Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
5. 5. 2002 22:44
neregistrovaný "BEHAVE"
5. 5. 2002 22:59
neregistrovaný "ace211"
6. 5. 2002 12:37
neregistrovaný "capriman"
6. 5. 2002 19:47
neregistrovaný "marabu:-)"
7. 5. 2002 08:57
neregistrovaný "Huf"
7. 5. 2002 09:06
neregistrovaný "d.aemon"
7. 5. 2002 09:42
neregistrovaný "Huf"
8. 5. 2002 12:37
neregistrovaný "capriman"
8. 5. 2002 13:08
neregistrovaný "rbaron"
8. 5. 2002 13:53
neregistrovaný "capriman"
8. 5. 2002 15:08
neregistrovaný "rbaron"
8. 5. 2002 15:57
neregistrovaný "ace211"
9. 5. 2002 20:18
neregistrovaný "eric_singer"
9. 5. 2002 20:47
neregistrovaný "ace211"
9. 5. 2002 23:05
neregistrovaný "eric_singer"
9. 5. 2002 23:27
neregistrovaný "ace211"
10. 5. 2002 11:20
neregistrovaný "eric_singer"
9. 5. 2002 20:59
neregistrovaný "capriman"
8. 5. 2002 23:25
neregistrovaný "Huf"
8. 5. 2002 23:55
neregistrovaný "d.aemon"
9. 5. 2002 00:00
neregistrovaný "Huf"
9. 5. 2002 10:54
neregistrovaný "d.aemon"
10. 5. 2002 00:00
neregistrovaný "Darda"
10. 5. 2002 09:45
neregistrovaný "Huf"
10. 5. 2002 11:15
neregistrovaný "eric_singer"
11. 5. 2002 02:18
neregistrovaný "Darda"
11. 5. 2002 10:14
neregistrovaný "Huf"
11. 5. 2002 19:58
neregistrovaný "Darda"
12. 5. 2002 12:12
neregistrovaný "Huf"
12. 5. 2002 12:12
neregistrovaný "Huf"
7. 5. 2002 09:46
neregistrovaný "Viados"
7. 5. 2002 14:20
neregistrovaný "lenin"
7. 5. 2002 14:23
neregistrovaný "Huf"
7. 5. 2002 14:25
neregistrovaný "ace211"
7. 5. 2002 14:29
neregistrovaný "lenin"
7. 5. 2002 14:40
neregistrovaný "lenin"
7. 5. 2002 15:50
neregistrovaný "ace211"
7. 5. 2002 15:55
neregistrovaný "lenin"
7. 5. 2002 16:19
neregistrovaný "ace211"
8. 5. 2002 06:43
neregistrovaný "rbaron"
8. 5. 2002 11:53
neregistrovaný "lenin"
8. 5. 2002 12:23
neregistrovaný "rbaron"
6. 5. 2002 07:49
neregistrovaný "Huf"
8. 5. 2002 06:19
neregistrovaný "czechchamp"
19. 5. 2002 16:16
neregistrovaný "bahno"
19. 5. 2002 21:13
neregistrovaný "capriman"
26. 5. 2002 19:58
neregistrovaný "capriman"
26. 5. 2002 20:53
neregistrovaný "ace211"
26. 5. 2002 22:26
neregistrovaný "našrot"
26. 5. 2002 23:17
neregistrovaný "honza_s1"
27. 5. 2002 09:03
neregistrovaný "ace211"
27. 5. 2002 16:53
neregistrovaný "lenin"
27. 5. 2002 17:10
neregistrovaný "ace211"
27. 5. 2002 21:47
neregistrovaný "honza_s1"
28. 5. 2002 08:45
neregistrovaný "ace211"
31. 5. 2002 06:41
neregistrovaný "PROF"
28. 5. 2002 10:16
neregistrovaný "rbaron"
28. 5. 2002 10:28
neregistrovaný "ace211"
28. 5. 2002 11:07
neregistrovaný "lenin"
28. 5. 2002 11:19
neregistrovaný "ace211"
28. 5. 2002 21:04
neregistrovaný "capriman"
28. 5. 2002 23:23
neregistrovaný "ace211"
30. 5. 2002 16:03
neregistrovaný "Spina"
31. 5. 2002 06:48
neregistrovaný "PROF"
31. 5. 2002 08:29
neregistrovaný "Spina"
31. 5. 2002 06:56
neregistrovaný "PROF"
31. 5. 2002 08:23
neregistrovaný "ace211"
30. 5. 2002 21:02
neregistrovaný "capriman"
31. 5. 2002 06:45
neregistrovaný "PROF"
31. 5. 2002 06:41
neregistrovaný "PROF"
5. 6. 2002 11:05
neregistrovaný "mracek"
neregistrovaný "BEHAVE"
5. 5. 2002 22:44
Bez nadpisu
Cus lidi.tohle téma jsem založil,aby se v té naší malé republice našlo pár šílenců co si to rádi dávaj na silnicích spíš na smrt než na život.jeden muj dobrej starší(o životě věděl dost:-) znamej rekl historickou pravdu o životě: víš smrade,nejhezčí chvíle v životě jsou ty na jeho okraji se smrtí.........takže kdo si chcete pokecat o pilotování auta,sdělit nadšení z něčeho, nebo povídat o čemkoliv,někde zaprasit a rozervat asfalt a gumy tak piste...
Rozbalit vlákno
41
neregistrovaný "ace211"
5. 5. 2002 22:59
Re: Re:
Tady se bude líbit HUFovi...
neregistrovaný "capriman"
6. 5. 2002 12:37
Re: Re:
Hufovi? To by nekdo mohl videt jeho zazrackny kosmicky superstroj, kterej by navic v prvni zatacce zustal kolema nahoru ...

Kdyz street racing, tak to ma vypadat napr. jako v pisnicce Racing In The Streets od Springsteena ( zacina to 'I got a '69 Chevy with a 396

fuellie heads and Hurst on the floor

.... ':)))

buhuzel v nasich mestech nejsou ty spravny siroky ulice ... a tech bigblocku tu taky moc neni :))
neregistrovaný "marabu:-)"
6. 5. 2002 19:47
Re: Re:
Cau lidi, tak jaky ,ze to mate kary? ...Kdy ,kde a hlavne o co? ;-)) Zdravi feldaman Marabu:-)
neregistrovaný "Huf"
7. 5. 2002 08:57
Re: to capriman
Aby se Ti něco ošklivého nevydulo v mozku, pako! Jezdíš snad v něčem, čemu bych se nevysmál?
neregistrovaný "d.aemon"
7. 5. 2002 09:06
Re: to capriman
Tak hele, HUFe, už to tady pozoruju delší dobu a připadáš mi jako magor, co si myslí, že je středem světa. Uklidni se a chovej se jako normální člověk. Zrovna s tvým autem bych si moc nevyskakoval. Každej máme jinej vkus a spousta lidí by do toho tvýho trakaře v životě nesedla. A ty zas nemusíš do jejich. Tak si hrej na svým písečku a nevrkej pořád do ostatních. Kapišto?
neregistrovaný "Huf"
7. 5. 2002 09:42
Re: to d.aemon
Muj píseček je tu všude kolem, kapišto? ;o)


Asi foukal vítr... ;o)


BTW, nehájím své auto a sebe jako střed všeho. Tos mohl již dříve postřehnout. Nebo ne?
neregistrovaný "capriman"
8. 5. 2002 12:37
Re: to d.aemon
Jezdim na kole, neb mi je 18 az za 14 dni a navic nemam rodice, ktery by mi dali 3/4 mice na auto, takze budu chooddit pesky do doby, nez si vydelam na Capri. Jinak do jinejch lidi bych se nenavazel kvuli tomu cim jezdej, kazdyho vec, ze utrati prachy za takovej *, ale ty jeste tvrdis, ze ta zhoovadilost cos koupil je nejlepsi a ostatni se maj jit vycpat.
neregistrovaný "rbaron"
8. 5. 2002 13:08
Re: to d.aemon
to capriman: Capri rozhodně JE auto, které má duši. Verze 2.3, 2.8 nebo 3.0 bude rozhodně výbornou investicí do budoucna, nepodáš-li se lepidlovému tuningu a neznehodnotíš to auto. Zkus se ale svézt v jiných autech předtím, než něco takového koupíš. Možná prohlédneš, možná Ti ta láska k Capri zůstane.
neregistrovaný "capriman"
8. 5. 2002 13:53
Re: to d.aemon
Jo, taky se mi libej i jiny auta. A taky mam obcas pocit, ze by bylo lepsi si koupit pohodlnou, luxusni ameriku, ktera nebude zas o tolik drazsi. V Capri proste prezilo neco z ery muscle cars, je na nem porad videt, ze je too reakce na Mustang. A i kdyz neni az ta pohodlny jako amerika, nebo nejaky luxusni evropsky auto (treba tvuj bawor :)) a neni ani nijak extremne rychly, je ma prooste neco do sebe. Nejsou tam zadny zbytecny vymyslenosti jako predohrab, vstrikovani nebo podobny nesmysly a nevic ma naprosto cool design, ses kterym se nic po roce vyroby tak '72 nebo o cene pood milioon neda srovnat. Kdydz to srovnam s Le Baronem, kterej by stal poodobne, tak Baron sice asi jede rychlejc, me asi tak 10x vic vybavy, ale uz to nejak neni vono. Jinak lepidlovej tuning fakt ne, i kdyz v puvodnim stavu bych to asi taky nenechal, ale jde o to, co by to bylo. Krasnej priklad povedenyho Capri, asi nejlepsiho u nas je na www.volny.cz/capri (auto webmastera). Muj nejvetsi sen by byla Mk. I s V8, ale originalni Perana se nesezene a za cenu tech uprav bych asi mel Mustanga :))). Jinak co se tyce motoru, tak mas pravdu ze jedine V6, ale u 2.8 bych se dost rozmejslel, protoze to uz kvuli vstrikovani ztraci kouzlo jednoduchosti ...
neregistrovaný "rbaron"
8. 5. 2002 15:08
Re: to d.aemon
to capriman: Podle mě na stříkačce nic extra složitýho není, někdy si člověk se špatným karburátorem užije o hodně víc "blbý srandy". Ten můj bawor je taky legendární auto a navíc rychlý, proto jsem ho chtěl. Má stříkačku a za karbec bych rozhodně neměnil. Jinak ze všeho nejradši mám opravdové Muscle jako je Charger, Barracuda nebo Chevelle.
neregistrovaný "ace211"
8. 5. 2002 15:57
Re: to d.aemon
Charger, Charger, Charger jedině Dodge Charger. Jedinné to americké sportovní auto co mě dostává :-) jo jo no snad jednou :-)


Mno jinak co se týče burnoutů tak Aleš je v tomto king a taky má proto svojí exkluzivní stránku na www.usmotors.cz :-) v sekci "akce a veletrhy" Neříkejte, že o něm nevíte :)
neregistrovaný "eric_singer"
9. 5. 2002 20:18
Re: to ace2
Jejda, toho Aleše já znám .. viděl jsem ho loni v Brně :-), autíčko má pěkný, mám pocit, že na něm už dva roky vozí nápis "prodám za 220K" :-) .. celkem maník a fakt to s tím camárkem umí :-) .. i když krouťák toho osmihrnku to dělá sám :-) ..

Možná jsem tupej, ale nečetl jsem to všechno .. on tady někde vystupuje na MC? :-)
neregistrovaný "ace211"
9. 5. 2002 20:47
Re: to ace2
definuj "on tady někde vystupuje na MC?" ? Nijak jsem tvé otazce nerozuměl...
neregistrovaný "eric_singer"
9. 5. 2002 23:05
Re: to ace2
No, nejsem si jistý, jak jsem řekl, možná už jsi to někde psal nebo tak, ale chci vědět, jestli ten Aleš tady někde figuruje v MC pod nějakým nickem .. že bych s ním pokecal o jeho autě :-).


Jak říkám, nejsem informován, takže je docela dobře možný, že jsi to Ty a já to nevím :-).
neregistrovaný "ace211"
9. 5. 2002 23:27
Re: to ace2
Jo aha takhle :)


No pokud vím tak Aleš na net neleze. Jestli si s ním chceš pokecat tak bude v Pecínově. Jinak co je mi známo tak své Camaro neprodává a co si myslím, tak ani hned tak neprodá :)
neregistrovaný "eric_singer"
10. 5. 2002 11:20
Re: to ace2
Ach tak .. no, počkám si kdyžtak na Brno :-).
neregistrovaný "capriman"
9. 5. 2002 20:59
Re: to ace2
to rbaron: ja nevim, priznam se, ze na me je slozitej i trabant, nejslozitejsi dopravni proostredek co plne chapu je mooje horsky kolo (ale asi too bude jen nedostatkem praxe). Ale o slozitosti 2.8i ses zminovali i na nejakym UK webu v radach pro nakup Capri ...
neregistrovaný "Huf"
8. 5. 2002 23:25
Re: to capriman
Taky jezdím na kole, protože je to zdravé.


Nikdy jsem nikde neřekl, že ta zhovadilost, kterou jsem koupil, je nejlepší a že ostatní se mají jít vycpat. Ta zhovadilost mi vyhovuje a PRO MNĚ je za ty peníze nejlepší. Pro mně! Ne tedy pro Tebe ani pro nikoho zde tu na MC! Pokud zde ale někdo začne stupidně remcat (každému může být * po tom, co já mám, za kolik a proč) nad některými částmi tuningu nebo Fabii obecně a pokud jsem si jistý, že je to kravina, pak se bráním a evidentně dělám chybu.


Mně nedělá problém napsat, že mám kupu šrotu na kolečkách. Já si tu ego neléčím. Asi to tak občas i vypadá, ale je to omyl!!! Je to spíš zbožné přání většiny zdejšího auditoria si mně představit jako zamindrákovaného *. To pomáhá jejich vlastnímu egu. Známá věc.


Mám extrémně malý úd a navíc nefunkční! Chápeš to? Jsem v pohodce, jen mě čílí magoři teoretici, ale to je problém jen a jen můj. Jsem vůl, že se prostě nesmířím s tím, že tu byli, jsou a budou. Musím se polepšit ;o)
neregistrovaný "d.aemon"
8. 5. 2002 23:55
Re: To HUF
Tak už se s tím smiř a přestaň. Pokaždé, když sem vlezu, nabízí se mi několik nových pohodových příspěvků a za nimi se vždycky skrývají tvoje (s prominutím) kecy. Nemají s ostatním tématem nic společného, ale ty se sem prostě vylít musíš. Nediv se, že tím ostatní irituješ a oni ti na to napíšou svůj názor. Už se na to prosím tě vyser, nebaví to mě, ani nikoho jiného, předpokládám. Prostě howgh. Konec. Finito. Už ani slovo o tvým, mým nebo čímkoli egu, mozku, inteligenci, nebo třeba údu ;o))

...... a takový to bývalo pohodový café ...... :-(((
neregistrovaný "Huf"
9. 5. 2002 00:00
Re: to d.aemon
Tak už se s tím smiř a nereaguj na mně. Já se pokusím o totéž! ;o)


Všiml sis, že sem mezi ty pohodové příspěvky vnášíš totéž, co na mně odsuzuješ? Reaguješ na něco, co Tě štve. Já taky. Sám si nemůžeš pomoct a chceš to po jiných? ;o)
neregistrovaný "d.aemon"
9. 5. 2002 10:54
Re: to d.aemon
Tak ty si nedáš pokoj? Grrrrrrrr ;o)))
neregistrovaný "Darda"
10. 5. 2002 00:00
Re: to d.aemon
jo jo h u f je mozna jen rad stredem pozornosti (ale ego si urcite neleci:), cetl jsem dohady hufa a atx v konferenci o nejakem fiatu, ktery se mi take libil ale kdyz jsem si precetl tamto, tak me presla chut a na auto.cz radeji zapomenu, tedy az si ujasnim nektere veci v teto branzi, aneb podnikani po cesku. To byl for :)

Kazdopadne ma HUF nebo Hufnagel nebo kolik ma jeste prezdivek budto hafo casu anebo je spojenec provozovatelu MC majici za cil rozdmychat diskuse, a banery naskakuji.

Hufe, kdy si to rozdame, dalnice praha brno, jsi prece v diskusi streetracing?
neregistrovaný "Huf"
10. 5. 2002 09:45
Re: to darda
To víš, když mám doma pevnou linku a občas musím pracovat na PC, tak pak neni problém sledovat MC a být na něm často, i když čistého času málo.


Nevím, čím jezdíš. Nevím, kdo jsi. Působíš Nedůvěryhodně. Tvé otázky jsou hloupé (třeba "k čemu je ten chladič ve spoileru v pravo"). :o)


BTW, já jsem v reálu v centru pozornosti natolik často, že mi to stačí ;o)


BTW2, máš velmi zvláštní sloh. Být to mluvené slovo, myslím si, že jsi róm ;o)
neregistrovaný "eric_singer"
10. 5. 2002 11:15
Re: to huf
ad btw2: :-))))))))))
neregistrovaný "Darda"
11. 5. 2002 02:18
Re: to huf
Poslechni, nezamstnává tebe potom tatínek že máš kupu

asu na MC pYes den, žejo? :-o
neregistrovaný "Huf"
11. 5. 2002 10:14
Re: to darda
Cos to zase vypotil, Ty hlavo? Jakou kupu času? Kde? Na rozdíl od Tebe tu nepíšu romány a mé příspěky mi trvají každý tak minutu. Zameť si před vlastním prahem ;o)


BTW, možná jsem tak trochu narcis, ale to je pořád lepší, než být darda :o))))
neregistrovaný "Darda"
11. 5. 2002 19:58
Re: to darda
Takže zamstnává :-)

S tmi romány máš pravdu.
neregistrovaný "Huf"
12. 5. 2002 12:12
Re: to darda
Jsem jen chudý student :o)))))))))
neregistrovaný "Huf"
12. 5. 2002 12:12
Re: to darda 2
A Ty jsi rómský fetišista :o)))))))
neregistrovaný "Viados"
7. 5. 2002 09:46
Re: to behave
vole
neregistrovaný "lenin"
7. 5. 2002 14:20
Re: světla
Zrovna před týdnem, cestou ze srazu jsme s kámošem závodili na světlech. ( Mustang 1996 versus Mercury 1990 - asi nemusím dodávat, že jsem moc šancí neměl, ačkoliv, než ten Mustang roztáhl dvojku - manuál- Mercury se držel). Bylo to celkem fajn, než nám tam vletěl autobusák s MHD busem. Pročež jsme mu vyhlásili jihad a zpříjemňovali mu jehi linkovou cestu do aleluja.
neregistrovaný "Huf"
7. 5. 2002 14:23
Re: to lenin
Ale fuj! Takhle se mstít na hromadné dopravě... Hm... ale musela to být *! :o)))
neregistrovaný "ace211"
7. 5. 2002 14:25
Re: to lenin
Teda teda, takhle jezdit se sedanem :-) Pravda musim se priznat, ze kdyz na červeny potrebuju nekoho predject abych se potom mohl pohodlne zaradit, tak souhra výkonu a automatu je božska. Všichni hledají dvojku a já frnk před ně :-) A pak že je automat pomalej... při bežným provozu ne
neregistrovaný "lenin"
7. 5. 2002 14:29
Re: to lenin
Je to můj sedan a žádný auto pro důchodce - ostatně uvidíš v Brně. Vyřešil jsem problem odpojení zadních brzd a tím jsem vstoupil do světa dýmu a spálených gum.
neregistrovaný "lenin"
7. 5. 2002 14:40
Re: to lenin
DOST BYLO CAMAR !!!!!!!
neregistrovaný "ace211"
7. 5. 2002 15:50
Re: to lenin
No to mě zajíma :-) Jak jsi to vyřešil ? A nebojíš se o převodovku o diferák atd ? Do to bych já nešel ... :-( moc moc se bojím... :)
neregistrovaný "lenin"
7. 5. 2002 15:55
Re: to lenin
Patent Pykal, neřeknu, nesmím.
neregistrovaný "ace211"
7. 5. 2002 16:19
Re: to lenin
Jeee :-) my s předohrabem stejně prd :)
neregistrovaný "rbaron"
8. 5. 2002 06:43
Re: to lenin
to lenin: Vida, vypadá to, že se najde kromě Pykala vůbec někdo, kdo se tak jednoduchou věc jako burnout nebojí udělat. Když se zeptáte toho pána s tím jedovatě zeleným Chargerem, tak mluví o ničení. Přitom to auto je na silniční války dokonale stavěný :o) Já se těším do Brnaaaaa!
neregistrovaný "lenin"
8. 5. 2002 11:53
Re: Burnout
Ne ne, v tomhle musím říct že průkopníků burnoutu je mnoho - Luděk Šimůnek gumuje s Chevym už leta a z nové generace nelze nezmínit Maru Řezníčka, který se svými mopary taky už zrušil pár gum. Ostatně je i na stránkách mopar v sekci burnout. Jde spíš o to ukázat, že to, co umí camaro umí i jiný ameriky.
neregistrovaný "rbaron"
8. 5. 2002 12:23
Re: Burnout
to lenin: A na Tebe se taky těším, Vladimíre Iljiči :o) už aby to Brno bylo.
neregistrovaný "Huf"
6. 5. 2002 07:49
No tohle?
A já myslel, že jsem ujetý...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "czechchamp"
8. 5. 2002 06:19
Bez nadpisu
Kdyz k te muzice, co takhle Rob Zombie a jeho 400konovy Stang:o))

***drat co dela turbotraktor v rubrice s oznacenim streetracing??!

Nicmene ja jsem se sbavil vsech svych dluhu za skolu atd. prodejem sveho vozoveho parku /2 starsi auticka, resp. jedno jsem strelil & druhe strelim do mesice:o)/ a na konci leta kupuju svoje krasne auticko. Musi to byt V8, manual, pravdepodobne 94-95 GT, posledni rok s 302.

Podivam se po nejakem slusnem kousku. Je jich tady habadej. To bude paradicka...Mr.Torquemonster
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bahno"
19. 5. 2002 16:16
Dragrace
Cau kluci, tohle je myslim presne pro vas - zavody ve zrychleni a burnouty ;) - www.dragrace.cz
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "capriman"
19. 5. 2002 21:13
Re: Dragrace
Hezky ... Nemate nekdo nejakyho prebytecnyho Road Runnera, ze by se jim ukazalo jak se jezdi drag race? :))
neregistrovaný "capriman"
26. 5. 2002 19:58
hruza
To se nikdo nezajima o nejuzasnejsi sport co kdy kddo vymyslel?????? Sezente si vsichni Camara,Mustangy a Cudy a jedte zavodit :))
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "ace211"
26. 5. 2002 20:53
Re: hruza
No nedávno jsem v videl v TV novinách jak něco takového bylo u nás. A nějak mě nepřesvědčilo jezdit na červenou.... :(
neregistrovaný "našrot"
26. 5. 2002 22:26
Re: hruza
Dragrace je něco jiného než "cannonball" - ty hovada, co to jeli bych sestřílel ze silnice, aby byl jednou provždy klid, protože ten "závod" není ani o jezdeckých schopnostech, ani o síle aut, ale jen o léčení komplexů, naprosté ignoranci okolí a sebe- a všechvražedých sklonech.
neregistrovaný "honza_s1"
26. 5. 2002 23:17
Re: hruza
je pravda, ze kdyz jsem cetl, ze je pri cannonballu chytli v obci pri rychlosti pres 128 a pak jim jeste rikali, ze jsou pomali, protoze ten pred nima jen 170, tak jsem si taky neco pomyslel :-(

jinak se dragrace v horovicich uplne naramne kryje s brnenskym srazem amerik :-(
neregistrovaný "ace211"
27. 5. 2002 09:03
Re: hruza
No jo no, když Brno je naplánovaný od Listopadu minulého roku.... Mají se podívat do kalendáře.
neregistrovaný "lenin"
27. 5. 2002 16:53
Re: Bez nadpisu
Sprinty budou i v Brně a asi budou o něčem jiným, než když Jettě (nebo co to je)trochu čmoudí přední gumy. Já se věnuji sprintům na silnici. Je to zábava ze světel na světla. Pokud nejni na blízku Tomáš s Mustangem.
neregistrovaný "ace211"
27. 5. 2002 17:10
Re: Re:
No to vám musím dát za pravdu. Sice mám taky výkonu na rozdávání, jenže díky FWD začne Cadillac pálit přední gumy :-( Takže na začátku ztratím. Na křižovatkách to řeším tak, že jemně přidám tak na 40 a pak to sešlápnu na zem. Když je suchej asfalt tak je to v pohodě. Chtělo by to trakční kontrolu.... Jinak jsem zkoušel co to udělá, kdybych držel plyn na zemi už při rozjezdu a čekal kdy to přestane hrabat. Když už jsem slyšel takovej lepkavej zvuk a bušení kousků pneu do podběhu tak jsem toho nechal :((((( Ta síla je opravdu skvělá. Třeba Saratoga jenom kvíkla a prudce se rozjela, ale na suchém asfaltu kola netočila....
neregistrovaný "honza_s1"
27. 5. 2002 21:47
Re: Re:
S temi rozjezdy jsem teprve v patek zjistil, proc mi vsichni rikali, ze kdyz je mokro, tak at davam pozor a kdyz snih, tak at radsi nevyjizdim. Takze v patek mokro bylo a ja se chtel uplne normalne rozjet po cerveny a nenechat to jenom na automatu a trochu jsem i pridal a zustal stat na miste, tak jsem ubral, rozjel se, pridal a zase stal. Vlastne se vetsinou vic zameslim nad tim, jak nehrabat, nez jak hrabat :-)
neregistrovaný "ace211"
28. 5. 2002 08:45
Re: Re:
jo je to pruda. Mělo se tam dávat "ASR" Včera jsem jen na mokru (bohužel... :-( ) a při 50 a sešlápnutí plynu na zem (kamarád si koupil BMW tak sem mu musel ukázet že Caddy lépe akceleruje) se protáčí přední kola a a zbytek auta vlaje za přední nápravou. Takové trochu netypické pro Cadillac.... Jo ten přenos síly na zem je u amerik trochu problém...
neregistrovaný "PROF"
31. 5. 2002 06:41
Re: Re:
ace č.55: Prosím tě, ace, laskavě si po sobě přečti, co tady píšeš. Nejsi náhodou nemocnej? Jak můžeš napsat Mělo se tam dávat "ASR"? Víš co, bude lepší, když toho svýho aristokrata prodáš a koupíš si nějakou pixlu s ASR. Při představě, že mám v autě ještě o další zbytečnej computer víc, než je třeba k běžný jízdě, se mi dělá zle. Prosím tě, neargumentuj s tím, že se to dá vypnout, víš, jak tyhle věci fungují :-). Jo, a zkus tuhle větu o tom, co by se podle tebe mělo do amerik montovat, pronést před Alešem :-))))
neregistrovaný "rbaron"
28. 5. 2002 10:16
Re: Re:
to honza_s: Moje 635CSi je za normálních podmínek čirá radost. Ale... v neděli jsem jel za deště a to auto je úplně jinde. Bojím se s ním, zadek se nervózně sune při sebemenším přidání i na pětku a o nějakém zážitku z jízdy nemůže být ani řeč. Potom se mi podařilo o půl centimetru přidat plyn na dvojku na kostkách a mával jsem tam zadkem jak tanečnice z Bangkoku :o) Myslím, že s tátovým Voyagerem bych měl na stejnou trasu tak o 20 km/h lepší průměr :o/
neregistrovaný "ace211"
28. 5. 2002 10:28
Re: Re:
tak dva pytle s pískem to kufru a zadek bude mít lepší trakci...
neregistrovaný "lenin"
28. 5. 2002 11:07
Re: Re:
Neděste se, je to jen o zvyku, já udělal v neděli po proudkém dešti v serpentinách hodiny a to jsem jel s japoncem. Prostě dlouho nedeštilo a je potřeba si vzpomenout, jak se jezdí. Totéž platí s amerikou v zimě. Po 14 dnech zjisíte, jak ty pedály mačkat a kolečkem točiti za účelem udržení strojku na pozemní komunikaci. Do hor doporučuji řetězy. A na cesty trpělivost. Na sněhu, či ledě se dá jet v pohodě 40 - 60, opatrně s plynem a pozor na * v ohaviích 4*4, kteří mají pocit, že 100 je ta správná rychlost na led ( většinou je pak tou 40 míjíte, když tahají auto z pole). Dyť v tý Americe taky mají sníh.
neregistrovaný "ace211"
28. 5. 2002 11:19
Re: Re:
Jo přesně jsi to definoval. Nicméně na sníh bych doporučil nějakého Chevroleta RAM Chargera ze 70. let :)
neregistrovaný "capriman"
28. 5. 2002 21:04
Re: Re:
ace: neni takhle nahodou Ramcharger Dodge? Ale zeptej se radsi profa :)))
neregistrovaný "ace211"
28. 5. 2002 23:23
Re: Re:
Ne je to Chevrolet, podívej se sem:


[odkaz]


Podebrady_153.JPG
neregistrovaný "Spina"
30. 5. 2002 16:03
Re: Re:
jo, ale az na to ze na ty fotce je chevy blazer K5 :-))). no prof ti vysvetli jak vypada DODGE ramcharger.
neregistrovaný "PROF"
31. 5. 2002 06:48
Re: Re:
spina: Já mu nic vysvětlovat nebudu:-) Já tomu nerozumím, já jenom jezdím s autem, u kterýho není jistý, co je vlastně zač. Možná má tak trochu pravdu :-)))) Že by četl můj techničák? :-)
neregistrovaný "Spina"
31. 5. 2002 08:29
Re: Re:
prof: ja sem vlastne zapomel co mas v technicaku :-). ale i tak by prece blazeru nerikal ramcharger, spis naopak ne? :-))
neregistrovaný "PROF"
31. 5. 2002 06:56
Re: Re:
Musím poděkovat všem, kteří v Poděbradech fotografovali. Moc krásný fotky. Když někdo dělá to, co umí, tak je to destkrát lepší, než když to někdo jen zkouší. Já bych to nedokázal. Ještě jednou dík!
neregistrovaný "ace211"
31. 5. 2002 08:23
Re: Re:
No ASR je fajn a funguje na senzorech ABS, tak by to zase tak hrozny nebylo.

Jinak Fotky z Poděbrad dělal Tappaja a Honza_s, tedy alespoň ty co jsou nalinkovaný na usmotors.cz
neregistrovaný "capriman"
30. 5. 2002 21:02
Re: Re:
vis proc jsem psal at se zeptas profa, co? :)) spina me predbeh, ale jinak se podivej na link www.ramchargercentral.com (doufam ze jsem to napsal spravne) BTW: ten nazev je slozenej ze slov RAM a Charger, coz jsou oba Dodge (predpokladam, ze to ma znamenat RAM s rychlosti chargera :)))
neregistrovaný "PROF"
31. 5. 2002 06:45
Re: Re:
ace č. 55 a 57: tak dva pytle s pískem na přední kapotu Cadyho a předek bude mít lepší trakci...:-)) Jo ten přenos síly na zem je u amerik s předním pohonem trochu problém...:-))
neregistrovaný "PROF"
31. 5. 2002 06:41
Re: Re:
RB: Nazuj jiný gumy, nejlépe na mokro :-)
neregistrovaný "mracek"
5. 6. 2002 11:05
STREETRACING
V pondeli si takhle v 9:30 vecer jedu po Strakonicky na Smichove, kdyz se zezadu za hrozneho revu pririti BMW 3 rady, nizke, upravene, zadni svetla ala Lexus(cira sklo), proklickuje mezi auty a zmizi, hned v zavesu jede BMW 5 rady podobne upravene, navic se zelenym neonem na podvozku a za buraci motoru udelal presne to samy... Povidam si, ze by nejaky racing... Tak najedu na Plzenskou a co nevidim, ritici se Honda Prelude opet stejna svetla, opet upravena... To bylo teda tech 10 minut pokoukanicka... :-)))
Rozbalit vlákno
0