Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "kotik"
17. 8. 2001 00:00
Re: NOvá sedmička
moooooooooooc se mi libi.. moc... je to nej kara na svete ..
neregistrovaný "mondo"
12. 8. 2001 10:55
Re: NOvá sedmička
Mě se ten vzhled nové sedmičky moc líbí a co vám?
neregistrovaný "mondo"
31. 7. 2001 19:17
Bez nadpisu
Co říkáte na novou trojkovou řadu?
neregistrovaný "mondo"
20. 7. 2001 11:34
BMW je nadprůměrné auto
BMW a Mercedes jsou nejlepší a to že jsou mnohem dražší než ostatní je způsobeno věhlasem značky. Každý jsi pod sportovním luxusem představí BMW a Mercedes je symbolem usedlejšího luxusu ale ne sportovní.
neregistrovaný "PROF"
20. 7. 2001 07:46
Re: to prof
střela: No, asi to necháme. Každý má o průměrnosti svoji představu. Bohužel, já se na to dívám i z pohledu pořizovací ceny, která již dává tušit, mezi jak průměrné vozy se hodlá to které auto zařadit. Tak se taky může stát, že si sedneš do tří podobně "průměrných" vozů (např. BMW. Mercedes a Audi - všimni si, že sem nezařazuji Mazdu 323F) a pak přemýšlíš nad tím, co by asi mohlo odpovídat rozdílům okolo 100 000 v jejich pořizovacích cenách. Proto asi nebude možné po přesednutí z té 323ky objektivně zhodnotit kvality BMW. Jak říkám, jsou to skvělé vozy, které si může (nové) dopřát jen opravdu dobře finančně situovaný člověk, ojeté pak solidně finančně situovaný a ty opravdu levné BMW již obvykle s původními vlastnosti BMW jen připomínají, proto do nich lze přeskočit i třeba ze Škůdky.
neregistrovaný "střela"
18. 7. 2001 23:07
Re: to prof
To se ti snažím právě vysvětlit, že je to neporovnatelné. Pak ale nemůžeš napsat, že je BMW jen průměrné auto. Kdyby totiž bylo průměrné tak jezdí stejně jako ta Mazda.
neregistrovaný "Verstappen"
13. 7. 2001 14:54
Re: to prof
přesně tak :-)))
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
9. 7. 2001 21:17
Re: to prof
Tak, tak.
neregistrovaný "ogre"
9. 7. 2001 21:15
Alpina & AMG nebo Carlsson nebo Brabus
K pohodli a rychlosti jizdy B 12 prispivaji 20" kola siroke 275mm. ?????????????????? mislim si ze tak nizkej profil, myslim 35 procent neni o pohodli ale spis o sprotvni jizde. Taky nechapu proc srovnavaj luxus se sportem, Meli srovnavat nejakyho tunningovanyho Mercedesa (Brabus, Carlsson, AMG snad 6 litr jeste neupravuje, nevim)s Alpinou, pak uz to radi stejne ne, mozna nejaka mikrosekunda sem tam, to nikdo nepozna, aspon doufam. Nevim kdo vymyslel Mercedes jako luxus a BMW jako sport, vzdyt po tuningu je to stejny, a s 2 litrem taky, ??MB S 600l a BMW 750La??, tak vo co go, krome toho by me zajimalo kterej smrtelnik v cechach by tim jedil, vsude sama dira, lidi co daj nizoulinky gumy jenom nadavaj na silnicare, ale to je zase z jinyho soudku. Jo v tom Autobildu uz jednou delali srovnani tuningovanyho luxusu (Jag, MB, Audi, BWM) a nemohli se rozhodnout.
neregistrovaný "PROF"
5. 7. 2001 21:00
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
střela: Taky co bys za 1500 Kč oproti cca 50 000 Kč chtěl? O tom to všechno právě je. Pokud si dobře vzpomínám, nadchl ses při porovnání 323 a 330i. Porovnáváš mezi sebou neporovnatelné. BMW není nic špatného, v některých případech však za značku připlácíš poněkud více, než by bylo zdrávo. Já osobně, až budu bohatý, zkusím si ho taky koupit:-)
neregistrovaný "střela"
5. 7. 2001 16:21
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
To je jako kdybys ses zeptal kolik můžeš mít počítačů 486 za cenu nejnovějšího PC od Autocontu.
neregistrovaný "PROF"
3. 7. 2001 21:51
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
střela: A kolik Mazd 323F si můžeš koupit za cenu tý 330ky?
neregistrovaný "Alex1"
3. 7. 2001 18:07
Re: Re:
X5 je vse ale rozhodne ne terenni auto a novy compact - viz me prispevky v tematu BMW 7 a jeho nastupce....
neregistrovaný "Hufnágl1"
2. 7. 2001 22:12
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
Nebo 1 upravený :o)
neregistrovaný "střela"
2. 7. 2001 21:33
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
Za prvé: i kdybych do svého auta vrazil tři melouny, tak stejně to nebude pravé ořechové(vzhledově, poté nacpat do Mazdy třílitr to by asi taky nebylo ono, a předělat přední pohon na zadní?, no nevím) A za druhé: za ty tři melouny si můžu koupit dva vozy BMW 330i.
neregistrovaný "PROF"
2. 7. 2001 05:53
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
střela: Ano, četl jsi správně. Ono kdybys do svojí Mazdy nechal vrazit nějaký 3 miliony, tak by jezdila stejně, navíc by měla na palubce třeba vootrysk a jezírko s opravdovejma rybama.
neregistrovaný "kotik"
2. 7. 2001 01:05
uz jsem to jednou napsal... ale...
). BTW: dneska jsem se svezl a taky jsem ridil 330Ci Cabrio s M-Kitem. Myslim, ze nemusim moc psat. Radsi bych coupe, ale i takhle. Coupe si uziju novou M3 na konci srpna :-))). Uz se tesim :-))). 330tka jede jako po kolejich a po peknem powerslidingu se clovek hned citi lip. Je podivne, jak se to auto vraci samo do idealni stopy na vyjezdu ze zatacky. U nas v Jesenikach mame moc pekne zatacky :-)))...
neregistrovaný "PRS"
1. 7. 2001 23:01
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
BMW je cokoli, jenom ne průměrné, toť bez debat. Faktem zůstává, že je jiné, než většina ostatních, především v pojetí jízdy. Jsou mnozí, kteří si právě proto pokud to jen trochu jde pořizují BMW, ostatní mohou mít naprosto opačný názor. Ono se to též odvíjí od řidičských zkušeností a nároků. BMW je pro dynamického řidiče výzva, pro ostatní může být noční můrou (viz nářky na téma déšť či sníh ...).
neregistrovaný "mracek"
30. 6. 2001 11:13
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
Jeste ceny BMW 5 250 000KC Mercedes S 600L 4 315 000KC! Osobne bych bral radeji toho Mercedesa!
neregistrovaný "mracek"
30. 6. 2001 11:12
Re: Srovnani BMW Alpina B12 6,0 a Mercedes S 600 L
Tento test vysel v autipu, oba jsou to hodne dobry auta, ale jak jsem jiz drive psal, kazde jinam orientovane(sportovni x luxusni)! Jen prpisu zaver: Chvali BMW za prevodovku(vylepsena Alpina):"Rychleji snad uz radit ani nelze, v tomto smeru ustroji Mercedesu S 600L s prevodovkou v alpine krok neudrzi. K pohodli a rychlosti jizdy B 12 prispivaji 20" kola siroke 275mm. Naproti tomu typ S 600L se muze pochlubit aktivnim zavesenim kol, ktere nahrazuje pneumaticke perovani. Jizda v tomto automobilu vam pripada, jako kdyz se vznasite v oblacich. Ve zlomku sekundy se tlumeni prepne z mekkeho na tvrde, takze se vuz v zatackach tolik nenaklani a pri brzdeni se prid neponoruje".
neregistrovaný "střela"
30. 6. 2001 10:27
BMW je průměrné auto?
Právě jsem četl příspěvek číslo 10. Dotyčný píše o obouch značkách, že to jsou průměrná auta. Tento pán zřejmě nikdy v těchto vozech nejel. Já jsem 20.6.2001 měl možnost se důkladně projet s BMW. Nejvíc mě fascinovalo BMW 330i. Motor, podvozek, interiér prostě vše bylo super. Zátáčky bylo možno projíždět znatelně rychleji než s mým dosavadním autem (Mazda 323F). Motor měl krásný sametový chod, razatní zátah a přijatelnou spotřebu. Takže s názorem, že je to průměrné auto, nemůžu v žádném případě souhlasit.
neregistrovaný "mondo"
27. 6. 2001 12:45
Bez nadpisu
Co říkáte na to že BMW chce přijít na trh s teréním vozem jak ve třídě 3 tak i na rozměrech sedmičky.X5 je dost dobrá já v ní jel a člověk si připadá jak v normálním BMW až na tu výšku a s Mpacketem vypadá ještě lépe. Jo a Mercedes prý plánuje nové G a pak teréní auta ve třídě C,E. Nějak dost teréních aut. A co říkáte na novou 3Compact?
neregistrovaný "alien1"
25. 6. 2001 11:06
Re: Esko je stará šunka
"S" je oproti designu noveho "7" mnohem vice na vysi, zvlast interier (samozrejme muj nazor, urcite spousta lidi to vidi jinak). BMW jde akorat novym smerem, technologicky opet o neco dal, nez MB. Me tento novy smer moc nesedi, ale mozna si zvyknu. A radici paka - k cemu? :-) Prave v teto "7" pouzili BMW novy system jizdy iDrive. Uz presne nevim v cem presne to spociva, ale je to dost sila, tusim, ze to kolecko uprostred nahrazuje prave tu radici paku...
neregistrovaný "Johu"
25. 6. 2001 00:00
Esko je stará šunka
Našiel som ďalšie fotky novej sedmy. Celkom sa im to podarilo, až na ten interiér. Neviete kde sa podela radiaca páka??? :-))

[odkaz]
neregistrovaný "zadek5241"
22. 6. 2001 15:09
Re: hmm pěkně se to rozjelo ... :-)
Osobně můžu říct že BMW E28 - pětka je auto pro skrčky. Nic moc místa vepředu a vzadu je tak pro malý děti. Fakt tam je hodně málo místa na nohy. Novější pětka E34 už je celkem slušná. Ještě horší na místo na nohy vzadu je snad už jenom Mercedes 190 a Fiat 500.
neregistrovaný "alien1"
22. 6. 2001 13:06
Re: hmm pěkně se to rozjelo ... :-)
Rozjelo se to, ale stava se tu z toho dalsi Mercedes diskuze :-) Jak rikas, Ondro, to E-cko je posledni mercedes, ktery bych bez vahani chtel, ale mam obavu, ze v r.2002, kdy ma byt nove E, to bude uplne stejny trend jako doposud nove typy... Jinak C jsem testoval, vzadu nic moc, vepredu OK, akorat samozrejme nemas kolem sebe tolik prostoru a bezpeci jako v E nebo S... :-) To same plati o BMW 3,5,7...
neregistrovaný "MB_560SEC"
22. 6. 2001 10:31
hmm pěkně se to rozjelo ... :-)
Ano Martine máš pravdu, ale ještě E-klasse má okýnka uprostěd, bohužel novou C-klasse jsem zas tak nezkoumal, protože si myslím, že je to na mě moc malý Mercedes, i když určitě má vzádu více místa než moje kupé. Ale na mohutnosti toho nové Céčko moc nemá ... :-( Ale není se čemu divit je to vlastně druhý nástupce stodevadesátky a ta je proti novému Céčku jako špunt. To zadek524: máš pravdu ten doslova "pátý" pedál u W115 (ale do r. 73 !!) byl super, jenomže se to moc rozbíjelo, nebo to je prostě stářím, že ty gumy praskají. Ale když funguje, tak si člověk opravdu užije. Hlavně ty stěrače jak jdou na "sebe" To je bomba. Zatím ahoj, Ondra
neregistrovaný "alien1"
22. 6. 2001 09:29
Re: nová 7
Ano, Mercedesy a BMW byly povestne tim, ze radu let udrzovaly stejne koncipovane interiery aby se uzivatele vzdy citili "jako doma" v kazdem novejsim typu. Ale bohuzel se mi zda, ze v soucasnosti prisla doba zmeny. Asi hledaji novy typ zakaznika. I podle fotek noveho 7, jsem se ponekud zdesil. Interier stylu Z8,Z9 pripominajici spis Spartaka z let padesatych, mozna koncepce ovladani je velmi podobna, ale spousta osvedcenych reseni a prvku se vytraci. To same u novych Mercedesu. Sice interiery noveho S a C jsou krasne, hodne veci stale tradice, ale par malickosti "ujelo". Treba nechapu presun ovladani okynek ze stredove konzole nekam dop... do prednich dveri :(
neregistrovaný "zadek5241"
22. 6. 2001 07:37
Re: nová 7
560SEC: Připadaj ti ty Mercedesy stejný několik let? Jestli ono to není stejný spíš několik desítek let? Akorát co musím Mercedesu vytknout - u W115 se mi hrozně líbil ostřikovač s nožním pedálem a rovnou se tím spouštěly i stěrače, to fakt bylo něco...:-). Ten v těch novejch chybí.
neregistrovaný "MB_560SEC"
22. 6. 2001 06:26
Re: nová 7
Je vidět, že se BMW drží svého "image", je to pořád takové drsné BMW jako třeba E36 apod... I interér - palubka. Je to také podobné,... Ale to je účelem BMW ne ? Protože je to stejné jako u Mercedesu, jestli sednete do piána nebo do nové S-Klasse, tak světla zapínáte pořád úplně stejně, blinkry to samé,... A tyhle auta jsou právě pro lidi co jezdí už několikátou řadu ... nikdy se nemusí učit kde je co nového, základ zůstává již několik let ... Ondra
neregistrovaný "Johu"
22. 6. 2001 00:00
nová 7
Čo hovoríte na design novej sedmy??? Pár oficiálnych fotiek: [odkaz]
neregistrovaný "mondo"
21. 6. 2001 18:43
Bez nadpisu
Tak jak si myslíte,ze dopadne nová sedmicka s porovnáním s novým eskem? Jo a ta spotřeba je samozrejme mimo mesta.
neregistrovaný "PROF"
20. 6. 2001 20:52
Re: Spotřeba ...
johu: Máš pravdu, na elektromotor jsem zapoměl!Ondro, neboj, však my právě zkoumáme, kterej z těch dvou pekáčů je lepší. Ale musíme to vzít pěkně z gruntu. A o těch osmiválcích už se debatuje na US Cars&Trucks fan club - ten Baryk tomu dal hrozně dlouhý jméno:-)
neregistrovaný "Johu"
20. 6. 2001 19:35
Re: Spotřeba ...
prof:aj elektromotor nemá vyfuk a vydáva zvuk, a pritom ma iba jednu pohyblivú časť. V12 nakoľko ma tých pohyblivých častí omnoho viacej,tak hučí skôr ako ten elektromotor, než spaľovací motor.
neregistrovaný "MB_560SEC"
20. 6. 2001 11:44
Re: Spotřeba ...
Ahoj všem, koukám tak se to tady změnilo na debatu o motorech od 4 válce až po ty nej nej. :-) Nebude lepší když si založíme fórum přímo na motory V8 a výš ??? Ať nerušíme kritiku mezi BMW x Mercedesem ? Ondra
neregistrovaný "zadek5241"
20. 6. 2001 07:38
Re: Spotřeba ...
Ten výfuk s klapkou, která přepíná na hlučný a tichý provoz musí bejt super. Nevíte, co je pravdy na tom, že vylágrovanej výfuk zvyšuje výkon? Jeden známej proháněl drahý káry kolem půl melounu, který střídal jak ponožky a u každýho auta okamžitě nahradil vejfuk rourou. Myslíte, že to má velkej vliv? Ale na sídliště to není, alarmy v ostatních autech ty vylágrovaný vejfuky nesnášej!
neregistrovaný "PROF"
20. 6. 2001 07:25
Re: Spotřeba ...
johu: Já si nemyslím, že by motor vůbec nějakej zvuk měl vydávat. Jakýkoliv cvakání nebo klepání mě znervózňuje. Hovořil jsem o zvuku výfuku, který dojem z jedoucího auta jen podtrhne. A tady je právě slabina 12válce, který opravdu jen syčí a hluk pneumatik stejně veškerý projev motoru přehluší. Jeden můj známý mě ukazoval časopis pro modeláře, kde byl článek o nejmenších skutečně funkčních 4dobých motorech. Skutečným klenotem zde bylo pojednání o nejmenším motoru V8, u kterého bylo uvedeno, že jeho zvuk je nenapodobitelný. Tomu věřím, jelikož hluboce bublající V8 o objemu min. 5l při nějakých 500-600 ot/min patří k těm nejpříjemnějším zvukům, které člověk zná. Právě správně zvolený výfuk je klíčem maximálnímu efektu. Jeden známý sběratel amerik má na svém Dodge Chargeru klapku, kterou přepíná buď na vývod přes tlumič, nebo volnou trubkou ven. Je to bomba zvuk, ale nejlepší zvuk měl bývalý president klubu Pavel Kopáček na svém Plumouthu Fury STW. Když jsem se ho ptal, co tam má za výfuk, tak mi s ledovou tváří odpověděl: "Zetor 4011, ročník 1974" Na to konto jsem okamžitě jeden podobný tlumič sehnal v jednom JZD, v kontejneru na kovový odpad, kdybych ho náhodou někdy potřeboval.:-))
neregistrovaný "Johu"
19. 6. 2001 22:40
Re: Spotřeba ...
Ano, dvanacvalec na voľnobehu siči,skoro ho nepočuť, sqely zvuk vydáva až od 3000ot. Myslim že podobný zvuk ma aj V8 aspoň od 4l. Tým nemyslím vyfuk, ale zvuk samotného motora.
neregistrovaný "PROF"
19. 6. 2001 21:34
Re: Spotřeba ...
johu: To není pravda. Vždycky platilo, že:čtyřválec vrčípětiválec je něco mezi 4 a 6 válcemšestiválec šumíosmiválec - to je klasika, ať už v řadě, nebo do V - bubládesetiválec je něco mezi 8 a 12tiválcemdvanástiválec jen syčí(pokud ho vůbec slyšíš):-)šestnáctiválec je úchylkaJinak ty pětiválce a desetiválce mají úchvatnej zvuk, kterej když se dobře ozve, tak se o něm člověku i zdá. Něco do sebe mají i 4válce a 6válce do V, Velmi příjemně se projevují i 3válce a 2 válce boxery. Pro labužníky jsou pak 2válce do V a klasický pomaloběžný jednoválce. No, ale to už se do Mercedesu nemontuje nějakejch 100 let, že?:-)))Vůbec nejkrásnější zvuk však mají hvězdicové letecké motory, kde platí, čím víc válců, tím líp.
neregistrovaný "Johu"
19. 6. 2001 19:52
Re: Spotřeba ...
Ja na mojej 750 jazdím mimo mesto na 12-14 a po meste 22-25. Asi to dam na plyn. Ináč najkrajší zvuk ma V12 :-))
neregistrovaný "zadek5241"
19. 6. 2001 15:40
Re: Spotřeba ...
Jakto, že neznáš svoji spotřebu?
neregistrovaný "MB_560SEC"
19. 6. 2001 13:51
Re: Spotřeba ...
Na dálku tomu věřím že je spotřeba 12 L, kór na tempomat, to můj brácha se taky dostal na 11 L na dálnici, a to jel asi 140-160km/h při tempomatu. No řekněte není to super ? Když 4 válce jezdí v pohodě za 8-10 litrů ??? :-))) Až budu vědět svojí spotřebu tak jí určitě napíšu. Ale moje těžká noha mi nedá pokoj, takže to bude asi kolem 25 L:-( Ahoj Ondra
neregistrovaný "zadek5241"
19. 6. 2001 12:33
Re: Sportovni
A co to máš za objem? To máš 740? Spotřeba 12l je tedy skoro neuvěřitelná. To asi není při jízdě po městě, jsem z Prahy, tak říkám po Praze.
neregistrovaný "mondo"
19. 6. 2001 12:25
Re: Sportovni
šestivélec mé pěknej zvuk, ale já jezdim se sedmičkou s osmiválcem a to je prostě lahoda, jinak je to r.v.98. za celou dobu neměla vůbec žádné potíže a se spotřebou to de taky dobře na to že to je osmiválec s automatem je spotřeba kolem 12 l .
neregistrovaný "zadek5241"
19. 6. 2001 10:08
Re: Sportovni
Čtyřválce jsou omyl výroby:-)

Mému uchu lahodí můj šestiválec a jsem samozřejmě ochoten jít výše. Ale u mojí MB 190 2.0D ten motůrek taky stačí, zas to fakt nic nežere. Teď budu možná měnit za 2,5D - pětiválec.
neregistrovaný "MB_560SEC"
19. 6. 2001 10:03
Re: Sportovni
TO zadek524: no já jsem měl 124 230E Sportline, vnitřek v Sportline kůži, el. sedačky, ...bla bla vše super. Až na ten motor, ten chudák nestíhal na dvoutunovou káru, i když to pelášilo 180-190 km/h. Stejně 4 válec nemá v takovým autě co dělat.
neregistrovaný "zadek5241"
19. 6. 2001 07:55
Re: Sportovni
To je fakt, že BMW si kupujou sportovci, zrovna dneska ráno jsem viděl vykulit se ze zánovního Bavoráka jednoho tak aspoň 150kg vážícího sportovce. Jinak měl jsem příležitost svézt se ve W124 300 Sportline a myslím, že to vůbec není špatný, fakt dravec i na pohled zvenčí.
neregistrovaný "mracek"
18. 6. 2001 20:12
Re: Sportovni
Nevidel jsem jeste nikoho, kdo by si MB kupoval pro rychlou jizdu, vzdy spis pro luxus a pohodli! BMW vypada hodne drave, proto si ho spis kupuji lide sportovne zamereny! Jasny ale je, ze existuji i sportovne zamereny Mercedesy! Dneska jsem videl nejakeho francouze v nadhernem cernem mercedesu S55 AMG!Fantasticky auto!
neregistrovaný "MB_560SEC"
18. 6. 2001 12:30
zkušenosti ...
No já mám zkušenosti s masařkou 280E, r.v. 96. My jsme jí měli asi 1,5 roku. Byla to funglovka, samozdřejmě že jsme nic jinýho než měnili olej, pneu a benzín, nedělali. Neberu maličkost, to že se kousl plovák v baňce na chladící kapalinu a pak palubní počítač pořád hlásil málo vody. Jinak úplně bezporuchový auto, najeli jsme s ním 50 tis. km a měnili jednou zadní pneu, protože těch 200PS se zadníma gumama udělaly svoje (i při zap. ARS). Bomba je když se dá ASR vypnout :-). A ani zde nechci zahanbit BMW, protože kamarád donedávna jezdil JENOM tuhle značku, měl 525 v předposledním typu a taky vše bezproblémů, když měl 525 E34, tak taky vše bez poruch. Nemůžeme počítat za závadu třeba přední spojovačky apod. Přece 17" kola a široké pneu udělají víc škody za 30 tis. km než originál 15" s pneu 195/65 za 300tis. Nebo ne ? A to jak u BMW tak i u Mercedesu.
neregistrovaný "ogre"
18. 6. 2001 12:02
Sportovni
Tak by me zajimalo kdo prisel na to ze bmw je sportovni a mercedes luxusni, srovnejt AMG E 500 a BMW M5, nebo BMW 740 a MB S 4,2 litr v zakaldni vybave. Me to pripada ze jde spis o vkus nebo vernost znacce. Dejte proti sobe BMW 740, MB S 4,2, Lexus 430, Audi A8 4 litr a neco z americky provenience, me to pripada docela stejny, zakladni modely, pri vylepsovani je to ryze individualni, existujou takovy kousky ktery to natrou vsem okolo. Pravda je ze designove je bmw divocejsi ale medour v lehky urave uz vypada taky lip nez pred.
neregistrovaný "alien1"
18. 6. 2001 09:19
Re: Kvalita u MB
Jooo, era poslednich W126, 123,... je davno pryc. A ty uz po tech letech co vsechno prozily uz taky nejsou jak by mely byt... Dnes uz je to vsechno Taiwan :-) Kdyz jsem se nedavno v salonu dival na C-klasse, tak krome krasneho designu, jsem byl sokovan takovymi malickostmi ve zpracovani, ze mi to pripadalo horsi nez ve vedlejsim "ksefte" VW Passat. Napr. zpracovani laku bylo takove, ze kdyby mi ho v tomto stavu predali lakyrnici, tak jim nic nezaplatim... :-) Jinak zkusenosti s novymi MB nemam, takze nemuzu nic jineho rict. Ani nevim jak je to se zarukou atd. Ale jedno vim - pokud bych si koupil jakykoliv vuz v zakladni cene nad 1,5mil., tak bych nesnesl, kdyby se mi do 3let cokoliv ***o :-)
neregistrovaný "PROF"
18. 6. 2001 07:08
Re: Kvalita u MB
skdd: Docela zajímavý stránky. Jsem rád, že jsem si ověřil svůj dlouhodobě formovanej názor na obě tyto značky: "Za ty prachy jsou to průměrný a ničím nezajímavý pekáče."
neregistrovaný "skdd1"
17. 6. 2001 17:58
Kvalita u MB
[odkaz] pre fanusikov mercedesu trosku sokujuce (t.j. aj pre mna :-) Aj na rozlicnych newsoch sa objavili spravy, ze za posledny rok (dva, nekamenujte ma za presne cisla) sa na zarucnych opravach minulo ovela viac (radovo) ako bolo zvykom. Kazdy asi potrebuje dostat "cez hubu" aby sa spamatal :)
neregistrovaný "alien1"
15. 6. 2001 12:54
Re: skromnost ...
Jako prozatim jeste mercedesfan se musim rouhat :-) - nejidealnejsi auto by bylo BMW s vnitrkem a technikou Mercedesu :-) Jinak BMW M3 je muj favorit u ktereho bych bez vahani opustil vernost k znacce MB... :-) Az budu mit nejaky ten milion, tak jsem jasny. :-))
neregistrovaný "MB_560SEC"
15. 6. 2001 11:25
Re: skromnost ...
I když někomu se BMW nelíbí (třeba mě :-). Ne teď kecám, líbí se mi, no to je slabý slovo, prostě super BMW je 635CSi nebo taky novější 750i :-)) To jsou BMW ! A ne 318 apod ...
neregistrovaný "oddie"
15. 6. 2001 11:20
Re: Vítejte ..
to zadek524: skromnost je krásná vlastnost... :o)))))
neregistrovaný "zadek5241"
15. 6. 2001 10:40
Re: Vítejte ..
Optimální řešení je vlastnit BMW i Mercedes zároveň.
neregistrovaný "MB_560SEC"
14. 6. 2001 20:04
Vítejte ..
ANO, je to otázka vkusu !!! Tak se zkuste někdo podívat na: www.nenadal.cz/mercedes126 AŤ taky víte jak vypadá čína :-) Jo a nevíte někdo nějaké stránky na BMW 635CSi ? Jen tak bych se rád podíval i když jsem mercedesář. Ahoj.
neregistrovaný "mracek"
14. 6. 2001 15:19
Re: Vítejte
Jak jsem jiz psal:"BMW je sportovni a Mercedes je dokonaly a luxusni! Zalezi na vkusu!"!
neregistrovaný "mondo"
14. 6. 2001 14:33
Vítejte
Tak kdo je podle Vás Lepší?