Cus lidi.tohle téma jsem založil,aby se v té naší malé republice našlo pár šílenců co si to rádi dávaj na silnicích spíš na smrt než na život.jeden muj dobrej starší(o životě věděl dost:-) znamej rekl historickou pravdu o životě: víš smrade,nejhezčí chvíle v životě jsou ty na jeho okraji se smrtí.........takže kdo si chcete pokecat o pilotování auta,sdělit nadšení z něčeho, nebo povídat o čemkoliv,někde zaprasit a rozervat asfalt a gumy tak piste...
Tak hele, HUFe, už to tady pozoruju delší dobu a připadáš mi jako magor, co si myslí, že je středem světa. Uklidni se a chovej se jako normální člověk. Zrovna s tvým autem bych si moc nevyskakoval. Každej máme jinej vkus a spousta lidí by do toho tvýho trakaře v životě nesedla. A ty zas nemusíš do jejich. Tak si hrej na svým písečku a nevrkej pořád do ostatních. Kapišto?
Jezdim na kole, neb mi je 18 az za 14 dni a navic nemam rodice, ktery by mi dali 3/4 mice na auto, takze budu chooddit pesky do doby, nez si vydelam na Capri. Jinak do jinejch lidi bych se nenavazel kvuli tomu cim jezdej, kazdyho vec, ze utrati prachy za takovej *, ale ty jeste tvrdis, ze ta zhoovadilost cos koupil je nejlepsi a ostatni se maj jit vycpat.
to capriman: Capri rozhodně JE auto, které má duši. Verze 2.3, 2.8 nebo 3.0 bude rozhodně výbornou investicí do budoucna, nepodáš-li se lepidlovému tuningu a neznehodnotíš to auto. Zkus se ale svézt v jiných autech předtím, než něco takového koupíš. Možná prohlédneš, možná Ti ta láska k Capri zůstane.
Jo, taky se mi libej i jiny auta. A taky mam obcas pocit, ze by bylo lepsi si koupit pohodlnou, luxusni ameriku, ktera nebude zas o tolik drazsi. V Capri proste prezilo neco z ery muscle cars, je na nem porad videt, ze je too reakce na Mustang. A i kdyz neni az ta pohodlny jako amerika, nebo nejaky luxusni evropsky auto (treba tvuj bawor :)) a neni ani nijak extremne rychly, je ma prooste neco do sebe. Nejsou tam zadny zbytecny vymyslenosti jako predohrab, vstrikovani nebo podobny nesmysly a nevic ma naprosto cool design, ses kterym se nic po roce vyroby tak '72 nebo o cene pood milioon neda srovnat. Kdydz to srovnam s Le Baronem, kterej by stal poodobne, tak Baron sice asi jede rychlejc, me asi tak 10x vic vybavy, ale uz to nejak neni vono. Jinak lepidlovej tuning fakt ne, i kdyz v puvodnim stavu bych to asi taky nenechal, ale jde o to, co by to bylo. Krasnej priklad povedenyho Capri, asi nejlepsiho u nas je na www.volny.cz/capri (auto webmastera). Muj nejvetsi sen by byla Mk. I s V8, ale originalni Perana se nesezene a za cenu tech uprav bych asi mel Mustanga :))). Jinak co se tyce motoru, tak mas pravdu ze jedine V6, ale u 2.8 bych se dost rozmejslel, protoze to uz kvuli vstrikovani ztraci kouzlo jednoduchosti ...
to capriman: Podle mě na stříkačce nic extra složitýho není, někdy si člověk se špatným karburátorem užije o hodně víc "blbý srandy". Ten můj bawor je taky legendární auto a navíc rychlý, proto jsem ho chtěl. Má stříkačku a za karbec bych rozhodně neměnil. Jinak ze všeho nejradši mám opravdové Muscle jako je Charger, Barracuda nebo Chevelle.
Charger, Charger, Charger jedině Dodge Charger. Jedinné to americké sportovní auto co mě dostává :-) jo jo no snad jednou :-)
Mno jinak co se týče burnoutů tak Aleš je v tomto king a taky má proto svojí exkluzivní stránku na www.usmotors.cz:-) v sekci "akce a veletrhy" Neříkejte, že o něm nevíte :)
Jejda, toho Aleše já znám .. viděl jsem ho loni v Brně :-), autíčko má pěkný, mám pocit, že na něm už dva roky vozí nápis "prodám za 220K" :-) .. celkem maník a fakt to s tím camárkem umí :-) .. i když krouťák toho osmihrnku to dělá sám :-) ..
Možná jsem tupej, ale nečetl jsem to všechno .. on tady někde vystupuje na MC? :-)
No, nejsem si jistý, jak jsem řekl, možná už jsi to někde psal nebo tak, ale chci vědět, jestli ten Aleš tady někde figuruje v MC pod nějakým nickem .. že bych s ním pokecal o jeho autě :-).
Jak říkám, nejsem informován, takže je docela dobře možný, že jsi to Ty a já to nevím :-).
No pokud vím tak Aleš na net neleze. Jestli si s ním chceš pokecat tak bude v Pecínově. Jinak co je mi známo tak své Camaro neprodává a co si myslím, tak ani hned tak neprodá :)
to rbaron: ja nevim, priznam se, ze na me je slozitej i trabant, nejslozitejsi dopravni proostredek co plne chapu je mooje horsky kolo (ale asi too bude jen nedostatkem praxe). Ale o slozitosti 2.8i ses zminovali i na nejakym UK webu v radach pro nakup Capri ...
Nikdy jsem nikde neřekl, že ta zhovadilost, kterou jsem koupil, je nejlepší a že ostatní se mají jít vycpat. Ta zhovadilost mi vyhovuje a PRO MNĚ je za ty peníze nejlepší. Pro mně! Ne tedy pro Tebe ani pro nikoho zde tu na MC! Pokud zde ale někdo začne stupidně remcat (každému může být * po tom, co já mám, za kolik a proč) nad některými částmi tuningu nebo Fabii obecně a pokud jsem si jistý, že je to kravina, pak se bráním a evidentně dělám chybu.
Mně nedělá problém napsat, že mám kupu šrotu na kolečkách. Já si tu ego neléčím. Asi to tak občas i vypadá, ale je to omyl!!! Je to spíš zbožné přání většiny zdejšího auditoria si mně představit jako zamindrákovaného *. To pomáhá jejich vlastnímu egu. Známá věc.
Mám extrémně malý úd a navíc nefunkční! Chápeš to? Jsem v pohodce, jen mě čílí magoři teoretici, ale to je problém jen a jen můj. Jsem vůl, že se prostě nesmířím s tím, že tu byli, jsou a budou. Musím se polepšit ;o)
Tak už se s tím smiř a přestaň. Pokaždé, když sem vlezu, nabízí se mi několik nových pohodových příspěvků a za nimi se vždycky skrývají tvoje (s prominutím) kecy. Nemají s ostatním tématem nic společného, ale ty se sem prostě vylít musíš. Nediv se, že tím ostatní irituješ a oni ti na to napíšou svůj názor. Už se na to prosím tě vyser, nebaví to mě, ani nikoho jiného, předpokládám. Prostě howgh. Konec. Finito. Už ani slovo o tvým, mým nebo čímkoli egu, mozku, inteligenci, nebo třeba údu ;o))
...... a takový to bývalo pohodový café ...... :-(((
Tak už se s tím smiř a nereaguj na mně. Já se pokusím o totéž! ;o)
Všiml sis, že sem mezi ty pohodové příspěvky vnášíš totéž, co na mně odsuzuješ? Reaguješ na něco, co Tě štve. Já taky. Sám si nemůžeš pomoct a chceš to po jiných? ;o)
jo jo h u f je mozna jen rad stredem pozornosti (ale ego si urcite neleci:), cetl jsem dohady hufa a atx v konferenci o nejakem fiatu, ktery se mi take libil ale kdyz jsem si precetl tamto, tak me presla chut a na auto.cz radeji zapomenu, tedy az si ujasnim nektere veci v teto branzi, aneb podnikani po cesku. To byl for :)
Kazdopadne ma HUF nebo Hufnagel nebo kolik ma jeste prezdivek budto hafo casu anebo je spojenec provozovatelu MC majici za cil rozdmychat diskuse, a banery naskakuji.
Hufe, kdy si to rozdame, dalnice praha brno, jsi prece v diskusi streetracing?
Cos to zase vypotil, Ty hlavo? Jakou kupu času? Kde? Na rozdíl od Tebe tu nepíšu romány a mé příspěky mi trvají každý tak minutu. Zameť si před vlastním prahem ;o)
BTW, možná jsem tak trochu narcis, ale to je pořád lepší, než být darda :o))))
Zrovna před týdnem, cestou ze srazu jsme s kámošem závodili na světlech. ( Mustang 1996 versus Mercury 1990 - asi nemusím dodávat, že jsem moc šancí neměl, ačkoliv, než ten Mustang roztáhl dvojku - manuál- Mercury se držel). Bylo to celkem fajn, než nám tam vletěl autobusák s MHD busem. Pročež jsme mu vyhlásili jihad a zpříjemňovali mu jehi linkovou cestu do aleluja.
Teda teda, takhle jezdit se sedanem :-) Pravda musim se priznat, ze kdyz na červeny potrebuju nekoho predject abych se potom mohl pohodlne zaradit, tak souhra výkonu a automatu je božska. Všichni hledají dvojku a já frnk před ně :-) A pak že je automat pomalej... při bežným provozu ne
Je to můj sedan a žádný auto pro důchodce - ostatně uvidíš v Brně. Vyřešil jsem problem odpojení zadních brzd a tím jsem vstoupil do světa dýmu a spálených gum.
to lenin: Vida, vypadá to, že se najde kromě Pykala vůbec někdo, kdo se tak jednoduchou věc jako burnout nebojí udělat. Když se zeptáte toho pána s tím jedovatě zeleným Chargerem, tak mluví o ničení. Přitom to auto je na silniční války dokonale stavěný :o) Já se těším do Brnaaaaa!
Ne ne, v tomhle musím říct že průkopníků burnoutu je mnoho - Luděk Šimůnek gumuje s Chevym už leta a z nové generace nelze nezmínit Maru Řezníčka, který se svými mopary taky už zrušil pár gum. Ostatně je i na stránkách mopar v sekci burnout. Jde spíš o to ukázat, že to, co umí camaro umí i jiný ameriky.
Kdyz k te muzice, co takhle Rob Zombie a jeho 400konovy Stang:o))
***drat co dela turbotraktor v rubrice s oznacenim streetracing??!
Nicmene ja jsem se sbavil vsech svych dluhu za skolu atd. prodejem sveho vozoveho parku /2 starsi auticka, resp. jedno jsem strelil & druhe strelim do mesice:o)/ a na konci leta kupuju svoje krasne auticko. Musi to byt V8, manual, pravdepodobne 94-95 GT, posledni rok s 302.
Podivam se po nejakem slusnem kousku. Je jich tady habadej. To bude paradicka...Mr.Torquemonster
Dragrace je něco jiného než "cannonball" - ty hovada, co to jeli bych sestřílel ze silnice, aby byl jednou provždy klid, protože ten "závod" není ani o jezdeckých schopnostech, ani o síle aut, ale jen o léčení komplexů, naprosté ignoranci okolí a sebe- a všechvražedých sklonech.
je pravda, ze kdyz jsem cetl, ze je pri cannonballu chytli v obci pri rychlosti pres 128 a pak jim jeste rikali, ze jsou pomali, protoze ten pred nima jen 170, tak jsem si taky neco pomyslel :-(
jinak se dragrace v horovicich uplne naramne kryje s brnenskym srazem amerik :-(
Sprinty budou i v Brně a asi budou o něčem jiným, než když Jettě (nebo co to je)trochu čmoudí přední gumy. Já se věnuji sprintům na silnici. Je to zábava ze světel na světla. Pokud nejni na blízku Tomáš s Mustangem.
No to vám musím dát za pravdu. Sice mám taky výkonu na rozdávání, jenže díky FWD začne Cadillac pálit přední gumy :-( Takže na začátku ztratím. Na křižovatkách to řeším tak, že jemně přidám tak na 40 a pak to sešlápnu na zem. Když je suchej asfalt tak je to v pohodě. Chtělo by to trakční kontrolu.... Jinak jsem zkoušel co to udělá, kdybych držel plyn na zemi už při rozjezdu a čekal kdy to přestane hrabat. Když už jsem slyšel takovej lepkavej zvuk a bušení kousků pneu do podběhu tak jsem toho nechal :((((( Ta síla je opravdu skvělá. Třeba Saratoga jenom kvíkla a prudce se rozjela, ale na suchém asfaltu kola netočila....
S temi rozjezdy jsem teprve v patek zjistil, proc mi vsichni rikali, ze kdyz je mokro, tak at davam pozor a kdyz snih, tak at radsi nevyjizdim. Takze v patek mokro bylo a ja se chtel uplne normalne rozjet po cerveny a nenechat to jenom na automatu a trochu jsem i pridal a zustal stat na miste, tak jsem ubral, rozjel se, pridal a zase stal. Vlastne se vetsinou vic zameslim nad tim, jak nehrabat, nez jak hrabat :-)
jo je to pruda. Mělo se tam dávat "ASR" Včera jsem jen na mokru (bohužel... :-( ) a při 50 a sešlápnutí plynu na zem (kamarád si koupil BMW tak sem mu musel ukázet že Caddy lépe akceleruje) se protáčí přední kola a a zbytek auta vlaje za přední nápravou. Takové trochu netypické pro Cadillac.... Jo ten přenos síly na zem je u amerik trochu problém...
ace č.55: Prosím tě, ace, laskavě si po sobě přečti, co tady píšeš. Nejsi náhodou nemocnej? Jak můžeš napsat Mělo se tam dávat "ASR"? Víš co, bude lepší, když toho svýho aristokrata prodáš a koupíš si nějakou pixlu s ASR. Při představě, že mám v autě ještě o další zbytečnej computer víc, než je třeba k běžný jízdě, se mi dělá zle. Prosím tě, neargumentuj s tím, že se to dá vypnout, víš, jak tyhle věci fungují :-). Jo, a zkus tuhle větu o tom, co by se podle tebe mělo do amerik montovat, pronést před Alešem :-))))
to honza_s: Moje 635CSi je za normálních podmínek čirá radost. Ale... v neděli jsem jel za deště a to auto je úplně jinde. Bojím se s ním, zadek se nervózně sune při sebemenším přidání i na pětku a o nějakém zážitku z jízdy nemůže být ani řeč. Potom se mi podařilo o půl centimetru přidat plyn na dvojku na kostkách a mával jsem tam zadkem jak tanečnice z Bangkoku :o) Myslím, že s tátovým Voyagerem bych měl na stejnou trasu tak o 20 km/h lepší průměr :o/
Neděste se, je to jen o zvyku, já udělal v neděli po proudkém dešti v serpentinách hodiny a to jsem jel s japoncem. Prostě dlouho nedeštilo a je potřeba si vzpomenout, jak se jezdí. Totéž platí s amerikou v zimě. Po 14 dnech zjisíte, jak ty pedály mačkat a kolečkem točiti za účelem udržení strojku na pozemní komunikaci. Do hor doporučuji řetězy. A na cesty trpělivost. Na sněhu, či ledě se dá jet v pohodě 40 - 60, opatrně s plynem a pozor na * v ohaviích 4*4, kteří mají pocit, že 100 je ta správná rychlost na led ( většinou je pak tou 40 míjíte, když tahají auto z pole). Dyť v tý Americe taky mají sníh.
spina: Já mu nic vysvětlovat nebudu:-) Já tomu nerozumím, já jenom jezdím s autem, u kterýho není jistý, co je vlastně zač. Možná má tak trochu pravdu :-)))) Že by četl můj techničák? :-)
Musím poděkovat všem, kteří v Poděbradech fotografovali. Moc krásný fotky. Když někdo dělá to, co umí, tak je to destkrát lepší, než když to někdo jen zkouší. Já bych to nedokázal. Ještě jednou dík!
vis proc jsem psal at se zeptas profa, co? :)) spina me predbeh, ale jinak se podivej na link www.ramchargercentral.com (doufam ze jsem to napsal spravne) BTW: ten nazev je slozenej ze slov RAM a Charger, coz jsou oba Dodge (predpokladam, ze to ma znamenat RAM s rychlosti chargera :)))
ace č. 55 a 57: tak dva pytle s pískem na přední kapotu Cadyho a předek bude mít lepší trakci...:-)) Jo ten přenos síly na zem je u amerik s předním pohonem trochu problém...:-))
V pondeli si takhle v 9:30 vecer jedu po Strakonicky na Smichove, kdyz se zezadu za hrozneho revu pririti BMW 3 rady, nizke, upravene, zadni svetla ala Lexus(cira sklo), proklickuje mezi auty a zmizi, hned v zavesu jede BMW 5 rady podobne upravene, navic se zelenym neonem na podvozku a za buraci motoru udelal presne to samy... Povidam si, ze by nejaky racing... Tak najedu na Plzenskou a co nevidim, ritici se Honda Prelude opet stejna svetla, opet upravena... To bylo teda tech 10 minut pokoukanicka... :-)))