Zdravím všechny příznivce Octávek.Před časem jsem si nechal načipovat svoji octávku.Servis mi zjistil,že mám slabší výkon o 10 kw než je normál, prý je to vlivem poškozené vačkové hřídele a nějakých hydraulických podložek nad pistem.Druhý servis,že si mám nechat přehrát softwar,třetí ať si nechám zkontrolovat vstřikování.Spotřeba je asi 6,7 l .Potřebuji poradit co stím.Dík.
svetumierx : pokud vyměníš jenom kotouče, budeš po 1200 km zase tam, kde dnes. Vypadá to, že je někde chyba v uložení nápravy a kotouče a proto se kotouč nerovnoměrně opotřebovává, což pak vede k vibracím.
Asi se nevyhneš výměně více dílů, než jenom kotouče.
Kolik má to auto najeto? Pokud přes 100 000 km, tipuju vůle spodních čepů, stabiliátorů, silentbloky přední nápravy a veškeré bižuterie uložení přední nápravy.
Měl jsem podobný problém, při 180 000 jsem nechal udělat kotouče a přední nápravu. Od té doby je najeto cca 12 000 Km a pohoda.
Myslel som že je po probléme a po nejakých 1200 km od stočenia kotúčov to začalo znova triasť pri brzdení brzdovým pedálom a volantom a počuť aj nejaké búchanie. V servise povedali že to môžu byť náboje ale nedá sa zistiť či sú to ozaj náboje. Navrhli výmenu nábojov a kotúčov, alebo len výmenu kotúčov bez záruky. Takže som zvedavý na Vaše názory. Myslím že v uložení nápravy to nieje, teda aspoň pri zodvihnutom aute a pokuse hýbať kolesom v rôznych smeroch som žiadnu vôlu nespozoroval.
Takže som vymenil brzdové kotúče a platničky a trasenie brzdového pedála a riadenia pri brzdení začalo po nejakých 500km znova. Reklamoval som kotúče a odpoveď bola, že bol zle očistený náboj pri montáži kotúčov a kotúče mi vrátili. Precízne som očistil náboj a kotúče som založil znova. Malo to byť už v poriadku alebo už sú tie kotúče na ...? Pretože trasenie začalo po pár kilometroch znova. Čo s tým?
Vďaka za radu. Aj ja som predpokladal že by to mohli byť zvlnené kotúče tak som zhodil kolesá a na pevnej časti strmeňa spravil rysku a točil som kotúčom. Predpokladal som že ak sú zvlnené kotúče bude pohyblivá časť strmeňa vykonávať proti ryske nejaký pohyb. Ale nič. Po prehriatí by malo vraj byť vidno farebné spektrum na kotúčoch. Ako vlastne zistiť či sú kotúče zvlnené? Jedna strana kotúča sa my zdala dosť tenšia v porovnaní s druhou. Nič iné to nemôže byť?
Kto my poradí? Mám taký problém s O1(bez ABS). Pri brzdení sa chveje brzdový pedál a pri prudšom brzdení sa to prenáša aj na volant. Čo by to mohlo byť? Ďakujem za rady!