barum nejsou spatne a za tu cenu se daji ale dobre jsou i micheliny v tomto rozmeru dobre sedi i za extremu a nejsou drahe a hlavne vydrzi hodne , ja najel na ne pres 25 000 ato jezdim po hrubych cestach kde barumky vydrzely necelych 20 000. ale nevim presne uz tip musel bych pohledat ale vim ze to nebyli vylozene letni bYl to nejakej ten celorocni dezen a v zime jsme nemel na nich problemy, aze u nas byva dost snehu
pokud myslis znacku tak zalezi jen na tobe ja mam 15 pireli P6000 a jsem s nimi spokojen, ale tady na ty 13 175/70 zalezi kolik chces za ne dat a kde jezdit
Ahoj vsem.Urgentne shanim nejakou prirucku o Ford Escort RS 2000 (2,0i turbo)rok vyroby 1994. Hlavne,co se tyce elektriky!Manual muze byt i v anglictine.Za pripadnou pomoc a tipy predem diky. Marek
no byl to ford escort RS 200 skus pohledat na www.fordever.cz nebo tak nejak jinak pokud bys chtel vic da se to najit na anglickych strankach dej mi vedet dyztak na concon@seznam.cz nebo na fordescort.kgb.cz
ja jedu taky na texaco havoline 5 a nemohu si stezovat ted jsem zacal davat i primes do oleje a nema to chybu, jenom mne stve ze na 1,6 se neda menit olej v prevodovce pokud ti mohu poradit dej do ni keramiku escorty jsou na prevodovku choulostivejsi po dani keramiky do prevodovky se znacen stisil jeji chod
Plně syntetické oleje můžeš koupit od 250 do 600 Kč za litr. Mám Ford Focus 1.6/74 kW a mám tam olej Texaco Havoline Synthetic 5W-40, jsem s ním velmi spokojen a jeho cena není nijak závratná (cca 1150,-Kč/5 litrů). Mohu jenom doporučit!
Jinak Texaco dodává prvonáplně do všech nových Fordů (pod značkou Motorcraft).
Chtěl bych se zeptat na cennové rozpětí plně syntetických olejů. Nedávno jsem si koupil Ford Escort RS 2000 (2,0i turbo).Nezadržitelně se blíží limit výměny oleje (po 10 000km).Co vím,tak u Charouze do toho pumpovali nějaký plně syntetický od ÖMV - chtěl bych se zeptat i na jiné značky.Jaké máte zkušenosti?
no tak to mas dobre ja na 3 skousel 120 ale je to pak zbytecne vytocene a ted co tam mam ty 205/60 15 tak mi to docela dost promeruje , jinak bych vam chtel rict ze stranky [odkaz] jsou jiz plne v provozu i co se tyce chybejici ho fora takze od ted muzete i tam zanechavat prispevky tykajici se fordu, jinak kdo mate nejakou upravu a chcete se podelit o ni tak mate moznost tez na tech to strankach
Ten můj Escort je dovoz z Německa a myslím, že motor je v pořádku. Celkově to auto vypadá dobře. Samozřejmě to nemohu říct na 100%, ale po roce provozu by se závažné chyby projevili. V servisu prohlíželi, ale nic nenašli. Možná půjdu na počítač, jestli je všechno v pořádku. jinak si nemůžu stěžovat Autíčko na 3 stupeň jede i 140.
Mno,cucel sem na ty stranky-Na fordku vubec nic!:((No,uvidim-zkusim se este nekde pohrabat - Na Moravu to mam moc daleko - Ja su z Mlade Boleslavi (okres)-este uvidim. Ale jinak dik.
chces samolepky nebo nekoho kdo ti to i udela? samolepky se daji koupit mela je i jeden cas v OL v AUTOFAMU ale myslim ze je ma i JKDESIGN maji i web staci jen www pred nazvy cz nakonec:))
no ja mozna jde mraziku o to jak ho mas udrzovanyho a jak extra mu slapes ja z boskovic do brna a zpet max beru 8 litru a to jedu jeste pres cele brno a na dalnici tech 140 taky mam :)) ale pokud beru bezny provoz tak tech 7 maximalne, ve meste 7,5 jinak pod 7 neni problem jezdit hodne udela kdyz pohlidas regulacni ventil; jinak bych chtel rict ze bude do konce i forum zprovozneno na fordescort.kgb.cz
No,ja sem jezdil drive se skodou 120L. Bylo to fakt dobre vyladeni sidlo, ale spotreba byla (pri plnem nalozeni-5lidi) si lemtala tak okolo 13 litru. Takze na Escorta to u mne neni zas takovej rozdil!:))))Nevite nahodou, kde by se dali vysasit bili podklady na palubku (budiky).Sam se do toho nechci vrhnout-zatim nemam naladu experimentovat a rozebirat auto,kdyz ho mam teprve tyden!:)))
Tak nevím nevím s tou spotřebou 6-7 l. Já jsem jel Praha - Blansko (D1). Rychlost neklesala na dálnici pod 140 a spotřeba 8.5. Jinak jezdím kratší trasy tak do 100 Km a rozhodně ho nešetřím s průměrem kolem 8. Ale jsem maximálně spokojenej. Přešel jsem z Ford Fiesta 1.1iC r.v.1990, takže rozdíl je značný.
jo jsou to hezke stranky ale chybela tam specifikace na soucastnost vesmes jenom minulost fordu do 90 let a mladsi nic proto jsem udelal tady to behem dneska tam bude doufam v profozu i to forum
A já mám Ford Escort XR3 1,6 1981 v originále 71kW/96koní - prodávající tvrdil že upravami dosáhl 110koní. Laděný výfuk a nějaký úpravy v motoru. Já přidal sportovní vzduchový filtr J&R.
Tož sem počítal průměrnou spotřebu!No, celkem sem "eresu" šlapal na krk a spotřeba se vyšplhala na celkem nízkých 14 litrů. Takže pokud by se řadilo na takových 4000 otáček/min., tak by se mohla pohybovat okolo 10 litrů.
No abych se priznal, tak Fordika vlastnim teprve prvni tyden. Takze se spis seznamuji. Ale muzu rict, ze to de fakt rychle. Az Escorta necham prohlidnout pocitacem - reknu vice. Jsem s nim spokojen - Hledam vedlejsak na benzin!:)))
Omlouvam se za ten web ale je vazne ted ve vystavbe dnes jsem zprovoznil dalsi stranky , je toho mnoho ale pokud chces se podelit o nejake skusenosti ohledne tveho vozu muzes prispet je vitan jakkykoliv prispevek a poznatek :)) to same pokud nekdo ma skusenosti s tuningem , at uz chip nebo cokoli snim spojene at prispeje budu vdecen Con [odkaz] ..concon@seznam.cz
No,koukal sem na ty stranky a nejde mi nejak otevrit, krome slozky fotogalerie, skoro nic. A to jsem napojeny On-line. Jinak vlastnim auto Ford Escort RS 2000 - muzu rict, ze ma sice zizu, ale ta jizda stoji za to!
ahoj vsem fandum fordu chtel bych vam jen sdelit ze vznikly nove stranky venovane fordu escort neni to sirka sice ale i tam mozna ladici najdou nejakou tu inspiraci :)) je to na [odkaz] ahojte Con
Ahoj panove chtel bych vam jen rict ze tyto motory moc nejdou tunit jenom jedna firma to dela cena asi 60 tis a vykon asi o 15-25 KW ale je to komplet predelane vacky hlava sani trysky pisty, vyjde levneji tam dat motor 1,8 zetec ten se da sehnat kolem 15 tis. ten motor za to nestoji ty 1,6 jezdi i tak dobre mam jej tez a stou sptrebou kolem 7 l je to zlate snad jen sport filtr a vyfuk ja mam kingdragon filtr a je to znat potom jen dodrzovat udrzbu ........
Vysvetli mi, ako niekto moze byt tak naivny, ze si da +13Hp univerzal chip? Je to na urovni potocime srobikom na karburatore a nieco sa zlepsi. Vsak keby to fungovalo univerzalne, kazdy by to pouzival. Skor by som hladal na webe Wolf Racing, specializovaneho nem. upravcu, ktory je kvalitny ne nemontuje oblbovaky.
Kde dělají tento motor nevím, ale zkus aspoň GX z Prahy. U Wolfa v Ostravě-je to u dealera JL Motorsport, mýmu známýmu na 2,9 Scorpiona nebyli schopni udělat nic. A u GX aspoň nějakej universální čip-asi 13 koní nahoru.