleje na 1000 km a

taky jawisti všech kubatur, popř. Wartburg, Barkas atd., atp.

Píšu to proto, že mi připadlo trošku nespravedlivé se pořád trefovat do chudáka trabiho - není zatím bohužel sám.

Zdravím.
neregistrovaný "zadek5241"
11. 4. 2000 15:29
Už jdu do tebe šít
Nebo radši ne, nevyhledávám spory. V motorcafé si s tebou o Trabantech rád pokecám a uznávám jeho nesporné přednosti a originalitu, ale na silnici nesnesu, aby jsi jel přede mnou. Dvoutakty - pojízdné zamořovací jednotky, vidím radši ve zpětném zrcátku.
neregistrovaný "elektrarna"
11. 4. 2000 14:23
Re: Re:
Chtěl jsem ještě právě Vám říci, že bych opravdu i já svého trabiho po řádné STK, s brzdami jako jed, čepy jedna báseň a s velmi slušnými pneu, schoval do klimatizované garáže a do provozu - rozumějme deště, mrazu atd. - se vydával nějakou tou konfekcí, např. fábií nebo něčím podobným a fakt to udělám, jenom co budu mít trochu těch love.

Tak se mějte a pozdravujte svoje Subaru.
neregistrovaný "elektrarna"
11. 4. 2000 14:17
Re: Bez nadpisu
Chlapi chtěl bych s Vámi trošku rozebrat bepečnost provozu Trabanta v provozu, výfukové plyny, jeho technické možnosti atd.

Předpokládám technicky, věcně abez silných slov.

Takze jen do mě.

Diky.

odpovím všem!
neregistrovaný "elektrarna"
11. 4. 2000 14:03
Re: Vymením BMW 520 za dva TRABANTY!!
Budes se divit, ale ja bych sveho trabanta nevymenil ani za F 40 a pod, trochu bych vahal

u Lamborghini Countach r.v. 1974. To bych mozna vymenil, ale trabanta bych sehnal nekde jinde a sveho bych si stejne nechal. Jsem skalous a s tim

autem bych prodal i sebe. Tak cau.
neregistrovaný "Subarista"
10. 4. 2000 19:48
Bez nadpisu
Aby vám ty Trabanty nesežralo prase! (kdo má rád filmy Emira Kusturici, ví o čem mluvím)
neregistrovaný "AlešK"
10. 4. 2000 07:57
Re: Vymením BMW 520 za dva TRABANTY!!
Copak , učíš se hrát na kytaru ?
neregistrovaný "Bestias"
10. 4. 2000 07:52
Vymením BMW 520 za dva TRABANTY!!
Vymením BMW 520 za dva TRABANTY!!


Nebo prodám a koupím.


Koupím sportovní výfuk na TRABANT combi, nejlépe

SEBRING!!
neregistrovaný "Subarista"
7. 4. 2000 23:04
Bez nadpisu
Pro Elektrarna: Dík, že píšeš Vás s velkým V. Já nemám auto nepřetržitě. Občas jsem jezdil několik měsíců autobusem, nebo jsem měl auto (měl jsem Škodu 100 a pak 120), ale třeba měsíc jsem neměl na benzín. Ale prostě mám zásadu, že dvoutakta bych si nekoupil ani za nic.
neregistrovaný "Trabi1"
7. 4. 2000 22:45
Bez nadpisu
SUpeer Trabi nezemre. Mam 14 a chci si jeden Trabi koupit. Budem mat metalizovanu farbu a vylepseny interier.Vela Trabi fanatiku miluje Trabi kuli tomu ze je to krasna a lacna legenda.
neregistrovaný "elektrarna"
7. 4. 2000 18:46
Re: To Subarista
Chlapi, chápu Vás, že Vás my trabantisti obtěžujeme,neděláme to pro naše potěšenía navíc drtivá většina na trabantu netrvá. Jezdíme tím proto, že na nové auto prostě

nemáme a něčím jezdit musíme - zvláště pak kolegové z odlehlých a polopustých dědin. Věřte mi, kdyby jim někdo nabídnul něco jiného, brali by to všema deseti. Ono je určitě lepší jezdit třeba ve feldě a v neděli místo pravidelných oprav být s rodinou.

Vím o čem mluvím. Byl jsem totiž v balíku jezdil novým fárem - fakt pohoda. Ovšem teď nemám skoro

nic a jsem rád,že mám v případě nouze čím odjet - třeba k lékaři.
neregistrovaný "Bestias"
7. 4. 2000 15:09
SMRADUM ZDAR !!!
SMRADUM ZDAR !!!
neregistrovaný "Subarista"
7. 4. 2000 14:21
Bez nadpisu
Pro Bestias (ne Bestiáš): To si děláš legraci, nebo jsi fakt takový hovado, že se chlubíš sadou ojetých pneu. Kolik mají? 1 mm v prostředku, nebo víc? Kup si k tomu ještě kytaru.
neregistrovaný "Bestiáš1"
7. 4. 2000 08:07
Re: Napiąte Vaąe zkuąenosti.
Až se tu budeš ty * příště vytahovat, jaký máš auto, tak si piš na svůj login...
neregistrovaný "Bestias"
6. 4. 2000 14:01
Napiąte Vaąe zkuąenosti.
Koupil jsem TRABANT COMBI, v ceně autorádio Tesla a sada ojetych pneu.Napiąte Vaąe zkuąenosti a názory. Dik.
neregistrovaný "Jenda1"
6. 4. 2000 11:34
Re: To Subarista
Když už někoho nezajímá bezpečnost ani aktivní ani pasivní a rozhodl se jezdit Trabantem tak ať do něho proboha neleje různý srágory aby ještě více ušetřil!!! (A tím pádem více zasmrděl).A pokud jde o Trabanta na frekventovaný víkendový silnici, to je životu nebezpečná brzda silničního provozu.

Měli by platit super daň za znečišťování ovzduší!!!
neregistrovaný "Bestiáš1"
5. 4. 2000 09:18
Re: To Subarista
To máš asi marný. Tyhle chudáci, co jezděj plastovejma atrapama to stejně nepochopěj. Vono je to spíš o lidech jako takovejch. Jak jsem zjistil, tak tyhle lidi si pak nejvíc stěžujou na špatnej vzduch a tak. Já bych jim ty kraksny nezakazoval, ale stejně jako v Německu bych jim napálil ohromný daně, za ten zkaženej vzduch.
neregistrovaný "Subarista"
4. 4. 2000 15:25
Bez nadpisu
Pro Bestias(š): Mimo invalidů, ty lituju, protože jejich trsátka jsou jedním z pozůstatků Bolševika. Ale jinak máš do písmene pravdu. Mimochodem všem smradolibům: Víte, že jsou i lidé, kteří jsou ochotni např. na 12 let staré Subaru (opravuji je) koupit nový katalyzátor (proč, když 1 blbec, jako jste vy všichni, zasmrdí tolik, jako 100 aut.)
neregistrovaný "Bestiáš1"
4. 4. 2000 12:28
Re: To tlemís co?
Bohužel se tu někdo začal přihlašovat na můj login, takže měním login na to samý, ale s diakritikou....
neregistrovaný "Bestias"
4. 4. 2000 11:05
To tlemís co?
.
neregistrovaný "Bestias"
4. 4. 2000 08:11
Re: smrad a kouř
No koukám, že se tu sešla pěkná snůška *, co vlastněj klikatici (velmi originální logo...). Takový kecy o tom, že nemaj peníze na jiný auto jsou jenom výmluvy. Když nemaj na auto, tak ať jezděj autobusem nebo vlakem. To je jako kdybych se vymlouval, že nemám na nový gumy a jezdil v zimě po městě na slikách a ohrožoval ostatní. Ten kdo jezdí bakelitama je podle mě ta nejhorší spodina společnosti. Podle jejich příspěvků lze soudit, že povětšinou ještě mutujou, léčej si uhry, poslouchaj Lunetic a těšej se na svou první soulož. Je bohužel paradox to, co psal RSD - Škoda by měla upravovat Felicie, aby splnili EM dle EU, ale tyhle dementní chudáky, co smrděj hůř, než kovářovo podpaždí, tu nechaj jezdit...

Howg
neregistrovaný "ALCAPONE"
3. 4. 2000 11:51
!!VIVA TRABANT!!
.
neregistrovaný "xkali2"
31. 3. 2000 01:08
Re: smrad a kouř
To byla sranda - prece neodkourim motor a okolo jedouci motoristy.
neregistrovaný "Subarista"
30. 3. 2000 18:41
Re: smrad a kouř
Na tech. benzín jsem jezdil na Pionýru v 15 letech. Byl to tak příšerný puch, že i teď poznám blbce, který není ani tolik slušný, aby jezdil aspoň na Speciál a ředil ho 1:33, ale jezdí na ředidlo s vyjetým olejem a ostatní za ním, ať se třeba udusí, hlavně že On jede, že?
neregistrovaný "xkali2"
30. 3. 2000 17:33
Re: smrad a kouř
No to ze mas Subaru s dvouma katalyzatorama te slechti. Ja se bohuzel musim trsatkem pohybovat do rachoty a neberu buhvijaky miliony takze CENA/UZITNA hodnota je nejlepsi. Mel jsem Sierru a ta me stala pekny prachy v provozu (spotreba 12l/100km) a byl to jen dvoulitr!!! Trabos jezdi i na technicak a sezere ho tak max. 8l/100km a ta cena :))). Takze si poprejeme "SMRADU ZDAR !!!". Konec. :)
neregistrovaný "ano"
29. 3. 2000 09:25
Re: smrad a kouř
Ale na silnice v současném stavu není trabant to nejlspší, osobně bych někdy bral T-72 nebo něco podobnýho (neznám všechny ty typy dnešních moderních a bezpečných tanků). ..A navíc tolik nesmrdí ....
neregistrovaný "RadekG"
29. 3. 2000 08:11
Re: smrad a kouř
Nelze nesouhlasit.....

Jezdim ve stejne znacce....:-)

Na co jsou vsechny normy Euro I II....???
neregistrovaný "Subarista"
29. 3. 2000 03:01
smrad a kouř
Když už máte ty vaše krámy tak rádi, tak si je startujte doma v místnosti a nesmrďte venku. Trabanta jsem ochotný předjet i na dvojité čáře (a každý soudný policajt by mi musel dát za pravdu). Já se trápím s katalyzátorem (Subaru má dva za sebou) a pár bezohledných prasat zasmrdí silnici na kilometry do všech stran (invalidy vyjma - těch je mi nesmírně líto, že v tom trsátku musí jezdit). A vnitřní cirkulace - smrdíte daleko dřív, než jste vidět, takže vnitřní cirkulaci pouštím až když je pozdě. Kdyby zakázali Trabanty, udělali by úplně nejlépe. UŽ ŽÁDNÝHO TRABANTA VÍCE.
neregistrovaný "xkali2"
14. 3. 2000 15:51
Re: BEDNA
To jsem uz taky zazil zhruba pred 2 mesicema - Naskladal jsem tam 1x 15" monitor, 1x 17"monitor, 2x Minitower+ krabice s hw a jak rikas holt radis jednim prstem a neni moc videt doprava, ale jde to prevezt a to je hlavni. Ja si proto Trabika nemuzu vynachvalit - strasne levnej provoz. Sice jsme mel k tomu 3/4 roku jeste Forda Sierru 2.0 ale co ta svine me stala na opravach za to by byli 3az4 trabanti:((
neregistrovaný "renmew"
3. 3. 2000 18:00
Re: Nic proti
Naprosty souhlas - zda se mi, ze 2-takty tady zvysuji nebezpecnost provozu - S kymkoliv se na tohle tema bavim, tak souhlasi, ze 2-takt predjizdi za kazdou cenu - a rikaji to i majitele 2-taktu. Vim ze by se kvuli temhle vozitkum hned zvedla vlna protestu, ale myslim si, ze nasi pani poslanci by bezpecnosti na silnicich a ekologii zakazem 2-taktu dost pomohli. K namitce jednoho z ucastniku diskuze - na tema vnitrni cirkulace - pokud jen trochu "nasajete", tak si to s vnitrni cirkulaci vzduchu vychutnate dosytosti, nebo se vam pri tomhle pocasi zamlzi okna :-).
neregistrovaný "BoboD"
3. 3. 2000 16:49
Re: Trabant = TREZOR
Pokud je to novej trabat, tak ho lze otevrit 2m dratu behem par minut. S tim rozbijenim skla bych nechvatal, tudle byl u me jeden nestastnik, kterymu ho takhle otevreli (bocni sklo) a kdyz privezl ze smetaku nove tak zjistil, ze jsou o 1cm uzsi!!!
neregistrovaný "Japko1"
16. 2. 2000 15:02
BEDNA
Tak vcera padl muj vlastni rekord ve vyuziti prostoru Trabika. Byl jsem kupovat komponenty na sve nove PC.Spousty beden a bedynek,znate to.Vsechno se mi tam VLEZLO !!

/Mam limuzinu,ne kombika ! / Podotykam ze soucasti meho nakupniho silensti byl i 17" monitor v bedne cca 1m krychloveho.Tuhle bednu jsem nasoukal dovnitr pri sklopenem sedadle,pravda,na rizeni jsem moc mista nemel a radil temer jednim prstem ale dostal jsem ji tam, dale vlezly "reprobedny" ve velke krabici a dalsi krabice s klavesnici,"motherboardem",dost velkam bedna s "kejsem" /miditower/ a dalsi a dalsi.Byl narvanej kufr i vnitrek auta, opet smekam pred ucelnosti tohodle MALEHO auta.Hlavne me dojalo ze jsem tam natlacil tu obrovskou bednu s tim monosem,kamarad ktery mi to vsechno pomahal nest a potom odjel tramvaji neveril...."Tu bednu tam nenarves kdyby ses ***"......inu...ne***,vlezla.Je to fak malej dabel a evidentne "klame telem".Je fakt ze to, ze jsem byl s bednou uspesny je dano hlavne tim, ze se predni dvere daji otevrit temer do praveho uhlu a sedadlo je dost nizke,kazdopadne......odvezl jsem to, o cem by se majitelum stejne malejch aut mohlo asi jen snit /nebo by museli jet trikrat/....:))))
neregistrovaný "zadek5241"
14. 2. 2000 08:14
Nic proti
..., ale každýho Trabanta a Wartburka se snažím mít na silnici co nejrychleji za sebou. Srovnání s vychlastanejma Golfama, Žigulíkama atd. není myslitelný, tyhle dvoutakty jsou vždycky násobkově horší. Jízda za nima je o život. Vůbec si nedovedu představit jaké asi bylo klima ve městech v bývalé NDR, když tam nejezdilo skoro nic jiného. Ani dobře známé Ikarusy - čabajky nejsou takoví smraďoši a to jsem se za nima ve městě hodně najezdil. Autobusu jsem ale schopen odpustit, najednou se v něm bez problému veze třeba sto lidí, ale tyhle dvoutaktní vozítka si tady smrdí hnusně kvůli 1-5 lidem. Užitnou hodnotu však ale beru, Trabantík je tak jednoduchej, že se v něm vlastně nemá ani co porouchat.

1. z auta nikdy neteče voda z chladiče

2. nepodělá se benzínová pumpa, benzín teče samospádem

3. není problém s žádnejma zbytečnejma budíkama a kontrolkama na palubce, jsou to zbytečný složitosti

4. ........................................… />
Co se týče funkčnosti vymyšleno fakt geniálně, se vší upřímností, i když těmto vozům zrovna příliš nefandím.
neregistrovaný "RSD"
13. 2. 2000 19:29
T-rabbit
No tyhle auta žeru. Sou prostě genitální (promiňte genijální). A ty paradoxy třeba na měření emisí. Tuhle tam byl nějakej chlápek a přivezl si tři roky starýho Golfa III, no a ten emise neudělal a skvělej "nerezovej" tráboš prošel. Né že by se tam pak dalo dýchat, ale v porovnání s tim šmejdským Golfem, učiněnej ekologickej zázrak. Hlavne se v trábošovi dobře jezdí. Při 80km/h se v tom člověk cejtí bezpečně jak ve Volvu 960, a dokonce zvítězil nad dalším šmejdem MB A-class. (to jak mu tam vlítnul ňákej Sob nebo co...)Pěkně se s tim určitě předjíždí, v zimě to bere určitě jen pár desítek litrů, prostě je to nereznoucí, ekologický a bezpečný vůz, a proto bych ho manželce koupil!!!!!!!!!!!

(taky má Vaše manželka vysokou životní pojistku? :o)
12. 2. 2000 09:09
Re: td-Reakce
kto je taky frajer, ze nemoze stravit smrad z trabanta, tak nech si zapne vnutornu ventilaciu...
neregistrovaný "alfonso"
11. 2. 2000 21:46
Re: td-Reakce
Že trabanti smrdí je prostě dáno principem dvoutaktu a asi se s tím nedá nic dělat.Jen by to někteří nemuseli s tou hospodárností přehánět a krmit motor různými "alternativními" palivy a mazivy.Znám týpky,kteří mažou vyjetým olejem ze čtyřtaktů-nechají to v plastovém kanystru asi měsíc ustát a svrchu čistější olej stáhnou.Další věc je poměr oleje a benzínu,což také někteří míchají od oka.Pak není divu,že na trabantisty jsou někteří dost nasraní. Já sám mažu 1:50 Mogul TS do naturálu 91 a myslím ,že vůz smrdí přiměřeně,to jest srovnatelně s ojetými škodovkami,žiguly nebo třeba i golfy s očouzenými nárazníky.
neregistrovaný "Japko1"
10. 2. 2000 12:30
Re: td-Reakce
To ze Trabanty smrdi je ja fakt.Je to take jeden z duvodu proc je treba lidi jako ty nemaji radi. Nechci ti vyvracet tvuj nazor,mi osobne muj Trabik tez nevoni......ALE.....To ze v nem jezdim neni otazkou vkusu,jak pises, ale mnohejma jinejma vecma. Kazdej na to kouka jinak.Ja muzu mluvit jen za sebe a u mne je to tak, ze jsem chtel vozitko co NEJLEVNEJSI a NEJSPOLEHLIVEJSI.To mi nemohla splnit ani stara Skodovka, ktere jsem uz dve mel a neustale jsem se v nich hrabal, ani jina ojetina.Jak tady nekdo nize psal....CENA - UZITNA HODNOTA, byla u tohoto vozitka nejlepsi. Litam v nem uz 3/4 roku a nemam problem.Absolutne spolehliva kara,jednoducha,levna.....Co se tyce toho zapachu na ktery narazis.Je zajimave ze lidem prevazne vadi zrovna Trabanty a Wartburgy.Mozna to chce se jen lepe divat kolem sebe.Chce to videt co vyvadeji pretizene nakladni auta na nasich cestach, kolik kouri a smradi autobusy MHD atd...atd. Myslim ze Trabiky nejsou prvni v tehle rade "smradicu" a "exhalatoristu"...../jiste kazdy z vas uz nekdy jel za autobusem nazvanym "cabajka"....co ten umi pri rozjezdu, to nesvede ani 20 Trabiku najednou...a ze jich jezdi jeste dost a dost/. Takze rikat nam ze nase auta smrdi je asi jako rikat ze nekomu smrdi pes a ze s nim nema co otravovat pred barakem.Vsichni psi smrdi,nekteri vic - nekteri min,ale jsou zvirata ktera smrdi 10x - 20x tolik a ty....bohuzel....nikomu nevadi.Jinou strankou uz je chovani ostatnich ridicu k nam....Trabantistum. Vetsinou se soferi "plechovejch" aut chovaji jako "ti silnejsi v dzungli" pro otrlejsi - jako hovada, ale to uz je debata na jine tema :))) TRABIKUM - ZDAR !!!!
neregistrovaný "travexr"
9. 2. 2000 16:21
Re: Re^2: Uvodnicek... :)
podivej ja to beru takhle, kdyz jedu dopredu, tak to smrdi dozadu. Z toho vyplyva, ze ja ten smarad cucham jenom kdyz couvam - a to neni tak caso, takze TRABI zdar. Sice uz trabose nemam, ale jiny takovy vozidlo, ktery v sobe spojuje technickou jednoduchost - opravitelnost - spolehlivost - uzitecnost a cenu neznam, Trabos proste vede v pomeru cena/vykon naprosto bezkonkurencne a nejakej smrad to nezmeni. A to ze jezdis autem ktery nesmrdi je tvuj problem. At zije ekologie!!!!!
neregistrovaný "kamil_1"
9. 2. 2000 15:59
Re: Re^2: Uvodnicek... :)
Kdysi jsem viděl na výstavě Zenit traboše, který měl místo zadních sedaček baterky a místo motoru elektrický dynamostartér z letadla.... Jen nevím, nevím, trabi bez typického zvukového a smradového efektu, to by asi nebylo ono :-))
neregistrovaný "td"
9. 2. 2000 15:53
Re: Topeni
Panove, nic proti vasemu vkusu, at si kazdej jezdi s cim mu to vyhovuje, ale nemel by trapit sve okoli smradem tak, jak to Trabant a jeho kamarad Wartburg umi. Ja osobne bych vsema deseti prosazoval okamzity zakaz takovych smradochu. Neuvazujete treba o tom, kdyz uz bez toho vozitka nemuzete byt, dat dovnitr jiny motor? Neslo by to?
neregistrovaný "travexr"
9. 2. 2000 08:12
Re: Topeni
ja jsem provozoval kdysi trabanta limuzinu P60 rv 1963 (tzv hurvinek, ale jmenoval se HUGO). Celej byl krasne ruzovej s plamenama jako dragster. Moc rad na nej vzpominam, bylo to asi nejveselsi auto, ktery jsem kdy vlastil. Uzasnejch prihod jsem s nim zazil bezpocet.
Co se do nej vejde? Do tohodle auta jsem nacpal vsechno pro preziti v kempu na dva tydny pro 6 osob, sice byl zarovnanej po strechu, ale dva lidi se jeste vlezli. PS: kufr mel viko az dolu k narazniku.
neregistrovaný "Japko1"
7. 2. 2000 13:42
Re: Topeni
Topeni u Trabika chce trosku doladit.ten muj ze zacatku topil jen trosku.Pred zimou jsem ale utesnil vsechny hadice,dal jsem vsude objimky a stare derave hadice vymenil za nove.Ted musim rict ze se topeni NEDA srovnat treba s topeni u S105-120.Okna mam odmrazene temer hned.Vlastnil jsem Skodu 105 i 120 a obe dve tak dobre a rychle nerozehraly skla jako Trabi.Pritup fo kufru je fakt blbej,viko zavazadloveho prostoru je male a tak se musi ladovat "s vrchu".Skoda ze to viko neprotahli az dolu,tam kde je znacka.Mne se vesly do kufru treba vsechny 4 kola.Jel jsem do pneuservisu a nacpal tam k prehozeni vsechny 4 zimni kola a to jsem tam mel jeste rezervu.Vzhledem k tomu ze jsem vlastnil i Felicii...tohle se tedy u ni do kufru neveslo.Ma samozrejme lepe usporadany a pristupny zav. prostor,...no.....ale pet celejch kol 13" tam proste nedate, to je marne...:))
neregistrovaný "OV1"
7. 2. 2000 13:01
Re: Uvodnicek... :)
Taky jsem mel "kufrovou verzi"... :-) ten kufr je natak maly auto super, pouze kdyby mel lepsi pristup... Co me nejvic vadilo, bylo topeni... :-(

Tak nejak mi prirostl k srdci....ale uz bych ho nechtel... Asi to bude tim, ze ten muj byl pres deset let stary a zacalo na tom "hnit" vse, co bylo ze zeleza... Takze nahore huj a vespod fuj... :-(
neregistrovaný "Japko1"
7. 2. 2000 10:58
Re: Uvodnicek... :)
Vidim ze vetsina soudobych Trabiku je vesmes dovezena z Nemecka.Ten muj je rovnez na papirech Trabiho z roku 77,majitelem bylo dokonce nejake JZD.Muj kousek je z roku 1988.Je to 12V a ma ruzne "vychytavky" nad kterejma jsem se divil,kdyz jsem ho kupoval.Treba samonavijeci pasy,vyhrivane zadni sklo,jakysi radoby "otackomer" nebo spise "zroutomer" /kulatej ledkomet ukazuje pruchod paliva systemem a podle toho kolik jich sviti se muzete domnivat koli ho tece do motoru a tudiz kolik to zere " :))) Je to vlastne takovej predchudce palubniho pocitace.....?!?!?! :)))

Muj Trabi /jmenuje se Jurgen.....hmmmm.....kazdej vychodni "dojcland" je prece Jurgen...ne ? / ma dokonce cyklovac steracu, coz je v teto tride aut zjev velmi ridky. Mimo jine jsem v patek v mistnim MACRU zakoupil zidli k pracovnimu stolu.To by nebylo az tak zajimave,jako to ze byla balena v dost velke bedne.Svou pritomnosti jsem budil na parkovisti,mezi autama podnikatelu dost pozornost /Trabant tam stal jenom muj..../.Dost se banda divila,kdyz jsem tuhle dost rozmernou bednu celkem bez problemu narval do kufru...../mam limuzinu/.Myslim ze rovnez kufr je u tohodle priblizovatka dost nadprumerny......PS.Jakou nejvetsi vec vezl nekdo z vas ??
neregistrovaný "xkali"
7. 2. 2000 04:37
Re: Uvodnicek... :)
Jo jo nejen ze jezdil ale porad jezdim - Mel jsme Forda Sierru 2.0 - 80kW vykon (ale cena servisu) :(( - mam trabiho na papirech z r. 81, ale muj trabantik byl stvoren 6/89 uz je 12V!!! No na cesty do prace je to skvela vec.
neregistrovaný "alfonso"
5. 2. 2000 09:36
Re: Trabant = TREZOR
Taky se mi podařilo jednou zabouchnout klíčky .Do trabucha jsme se dostali tak,že jsme vysadili přední okno-cca 10min.Zato nandavání zabralo asi hodinu!
neregistrovaný "Japko1"
4. 2. 2000 09:56
Trabant = TREZOR
Na rozproudeni debaty jedna "vesela prihoda z nataceni".

Kazdej kdo ma nebo mel Trabiho asi vi, ze u tohodle vozitka je mozna jedna vec.Je mozne zamknout zamek klickem pri otevrenych dverich.Ja tuhle paradicku provozoval hlavne proto, ze pri vystoupeni z auticka stacilo dverma jenom flaknot a byly zamcene.Clovek nemusel vyndavat klice...strkat je do zamku atd.Pohodicka.Az do te osudne chvile,kdy jsem toto provedl pred domem, dal dovnitr kufrik a jeste vystoupil s tim ze si pretru orosene predni skelko :)) Inu - utrel jsem predni,zadni a protoze se bocni cisti nejlepe pri zavrenych dverich udelal jsem baaaac......a bylo po ptakach.pekne sjem si Trabiho zabouchnul.To by nebyla az takova tragedie,kdybych nemel jen jedny klicky,ty by nezustali v zapalovani a navic kdyby muj kufrik s veskerejma dokladama,penezma a mob.telefonnem nezustal na sedadle spolujezdce. vznikl tak problem,ktery jsem si myslel nebude tak horky.Odskocil jsem domu pro sroubovak a zacal se hrabat v zamku jak gynekolg v...no o tom nebudu. Zamek po chvili meho rypani vypadal dost nestastne a ma destruktivni cinost jej cela "dorazila" .Tim vznikl problem vetsi,protoze i kdyby nekdo klice mel, zamek byl uz v * a tudiz nepouzitelny.Podotykam ze bylo sedm rano,me cekali v praci.Cela vec s oteviranim Trabiho nemohla pockat do odpoledne, neb jsem jaksi nemohl nechat na opustenem parkovisti auto s vyzyvavym kufrikem na sedadle.Co tet...sakra....

Vzhledem k tomu ze se podobna vec stala nedavno kolegovi se Skodou Felicia /rovnez si enjakym zpusobem zabouchl a zena s druhejma klicema se toulala buhvi kde/ vedel jsem asi jak na to.Tento muj znamy zavolal do prilehle fabriky kde sidli sbor HASICU a ti mu autak za chvili otevreli.Inu - zavolal jsem tam z domu i ja....."Jasne sefe,za chvili jsem tam" bylo mi receno a opravdu ze nejakejch ar minut prijeli hosani,vytahli zkusene svarovaci draty s ockama a se slovy "za chvili to * hotove" se dali do dila.Zjevne ale predbihali situaci.Ten kdo ma nebo mel Trabiho totiz vi.......tohle auto ma sva specifika o nich mili hasici zatim netusili.Nema par podstatnych veci,jimiz se soucasna auticka novodobeho veku oteviraji.NEMA klasicke cudliky na dverich......NEMA kolem oken klasicke gumove tesneni,ktere se u jinejch aut ruchle vytahne cimz se ziska jakysi "manipulacni prostor".......NEMA klasicky umistene oteviraci packy /ty jsou situovane az skoro u pantu dveri a tahaji se smerem k sobe...cilize ani nahoru ani dolu ! /....Tyhle zkutecnosti zavarili milym hasicum pekne dotvrda.Lopotili se a ne a ne a ne."Sakra...vcera jsme otevirali Forda a byli jsme v nem za dve minuty"....rikali hosani asi po deseti minutach hledani a satrani.Nutno tez rict ze Trabi ma /alespon ten muj/zamek pouze na jednech dverich, tudez se nedalo jinak.....At to tedy ukoncime,asi po !!! DVACET !!! minutach se jim podarilo nekolikrat nastaveny drat protlacit skvirou dveri tak, ze u spolujedce zachytili za pojistku,ktera je schovana na ramu dveri u spolujezdce.tu potahli a tim dvere u spolujezdce odblokovali.......Bylo vystarano.....Cela akce trvala temer pul hodinky a to prosim profesionalnim hasicum,kteri oteviraji auta,jak rika soudruh Vaclav Klaus dnes a denne.Odjeli s konstatovanim...../panove prominou ten vyraz/....* to neni auto ale trezor......meli zrejme pravdu, kdyz jsem jel potom ke znamemu,nechat si vymenit poskozeny zamek ten me uvital slovy..."Ze se jste se tam nemohli dostat...jooo - to ja znam, ja jednou lezl do toho sveho kufrem,Trabant se jen tak otevrit neda...meli jste radeji vymlatit sklo,tech mam na srotaku moc" :))) Takze ponauceni...pokud se vam tohle stane a enmate nahradni klice jako ja.....nejjednodussi reseni je "po cikansku" sutr a sklo :))
neregistrovaný "Japko1"
4. 2. 2000 08:03
Re: Uvodnicek... :)
Orat brambor uz davno nejezdim, radeji oram jine brazdy :)
neregistrovaný "Bruno_Koloman"
4. 2. 2000 07:46
Re: Uvodnicek... :)
Loni jsi psal, ze mas traktor a ze s nim jezdis do hor orat brambor. S Trabim to delas taky?
neregistrovaný "Japko1"
4. 2. 2000 06:58
Re: Uvodnicek... :)
Toto auditorium bych rad zasvetil plastove legende automobilismu, fenomenu nasich socialistickych cest a dalnic TRABANTU.Jiste mnoho z Vas, nez jste si poridili vozy o nich se zde bavite, jste mozna vlastnili toto auticko a mate s nim bohate zkusenosti. Vim ze v soucasne dobe se za to mnoho lidi stydi.Rovnez vim ze je mnoha lidem soli v ocich a take vim jak se tito lide na cestach k "trabantistum" chovaji.Nechci zde vest pri mezi majiteli plechovyv aut a majiteli Trabantu.Spise by me zajimaly pribehy a zkusenosti s timto "dravcem" silnic.Vzdyt jsou lide kteri s nim objeli cely svet, je to jeden z mala automobilu,ktery ma svuj vlastni pomnik a rovnez jeden z mala automobilu,jehoz fan kluby jsou zastoupeny temer ve vsech zemich sveta. proto - pokud mate nejake "vesele pribehy" z cest a uzivani tohodle auticka, sem s nimi.Za sebe mzu rict, ze jsem vlastnil zatim vice vozu,od Skody 110,105 a 120 az po Felicii,po jejiz kradezi me ekonomicka situace primela si na prechodnou dobu koupit neco, co by me priblizovalo mezi body "A" a "B" .Smutnou ale nebo mozna veselou pravdou je me zjisteni, ze v pomeru CENA-VYKON-UZITKOVOST je to zatim jedno z mych NEJLEPSICH vozitek.Takze panove.......kdo z vas v tomhle "drakousovi jezdil.....co ?
neregistrovaný "Japko1"
4. 2. 2000 06:47
Uvodnicek... :)