Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "novak1"
18. 3. 2003 20:05
Re: to ccc
tak já letos místo mé standartní GPS (GARMIN Vista) pojedu s PDA (Loox od Siemense) k tomu TOMTOM Route planner a GPS modul napevno do auta. Za chvíli to budu testovat.... Kromě Route66 existuje i Microsoft AutoRoute skoro se stejnými vlastnostmi.
neregistrovaný "TAN"
18. 3. 2003 07:43
Re: to ccc
Tak to já mám 2001.
neregistrovaný "ccc"
17. 3. 2003 19:37
Re: to ccc
já mám asi z roku 2000,je ale nová z roku 2003 ale ta stojí asi 60usd
neregistrovaný "TAN"
17. 3. 2003 19:16
Re: to ccc
Hufe,na to mi sy tadi nehrajeme.Máte někdo novou verzi plánovače jízd Route66??
neregistrovaný "Hufnágl1"
17. 3. 2003 13:17
Re: to ccc
Nepíše se chvíly, ale chvýly. :o)))
neregistrovaný "mbe"
17. 3. 2003 08:35
Re: tak kam tedy letos na dovolenou
Italie, nekde severneji, ale ne uplny sever jako RIMINI apod. Pojedeme se zenou v cervnu naslepo a kde se bude libit, tam zustaneme.
neregistrovaný "ccc"
15. 3. 2003 07:31
Re: tak kam tedy letos na dovolenou
já sám jěště nevím,manželka chce stále letět do GR eroplánem na poslední chvíly ajá bych raději jel někam autem,alespoň 2000km no uvidíme jak to dopadne nic zatím není jistý.
neregistrovaný "imaxim"
14. 3. 2003 19:07
Re: tak kam tedy letos na dovolenou
Tak já na začátku května mířím do Španělska, ženský letěj letadlem, pánové převezou nonstop auto do Barcelony, tam pobudem asi tři dny, potom podél pobřeží do Valencie, Murcie, uhnutí přes Sierru Nevadu do Granady, Gibraltar, Cadiz, Sevilla, Cordoba, Ubeda a přes Kastilii La Mancha (Almagro, Belmonte, Morela), Lerida, Montserrat zpět do Barcelony. Vyložení dam na letišti a opět přejezd do Prahy. Necelých 18 dní, asi 6500 km. Noclehy pouze v hotelech, taková kombinace měst a přírody, prostě dlouho očekávaný výlet.
neregistrovaný "novak1"
14. 3. 2003 18:40
Re: tak kam tedy letos na dovolenou
asi Itálie poblíž Vieste je residence VILLAGE ARCOBALENO. Prošlo to užším výběrem rodinné rady (manželka) tak uvidíme...
neregistrovaný "ccc"
13. 3. 2003 22:03
tak kam tedy letos na dovolenou
kam se letos chystáte na dovolenou???pište
neregistrovaný "TAN"
27. 2. 2003 08:44
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Letos pojedu do Itálie poprvé!Doháním co jsem zameškal v KZ.
neregistrovaný "kampatka"
26. 2. 2003 20:23
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Asi by mi to neublížilo, není to nic nelegálního. Konkretizovat se mi to ale nechce. Ty jsi ještě nejel přes Villach do Itálie? Pokud ne, je to docela zážitek, když jsem tama jel prvně, tak mě to dostalo. Taky v předchozích příspěvcích zmiňovaný brennerský průsmyk je super a za těch 8 Eur je skutečně co vidět. Pokud teda není mlha jak prase, nebo tma. Ovšem pro tebe jako brňáka je to zbytečná zajížďka. Ovšem pro zajímavost, když jedu do Milana přes Mikulov, tak GPS tvrdošíjně trvá na Brenneru - jenže ona asi neví, kolik se tam platí. Teprve až za Vídní minu odbočku na Linz, dá si říct a změní trasu na Villach. Kilometrově to je skoro fifty fifty.
neregistrovaný "TAN"
26. 2. 2003 11:36
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
To mě docela zajímá,jaké zboží?Jestli by ti to ublížilo tak to sem nepiš!!Já tak maximálně jezdím po Praze a kontroluji.
neregistrovaný "kampatka"
26. 2. 2003 11:29
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Pašík čeká na mně. Tyhle výlety jezdím služebně. Do Milana tak 6x do roka pro zboží.
neregistrovaný "TAN"
26. 2. 2003 11:04
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
kampatka-ty jsi nějakej rozježděnej.Co děláš,že tak jezdíš?Nehoň pašáka tolik ať vydrží!
neregistrovaný "kampatka"
25. 2. 2003 21:51
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
TAN žádnej placenej tunel od Grazu na Tarvisio není. Neboj je to zichr. Pokud tam od středy nějakej nepostavili. Jinak kolem Klagenfurtu je to trochu otrava po tzv. panelce, sem tam je to svedený do protisměru, protože tam kutají další díry aby nebyly obousměrný tunely.

Vždycky ale mám takovej lepší pocit po přejetí do IT. V Gryzgotově se nemůžu zbavit pocitu policejního státu.
neregistrovaný "TAN"
25. 2. 2003 10:13
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Jak jsem již psal,cestu po Graz znám.Jsou dále směrem na IT nějaké placené tunely??Samozřejmě,všem za info dík.
neregistrovaný "imaxim"
24. 2. 2003 18:01
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
to TAN: tak jsem ti hodil do MS Autoroute, který sám používám a Brno - Scalea vychází následovně: Klagenfurt, Tarvisio, Udine,Mestre, Padova, Bologna, Firenze, po A1 Řím, Neapol, Eboli, Scalea. Nejrychlejší cesta 1663 km, asi 16 hodin v tahu. Varianata nejkratší cesta ukazuje na Graz, Lublaň, Trest, Isola, trajektem do Ancony, po východním pobřeží až do Foggie, potom přejezd poloostrova za Salerno a dále do Scaley - docela zajímavé, ale asi dražší a delší - včetně trajektu 24 hodin, ale zase můžeš spát na lodi.
neregistrovaný "oddie"
24. 2. 2003 17:53
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Z Prahy přes ten Mnichov, po dálnici Innsbruck, Brenner - to je za rakouskou nálepku, pokud se to vezme přes Ga-Pa, ušetří se nálepka, ale je to min. o hodinu delší - není půlku cesty dálnice, a navíc je třeba projet Mnichovem skrz...
Z Brna je jednoznačně lepší jet Rakouskem, ne na Prahu - to by byla zajížďka.
neregistrovaný "mbe"
24. 2. 2003 17:36
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Ani ja nevim. Ja jel z Prahy pres ten Mnichov, Salcburk, Brenner a dale. Cenu znamky v Rakousku jsem proste neresil, neni to zase tolik vzhledem k cene dovolene. Byla to dobra cesta, ale uznavam, ze z Brna to muze byt jinudy lepsi. Konecne jsem to tu i nekde psal. Nehadam se :-)
neregistrovaný "TAN"
24. 2. 2003 16:23
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Tak teď už fakt nevím kudy mám jet!!!Vídeň,Grac,Klagenfurt,Villach a dál??
neregistrovaný "novak1"
24. 2. 2003 15:08
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
kecám, ani jinak se nedá.
neregistrovaný "novak1"
24. 2. 2003 15:06
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
z Brna se jinak cestovat nedá...Měsíční známka cca 600.- Kč, 10 denní půlku (přesně nevím). Pokud by jsi to projížděl z Brna do Němec a pak přez Brenner, zaplatíš víc a pojedeš déle.
neregistrovaný "imaxim"
24. 2. 2003 12:26
Španělsko
Máte chuť podělit se o případné názory na cestu do Španělska, na začátku května jedu nonstop do Barcelony, potom už klídeček podél pobřeží na jih Valencie, Murcie, uhnu se na Sierru Nevadu, Granadu, Gibraltar, Cádiz, Sevilla, Cordoba a přes Katalánsko zpět do Barcelony. Ve Šp. jsem byl na severu, v Madridu, spíš mě zajímají nějaké konkrétní nápady, tipy, specifika Andalusie atd. Přes Francii cestu znám.
neregistrovaný "oddie"
24. 2. 2003 12:25
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Je jiná cesta. Z Mnichova jet na Ga-Pa, a do Innsbrucku přes průsmyk. Je to i kratší, než po dálnici okolo - ale časově delší, tímhle směrem dálnice končí před Ga-Pa...
neregistrovaný "TAN"
24. 2. 2003 12:21
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
To je ale škoda na pár kilometrů kupovat známku!Není jiná možnost nebo cesta?
neregistrovaný "mbe"
24. 2. 2003 12:19
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Jo, pres Rakousko kousek jedes. Dalnicni znamky jsem kupoval 2, maji tusim 10 dni platnost, ale cenu ti nereknu. Koupil mi je tchan v Automotoklubu, koukni se na web, asi to tam budou mit.
neregistrovaný "novak1"
24. 2. 2003 11:17
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
na Benátky počítej jeden den, rozhodně se tam nedá parkovat, zaparkuj někde na pevnině a zbytek místní dopravou. Pisa je v pohodě na půl dne - doporučuji!! (pro prohlídku chrámů jsou nutné kalhoty a šaty s ramínkama jinak Vás tam nepustí).

na Vesuv nelez budeš unavený a špinavý. Pompeje jsou minimálně na půl dne až den. Vem si tam mapu Pompejí nebo budeš bloudit (ale stojí to za to).
neregistrovaný "TAN"
24. 2. 2003 11:15
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Já jsem na delší vzdálenosti zvyklej,jezdil jsem sedum let do Kazachstánu(3300km).Můžeš být ohledně Vesuv a Pompeje konkrétnější??Jestli se nemýlím,kousek cesty jedeš přes Rakousko!Co dálniční známka??
neregistrovaný "mbe"
24. 2. 2003 08:46
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Zpatky jsem jel asi 20 hodin s mensima pauzama. Opravdu je celou cestu dalnice, ale dole je uzka a jedes tak 120. Tam jsem jel dele, protoze jsem se jeste stavoval pro manzelku na severu a pak jsme pokracovali na jih. Da se to jet jednim vrzem, ale je to narez. Jo a stavit se muzes kdekoli, co jsme mijeli, tak treba Vesuv a Pompeje. Je toho dost, Rim urcite stoji za videni (ja tam nebyl), Benatky nic moc.
neregistrovaný "TAN"
24. 2. 2003 08:27
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
novak-Nocleh bych si vzal na spáteční cestě.Chci se někde zastavit,možná Benátky nebo šikmá věž??Doporuč něco?Mám být na místě v sobotu 14.00,takže vyjedu v pátek večer.To by mělo stačit.
neregistrovaný "novak1"
24. 2. 2003 07:46
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
asi ne, můj kamarád dělal za 14h Hodonín-Rodi Garganico (tahem a jede jak dobytek). Počítej víc. Dálnice tam sice je, ale kolem Říma a před Benátkami bývají zácpy. Konec cesty od Neapole je bez placení, ale nepojedeš větší rychlostí než 100-120Km/h. Celkem je to cca 1700km (Brno -Scalea). Já bych to jel v pohodě 2 dny s noclehem někde za Bolognou.
neregistrovaný "TAN"
23. 2. 2003 20:04
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
mbe-za kolik hodin to udělám.Myslím Brno-Scalea(Kalábrie).Za patnáct hodin bych to měl zvládnout,je to pořád po dálnici??
neregistrovaný "TAN"
17. 2. 2003 17:34
Re: Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Rád bych poradil,ale vůbec nevím.
neregistrovaný "mbe"
17. 2. 2003 10:03
Italie, vice sever, Montesilvano, San Benedetto
Byl jste nekdo nekdy v Italii, vice sever, oblast Montesilvano, Villa Rosa, San Benedetto del Tronto naslepo? Chtel bych letos v cervnu vyrazit, ale nikdy jsem nejel bez ubytovani, letos bych to zkusil. Mate nekdo nejakou zkusenost? Da se v pohode sehnat az na miste? Myslim, ze v cervnu kdy neni sezona by to nemel byt problem.
neregistrovaný "mbe"
14. 2. 2003 08:41
Re: KALOS moře?
Neni nijak prudky, spis pozvolnejsi, ale ne zase jako na severu v Rimini. Je krome toho po 10m jsou jeste kameny, na kterych se da stat a pak uz zase jen pisek.
neregistrovaný "novak1"
13. 2. 2003 19:47
KALOS moře?
to mbe: jak hluboké moře je na pláži u KALOSu? Je to pozvolné svažování dna nebo po 2m už nedosáhneš na dno? Mám malé děti a tento údaj je důležitý. Jinak KAlos je v užším výběru. Dík LN
neregistrovaný "TAN"
12. 2. 2003 17:48
Re: to residents
novak-po Gratz to znám,jel jsem touto cestou do Chorvatska.
neregistrovaný "TAN"
12. 2. 2003 17:45
Re: to residents
mbe-takže jedu přes Německo,aspoň se projedu po pořádné dálnici a vyzkouším co mi to jede.
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 17:40
Re: to residents
Pres Rakousko nevim, tam je urcite znamka, nevim jak tunely, ty jsou v Italii free.
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 17:39
Re: to residents
No pres nemecko se neplati ani dalnice ani poplatky, pak zaplatis za prujezd Brennerem, to je myslim asi 8 EUR a v Italii se plati akorat poplatky, ne znamka, to je cca 50 EUR. Tot vse. Vsechno je na jednu cestu, takze x2.
neregistrovaný "TAN"
12. 2. 2003 17:25
Re: to residents
mba-jestli dobře rozumím,to jsou všechny poplatky(dálniční známka,tunel aj.)??Nafta mě vyšla na 100 EUR za jednu cestu.
neregistrovaný "novak1"
12. 2. 2003 17:24
Re: to residents
Brno, Mikulov, Vídeň, směr Gratz, Tarvisio, dále po italských dálnicích
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 17:00
Re: to residents
V cene je cesta az na jih. Nevim, podle me je lepsi cesta pres nemecko. Je to furt po dalnici a pres Brener. Ale z Brna si nejsem jistej. Ja to jel pres nemecko na Mnichov, pak Salcburk, Brenner, Modena a pak uz si nepamatuju :-)
neregistrovaný "TAN"
12. 2. 2003 16:38
Re: to residents
mbe-a která trasa je lepší?Co je všechno v 50 EURO?Já bydlím v Brně,ale je mě jedno kudyma pojedu.
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 11:22
Re: to residents
No, koukal jsem ta Scalea je blizko Tropey. Pocitej tak 1900km (z Prahy) jedna cesta. Dalnice jsem psal asi 50 EUR jedna cesta. Pak zalezi kudy pojedes, kdyz pres Nemecko po dalnici, pak Salcburk a Brenner, tak zaplatis jeste za Brenner, to je myslim 8EUR.
neregistrovaný "TAN"
12. 2. 2003 10:50
Re: to residents
Budu konkrétní,Scalea-Recidence Parco Emiri se mi zamlouvá nejvíce.Může mi dál někdo přesné informace o této lokalitě??Doufám,že už je sem někdo nepsal.Kolik je to km a co bude přesně stát cesta?
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 09:56
Re: to residents
Jo a plaz celkem usla, upravena, hruby pisek a u kus od brehu kameny v mori. More bylo krasne cisty. Byla i docela dlouha. Pujcovali tam nejaky slapadla, vedle i vodni skutry a tak. Takova klasika. Akorat, ze tam bylo velmi rozume lidi a hlavne zadny cesi. Abys rozumel, nic proti cechum :-), ale kdyz sedis na plazi a vedle tebe nejaky vidle rvou na celou plaz, jak se u vecere prezrali, ale hlavne ze je to zadarmo (to se mi stalo v Tunisu :-), tak jsem docela rad, kdyz sem jedinej cech :-) I kdyz v Tropee jsem videl dalsi 2 auta s CZ SPZ, takze uplne mimo to zase neni.
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 09:52
Re: to residents
Ja chodil na Pizzu do Tropey a to teda byla opravdu Pizza. Co se tyce Kalosu, da se to sejit, ale jsou dole sutry, takze se tam neda plavat. Spis tak se slunit na kamenech. Lidi tam nechodili. Jinak jezdil transit tam a zpet k plazi (asi 3 minutky cesty), byl tam servis, takze lehatka slunecniky (udajne pro jeden apartman jedno lehatko a slunecnik, ale my sedeli vzdy vsichni, bylo tam vzdycky hodne volnych) a bazen je tam peknej, ne moc velkej, ale primo na tom utesu, takze muzes cumet na more.
neregistrovaný "novak1"
12. 2. 2003 09:04
Re: to residents
no nevím, na jihu jsem si dával pizu několikrát, a občas jsem je měl chuť pozvat k nám ať vidí jak má vypadat piza.

to mbe: na tom Kalosu jak to vypadalo pod tím střediskem tj. dalo se sejít těch 80m výškového rozdílu a u moře pobejt? nebo bylo nutný jezdit jinam na pláž. Jak ta pláž vypadala? Je plážový servis? Jaký je tam bazén? Díky
neregistrovaný "mbe"
12. 2. 2003 08:56
Re: to residents
Jidlo je v pohode. Pokud mas rad testoviny a italsky veci OK. Maso je tam hodne drahy. V restauraci Pizza tak 6 EUR, ale fakt velka.
neregistrovaný "TAN"
11. 2. 2003 19:57
Re: to residents
Jak jsem se díval,ve stejné cenové relaci jako jih Itálie je i Francie?Už jsem psal,Řecko počká a asi v létě vyrazím na vámi opěvovaný jih Itálie.Ti slováci jsou opravdu levnější!!Jídlo v Itálii je dražší než v Chorvatsku??
neregistrovaný "mbe"
11. 2. 2003 08:56
Re: to residents
Zajimavy tip s tema Slovakama. Ja letos ale tak dolu nepojedu, nejak nejsou prachy. Pojedu nekam podstatne severneji, a asi naslepo. Nepojedu v sezone a budu jen s manzelkou, takze nema smysl nic rezervovat. Kde se mi bude libit, zustanu.
neregistrovaný "novak1"
10. 2. 2003 19:14
Re: to residents
stejnou italskou agenturu prodávají slováci na www.fiptour.sk. Já jsem loni odmítl platit za euro 35Kč (jak požadovaly na calabria.cz - Krulišová), objednal a zaplatil jsem přez ČSOB bez poplatků a problémů v platném kurzu (31.. Kč) na Slovensko (ušetřil jsem 4kkč). Bydlím skoro u hranic a velká část mých známých nakupuje dovolenou u Slovenských cestovek (je to levnější).
neregistrovaný "mbe"
10. 2. 2003 15:03
Re: to residents
Sorry, to nemam. Mam jen takovy letak kde jsou ceny. Jsou trochu vyssi nez jsem tu psal, asi uz mam kratkou pamet. Muzes juknout sem, to je ceska cast Italske cestovky Polycastrum Viaggi, ktera jak jsem si vsiml zajistovala hodne Italum. Web je [odkaz] dale pak muzes juknout sem [odkaz] to je primo katalog te italske cestovky. Da se tam najit i to kde jsem byl, jmenuje se to Vilaggo Club Kalos a je to lokalita Parghelia, Kalabrie. Pripadne mi napis na mbe@email.cz a muzu poslat ofoceny ten letak, ale tady na te sajte je take. Najdes tam hodne mist kam jet.
neregistrovaný "TAN"
10. 2. 2003 13:08
Re: to residents
mbe-právě že pojedu začátkem července nebo srpna.Nejlepší by bylo kdybych jel na odskoušené místo,nemáš třeba www adresu toho apartmánu??
neregistrovaný "mbe"
10. 2. 2003 12:53
Re: to residents
TAN> zalezi kdy pojedes. Kdyz pojedes mimo cervenec srpen, podle me se da v klidu jet na slepo. Ubytovacich kapacit je tam tolik, ze musis v klidu najit. Myslim, ze bys nasel i v te tvrde sezone, ale pokud jedes s rodinou muze se stat, ze ne a deti pro tohle obvykle nemaji pochopeni :-)
neregistrovaný "mbe"
10. 2. 2003 12:52
Re: to residents
To NOVAK> tak to je komedie :-) Na me s tim sli taky, jenze jsem tam byl posledni tyden v srpnu a meli obsazeno.Nabizeli mi, ze me po prvnim tydnu prestehujou,ale to jsem nebyl ochoten akceptovat, tak jsem sel bydlet jinam. Mel jsem to od Cedoku. Nakonec jsem na tom vydelal, protoze tam kde jsme byli bylo bydleni mnohem lepsi a jeste mi vratili nejaky prachy. Jo ale mas pravdu jih Italie je jiny svet, stejne jako kazdy jih :-) Mimochodem, 14 dni po dovolene jsem si koupil Stilo jak to na me zapusobilo :-)
neregistrovaný "TAN"
10. 2. 2003 10:29
Re: to residents
Původně jsem chtěl vyskoušet Řecko,ale asi to vyhraje Itálie!!Mám si ubytování objednat přes cestovku,nebo řešit až namístě??Pojede na jih to vím jistě.
neregistrovaný "novak1"
10. 2. 2003 10:24
Re: to residents
Ano byla to Altalia. Po té úvodní komedii ještě opravili odpady ve sprchách a následovalo 14 dní vegetu...
neregistrovaný "novak1"
10. 2. 2003 10:18
Re: to residents
TO MBE: na mne to testovali taky... Po cca 20 minutách komunikace jsme se posunuli kousek dál a dostali jsme co jsme si zaplatily. Jo jih Italie je jiný svět..
neregistrovaný "mbe"
10. 2. 2003 08:55
Re: to residents
Mas pravdu, akorat uplne dole, kdyz uz je videt Sicilie se sem tam nejaka uzavirka objevila :-) Ale jinak to maji uplne spica, hlavne jak jedes tema horama na jihu. Tunely, silnice na pilirich, fakt nadhera. Mimochodem, v Brancaleone si byl v Altalii?
neregistrovaný "mbe"
10. 2. 2003 08:54
Re: to residents
Objednal jsem si doma prave to Brancaleone, kde byl i Novak. Soude podle toho vlaku. Bohuzel se me pokusili nacpat do starych hnusnych apartmanu, coz si po docela hodne neprijemne scene kterou jsem udelal v hotelu rozmysleli a nakonec me cestovka prestehovala do te Tropey.
neregistrovaný "novak1"
9. 2. 2003 21:29
Re: to residents
po neplacených silnicích se v Itálii jezdit nedá, průměr 50-60km/h. To nikam nedojedeš. Opravdu vyzkoušeno. Od Neapole dolů se neplatí, Od Bari dolů se neplatí. Pokud pojedeš po dálnici tak uvidíš zaco se tam platí (neuvidíš uzavírku jen tunel most tunel atd...)
neregistrovaný "novak1"
9. 2. 2003 21:25
Re: to residents
V Brancaleone jsem byl loni, nemělo to chybu ... k moři z apartmanu 30m na slušnou soukr. pláž, ale nadruhou stranu což se nikde neuvádělo: 10m za aparmanem jezdil vlak (první dojmy strašné ale po týdnu si člověk zvykl) Jinak bazen perfektní a ceny taky. Jinak doporučuji vybírat a platit na www.fiptour.sk. Letos sháním něco podobného na sardinii (podmínka: moře do 100m od aparmanu)

ahoj LN
neregistrovaný "TAN"
8. 2. 2003 19:12
Re: to residents
mbe-a kde sis to ubytování objednal?Doma nebo až v Itálii?Máš pravdu,jih je omoc krásnější!!
neregistrovaný "mbe"
7. 2. 2003 09:08
Re: to residents
My jsme jezdili. To mestecko je tak krasny, ze to fakt stalo za to. Ale kazdemu vyhovuje neco jineho. To uznavam. Kazdopadne by ses urcite ubytoval na blizsim miste. Zalezi opravdu co clovek chce. Hodil jsem sem info spis o lokalite, doprave, cenach a tak.
neregistrovaný "TAN"
6. 2. 2003 18:17
Re: to residents
Ta vzdálenost do centra je velká,já jsem zvyklej chodit večer s rodinou na procházku?I v Bulharsku a Chorvatsku jsme šli se projít do centra(na zmrzlinu,jídlo nebo na lahvinku),bylo to max.200 metrů.Jezdit autem každý večer je blbost.Co si o tom myslíš??
neregistrovaný "mbe"
6. 2. 2003 17:42
Re: to residents
Jeste dovetek. Jediny minus dovolene bylo ze jsme jeli Oktavkou TDI, M.r. 2002. Spotreba super, ale sedel jsem vepredu a prislo mi, jako bych celou cestu klecel jak sem byl otlacenej od palubky. Holt to misto vevnitr nic moc.
neregistrovaný "mbe"
6. 2. 2003 17:40
Re: to residents
Mam doma od toho letak a cenik, mohl bych naskenovat a poslat. Od centra asi 3km, u hlavni silnice, ale jakoby pod ni, domky na druhou stranu smerem k mori. Zadny hluk. Jak jsem rikal, je to na utesech. Mestecko bylo fakt pekny. Auto k mori jezdilo tusim mezi 8:30 - 17:00, ale jelo by jak se clovek domluvil. Pres poledne meli mananu, ale pohoda. Clovek sel rano, na poledne se vratil (na slunicku se moc byt neda), nebo sel hned na plazi do restaurace a odpoledne se zase vratil az do vecera. Prijeli by ale jak by sis rekl. Opravdova pohoda. Normalne bych se toho, ze to neni u more bal, ale tady me to nijak neomezovalo. Kouknu se doma na ten letak, jestli ho mam a dam vedet. Kdyztak bych ti ho naskenovanej poslal.
neregistrovaný "TAN"
6. 2. 2003 17:24
Re: to residents
mbe-dík za velmi dobré informace,jsi schopen sehnat kontakt na majitele?Jak to bylo daleko do centra a nebyl tam velký hluk(hlavně v noci)?Jak často jezdila to auto k moři?Dík
neregistrovaný "mbe"
6. 2. 2003 15:23
Re: to residents
Bydleli jsme v apartmanech, velmi slusne, klima, pro 4 lidi, jedno ale je pristylka, takze idealnejsi by bylo pro 3. Novy komplex, nebyl u more, byl na utesech, krasny vyhled. K mori jezdila porad tam a zpet hotelova socka, bylo to asi 2km. Naprosto bez problemu. Byl jsem udajne v nejhezcim miste v jizni Kalabrii, mestecko se jmenuje Tropea. Buvodne jsem sice mel byt v Brancaleone, coz je opravdu uplne dole, nejvic jak to jde :-), ale byly v tom nejake problemy, takze jsem se nakonec vracel o 150km vyse, prave do te Tropey. Mestecko bylo vzdaleno asi 3km. V okoli byl takovy mensi aquapark. Kdo zna severni italii, tak to je uplne neco jineho. Nedivim se, ze vsichni Talosi jezdi na dovolenou na jih a sever nechavaji nam a nemcourum. Dole ciste more, i divoke, zadny rybnik. Nejlepsi je, ze je tam fakt malo neitalu, takze se k Vam chovaji velmi dobre, ne jako k turistum, ktery chteji za kazdou cenu obrat o penize. To jsem ale odbocil. Za dalnice az dolu zaplatis tusim asi 50EUR, ale jsou to dobre vynalozene penize. Plati se az do Neapole a pak uz je to free. Ubytovani v tom nasem komplexu stalo v sezone (posledni tyden v srpnu) 750 EUR za apartman/tyden, prvni v zari asi 350EUR/tyden. To je tam jeste krasne teplo. Je to fakt hodne na jihu. Rozdily mezi sezonou a nesezonou jsou opravdu dramaticke. Nejdrazsi je cervenec a srpen, to se ceny pohybuje kolem tech 750EUR. Jist se tam da fakt levne, testoviny, Pizza, kdyz si uvaris, tak super levne. V restauracich velmi prijatelne.
neregistrovaný "ccc"
6. 2. 2003 13:10
Re: to residents
napiš jak je to s ubytováním ,cena atd.
neregistrovaný "mbe"
6. 2. 2003 08:56
Re: to residents
Dalnice nejsou tak hrozne. Posledni leto jsem byl az uplne dole, naproroti Sicilii. Pres 2000 km. Cesta super, dalnice vyborne. Dole tusim od Neapole nebo tam nekde uz se dalnice neplati a prece jsou jeste podstatne lepsi nez nase. More je na jihu fantasticke, divoke a krasne ciste. Byl jsem v miste kde byli jako turisti sami Talosi, skoro zadny nemci ani jine narody. Nadherny mista, urcite se tam vratim. Kdyby mel nekdo zajem, mohu poskytnout dalsi info.
neregistrovaný "ccc"
6. 2. 2003 07:01
Re: to residents
Koukal jsem na to a dálnice Trento-Bari46,6 euro.

Na poplatky se dá kouknout na www.italie-online.cz
neregistrovaný "ccc"
5. 2. 2003 21:29
Re: to residents
Po neplacených silnicích se dá jet.jednou jsem tuto cestu absolvoval z Verony a jel jsem okolo dálnice no hrůza ,max.rychlost 60km/h co víc o tom psát.tu cenu se ti pokusím zjistit ,ale nevím jak rychle se mi to povede.
neregistrovaný "TAN"
5. 2. 2003 14:06
Re: to residents
Četl jsem na internetu,že se dá jet i po neplacených silnicích,ale nemám přesnou mapu.Jestli můžeš tak zjisti kolik stojí ta dálnice?Do Itálie bych si netroufl jet bez zajištěného ubytování,to opravdu není Chorvatsko!!!Takže pojedeš na dovolenou v srpnu?Já jsem jel v srpnu loni,ale když si to dobře naplánuješ tak se to dá.Odjezd z ČR v pátek ráno a je pohoda.Odjezd v pátek v noci a zase se to dalo.Pro mě to do Itálie není daleko,jsou horší cesty(ČR-KZ 3300km).Dík
neregistrovaný "ccc"
5. 2. 2003 13:42
Re: to residents
V tom s Tebou souhlasím,ale dálniční poplatky v Itálii nejsou zrovna nejmenší.Nevím kolik stojí průjezd itálii ale pokusim se to zjistit.

Co jsem slyšel tak tam dole to je super akorát je to poměrně daleko.Moje smůla je v tom ,že na dovolenou musím jezdit v termínu jako má většina italů.Tak že by byl problém sehnat ubytování a cena v největší sezoně taky nebude malá.
neregistrovaný "TAN"
5. 2. 2003 10:48
Re: to residents
Ja si myslím,že je potřeba vyzkoušet všechny státy a osobně jsem ještě v Itálii nebyl.Šlyšel jsem,že na jihu je velmi čisté moře,nevím jen jsem slyšel?Nevíš kolik se platí za dálnici?
neregistrovaný "ccc"
5. 2. 2003 06:31
Re: to residents
itálie není podle mýho gusta,byl jsem tam ale ne u moře.od známých jsem viděl i fotky a nenadchlo mě to.Zlatý Chorvatsko!!
neregistrovaný "TAN"
4. 2. 2003 18:30
Re: to residents
ccc,ještě jednou děkuji a přeji ti pěknou dovolenou.A co Itálie,doporučuješ?
neregistrovaný "ccc"
29. 1. 2003 19:18
Re: to residents
dneska jsem zjišťoval cehu víza přez srbsko a divil jsem se
neregistrovaný "TAN"
28. 1. 2003 09:32
Re: to residents
Já chci také informace o HR.Loni jsem byl zde-

www.er-corp.com/villanena/
neregistrovaný "drk"
28. 1. 2003 07:01
Re: to residents
Aby jsme nepsali do tohoto fóra věci, které sem už možná nepatří, můžeš mi poslat kontakt na domácího v HR a nějaké informace o tvém místě na z.smejkal@draka.cz ???? Díky předem.
neregistrovaný "ccc"
28. 1. 2003 06:36
Re: to residents
Jo v Bg jsem byl u moře asi před 5 lety.Jelikož jsem tam byl v květnu tak sice parna nebyla, ale

jinak to bylo super.Pokud budeš potřebovat tak kontakt na doácí z HR někde doma mám a dám ti ho.

S tím vnucování názoru máš pravdu taky to nemám rád.Ale je příjemné pod někomu poradíš a on je spokojen apopřípadě poděkuje.znám i několik lidí kterým jsem radil a oni asi naschvál to udělaly opačně a potom byli nespokojeni.Ale komu není rady atd.jo jaké pláže preferuješ?????
neregistrovaný "drk"
27. 1. 2003 12:18
Re: to residents
To TAN - přes Konstantu asi 1800km jedna cesta. Popisem cesty Tě nechci odradit, jenom jsem popsal svoje zážitky. Kyž tam člověk jede na blind, těžko se shání nějaké informace, takže tohle je realita se kterou musíš počítat. Jinak Bulharsko bylo super a rád tam třeba příští rok pojedu znovu - samozřejmě autem, ale trochu jinou cestou (už nikdy Bukurešť) s jiným jízdním rozvrhem.
neregistrovaný "TAN"
27. 1. 2003 11:54
Re: to residents
drk-to mě připomíná mé sedmileté působení v Kazachstánu.To samé!Kolik je to kilometrů přes Rumunsku?
neregistrovaný "drk"
27. 1. 2003 11:50
Re: to residents
To TAN. My jsme jeli přes celé Rumunsko až do Konstanty a potom podél pobřeží dolů do Bulharska. Cesta po Rumunsku byla silným zážitkem - nedodržují se v podstatě žádné dopravní předpisy nebo značky. Je tam hustý provoz a jede se po obyčejné silnici (mají jenom asi 100km dálnice před Bukureští), cestou neustále předjíždíš povozy s koňmi, (v noci neosvětlené), po silnici běhají toulaví psi, pasoucí se krávy a další havěť, tebe předjíždí domorodci na plné čáře, v zátáčkách .... a až jim vyjede auto v protisměru, tak se někam natlačí. Kapitola sama pro sebe je Bukurešť - obrovské město bez směrových tabulí. Počet jízdních pruhů je závislý na počtu aut, která se vejdou vedle sebe, nikdo nepoužívá blinkry, všichni jenom troubí, na některých semaforech nesvítí všechna světla atd. Bulharsko je oproti Rumunsku úplně v pohodě. Byli jsme 10km pod Primorskem.
neregistrovaný "TAN"
27. 1. 2003 10:54
Re: to residents
drk-moře oproti HR je podle mě velmi špinavé(25km od Burgasu),ale máš pravdu,že ceny jsou super.To byly hostiny.Já ti mužu doporučit nádherné Chorvatsko,ale je to dost drahé.Asi že je to ostrov a tam je vše dražší.Napiš pár řádek o cestě do Bulharska?
neregistrovaný "drk"
27. 1. 2003 10:42
Re: to residents
V Bulharsku jsem byl autem loni: super moře, super ceny, ale cesta je hrozná.

Letos bych chtěl do Turecka, nebo nějaké klidné levné místo v HR - můžete mi něco doporučit?
neregistrovaný "TAN"
27. 1. 2003 08:27
Re: to residents
Na internetu jsi nějak brzo?Já stávám brzo jen v pondělí,když odjíždím do Prahy.Pravdu říct to Řecké ještě není na sto procent,když nebudou peníze tak mě dáš kontakt na HR a pojedu na tvůj flek.Corolu měl táta před deseti rokama a taky si nestěžoval.Je velmi těžké porovnávat,která značka je lepší.Já mám rád německá auta,ale nemíním nikomu vnucovat můj názor,jako mnozí v tomto Motorcafe.Byl jsi v Bulharsku?
neregistrovaný "ccc"
27. 1. 2003 06:44
Re: to residents
Jezdím do jedné vesničky kousek od Omiše.Ubytování v soukromí stojí 10euro a za dětsko jsem neplatil.K moři na soukromou pláž jsem to měl z penzionu asi 60m ,byla tam soukromá pláž na dobré úrovni i s barem kde kafe stálo 20kč no nedej si ho Domácí mi dokonce zdarma dávali ovoce a zeleninu.Jedna cesta mě vyšla na benzín asi 1700kč +poplatky.Benzin jsem při zp.cestě kopoval v BiH kde natural 98 stál 22 kč.

Poplatky vyšli asi na 500 jedna cesta.Zásadní pravidlo,kterého se řídím je :vše si zařizuji sám a nejezdím přez cestovní kancelář.Zkoušel jsem shánět i ubytování přez internet a je to taky dražší než přímo na místě. Hlavně se nesmíš bát,že to ubytování neseženeš.Vždycky se něco najde.Hlavně se neubytovávat v noci,to jsem byl jednou ráno pěkně překvapenej!!!
neregistrovaný "TAN"
26. 1. 2003 18:21
Re: to residents
Tak to mě zajímá,Chorvatsko za 20000,-kč?Já jsem byl vloni na Brači a jen ubytování mě vyšlo na 30000,-kč(čtrnáct dní) a kde je cesta,trajekt a jídlo!To mě musíš poradit,kde je levně.Nejsem náročný a peněz už také moc nemám,ale asi jezdím na špatné místo?Spotřebu máš na benzín velmi dobrou,já jsem udělal HR za 6,2,asi mám těžkou nohu a chip taky přidá.
neregistrovaný "ccc"
26. 1. 2003 13:21
Re: to residents
Ja jěště nevím kam vyrazíme.ale pravděpodobně někam autem.4000,-za jednu letenku je docela málo.Kolipak by za ni chtěly kdabys ji chtěl koupit samostatně myslím že minimálně 8000kč.

Já jezdím s Toyotou carinou combi 2,0i

a jsem s ní spokojenej.Loni jsem s ní byl na jihu HR a spotřeba se pohybovala okolo 6 litrů.

Cestu jsem absolvoval přez rozbombardovanou bosnu a hercegovinu.Zážitků mnoho.letos jsem chtěl jet původně do černý hory ale když mi dorazily katalogy tak jsem tuto cestu vzdal.prostě mi to tam připadá jako průmysl na dovolenou.preferuji raději malé hotely nebo ubytování v soukromí.Dokonce to je io jiných penězích.loni se mi to podařilo pořídit komplet za 20000kč a nic jsem si neodřekl.stravovali jsme se i po restauracích a td

na tom to místě jsem byl po několikáté a rád bych změnil cíl moji dovolené.
neregistrovaný "TAN"
25. 1. 2003 17:45
Re: to residents
Mám TDI.A kam vyrážíš ty v létě na dovolenou?Na stránce www.trajekt.cz jsou i ceny trajektů Itálie-Řecko.Nejvýhodnější je trajekt s jihu Itálie,ale zase zaplatíš na dálnici.To není možné,aby nejlevněji vycházelo letadlo.Mě v cestovce odečetly 4000,- na letenku/jeden člověk.Ty máš jakou značku auta?
neregistrovaný "ccc"
25. 1. 2003 07:55
Re: to residents
máš to auto v naftě nebo benzín?????cestu jsem počítal na svoje auto 2,0 benzin
neregistrovaný "TAN"
24. 1. 2003 13:26
Re: to residents
V létě jsem bral novýho passata,ale to je jedno.Kolik mě bude stát cesta do Benátek na trajekt?Rakousko dálniční známka a dál?Jsem brňák.
neregistrovaný "ccc"
23. 1. 2003 18:00
Re: to residents
jestli máš nový auto tak bych cestu přez balkám vynechal.Mohl by ses taky vrátit bez něj nebo s pořádnejma újmama.Vyber raději cestu trajektem nebo eroplánem.
neregistrovaný "TAN"
23. 1. 2003 17:06
Re: to residents
V Čedoku mě řekly,že 7000,-kč jedna cesta(osobák a kajuta pro tři lidi),plus poplatky-dálnice Rakousko a Itálie.Mám nové auto,tak bych se chtěl projet,ale asi je nejvýhodnější letět.Ještě mám čas na rozmyšlenou.Uvidíme
neregistrovaný "ccc"
23. 1. 2003 16:17
Re: to residents
Myslím si že to doopravdu vyjde na stejný prachy.Kolik prosím tě vyjde tentrajekt??
neregistrovaný "TAN"
23. 1. 2003 08:53
Re: to residents
Do GR pojedu přes cestovku a vychází to na 28000,-kč(dva dospělí a dítě na 12 dní v solidním apartmánu).Dezinfekci jsem projížděl několikrát v Kazachstánu.7000,-kč na jednu jízdu je teda dost,to už se vyplatí jet trajektem(Itálie(Trest)-Řecko) a máš klid!!Tolik poplatku jsem neplatil ani když jsem jezdil do Kazachstánu(Polsko,Litva,Lotyšsko,Rusko)… nejezdí trajekt z Chorvatska,asi by to bylo levnější.Vypadá to,že mě ta cesta bude stát stejně jako kdybych letěl.
neregistrovaný "ccc"
22. 1. 2003 18:40
Re: to residents
Koukal jsem se na to je to asi 1800km.Počítej asi 24 hod nonstop jízdy.Nevím za jakých podmínek je průjezdná Makedonie.Počítej poplatka,dálnice u nás,slovensko,poplatky za silnice v maďarsku.Dále vízum v Srbsku,nevím teď jestli naše zákoné pojištění tam platí .Za dálnice se v srbsku taky platí.Pokud pojedeš přez BG tak počítej na hranici poplatek ta silnice,dezinfekci auta(to znamená že projedeš takovou kalužinou co ji říkaj dezinfekce stávalo to asi 8 DM)Toto projetí této hranice tě bude stát asi 15 euro.

Dále taky počítej s častými kontrolami a s hladovými policajty.Myslím,že jedna cesta tě vyjde asi na 7 000kč.Jěště jsem se chtěl optat jak je to v GR s ubytováním,jak se pohybujou ceny??
neregistrovaný "TAN"
22. 1. 2003 09:46
Re: to residents
Ahoj,díky že sis udělal čas.V polovině července jedu do Řecka na ostrov Lefkáda.Potřebuji vědět vše co se týká cesty?Která trasa je nejbližší a nejrychlejší?Do bývalé Jugoslávie je potřeba vízum?Platí se v Rumunsku a Bulharsku nějaké poplatky(dálnice atd.)?Je toho strašně moc,co by mě zajímalo!Škoda,že nejede trajekt třeba ze Splitu.Itálie,Řecko trajekt stojí 15000,-kč,to je dost.Pro začátek by to stačilo.Ještě jednou dík.Tomáš
neregistrovaný "ccc"
21. 1. 2003 22:32
Re: to residents
lepší bude diskuze tady
neregistrovaný "ccc"
7. 11. 2002 20:00
Re: to residents
pokud pojedeš s nafťákem,který bude mít spotřebu okolo 5 lt tak to za 4000 pořídíš.Musi¨íš však počítat s poplatky slovensko-dálnice,maďarsko dálnice ,rumunsko poplatky,úplatky a pokuty,v bulharsku kromě poplatku za cesty,který se vybíraj na hranici musíš počítat s poplatkem za most nebo ferybot,dále tě čeka poplatek za dezinfekci,to že projedeš takovou kaluží. Dřív tato kaluž stála pro osobák myslím 8 DM dneska nevím.Dále tě čeká poplatky za dálnici v TR a počítej i s úplatkama a pokutama.Tak že si k ceně za phm přičti minimálně 1500 kč na jednu cestu.Pokud však jede víc lidí v autě tak se to vyplatí.Moje rada na tuto cestu se však nikdy nevydávej sám jeďte alespoň dva a v noci zásadně zaparkuj někde mezi kamionama na hlídaným parkovišti,nejlépe u tureckých provozovatelů.Na tyto parkingy si žádnej bandita netroufne.Tyto parkoviště začínaj už v maďarsku a nebudeš litovat mají tam už i svoje hospůdky Poznáš vůni orientu už od maďarska
neregistrovaný "Hufnágl1"
7. 11. 2002 17:39
Re: to residents
To jsem rád. BTW, co se hudby týče, tak do ní techno vůbec nezařazuju, takže vlastně asi vůbec nejsem správný tuner...
neregistrovaný "residents"
7. 11. 2002 16:11
Re: Radostné vyhlídky - pro reziduum
To HUF: myslel jsem to s tí vkusem upřímně. Co znám většinu tuningovců, tak jen techno dunní.
neregistrovaný "residents"
7. 11. 2002 16:10
Re: to residents
Pokud bereš jen cenu paliva tak možná. Já zase slyšel o výhodných akcích letenek tuším GTS za stejné prachy zpáteční Istambul. Jestli je to včetně poplatků to nevím. Každopádně na místě ušetříš čas a na místě se už dá sehnat nějaký odvoz. Loni tam byli kamaradi vlakem na tury po horách a stálo je to jako skupinku tuším zpáteční do čtyř litrů. Musí však jet 6 a více lidí.
neregistrovaný "monastus"
7. 11. 2002 15:07
Re: to residents
Levněji než 4000 ? To ji samozřejmě pořídíš. Pokud pojedou v autě 4, tak to je za 1000 (tam i zpět). Za 4000 tam dojedu sólo autem. Záleží na autě.
neregistrovaný "ccc"
6. 11. 2002 18:40
Re: to residents
Před 3 rokama jsem podnikl taky tuto cestu autobusem ,bylo to super.Cesta stála pouhé

4.000kč Autem to tak levně nepořídíš.Zážitky z cesty byly ohromujicí,jelikož jsem jel s tureckou společností a na zp. cestě jsme jeli pozuze 4.Jediné co se mi nelíbilo, byl pouze jeden šofér,který jel nonstop a to okolo asi 30hodin.Rád na tuto cestu vzpomínám.
neregistrovaný "Hufnágl1"
6. 11. 2002 16:05
Re: Radostné vyhlídky - pro reziduum
Radostné vyhlídky:


Až mi bude tak sto deset,


přijde Bůh a zmáčkne RESET.

Někdo zvoní, nadávám,


nemám ruce volné,


právě tchyni vyndávám


z kyseliny solné.


Pár gumových rukavic


marně šmátrá po dně,


nezbylo z ní vůbec nic


i když jí bylo hodně.

Tímt bych mou chvilku poezie raději ukončil. Mohlo by se totiž stát, že se někdo ozve, že v tématu, kde se objevuju já, se nic kloudného nedozví... ;o)
neregistrovaný "residents"
6. 11. 2002 16:00
Re: Nahý v trní
to Huf: vidím, že máš i vkus:-)))
neregistrovaný "Hufnágl1"
6. 11. 2002 13:54
Nahý v trní
Šel jsem sypat slonům zrní,


on tam stál nahý v trní.


Sloni se ho ulekli,


usekli mu kule kly.

Jen tak pro zpestření od Káji Plíhala :o)))
neregistrovaný "Hufnágl1"
6. 11. 2002 13:52
Re: to residents
Každý si to zvolí, jak mu to vyhovuje. Já třeba vůbec nemám rád zoo, ale styl dovolené, který jsem letos podnikl, mi velmi vyhovoval. Jel jsem se prostě válet k moři do místa, který záměrně evokuje pocit ráje na zemi.
neregistrovaný "tomcat"
6. 11. 2002 09:13
Re: to HUFNAGL
Hmm, dobrý. Mně taky Turecko sedlo, i když jsem pokojské z jazyků nezkoušel. Stačilo mi, když bylo apartmá vyglancovaný :o)
neregistrovaný "residents"
6. 11. 2002 09:08
Re: Cesta do Turecka
Tuším, že jsem ten film viděl před nedávnem na ČT, ale chytil jsem už jen konec. To Huf: Turecko a vůbec exotika s cestovkou to je jak pozorovat zajíce v zoo místo v lese.
Avatar - Adyn
6. 11. 2002 08:13
Re: Cesta do Turecka
To ccc: Díky za info o tom přepadení. V podstatě se to neliší od těch o kterých jsem slyšel i dřív.

Jinak o cestě do Turecka byl asi před dvěma lety natočen nezávislý německý film Im Juli (V červenci). Film byl fantastický a zajímavé byly zejména pasáže z Maďarska, Rumunska a Bulharska. Jo mimochodem hlavní hrdinka se jmenovala Juli a tak pro ty co mají alespoň základy němčiny zní název filmu -Im Juli- mnohoslibně!!!
neregistrovaný "Hufnágl1"
5. 11. 2002 19:43
Re: to tomcat
Veškerý hotelový personál kromě pokojských (to mě sralo) byl schopen základní konverzace v angličtině, němčině, ruštině, španělštině a francouzštině. Někteří uměli i portugalsky.
neregistrovaný "monastus"
5. 11. 2002 19:30
Turecko ...
Nazdar cestovatelé !!! To je moc zajímavý nápad, jet do Turecka ... Letos jsem byl autem v Itálii, kousíček pod Napoli, přesněji řečeno v Paestum, kam jsem to měl necelých 1600 km a příští rok plánuji Bulharsko ... Tudíž by mně zajímalo, kdo jste tam (do Turecka), kudy, jak a za jakých podmínek jeli. Odkud, kam, jak dlouho, pohonné hmoty, poplatky, hranice, prostě všechno. Z Bulharska do turecka to je kousek, možná, že bych jel až tam. Dík za jakoukoliv odpověď ...
neregistrovaný "ccc"
5. 11. 2002 19:19
Re: to HUFNAGL
Klidně,na celnici při vstupu do BG jsem se trochu chytl s celníkem protože chtěl velký úplatek za překročení hranice.Celou cestu jse tehdy spal ,jako spolujezdec.Sledovali nás dvě auta a kousek od Plovdivu nás začali stavět falešní policajti.Kolega,který auto řídil zastavil.Banditi vyskočily v kuklách a zbily nás.

Devítka u hlavy byl dostačující argument.Byli jsme rádi,že jsme přišli pouze o peníze!!!!!

Když jsme vše hlásili policajtům jediné co je zajmylo,kolik financí nám zůstalo.Asi nás chtěli obrat.
neregistrovaný "tomcat"
5. 11. 2002 14:45
Re: to HUFNAGL
Všichni stejně? Nebo některý třeba jenom dva a jiný deset, takže šest v průměru?
Avatar - Adyn
5. 11. 2002 11:45
Re: to HUFNAGL
To CCC: Můžeš blíže popsat jak došlo k tomu přepadení? Jestli se ti o tom ovšem chce rozepisovat.
neregistrovaný "Hufnágl1"
4. 11. 2002 17:59
Re: to meda
Možná, že kdyby náš hotel trochu míň připomínal ráj na zemi, tak bych taky víc cestoval. ;o)


Každopádně jsem se bavil s Bergičany, kteří na Pamukale jeli a byli unešení.


BTW, ohledně natahování, zatím jediná cestovka, na kterou nemám křivého slava, je ČEDOK. Fischer nic moc.
neregistrovaný "Hufnágl1"
4. 11. 2002 17:57
Re: to tomcat
Ano. To ale není důležité ;o)


V našem hotelu (5*) uměli všichni kromě pokojských 6 jazyků.
neregistrovaný "ccc"
4. 11. 2002 17:28
Re: Až do Turecka?
Myslím,že to tvoje auto to zvládne bez problémů,v turecku jsem viděl jezdit taky punta .Myslím,ýa se tam taky dokonce vyráběj.

Záleží jenom,jak se v Puntu cejtíš pohodlně.Přeci to je do Istanbulu okolo 1900km,a pokud chceš jet dál do Antalye ,tak počítej dalších 900km.Tam už jsou cesty ale docela dobrý.
neregistrovaný "mracek"
4. 11. 2002 14:23
Re: to meda
Tak tenhle sok jsme mel v Italii, kdyz tam neumeli ani nemecky a anglicky!
neregistrovaný "tomcat"
4. 11. 2002 14:18
Re: to meda
to Huf: To jako chceš nenápadně naznačit, že čuměla po Tobě? V Turecku jsem byl předloni a 100% spokojenost. Rusové v pohodě, jenom trochu šok když ve hotelu neuměla recepční anglicky, zato ale rusky.
neregistrovaný "meda11"
4. 11. 2002 13:50
Re: to meda
Huf > a co pekneho se da v Turecku jeste videt? Ja jsem tam stravil pred 10ti lety asi 3 mesice a byla to nadhera - Pamukale, Efez, stara Smyrna, Istanbul, Troja... super lidi, prijemny. Podruhe jsem tam vzal pred 6ti lety svou zenu a jeste to slo - za tri nedele jsme projeli vsechno, co jsem si pamatoval. Pred dvema lety tam byla teta a byla totalne zklamana - do Efezu je pustili jenom ke knihovne a amfiteatr videli akorat zdalky, do vapencovych lazni v Pamukale jenom kouknout ze silnice, ze by se tam koupali jako my - ani napad. Natahli je snad vsichni, koho potkali...
neregistrovaný "Hufnágl1"
4. 11. 2002 11:28
Re: to meda
Jo, něco na tom je ;o)


Přímo v tom našem hotelu bylo tak 50% rusů, ale těch superzazobaných. Bylo komické vidět obtloustlého malého 40níka se super modelkou po boku, která zase čuměla po jiných, méně obtloustlých a mladších. Jinak, tito rusové se chovají velmi ukázněně. Rozhodně líp jak němci nebo my.
neregistrovaný "zadek5241"
4. 11. 2002 10:01
Re: Až do Turecka?
Byl jsem autem v Řecku - trajektem a Turecko mě láká převelice. Cesta mě ale naprosto odrazuje. Už aby se v bejvalý Jugoslávii všechno uklidnilo a dalo se tam normálně projíždět...! Pak tam jedu hned. Za současnejch podmínek dávám přednost letadlu.
neregistrovaný "meda11"
4. 11. 2002 09:42
Re: Až do Turecka?
Huf > ty nemci s nejvetsi pravdepodobnosti sjeli do Italie a jeli trajektem do Istanbulu nebo do Bandirmy. Jinak jih Turecka neni Turecko - to je Nemecko krizeny s Ruskem :-).
neregistrovaný "1820"
3. 11. 2002 21:53
Re: Až do Turecka?
To jeste nevim, podle toho, jake ziskam informace o zkusenostech jinych. Mam (nove)PUNTO, Chorvatsko zvladlo v pohode, ostatni delsi cesty taky. Ale opravdu nevim, tusim, ze na takovou cestu by to chtelo neco vetsiho. Ale jeste uvidim.
neregistrovaný "ccc"
3. 11. 2002 13:43
Re: to HUFNAGL
jezdil jsem jak přez srbsko,tak i přez RO,obě cesty jsou velice zajmavý.Jenom nesmíš jet sám v noci-hrozí přepadení,mě se to jednou stalo a ukradli mi všechno co jsem měl.Nepřeju tento zážitek nikomu.Doporučuji jet alespoň ve 4 lidech a nejlépe 2 až 3 auta ,nebo se na hranicích s někým domluvit a jet v konvoji!!!!
neregistrovaný "Hufnágl1"
3. 11. 2002 10:58
Re: Až do Turecka?
Toto léto jsem tam byl (letecky). Překvapilo mně, že v hotelu, ve kterém jsem bydlel (jeden z nejlepších v turecku -> viz www.martimyra.com), bylo pár němců autem. Na parkovišti stála auta jako X5 4.4, nová M5, S classe...


V těchto vozech ta cesta může být velmi zajímavá a příjemná.


V čem tam chcete jet Vy?


BTW, jednalo se o jižní část Turecka pod Antalyí.
neregistrovaný "1820"
2. 11. 2002 23:54
Re: Re:
Ja vazne uvazuju o ceste autem do Turecka pristi rok. Hledam nejaky informace od lidi, co uz tam autem byli. Muzete se podelit? Hlavne o ceste, moznost sehnani ubytovani atd. Diky.
neregistrovaný "ccc"
31. 10. 2002 17:43
Bez nadpisu
dobrý téma ,tuto cestu jsem podnikl a to několikrát.

Rád si těchto zážitcích s někým pokecám