Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
11. 8. 2020 16:04
VW svolávací akce - odkup vozidel!!!!
Ahoj, chtěl bych poprosit o radu či Vaší zkušenost. Tento týden mi přišel dopis od importéra dopis, že bohužel můj Multivan (2012), který byl dovezen z Německa v roce 2019 patří do předvýrobní série a měl být sešrotován. Nyní mi nabízí zpětný odkup vozu. Nevíte jak stanovují cenu? S odkupem nemusím souhlasit, ale prý riskuji to že vozu bude odebrána homologace. Je toto vůbec možné?
14. 1. 2017 11:57
DOPLŇKY PRODEJ LEVNĚ
Ahoj,

nabízím tyto doplňky za skvělý ceny, v případě zajmu piště nebo rovnou objednávejte

www.msdoplnky.webnode.cz

Martin :-) :-)
Avatar - Jiri Domansky
26. 10. 2015 21:06
Re: Touran
Úplně bych se vykašlal na pověst a vzal s sebou někoho, kdo autům opravdu rozumí, protože dnes se toho dá poznat opravdu hodně, ale pokud si to nevezmete ani na zvedák, tak se potom člověk nemůže divit. Taky je dulezitej pocet predchozich majitelu. Cim vic jich bylo, tim je vetsi sance, ze s tim jezdil nakej hulvat.
19. 6. 2015 18:37
dotaz
Zdar lidi mám dotaz sháním nový auto a mám možnost koupit golfa 4 za cca 40000 je to 1,4 z 98 roku ale má najeto 215000 km má to smysl koupit nebo na to mám * nemám s tímto motorem vůbec žádné zkušenosti (nevím kolik se stím dá najet než se motor rozsipe) měl jsem 1.9 tdi ale boural jsem tak sháním neco jiného za menší peníze
neregistrovaný "davcasi"
30. 8. 2010 14:12
Re: Passat - nekupovat !
Můj byl taky nový... :-( Stačí se podívat na hodnocení kvality na stránky JD Power a každému dojde, kde je dneska VW....
Avatar - superkutil
26. 8. 2010 13:16
Re: Passat - nekupovat !
Máme ve firmě 2 Passaty a podobná zkušenost. A to byly kupovaný nový. Pomalu víc v servisu než ve firmě. Větší plečku jsem neviděl. A náhradní auto, VW Polo!!! To se fakt vyplatí.
neregistrovaný "davcasi"
26. 8. 2010 12:40
Passat - nekupovat !
Ahoj, chtěl bych se tu podělit o zkušenosti s VW Passat Sportline 2,0 TDI. Auto je 4 roky staré, najeto 90 tis. Auto chodí do značkového servisu. Zklamání je pro mě veliké a nikdy si už VW nekoupím. Začalo to, že 3x přestaly svítit světla (demontáž světla trvá téměř 3 hodiny), dále odešlo palivové čerpadlo, vada klimatizace - nová řídící jednotka, odešlo vstřikování na jednom válci (takže mě ještě čekají 3 - to, že auto zůstane někde viset v poli je VW jedno, mění se postupně jak odejde) a nakonec to vyvrcholilo tím, že odešla převodovka DSG za 152 tis. Takže pro toho, kdož čtete tuto mojí radu, utíkejte od VW daleko. Kulanci mě servis sice po několikadenním dohadování a stěžování si na importu uznal u palivového čerpadla a vstřikování, ale co naplat...jen za kontrolu na 90 tis (brzdový kotouče a destičky) jsem dal přes 20 tis. A záruka mobility ? Výsměch. Náhradní auto až po 3 hodinách co Vás přiveze odtahovka...kdo by na něj taky 3 hodiny čekal že ? Pro mě VW už nikdy více...
neregistrovaný "KD8MRK"
25. 6. 2010 02:06
Kvalita vozu VW jde do pr....
V americkem novem zebricku renomovane firmy J.D.Power ktera se zabyva kvalitou vsech vyrabenych vozu na svete ktere se dostanou na americky trh vytvorila opet novou tabulku(TGW - things go wrong) a VW je na tretim miste odspoda kde v NEkvalite ho predbehla jen Kia a Mitsubishi. VW ma odstrasujici kvalitu a 1 az 2% podil americkeho trhu. V soucasne dobe stavi novy zavod v USA na Mississippi a nema vubec co v nem vyrabet (na Golf a podobne miniatury jako je Jetta a Passat jim Amici kaslou), Polo by bylo neprodejne. Ostatne jsem ho novy projizdel a krom hlucneho motoru mne na nem nic nezaujalo. Touareg je neco tak strasneho, ze se na tom sundava cena aby to koupil aspon nekdo bez mozku.
V kvalite budiz pochvalen Porsche, Merka, Lexus,Acura,FORD na 5. miste ve svetovem zebricku a jeho divize Lincoln a dalsi.
neregistrovaný "MracitkaCZ"
23. 2. 2010 19:29
Mračítka předních světlometů za super ceny
Dobrý den Vážení, jelikož tuning na tyto vozy je opravdu nelevná záležitost naše firma vymyslela naprostou tuningovou novinku a to samolepící mračítka předních světlometů. Tento produkt je user friendly, což znamená jak snadnou montáž a to do deseti minut, zaručuje dlouhou životnost a přesnou barevnou harmonii a v neposlední řadě také velmi příznívou cenu a to již od 199Kč. Vyberte si Vaše mračítko na GOLF IV Pokud budete mít zájem lze vyrobit produkty v červených a modrých odstínech, na skladě máme zatím pouze černé a bílé. Více na [odkaz]
neregistrovaný "Das Auto"
12. 1. 2010 22:11
Re: new beetle
Hňup?Tak jen pro zajímavost:Prodej v Evropě za období Leden - Září 2009,1.místo VW s cca 1 200 000 prodaných vozů.To dle tvého názoru je v Evropě přes milion hňupů?
Avatar - JOB
2. 12. 2009 23:07
Re: new beetle
Hmm,opravdu hodnotnej příspěvek.V čem jezdíš ty ? Nebo v čem tě vozí táta ? >:D
neregistrovaný "venca911"
2. 12. 2009 15:21
neskutecne
[odkaz]
Avatar - pocitac
26. 11. 2009 16:00
Re: new beetle
JÁ BYCH CHTĚL jen podotknout že VW si může koupit jen hňup... Poruchovější auta jsem nezažil a do němců by nešlo plno mých kolegů autoopravářů.. Dokonce jeden zaměstanec této nj. automobilky prohlásil: No co, autoservisy se taky musí plnit... Prostě německý auta=šity
1. 11. 2009 14:12
Re: new beetle
Ahoj, napříč by se vejít mohla, ale je to mnoho, spíš bych doporučoval sklopit zadní sedadla a prostrčit to dopředu, moje lyže se mi tam vejdou a to mají taky cca 190 cm.
neregistrovaný "kedlubna"
8. 6. 2009 19:52
new beetle
dobrý večer přeju,
chci se zeptat na názor, popř. zkušenosti.

uvažuju o koupi new beetla, prostě mi to auto přirostlo k srdci ;-).

tuším ale zradu co se týká místa.
často jezdím na hory a tak bych potřebovala vecpat na zadní sedadla 2 snb prkna.

vlezou nebo nevlezou ???? (cca 190 x 30 cm)

díky.e.
neregistrovaný "Zolo09"
22. 3. 2009 09:35
VW polo 1.4 family plus
ahoj ma tu niekto z vas VW polo 1.4,family plus?mohli by ste poslat nejake nazory na to auto?vopred dakujem
neregistrovaný "k2_ghostface"
17. 6. 2003 22:32
Re: Mám si koupit Passata
podla mna je najlepsia volba Honda Accord.Ma vykonne a pruzne motory(VTEC je VTEC),je priestranna, a v kvalite je uz lepsia ako VW.O spolahlivosti japonskych aut asi pisat nemusim...
neregistrovaný "alfip"
17. 6. 2003 10:17
Bzucak pri startu motoru
Mam VW Golf III (1,9 TD) a pred startovanim se mi pri otoceni klicku nekdy ozve bzucak. Vetsinou se intervaly bzuceni prodluzuji (kdyz startuji poprve, podruhe, potreti, ... ), potom prestanou a zase nejaky cas nic. Nevite nekdo cim by to mohlo byt, resp. co to bzuceni znaci? Diky.
neregistrovaný "martymc"
15. 6. 2003 11:27
Passat TDI
koupil jsem Passata TDI vykon 85kW.Je to kombik a 4motion.Mate nekdo zkusenosti s timhle motorem,jak jede,jaka je spotreba atd.Predem dik.

TomasX

vyzkum.cr@centrum.cz
neregistrovaný "kutil1"
6. 6. 2003 09:05
Re: Touran
porovnával jsem obě auta s dieselem, tak aby výkon byl slušný. U SW dává motor 88kW u Touranu 74kW, ale po přečip dává 95kW. Potom při výbavě s el.okny a klimou vychází Touran cca 800tis. u SW je cena 700tis. Je otázka, jaký bude rozdíl cen při prodeji. Pokud by se na to člověk díval cenově, je skutečně SW levnější.
neregistrovaný "snapbar"
5. 6. 2003 23:36
Re: Touran
hej,hej , ja som tiez vselico pocul , ale nie vsetko sa zakladalo na pravde...

btw. HDI 66KW je to najslabsie co sa do SW dava, pricom kazdy predajca jasne povie ze ked v tom clovek chce pernamentne vozit vacsiu zataz (napr. 7 ludi) tak tam treba dat dvojliter (to iste by som ocakaval od VW)...

...k tomu dielenskemu spracovaniu, nemam rad ked vyzeraju niektore auta ako lego (rovnake tlacidla, spinace a pod.) , napr. ceske (Fabia, Octavia)...

Netvrdim ze VW nema spolahlive auta , len pri porovnani ceny to je priepastny rozdiel. Hned prvy problem u VW je ze je k dispozicii iba 1.6 (benzin) motor , co je naozaj velmi slabe... Diesel je sice aj dvojliter ale cena je mierne povedane vysoka.

Takze pri porovnani diesel-ov v maximalnej vybave , mi vyslo toto: Touran Highline (2.0TDI)pri roznych kombinaciach vybavy je vzdy okolo 1 milion CZK. SW (2.0HDI) tiez pri roznych kominaciach do 800.000 CZK. Takze tolko k cenam, nebral som do uvahu kozeny potah a navigaciu , ale tym by sa ceny este viac navysili (v neprospech Touran-u) Pokial by sa jednalo o benzinove 1.6 tak cena je u obidvoch aut o 100.000 mensia...

Odhliadnuc od toho ze SW ma celopresklennu strechu a Touran 6 stupnovu prevodovku (naozaj dobru) , asi nie nahodou 307 vyhlasene auto roka (2002) , Touran krabica ale maximalna , tak uz k tomu nemam fakt co dodat. Snad len to ze to je moj nazor a kludne ho zkritizujte...
neregistrovaný "kutil1"
5. 6. 2003 19:27
Re: Touran
to snapbar: No jestli chceš porovnávat vozy s motory 1.6 s 2.0, tak to asi moc neporovnáš. O Peugotech jsem slyšel, že dílenské zpracování hodně pokulhává. V 307SW jsem taky seděl a podle mne má krátký rozvor. Nepíšeš, jaký máš motor a tak počítám benzín. Osobně jsem seděl v SW s HDI 66kW a to teda taky vůbec nejelo. A pokud jde o cenu, tak stejně vybavené SW s motorem HDI 80kW, není o moc levnější jak Touran TDI 74kW s chipem. A to tam je 6ti kvalt. A co se týče designu, tak mám radši spolehlivost a užitečnost, než nějaké stylové kreace.
neregistrovaný "snapbar"
5. 6. 2003 12:33
Re: Touran
hmmm , mam Peugeot 307 SW 2.0 a tiez som sedel v tom Touran-e. Myslim ze je to podstatny rozdiel. To auto (VW) je bez duse , ani stopa po design-e a snaha vytlct z toho max. praxy. Po zatazeni 7 ludmi (5 dospelych,2 deti) a batozinou sa to auto prestalo hybat. Sorry , ale trapny pokus dohonit SW ...
neregistrovaný "kutil1"
5. 6. 2003 11:04
Problémy se starty.
Mám Polo 1.3 55kW z roku 1993 a když jsem dříve nastartoval studený motor, tak šel na chvíli do otářek (cca 1500ot) a po chvíli klesl na volnoběh. Taď mi po nastartování chvilku škube na 600ot a pak chcípne. Napodruhé zase naskočí na 600ot a ty pomalu vylezou na 900. Když se ohřeje, je vše v pohodě. Co to může být?
neregistrovaný "kutil1"
5. 6. 2003 11:01
Re: Touran
Tak jsem se svezl v Turanu 1.6FSi a musím říct, že se mi líbil. Motor je v nízkých ot velmi tichý, nad 4000 má slušnej záběr, ale hodně duní. Interiér je velmi zajímavej. Působí hodně robusně. Jezdil jsem s 5-ti míst. verzí a tak i kufr je dobrý. Akorát je hodně úzký. Jinak řazení, pedály a volant super! Viditelnost z vozu taky dobrá. Ovládání, na to jak je auto vysoké, tak je slučné. Když to porovnám se Zafirou, Picassem, tak je VW o třídu výš. Tomu samozřejmě odpovídá cena. Příští rok mě čeká koupě nového vozu a teď mám Mondeo 1.8 kombi. Tak chci nějaký vyšší TD. Zafira je drahá a nelíbí se mi, Picasso je super, ale výkon motoru 66kW je na dnešní dobu dost málo a dílenské zpracování taky nic moc. Tak přichází v úvahu Turan a nebo C-MAX od Forda, pokud do té doby bude. Musím říct, že už jsem jezdil s hodně auty, ale VW považuju za nejkvalitnější z cenově dostupných a jejich životnost je taky velká. Měl jsem dva Fordy, ale u obou šla cena rychle dolů a po 3letech byly neprodejné. Ford se nesmí kupovat jako nový vůz ale jako ojetina. 3roky staré Mondeo je za 50% pův. ceny - 3roky starý Passat je za 80% pův.ceny.
neregistrovaný "ksí"
3. 6. 2003 19:39
touran
je to trochu degenére - ty užitné vlastnosti mu nějak přerůstají hlavu, navíc ta cena s užitností moc společnýho nemá. VW už vůbec hodně dlouho zapomíná, co má tak hrdě napsáno na chladiči...
neregistrovaný "snapbar"
3. 6. 2003 14:45
Touran
Mam dojem ze to auto je hnusne a nehorazne predrazene... Iny nazor?
neregistrovaný "cueoqx"
3. 10. 2001 20:50
Bez nadpisu
Jo, a jak tak procitam starsi prispevky: Mam podobny problem jako tu uz byl. Za studena pri volnobehu otacky vyrazne kolisaji (nevim o kolik, nemam otackomer), za tepla je to lepsi, ale furt patrny. Uz jsme s tim autem delali vsechno, ale vsechno malo platny. Jo, a da se otackomer dodelat? (Sehnat ho nekde na vrakarne, je otazka jak funguje cidlo)

to ALEX: Zdravim, Dragstere. Nekdy se ozvi. Syncro4motion. (na Imolu)
neregistrovaný "cueoqx"
3. 10. 2001 20:39
VW Jetta - Tunning
Zdravim!

Jsem cerstvym 'majitelem' ridicaku a snad i VW Jetta (Rodice rozhodnou :o). Nemate nekdo zkusenosti s tunningem? Pro zacatek bych to videl na rozperu pred. vzper, otevreny sani... Jak moc jsou tyhle veci znat?? Pozdeji treba ladeny parohy, chip (1.8/66kW), jinej lak...

Chtel bych si udelat vlastni narazniky (laminat) - ma to smysl (mam znamy, ktery by mi pomohli s vyrobou kopyta i laminovanim). Ma to smysl??

A to nejdulezitejsi: Kde na to vsechno vzit?? :o))
neregistrovaný "beeblebrox"
21. 9. 2001 11:18
Re: Passat 1,9 TDI ( 81 kW)
No konecne poradnej Passatista. Ted jsem jednoho ozenil 245000km a kupuju novyho. Celou dobu jsem jezdil s chipem od ABTu a sport. filtrem. Vykon to melo cca 150PS. Bomba, jezdi s tim jak chces, odspodka nahoru. Neni problem. Jedinej!!!
neregistrovaný "lancer11"
8. 9. 2001 19:46
Re: Mám si koupit Passata
Zkus P406 nebo P607
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 8. 2001 11:57
VR6
Ahoja VWčkáři, kdo má přístup k informacím, rozměrům atd.. nebo prostě jen zkušenost s přední nápravou u VR6, jukněte do "Golf VR6 rady a konzultace" ... díky KaZaN
neregistrovaný "pancirm"
24. 8. 2001 20:10
návod k obsluze
Sháním český návod k obsluze na Sharan r.v.07/98.Alespoň půjčit.Prýjsou snad i někde na webu ke stažení???
neregistrovaný "H.A."
24. 8. 2001 11:29
Mám si koupit Passata
Ahoj všem. Končí mi leasing meho současneho auta -opel vectra - a chcic něco nového. Zkoušel jsem se projet s Citroen c5, Mondeo, Primera a Honda Accord. Musím se vám přiznat že jsem zatím naprosto nadšený z Hondy a velice zklamaný z Mondea. S Passatem jsem jel s motorem TDI. Mám úctu k Passatu a jeho- asi- kvalite. Vůbec se mi ale nlibi jeho interier hlavne to ze je vše takový ošklivě hranatý. Máte někdo zkušenosti s novým Passatem s motorem 2,0 ? Je to nový motor nebo nějaký "starý výprodej" ? Slyším chválu, i od konkurence na motor 1,8 Turbo, ale asi na něj nebudu mít. Děkuji za Vaše doporučení a komentáře a přeji hezký den
neregistrovaný "mačo1"
23. 8. 2001 20:23
Elektrika v VW Polo 1.0,r.v.1999
Nazdar VW šílenci.Mám problém:potřebuji sehnat plánek elektroinstalace na model VW Polo 1.0 rok výroby 1999.Můj problém tkví v zapojení mlhových světel.Chtěl jsem to dát opravit do servisu,ale ti parchanti neví,co by si za to naúčtovali.Dík za každou drobnost Mačo.
neregistrovaný "blasty"
19. 5. 2001 18:51
Re: TDI - zklamání
V Cine se porad vyrabi Jetta II s novym motorem a pridi podobnou minulemu Passatu.
neregistrovaný "smudla"
16. 5. 2001 09:02
Re: TDI - zklamání
Vento a teď Bora mají označení Jetta pokud vím ve státech, v Jižní Americe, ale i v JAR.Jenom nevím, jestli se v Africe už dělají taky Bory nebo jestli se ty jejich Jetty podobají stále Ventu. Jo, ty Jetty měly označení v římských číslech ( aspoň v Americe ) : Vento = Jetta III. Mišmaš v názvech má VW už delší dobu. Na některých evropských trzích se prodávaly Feldy pickup jako VW Caddy. Auto bylo Škoda, jenom znaky a nápisy byly VW.
neregistrovaný "Fittipaldi"
11. 5. 2001 12:59
Vento & tuning
Cau lidi. Prozradte, kde by se daly na Vento sehnat ruzne ptakoviny - tuning motoru, plasty, volant, sedacky... "Poslucham" na zk@cscare.com, diky.
neregistrovaný "fija"
10. 5. 2001 18:15
Re: TDI - zklamání
Alexi, nebylo to spis v Jizni Americe, konkretne v Brazilii ?
neregistrovaný "Alex1"
10. 5. 2001 16:28
Re: TDI - zklamání
Ano Vento i Bora se jemovalo a jmenuje v USA Jetta. Vento se ale jako Jetta vyrabelo v Jizni Africe.
neregistrovaný "fija"
9. 5. 2001 17:29
Re: TDI - zklamání
pro smudlu - tahleta Jetta neni jistojiste Vento, alebrz pro evropany Bora (ovsem v Americe zvana Jetta).
neregistrovaný "smudla"
9. 5. 2001 16:37
Re: TDI - zklamání
Krakonoši, konečně se někdo ozval na obranu VW diesel. Mám podobné zkušenostise servisováním VW na taxíkách. jenom pro hnidopichy: Jetta je v Mexiku dělané Vento.
neregistrovaný "Krakonos"
7. 5. 2001 07:09
Re: TDI - zklamání
V cervnu 1999 jsem koupil VW Jetta TDI vyrobena v Puebla, Mexico.

Primo z prodejny [North Vancouver,Capilano VW] jsme jeli pres Albertu,Saskatchewan,Manitobu,Ontario,Mi… do Chicago,Illinois coz je asi 4 000km.

Zpatky do Vancouveru pres Iowu,Nebrasku,Wyoming,Utah,Idaho,Oregon and Washington.

Vice nez 8 500km.

Jetta jela jako vitr zadny problem!

Dnes mam 80 000km bez jednoho problemu.

Pouzivam Mobil-Delvac 1 5W-40,full synthetic.

Pred mesicem jsem delal Upsolute chip tuning a Piper X cone filter s CCV filter bypass.

Z 90HP na 125HP a velice silna torque az na 5000rpm.

Jeden z nejlepsich motoru co jsem kdy mel!
neregistrovaný "smudla"
4. 5. 2001 16:07
Re: TDI - zklamání
Prispevek specielne pro TU: hochu, kdyz uz se divas i do jinych temat, tak porad, prones neco konstruktivniho nebo se radeji zdrz hlasovani. Ale abych byl konkretni: Je fakt, ze toho casu resim problem kourivosti u Sierry 1.8 TD, ale to sem myslim nepatri. Tento dotazek jsem nadhodil v jine diskusni skupine. A co se Peugeotu tyce, tak sleduj kamosi: dovezl jsem shodou okolnosti loni 2 P406 HDI, obe auta najeto cca 120 - 150.000. Vsechno by sedelo, jenom, kdyz jsem zkousel vule ojnic, tak chodilo dost nad normal a tlaky byly taky kazdy valec uplne nekde jinde. Ale nerikam, i Peugeot se muze obcas vydarit.
neregistrovaný "fija"
3. 5. 2001 09:32
Re: VW
to je fakt, ty Passaty jsou desny sracky. Nekupovat !!!! A hlavne ne s TDI motorama !!! To by byla spolecnost, h52, Octavian ...
neregistrovaný "b52"
3. 5. 2001 09:11
VW
No, ono VW vůbec není to, co se z něho všude dělá, horší už je snad jenom KIA. Mám osobní zkušenost s Passatem Variant TDI NOVÝM !!! a děkuji, NEVER MORE. - přední ramena, brzdy 2x, zámky, světla, klima atd .... docela dost na 80 000 km a nový auto, ne?
neregistrovaný "TU"
2. 5. 2001 22:55
Re: TDI - zklamání
Hele smudlo nasedni do svyho forda, seslapni plyn napodlahu a nech se zahalit dymem z tveho vyfuku. Jestli mas nejake spatne skusenosti s Peugeotem, tak to sem napis, ale ne typu kamarad povidal ...
neregistrovaný "Orpheus"
2. 5. 2001 20:42
Motory
No neposoudim motory u Peugeotu, protoze jedinej co mam zkusenost je kamosova 205 GTD.


Co se ale tyce VW motoru, tak ti klidne poslu fotky 15ti lidi co znam osobne ze maj na VW motoru vic nez 150tkm a nemenili by za nic na svete.
Avatar - pallas
2. 5. 2001 17:02
Re: TDI - zklamání
smudla, o nic menej kvalitne ako VW.
neregistrovaný "smudla"
2. 5. 2001 15:25
Re: TDI - zklamání
Hele Pallasi, pojezdi si takovejch 150 - 200.000 v Peugeotu a napis nam zase neco humorneho o tom, jak to jsou kvalitni auta.
Avatar - pallas
30. 4. 2001 12:57
Re: TDI - zklamání
smudla: kam ti mam poslat svoju fotku? a mozu aj dalsi? len aby si mal dost velky koutek... BTW a do druheho koutku si vyves tych co su nespokojni s TDI v Passate/Oktavke, ja ta zavalim fotkami... :-)
neregistrovaný "smudla"
30. 4. 2001 12:23
Pseudo Country
Musim se vam pochlubit. Udelal jsem si kopii Golfa Country. Pro vsechny, co po nem touzi a nemaji sanci, jdenoducha rada : na normalni syncro staci naroubovat zadni tlumice s perama z Audi 80 ( vajicko ) a prední vlozky McPhersonu ze stejneho auta strcit do puvodnich vzper Golfu nadvarenych o 8,5 cm. Pruchodivost je podstatne vetsi, nez u originalu. Staci dopachat ramy a uz to svisti po strnisti. Cela akce vyjde zhruba na 1/2 ceny Countryho ve stejnem stavu.
neregistrovaný "smudla"
30. 4. 2001 12:17
Re: TDI - zklamání
Neznam lepsi motory, nez 1,9 naftu od VW. Pokud se o nej postaras, tak te prezije. A jestli jsi spokojeny s motory od Peugeotu, tak to mi prosim posli fotku:rad si te vyvesim ve svem koutku kuriozit.

P.S. urcite jsi jeste neplatil treba vyvevu - nahradu nesezenes a PSA si to radne ceni.
neregistrovaný "fija"
27. 4. 2001 14:52
Re: TDI - zklamání
Vento se uz nevyrabi nejmin 3 roky ... pri vymene rozvodaku a jakehokoliv auta se meni i napinaci kladka ... TDI ma spotrebu kolem 5l, odpovidajici benzin kolem 8l, za ty tri roky se to za 70tkm muselo davno vyplatit. A ty zavady co pises, to jsou same * za par supu, tak co tu resis ? BTW to auto nebylo v zaruce ?
neregistrovaný "fedy"
27. 4. 2001 14:44
TDI - zklamání
Zdravím všechny příznivce VW.Byl jsem také jeden z nich,dokud jsme si nepořídili VW Vento TDI.Když kupujete TDI - tak to děláte kvůli spotřebě a kvůli kvalitě.První věc je ,že ve srovnání se stejně výkoným benzínem je cena TDI o tolik vyšší,že se to auto nemůže vyplatit.Koupili jsme ho nové a nyní máme najeto 70 000Km.Máme na něm vyměněné tlumiče-tekly,termostat- přestal fungovat,vodní pumpa- zadřené ložisko.Další nemilé překvapení vás čeka s výměnou rozvoďáku,musíte vyměnit i kladky- a to není levná záležitost.Píšu to protože jsem měl více nafťáků od PSA - od Peugeta(3* 205) a od Citroena mám nyní Citroena Xsaru TD.S žádným s těchto aut nebyl do 100000 km ani jediný problém.Diesly od PSA prostě šlapou.VW už nechci ani vidět.
neregistrovaný "KaZaN1"
16. 4. 2001 15:03
Dokumentace elektroinstalace a motoru
Nevíte někdo kde sehnat dokumentaci zapojení elektroinstalace? Mam GolfVR6 2,8 .... a predchozi majitel mu asi ublizoval, je kuchanej na spouste mist, coz mi samozrejme "opomel" pri prodeji rict, mam odpojene nektere kontrolky a v oblasti motoru mi nejsou jasne nektere dily a nezapojene konektory ): atd.. stejne tak nevim jak jsou zapojeny reprodutory. Je spousta veci,ktery o svym Golfiku nevim, krom toho,ze ma malej rozvor ): a jezdi jako drak. (: ..predchazelo ho totiz pet Hond, ktery sem znal do posledniho sroubku a tak mam v Golfu co dohanet. Diky za kazdej tip... KaZaN
neregistrovaný "JOZA"
21. 9. 2000 20:21
Re: V6
Ne ne!!! Nechci se hádat, ale je to 2,8 V6!!

Mrkni na [odkaz]

Technická data 2,8 l V6 4Motion 150 kW

Druh motoru 6válcový benzín

Max. výkon, kW při ot. 1/min. 150/6200

Max. točivý moment, Nm při ot. 1/min. 270/3200

Maximální rychlost, km/h

s manuální převodovkou 235

Zrychlení z 0-100 km/h, s

s manuální převodovkou 7,1

Spotřeba paliva, l/100 km (norma ES 93/116)

s manuální převodovkou

město 15,6

mimo město 8,3

kombinovaná 11,0
neregistrovaný "RSD"
21. 9. 2000 19:39
Re: V6
Golf V6 není 2.8, nýbrž 2.9, 205 PS, a tento motor dávají i do Bory (tuším i do nového Sharana) a nově i do Caravelle. Připravuje se i nový třílitr pro Passat. Verze V6 Golf je vrcholovou verzí a obě písmena jsou označena červeně. Verze V6 byla oficiálně představena na sklonku podzimu a zimy už minulý rok!
neregistrovaný "JOZA"
20. 9. 2000 20:27
V6
Volkswagen Golf se dodava na nas trh s motorem 2,8 V6!!!
neregistrovaný "fija"
20. 9. 2000 08:46
Re: Golf IV TDI (85Kw)
Jaj ted si vzpominam, ze 1.8T nebyla v Highline, ale pouze jako GTI. Nicmene, to byl stav 1998, kdy mne Golf jeste zajimal jako potencialni koupe. Ale nakonec zvitezila Octavia a tak uz to nesleduju. Audi sleduju se zajmem, protoze se mi designove strasne libi, jen ty ceny by mohly byt polovicni - pak bych jezdil v Audine :-)))
neregistrovaný "Orpheus"
20. 9. 2000 08:11
Re: Golf IV TDI (85Kw)
To fija. Jak pravíš. Ve IV řadě se dělá VR5 což je pětiválec 2.3, ale to jistě víš.
neregistrovaný "fija"
19. 9. 2000 22:22
Re: Golf IV TDI (85Kw)
On je Golf IV V6 ? Ja mel pocit, za v Highline nabizi nejsilnejsi motory V5 a 1.8T, oba 150HP... ale to bylo v roce 1998. Od te doby jsem to nesledoval. Treba do A6 pridali mezitim 2.7T, takze mozna i Golf ma doplnenou motorizaci ? V kazdem pripade Golf III VR6 byla letajici rakev...
neregistrovaný "RSD"
19. 9. 2000 21:08
Re: Golf IV TDI (85Kw)
..když já raději V6
neregistrovaný "Mardy1"
18. 9. 2000 22:40
Golf IV TDI (85Kw)
Jak se Vám líbí?
neregistrovaný "RSD"
18. 9. 2000 19:29
Re: VW Cooler - problém
cooler - chladič má snad každé auto, ale jestli myslíš intercooler - mezichladič stlačeného vzduchu od turba ......
neregistrovaný "Pokorniks"
18. 9. 2000 09:16
VW Cooler - problém
Kamarad mne pozadal o zjisteni zkusenosti jinych vlastniku: Ma Pasata s Coolerem a uz 2x menil privodni trubku z plastu od chladice, protoze mu vymeklo a prasklo koleno prvniho ohybu. Jednalo se vzdy o original VW vyrobek.

Nemate nekdo podobne zkusenosti? Popr. mozne reseni?
neregistrovaný "VW1"
11. 9. 2000 19:20
Re: T2, T3
Jo,ten golf je fakt dobrej.

Ještě štestí,že ta nafta je pořád levnější než benzín,ale jestli to půjde takhle dál,tak lidé,kterým auto nevydělává peníze,tak budou asi chodit pěšky.
neregistrovaný "vesdan"
1. 9. 2000 09:24
Re: GOLF II
Díky za informace, moc jsi mi pomohl
neregistrovaný "Orpheus"
1. 9. 2000 08:25
Re: GOLF II
No v případě, že to dělá za tepla to může bejt víc věcí. Doporučoval bych napojit to někde na počítač. Diagnostika stojí kolem 300,-- a řeknou ti, kde co nefunguje atd.
neregistrovaný "vesdan"
31. 8. 2000 13:13
Re: GOLF II
Zapomněl jsem dopsat, že otáčky kolísají
neregistrovaný "vesdan"
31. 8. 2000 13:12
Re: GOLF II
Díky za radu

Svíčky mám nové, dělá to občas za tepla, za studena nikdy
neregistrovaný "Orpheus"
31. 8. 2000 13:01
Re: GOLF II
Doplnění: Dělá to jen při studenym motoru, nebo i za tepla? Co dělaj votáčky? Moje předchozí odpověď se týkala provozu za studena. Pokud to dělá i za tepla, tak to není bod 1, a může to bejt spousta věcí, včetně špatný svíčky.
neregistrovaný "Orpheus"
31. 8. 2000 12:59
Re: GOLF II
Tvoje dva problémy

1) máš nevyvážený kolo,možná víc kol

2) Jsou tři základní možnosti. (a) Máš špatný tepelný čidlo na vodu. Je to takovej modrej * před motorem. Cena opravy je asi 500,-- ; (b) máš špatnej automatickej sytič na karbesu. Taková černá krabička, která ovládá klapku - novej díl 5000,-- starej za 2-2500 i s karbesem.(bez něj to těžko seženeš) (c) Máš špatnej řídící počítač, To by bylo totálně v pr... novej u nás stojí 17-25000, z německa se dá dovýzt starší za asi 200 DM. Občas se sežene i u nás.
neregistrovaný "muzeum"
29. 8. 2000 15:09
Re: Viz Orpheus
Lidi dobry, shanim Golfa country nebo syncro na prestavbu, jinak mi moje chajda v horach spadne na hlavu - help. Tel 0604 / 843 107 nebo L.Slamecka@seznam.cz
neregistrovaný "vesdan"
23. 8. 2000 10:36
GOLF II
Help, kdo mi poradí se dvěma problémy. Ten první je takový, ze pri rychlosti okolo 140 km/h mi auto trochu ujizdí do stran, ale jinak o.k.

Druhy problem se tyka motoru. Pri volnobehu mi cuka a vyjimecne mi i chcipne. Mam 1.3 strikacku s katalyzatorem rok 1987
neregistrovaný "Čára"
18. 8. 2000 18:15
Re: VW
Ahoj lidi, Praha-Poprad a zpět, Golf II 1,6 D, váha osob a nákladu cca 230kg, po dálnici 110-140km/hod, jinak kolem 90 km/hod, spotřeba 4,41 l nafty na 100 km. Gumy jsem zkusil nafučet na 240 kPa. Potřebuju auto především jako přemisťovadlo (sorry, LOGINE) a ono to moje chrastivý a velmi šedivě působící prdítko jezdí tak lacino a jezdí už velmi dlouho bez poruch. Golf se mi moc nelíbí, raději bych měl něco hezčího, ale ukažte mi jiné takto levné, bezporuchové a úsporné čtrnáctileté prdítko... Vivat VW!
neregistrovaný "RSD"
13. 8. 2000 17:09
Re: Passat
Vemu li v úvahu čas tvého příspěvku, tak je ti vše odpuštěno :o) Psát takhle před pátou raní do MC, to musí být teda nátura :o)
neregistrovaný "korzičan"
12. 8. 2000 04:57
Re: Passat
Spytaj sa KABALA ten ti poradi aj s prestavbou na TURBO 154kW a skelet z TT si spravis aj sam z laminatu. Co je laminat ti poradi ten chemik.
neregistrovaný "Kabal"
11. 8. 2000 10:59
Přestavba D na TDi
Kdo mi poradí s přestabou Passatu 1,9D '92 na 1,9TDi? Z části je to realizavané, ale je zapotřebí ještě zprovoznit vstřikovací črpadlo a zbytek elektriky. Zatím to jezdí jako normální diesel. Nutně potřebuji sehnat zapojení elektriky původní z roku 92 a nové z roku 96 (nový motor je 1,9TDi '96). Stačilo by poradit, kde to stáhnout z www. Dále mne zajímá, co na to bude říkat řídicí jednotka.

Už se někdo někdy pustil do takové hlouposti?

[odkaz]
neregistrovaný "RSD"
7. 8. 2000 22:47
Golf MPV
Víte někdo něco bližšího o MPV Golfu (na stejné platformě má být později i nová MPV Škoda, narozdíl od fotoretuší vycházejících ze Sharana :o). Viděl jsem pouze pár fotoretuší ale nikde nic konkrétního?
neregistrovaný "corrado1"
29. 7. 2000 17:05
SRAZ Vokswagen CORRADO
Vlastníš toto suprové fáro a chceš se zúčastnit prvního srazu u nás,který by mohl proběhnout 26.8.2000,tak zavolej..........

Bližší informace a přihlášky na tel.č.0604/868356
neregistrovaný "Vmax"
26. 7. 2000 17:29
VW
Volkswageny sou kvalitný auta.Podle mého názoru im chybý duše ale šak je lidové vozidlo.kvalita je dobrá kromně vozidel Passat se šestiválcema 2.8V6
neregistrovaný "Orpheus"
26. 7. 2000 12:37
Dovoz
Čau lidi, potřebuju někoho, kdo vozí auta z venku. Konkrétně scháni GOLFa 1.8 GTi z 88-92; na přestavbu.Info na jbraza@aluts.cz. Dík
neregistrovaný "lukassimr"
14. 7. 2000 21:48
Pošlete fotografie
Nazdárek!!!

Kdo z Vás má tajné fotografie budoucích automobilů VW,tak ať mi je pošle na petr.simr@worldonline.cz

Nepište mi adresu na automedia-online.com-to už znám
neregistrovaný "RSD"
14. 7. 2000 21:10
Re: T2, T3
Rozdíl mezi T2 a T3 je dost patrný. T3 už je hranatější , přičemž T2 připomíná T1(tramvaj) Motory ke konci své produkce měla T3 i Turbodieselové. Mně se moc líbí T1 nebo T2. Dá se z toho udělat přenádherný speedster-van. Jestli náhodou o nějaké hodně levné T2 víš tak dej vědět.
neregistrovaný "151"
14. 7. 2000 14:56
Re: T2, T3
Můžete mi tady na VW vysvětlit jaký je rozdíl mezi dodávkama T2 a T3?

Motory to má stejný, vypadá to taky stejně, ale cenově jsou rozdílný.

Dík
neregistrovaný "HogoFogo"
13. 7. 2000 19:51
GOLF II
Nema tady nekdo nahodou zkusenosti s Golfem II-Diesel? Uvazuju o koupi. Co sem slysel, melo by to bejt celkem spolehlivy auticko.

Uvazoval sem taky o 1,8 benzin, ale pri dnesnich cenach benalu? Potrebuju ho hlavne na delsi cesty.
neregistrovaný "HogoFogo"
12. 7. 2000 17:48
Re: VW LUPO 3L
herrgott, co to dela za kraviny.


Na ceste kolem sveta s VW Lupo zatim ujeli 18 310 km, spotreba je 2,41 l/100 km, pri prumerny rychlosti 87,0 km/h.
neregistrovaný "Sirotnak"
4. 7. 2000 19:26
Passat
Som tu novy. Chcem sa len opytat aky mate nazor na VW Passat 1.8 20V ? Mam moznost ho kupit, tak sa chcem poradit. Vdaka.
neregistrovaný "HogoFogo"
27. 6. 2000 02:03
Re: Víte že....
jo ta spotreba je fakt bomba. Sem zvedavej kolik vyjde prumer za tu celou cestu kolem sveta, ale zatim se to drzi kolem 2,3 l na 100 km. Jinak se me Lupo taky moc nelibi, ale zmenil sem nazor na tyhle maly auta, kdyz sem jezdil Seatem Arosa (1.4 Turbo, 140 PS). Karoserie v podstate stejna jako Lupo. Byl to prototyp, jezdil sem s nim na praktiku u VW. Co to turbo s tim autickem delalo bylo fakt sila. Zrychleni z 0 na 100 km/h okolo 6 s, skutecna max. rychlost na testovaci draze 218 km/h (tacho skoro 230). Proste delo, i kdyz to vypadalo jako obycejny prditko.
neregistrovaný "RSD"
25. 6. 2000 18:16
Re: Víte že....
mně taky ne, ale ta spotřeba se mi líbí moc.....
neregistrovaný "Kouda"
25. 6. 2000 17:54
Re: Víte že....
Mně se Lupo nelíbí!!
neregistrovaný "RSD"
25. 6. 2000 17:48
Víte že....
Lupo s motorem 1.2 TDI a vstřikováním PD jezdí po celém světě a láme rekordy? Tak např. teď jezdilo svých 1000 km po silnicích San Francisca s rychlostním průměrem přes 80 km/h a se spotřebou 2,33 l/100km .....celkem slušný důkaz technické vyspělosti, když se jedná o seriový vůz nemyslíte?
neregistrovaný "RSD"
24. 6. 2000 08:42
Re: Prosba - dotaz
..lidi jsou ***!!! Nejlepší zabezpečení maj v Jižní Africe, tam se prej zamknou všechny dveře a buď se spustí jedovatej plyn , ebo vystřelí kapsle s jedem do nenechavce.....prý tam krádeže aut dost poklesly.
neregistrovaný "RSD"
24. 6. 2000 08:39
Re: To RSD
tak se koukni na www.autobild.de , a vlevo si zvol archiv a napiš klíčové slovo hledání passat. Je to tuším Ausgabe Nr. 24/2000 a tam jsou všechny fotky co byly v minulém časopisu a pokud trochu zvládáš němčinu tak si i počteš...
neregistrovaný "JOZA"
23. 6. 2000 21:00
Re: To RSD
Prosííííím moc bych chtel videt ty fotky toho novyho Passata!!! Nevíš kde je vzít?? Případně Ti dám svuj mail! Predem DIKY!!
neregistrovaný "Kupca"
21. 6. 2000 20:52
Prosba - dotaz
Než se vytvoří nové téma, prosím o pomoc tady. Neviděl jste někdo v poslední době VW GOLF VARIANT 1.9 D (je to kombík pro neznalé), SPZ AHJ 86-85 (aspoň to takovou mělo), černá barva, na zadním skle černá folie, č.k. WVWZZZ1HZTW105265. Někdo ho včera ukradnul mýmu nejlepšímu kamarádu a já potřebuji toho dotyčného chytit a utrhnout mu ko..... Díky za každou pomoc, SMS na 0603 913 805, nebo kupca@iol.cz.
neregistrovaný "RSD"
21. 6. 2000 20:37
Re: Bez nadpisu
Mám před sebou fotky novýho Passata, a jsem trochu na rozpacích. Zadní lampy se trochu zvětšily a navíc dostaly dva kulaté "reflektory mezi nimiž je pruhovaný bílý blikač. Zadní kufr postrádá madlo nad SPZ (stejně jako Fabie) a provází ho (zase stejně jako u Fabie) mělký prolis podél celého víka. Nárazníky a boční lišty dostaly vloženou tenkou chromovou lištu a přední světla jsou s integrovanými blikači a vypadají jako snížená od nového Sharana, Navíc maska je v barvě vozu a má zase ve spod chromovou lištu. Nárazník se také změnil, a co mne připadá docela strašný jsou mlhovky. Jinak Interiér je podobný jako u Bory V6 nebo u Sharana... má chromové rámečky, ale číslice jsou o dos menší a blbě čitelné. Vrcholová verze PASSATA má být s motorem W8 - 340PS!...tento motor by prý měla dostat i velká ŠKODA. Cena základních modelů nového passata má prý být o dost vyšší!!
21. 6. 2000 10:02
Re: Bez nadpisu
On je teď na dovolené, až přijede, tak se ho ještě jednou zeptám, jeho auta moc "nebaví" a tak je možné, že mi řekl nějakou nesmyslnou cenu.
17. 6. 2000 17:02
Re: Bez nadpisu
greggie> ja mam skor pocit, ze o BAZ sa bili VW a GM. lenze VW niekoho v prahe podplatilm aby nemal konkurenciu, a teda sa to predalo VW. afaik bola okolo toho dost velka afera.
dopadlo to tak, ze GM urobil vyrobnu v polsku, ale paradoxne akurat asi v priebehu posledneho polroka sa ta vyrobna v polsku ide zavriet, lebo sa im to zevraj neoplati - no ja by som povedal, ze im skoncili danove prazdniny.
takze nakoniec mozno bolo VW Bratislava najlepsim riesenim.
neregistrovaný "RSD"
15. 6. 2000 22:07
Re: To RSD
Ta cena Passata se mi nějak nezdá, protože známý má Passata 2.9 V6 Syncro s klimatronicem, tiptronicem, kůží alcantra/lambs, a spoooustou dolňků a ladil něco kolem jednoho melounu, tak se mi zdá ta cena pro TDI trochu zcestná. Neřekl ti tu cenu vč. leasingu?(..takových lidí je dost, chlubí se třeba, že za Polo dali skoro půl melounu....jenže i s Leasingem a pojistkama za tři roky)
neregistrovaný "RSD"
15. 6. 2000 22:03
Re: To RSD
Ta přístrojovka pro Polo je totiž střižená pro příští model Pola na platformě shodné s Fabií, takže možná není tak designově sladěná jako celek. Jinak 156-tka je moc hezký kočár, a kvalita interiéru by měla být standardu Audi, takže taky super. Dost lidi diskutujou o úniku olejové náplně a následnému poškození motoru (..nemyslím však ,že by to byla plošná výrobní vada)..ale co mne zaráží je přístup prodejce k uplatňovaným zárukám. Co se mi ale moooc nelíbí je 156 Sportwagon. Dost možná že je to z mého pohledu jedno z nejošklivějších kombi současnosti...ale je to jen věc vkusu.
neregistrovaný "filam"
15. 6. 2000 01:15
RE:Golf vs. Octavia
Více méně to záleží na tvém vkusu, ale pokud ti mám poradit tak bych ti doporučil Golfa. Já si ho teď také kupuji. Octavka se mi také líbí, ale např. mi vádí že jich u nás jezdí opravdu moc. Golfů je sice také dost, ale není to tak strašné.

Přeji štastnou volbu.
neregistrovaný "Admin"
13. 6. 2000 13:12
Golf vs. Octavia ?
Ahoj,

rozhodujem sa medzi:

* Golf 4dv 1.6 Highline, jazz blue

alebo

* Octavia 2.0 SLX, silver

Piste pre aj proti, ja uz naozaj neviem...

Dik,

Igor
12. 6. 2000 14:45
Re: To RSD
Já Ti samozřejmě namám důvod nevěřit. Ten novější interiér je sice hezčí, ale přijde mi "šitej horkou jehlou", podobně jako u prvních verzích Punta II(věřím, že se zlepší). Můj skoro soused si koupil Passata 1,9TDI(85KW)Varianta za cca 1,3 mil.Kč. Jezdí se v tom opravdu dobře, ale opět ta cena. Je pravda, že má max. výbavu včetně kůže, ale stejně se mi to zdá hodně. Zajímalo by mne, jaký máš názor na 156 ku? Můžu Ti říct, že co jsem jí koupil, jsem stále nadšený. Ještě se dotknu té kvality zpracování interíérů, myslím si, že cestou kterou se vydala Alfa je ta správná, alespoň se o tom každý den přesvědčuji na té mojí(mimo 145,146). Prozatím mi nic nedrnčí
neregistrovaný "RSD"
11. 6. 2000 18:58
Re: To RSD
Já jsem jel v Polu 1.0 v roce 1997, a opravdu tam nebylo vůbec nic slyšet (možná ani ten motor:o), ale ona v posledním půlroce vůbec politika VW-ČR je nějaká na levačku. Nejprve to začlo tím, že lidé, kteří si objednali takové a takové auto najednou museli zaplatit ještě navíc za doplňky, které si u svého auta ani neobjednali, pak začali s tím, že PASSATA 2000 -85Kw TDI si prostě už od jara nikdo nekoupí až do nástupu modelového roku 2001.-to je další věc no a za poslední bonbónek bych uvedl právě ty ceny novýho Pola, kde Variant a Classic se vůbec nezměnili (krom. interiéry) a cena tradičně stoupla. Prostě se mi zdá ,že VW začíná být sebevědomý jako Mercedes (...jenomže ty ceny naopak někdy snižujou)
10. 6. 2000 10:34
To RSD
Pamatuješ jak jsme se bavili o tom litrovým POLU? Teď jsem četl nový Auto Tip a popisují tam poodobné postřehy jako jsem měl já z dílenského zpracování interiéru. Doslova se tam píše" při jízdě po nekvalitní vozovce rezonují plastové díly interiéru". A opět ta "příznivá cena". Za ty peníze můžeš mít slušně vybavenou Octavii, Focuse, Mareu, Megana..... Ta cenová politika VW mě pokaždé znovu udivuje.
neregistrovaný "RSD"
9. 6. 2000 18:01
Re: to: Korzičan
Bavit se s tebou už mi připadá jak s flašinetem....za chvíli je ohranej a tak je škoda času se s tebou o něčem bavit. sbohem. tečka.
neregistrovaný "greggie"
9. 6. 2000 10:43
Re: to: Korzičan
jak zaspal, co zaspal, na posledny prispevok mi de... ups - kamil* este neodpovedal ;)
neregistrovaný "korzičan"
9. 6. 2000 05:38
Re: to: Korzičan
Čo je nejak si zaspal. Kto ich tu bude prevetrávať ked budem na dovolenke? Trošku ich tu prevetraj aj za mna nech od tej zelenochvály nesmrdia!
neregistrovaný "korzičan"
9. 6. 2000 05:32
Re: to: Korzičan
1, Ak máš v TP VW nieje ti to blbé mať na motore nalepený ten úžasný zelený výplod ingenierov?

Radšej si to odtrhni a nalep si tam "benzín"

2, Ak máš v TP Skoda tak to je teda bezhraničná drzost zelených ingenierov.

3, Idem na dovelenku tak vám dám chvílu pokoj.

4, Na moje otázku odpovedz pravdivo lebo tolko času si nájdem aby som si to s tým TP zistil.
neregistrovaný "korzičan"
8. 6. 2000 22:29
Re: to: Korzičan
Dobre vieš že je tam Diesel ale nikto tam nenalepil BLESK alebo španielský národný znak. Celkom by ma ale zaujímalo čo majú tie vaše české autá napísané v TP v kolonke !motor!
neregistrovaný "RSD"
8. 6. 2000 19:27
Re: to: Korzičan
...a ještě taková otázečka :o) Řekni mi co je na motoru 1.5TD od OPELA?...jen informativně. (neměl by tam být náhodou nápis ISUZU?) ...já jen když ti tak vadí ty zelený nálepky na motorech Octavie... :o)
neregistrovaný "RSD"
8. 6. 2000 19:23
to: Korzičan
tak za prvé jsem ti už na otázku co je českého na motoru 1.6/55Kw odpověděl. Za druhé tu uvádíš různé hypotetické úvahy o originalitě automobilek. Dobře ,sám jezdíš s Corsou, která se jinde prodává jako Vauxhall Corsa, nebo dokonce (což je docela komické) Chevrolet, a podotýkám, že to je celý auto, a ne auto s originální karoserií využívající třeba jenom podvozkových a motorových skupin silnějšího a technicky vyspělejšího koncernu jako je třeba Škoda Octavia a Fabia. Navíc obě auta používají i české motory.

Ptám se tě tedy přímo : Připadá ti divné , že téměř 90% automobilek využívá komponentů, konstrukčních prvků a hlavně motorů od jiných dodavatelů? (tuto otázku jsem ti už položil, ale bohužel jsi nereagoval...) Za tvým nacionalizmem čiší akorát zbytečná nenávist a závist....občas si své příspěvky zpětně pročti a pak možná pochopíš...bohu dík u vás není tolik lidí, kteří by Čechy takto zatracovali.
neregistrovaný "greggie"
8. 6. 2000 12:25
Re: Re:pre kamila o golfe 4
kamil*: nerad by som ti bral iluzie o "supr skode", ale vedz, ze i o bratislavky automobilovy zavod zvadzali tiez tvrdy boj prave tieto dve automobilky

neviem ale, ci rozhodli o tej spravnej, mozno by sme tu vsetci jazdili vsetci v novych cliach za 150.000, mozno nie, pravda vsak je, ze debilny sposob "exporto-importu" - vsetko vyrobene sa najprv exportuje z SK a nasledne sa auta importuju pre predaj i ked boli vyrobene v SK (a to aj fyzicky !!!) so vsetkymi poplatkami co k tomu patria - nie je prave najlepsi...
neregistrovaný "korzičan"
7. 6. 2000 23:52
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Už som niekde otvorene napisal že česke auta su dobre a uznávam ich ale stávajú sa aj veci ako:"mrkni na tema Octavie Combi 4x4."
neregistrovaný "Kamil*"
7. 6. 2000 23:42
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Vidim,ze jsme se sesli akorat.Je to skoro jako na chatu.Chces rychlou reakci?tak jo.Jezdim prirozene ve skodovce,zatim pod taktovkou VW,ale uvedom si,ze ve skode maji temer volnou ruku a k jake kvalite to vede,vidis sam.
neregistrovaný "korzičan"
7. 6. 2000 23:30
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Na čom vlastne jazdíš je to VW81kW?
neregistrovaný "Kamil*"
7. 6. 2000 23:24
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Delas si legraci??Prece Renault a VW.
neregistrovaný "korzičan"
7. 6. 2000 23:21
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Neviem ktore dve automobilky. Vie len kto to vihral. Daj vediet.
neregistrovaný "Kamil*"
7. 6. 2000 23:15
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Na tom aute je cesky fortel a ceska myslenka pokroku.Jak vis, tak se o nas uchazely v tvrdem boji sveho casu dve vyznacne automobilky,nenapadlo Te ,ze asi pro ne Skoda neco znamena??

STACI??
neregistrovaný "korzičan"
7. 6. 2000 23:05
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Prave kvoli tomu si ju kupim.

Ale inak sa chcem bavit o autách ale nikto mi tu neodpovedal čo je českého na motore 1,6 55kW?
neregistrovaný "Kamil*"
7. 6. 2000 22:55
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Korzicane,

chces se bavit o autech,nebo jsi jen hloupy provokater.Vzdyt vy nemate ani tu zelenou nalepku,tak co furt meles nesmysly???
neregistrovaný "korzičan"
7. 6. 2000 22:52
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Mam 1,5TD takže pozor na mna! A to si plánujem kúpiť ešte pri najbližšej ceste do Česka tú super zelenú nálepku s rozkrídleným šípom aby si ma mohol lahšie identifikovať keď ti dám OFUKA ked už máš taký slabý zrak atie stierače sa tak ťažko zhánajú.
neregistrovaný "RSD"
7. 6. 2000 21:28
Re: Golf IV
elektrony jsou ke Golfu a Boře ťerazky zdarma...(Oni si to vyberou u VW stejně jinde:o)Jazz blue je opravdu hezká a výrazná(!) barva...ani tmavá -ani světlá, jenže ze stříbrnou nemusíš řešit dilema ,jestli bude za pár let ještě in (stejně jako tř. s černou).
neregistrovaný "JOZA"
7. 6. 2000 18:30
Re: Golf IV
Jazz blue ber!! Je super!! Má ji soused a líbí se mi čím dál tím víc!! Každý to tu obdivuje!! Chce to ale elektrony!! Jdi do toho...
neregistrovaný "filam"
7. 6. 2000 03:07
Golf IV
Díky, za názory a typy. Kromě stříbrné a tmavě

modré jsem teď objevil ještě jednu pěknou barvu

tak zvanou "jazz blue" je to podobný odstín jako

nápis Volkswagen club vedle nápisu Motor kafé

nad těmito příspěvky, tedy za předpokladu že máte

dobře vyladěny barvy na monitoru. Chtěl bych se

zeptat jestli se podle vašeho názoru na Golf 4

hodí nebo je příliš kýčovitá a časem se okouká.
neregistrovaný "RSD"
6. 6. 2000 18:18
Re: Re:pre kamila o golfe 4
no jo korzičane, ty máš tu parádní nablejskanou Corsu (určitě s tím silákem 1.2), tak to se ti to hodnotí, když tam máš tolik místa, tak skvělej motor a navíc tam máš všechno originální od OPELA a ne jako my s těma chudinkama Octaviema, co tam máme ty zelený nálepky na motorech, co vúbec nejsou český (cítím se podveden), co žerou jak prokoplý a místo je tam akorát tak trochu v předu. Nevíš , kde se daj sehnat ty stěrače na brejle?...víš abych to všechno tak bystře prokouk jako ty?
neregistrovaný "korzičan"
5. 6. 2000 21:28
Re: Re:pre kamila o golfe 4
Máš pravdu OCtavia je ten istý vúz ako Golf len má nalepenú českozelenú nalepku která vydrží tak nádherne dlouho.

Kup si stierače aj na okuliare aby si videl ten rozdiel.
neregistrovaný "RSD"
4. 6. 2000 11:52
Re: barva
opravdu hodnotný intelektuálský názor....
neregistrovaný "korzičan"
4. 6. 2000 08:17
Re: barva
Na udržbu je fakt najlepsia strieborna ale zrovna na Golf IV nejako nesedi. To auto je take nevyrazne. Cierna je ta spravna farba pre mafiana. Ale pre obyc. clov. je dobra alternativa zlto=okrova alebo taka syta=bledsia=zelena. Ja osobne som vydel mozno len jeden alebo dva modely ale fantasticky s tym autom ladili a zvyraznovali ho. Ovsem nesmie ti vadit ze si ta niekedy pomylia s TAXI a dalsi problem ci tieto farby budu v mode aj o dva tri roky. Klasickymi farbami modrou, zelenou, ciernou a striebornou nemas co pokazit. POZOR!!!! Cervenu maju len buzici!!!!!!!
neregistrovaný "Kamil*"
3. 6. 2000 23:28
Re: barva
Souhlasim,ze cerna se skutecne spini rychleji nez jine svetle barvy.Stribrna taky byla mym favoritem,jen mi vadilo,ze ji ma temer kazdy.Co se tyka pohlcovani tepla, s klimou je mi to jedno.Za pet minut po vyjeti mam v aute optimalni teplotu.
neregistrovaný "RSD"
3. 6. 2000 22:23
(VW News) víte , že.....
Passat dostává motor s vyladěnou elektronikou 1.9TDI 85Kw a 310 N.m při 1.900 1/min motor V5 má mít od podzimu 170PS, u Golfa a Bory nahrazují motor 1.6/74Kw novým motorem FSI 1.6-16V/77Kw a krouťákem 148 N.m již při 4800 1/min (0-100 za 10,5 a max: 192 Km/h). V říjnu 2001 na frankfurtském autosalonu představí nové Polo se čtyřokou maskou ala Lupo,Podvozek jako Fabia, kufr 260l a základ v motorech by měl být 1.4 - 105PS , 1,6 - 115PS a disely 75 a 100PS. Trochu má podražit na cenu od 22.000 DM
neregistrovaný "RSD"
3. 6. 2000 22:11
barva
černá je sice prudce elegantní ale nejhorší na údržbu. Aby vypadala O.K., musela by bejt denně leštěná....(to platí pro všechny tm. barvy) Nejlepší na údržbu je podle mne stříbrná , protože na ní neni vidět prach, a navíc v létě tolik nepohlcuje teplo.
neregistrovaný "Kamil*"
3. 6. 2000 20:46
Re: Golf IV
Doporucuji cernou.Mam ji na Sve nove octavce a vypada to dost dobre.Kdyz vse doladis chromovymi doplnky,tak to nema chybu.Koupi Golfa jsem take zvazoval,ale Octavka vypada reprezentativneji a je to v podstate tentyz vuz.
neregistrovaný "filam"
2. 6. 2000 03:23
Golf IV
Můžete mi někdo poradit jakou barvu mám zvolit

na VW Golf 4 Osobně se rozmýšlím mezi tmavě

modrou nebo stříbrnou. Ale můžete poradit i jiné

barvy. Předem díky.
neregistrovaný "Krutas"
29. 5. 2000 13:26
Passat 1,9 TDI ( 81 kW)
ProsimVás, nemáte někdo radu jak s tim jezdit?

Mám to vytáčet nebo ne, ....atd.? Já se v těch dieslech moc nevyznám, tak uvítám každou dobře míněnou radu nebo zkušenosti.

Jak je to s tim CD changerem co tam Volkswagen nabízí. Neskáče to moc?

Díky.
neregistrovaný "Krutas"
29. 5. 2000 13:20
Re: Passat
Jestli se nepletu, tak AUDI A6 má asi o 3mm delší rozvor než Passat. A4 by měla menší. Porovnejte třeba místo pro nohy na zadních sedadlech. Bohužel už ale nemůžu porovnat jízdní vlastnosti.
neregistrovaný "Rosi1"
27. 5. 2000 21:26
Golf IV 1.8 20V
Rok jsem jezdil v MB Vito, tuhá spojka.

Brácha si koupil nový golf. Měl jsem možnost najet 300 km, již teď mohu potvrdit, že se jedná o nejlepší vůz ve své třídě. Je to super auto.( design i jízdní vlastnosti)mračítka, přední maska,

decent zadní křídlo, červené sedačky, interiér, vše jak má být v barvě. Čaute-doporučuji!

A3, compact:-(
neregistrovaný "RSD"
27. 5. 2000 10:16
Re: Passat 1.8T
jo passat 1.8T je na tom oproti V6 syncro rozumně i se spotřebou (dá se stim jezdit i lehce nad 7l) a maximálka je skoro stejná. Když se očipuje ,tak to lítá jako ďas. Podle mne je to v benzínu ta nejlepší volba. Když ale budu hodnotit všechny motory ,tak je pro mne nejlepší 1.9TDI 85Kw -6-ti kvalt a samozřejmě očipovat....spoteba 6l, V-max přes 220 a zrychlení obdobné jak 1.8T.
neregistrovaný "RSD"
27. 5. 2000 10:12
Re: Passat
Nechci se hádat ,ale Passat a A4 používají stejnou platformu a pokud se bavíme o A6, tak ta má prodlouženou, tudíž ne stejnou platformu. To by pak vlastně Fabia byla taky shodná s platformou souč. Pola, ale bohužel to není platforma. Platforma je , když je auto ze spoda až po klobouky naprosto identický, a pak se na něj posazují jiné karoserie.
neregistrovaný "mato2"
26. 5. 2000 00:00
Re: Passat
Tak nic v zlom, ale Passat nema podvozok ako A4.

Passat ma Platformu taku ako pouziva A6, absolutne nezalezi na tom, ze mensiu. Platforma je u obidvoch rovnaka.
neregistrovaný "101"
25. 5. 2000 21:28
Re: Passat
A6 teda tenhle podvozek určitě nemá, protože stejnej podvozek jako passat má audina A4. To by potom byla A6 střední a kam bys pak šoupl A4, A3?
neregistrovaný "Krutas"
24. 5. 2000 12:57
Re: Passat
Mozna je AUDI trochu vpredu s technikou, ale za jaky prachy! Nemluvim o tom, ze passat ma stejnej podvozek jako A6-ka.
23. 5. 2000 08:49
Re: to: kamil*
Samozřejmě, je jich spousta. Ten třílitr má 210 koní a jede opravdu skvěle(ale ta výdrž je zarážející), ta Omega byla r.v.95, za celou dobu, t.j. 3 roky se vyskytlo jen minimum závad. Jestli Tě zajímá něco konkrétního, zjistím to od našeho šéfa dopravy, který to auto měl po servisní stránce na starost.
neregistrovaný "mato2"
22. 5. 2000 21:56
Passat 1.8T
Zdravim: ake mate skusenosti s PAssatom 1.8T? Osobne si myslim,ze je to super volba pre passat. Na dialnici to da skoro 230km/h, spotreba je mensia ako u normalnej 1.8.
neregistrovaný "novak1"
20. 5. 2000 20:20
Re: GOLF TDI
raketa je to správné slovo, ale já si na svoji Octávku nestěžuji, (od ní jsem zas tak moc velkou akceleraci neočekával), ale byl by to perfektní výukový vůz pro všechny zapřísáhlé odpůrce dieselů. Čau LN
neregistrovaný "JOZA"
20. 5. 2000 19:52
Re: to: kamil*
Jarousi,

mohl bys uvest take nejake plusy?? Nebo zadne nejsou?? Znamy ma uz ctvrtou omegu a je nadseny!!

Predem dekuji za odpoved!!

Josef
neregistrovaný "RSD"
20. 5. 2000 13:07
Re: GOLF TDI
no ono 85kW a 285n.m krouťák spojený se 6-ti stupňovou převodovkou a navíc bez systému 4-motion musí být zákonitě oproti 66kW a 4X4 raketa...
neregistrovaný "novak1"
19. 5. 2000 21:59
GOLF TDI
Nedávno jsem se svezl v novém Golfu TDI (červené DI) - neuvěřitelné... Když jsem si sedl do své Octávky 66kw a rozjel se, rychle jsem zastavil a šel se podívat jestli nemám píchlé kolo - nebylo.ČAu LN
neregistrovaný "RSD"
12. 5. 2000 19:59
Re: Nové Polo
Jel jsem se starým Polem 1.0 a myslel jsem, že při obsazení třemi lidmi (cca 260kg) tomu autu do kopce pomůžu...hrůza ,ale taky nic nedrnčelo. Je to divný že vůbec u jakýhokoliv novýho auta drnčí plasty? Drnčení v přístrojovce a ve výplních dveří se projevují u Pola tak pří 70.000km ale u novýho...kam to spěje. Mně se interiér Pola mooc líbí, je takovej svěží a sportovnější než u Fabie. Fabie je elegantní, přitom s jednoduchými liniemi evokující pocity luxusnějších aut. Materiály se mi z malých aut taky nejvíc líbí u Fabie. Největší hnus je ale jak provedením (tmavošedá kombinace se světlešedým a k tomu jako pěst na oko černé plasty výplní dveří...) tak kvalitou (použitý plast výplně dveří si nezadá s materiálem použitým na výrobu krabiček Tic Tac)je PUNTO. Vždycky jsem měl o italech co se týče designu to nejlepší mínění , ale tohle by nenavrhnul ani zdatný korejec.
12. 5. 2000 06:44
Re: Nové Polo
Byl to 5.dv. model s motorem 1,0, el.stahování oken a centrál, neměl AirBag a najeto cca 3t.km. Přístrojová deska není ošklivá, jen jsem čekal lepší materiály(dle reklam) a ten kryt na "budíky" mne zarazil. Plasty jsou tvrdé a na omak ne moc příjemné. Co se týká vrchního plastu přístrojové desky, zatím jednoznačně vede Fabia i když její provedení mne vůbec neoslovuje.
neregistrovaný "RSD"
12. 5. 2000 00:00
Re: Nové Polo
ta přístrojovka se mi docela líbí (je tam nápad a dynamika v retro stylu...) Já jsem jel v Polu GTI a nic tam ani nehleslo.... Jaký to byl model?
neregistrovaný "RSD"
12. 5. 2000 00:00
Re: to: kamil*
ono to není s těma TDI, HDI, CDI , JTD a já nevím co ještě takový jednoznačný. V první řadě je to vyšší pořizovací cena, kde rozdíl mezi benzínem a naftou(myslím tím motory) činní někdy více , než 3-letý provoz automobilu na benzí. Další nezanedbatelnou položkou je vyšší zákonná pojistka vyplývající z vyššího objemu, vyšší havarijní pojistka vyplývající z vyšší pořizovací ceny, dvakrát kratší servisní intervaly, výměny olejových náplní atp. Navíc je rozdíl oficiálních cen benzínu a nafty (myslím tím paliva)rok od roku procentuelně méně rozdílný. PS V6-TDI do Octavie rozhodně montovat nebudou díly uložení motoru. Věřím že ho ale dostane ta nová velká škodovka....
11. 5. 2000 07:30
Nové Polo
Projeli jste se někdo v novém Polu? Já včera. Co říkáte na ten kryt nad přístroji? Připomíná mi to Uno první generace, kde byl podobný, také z tak nekvalitního plastu. Překvapilo mě, že to Polo za jízdy drnčelo, jinak se mi celkem líbilo.
10. 5. 2000 08:46
Re: to: kamil*
Měli jsme ve firmě Omegu MV6(3.0), uvedu jen mínusy, prodávala se s najetými cca 160t.km a brala 1 litr oleje na 3t.km. Jezdili jsme na servis do Autotepasu Kladno, kde nám bylo řečeno, že tyto motory vydrží cca kolem 150 t.km. Daleko lepší prý je 2.5V6. Auto užíval jeden člověk.
neregistrovaný "JOZA"
10. 5. 2000 06:12
Re: to: kamil*
Ze jeste otravuju, krome spotreby (ktera firmu zas az tak moc nezajima) jaky ma ta Omega 3,0 minusy a plusy???
neregistrovaný "Kamil*"
9. 5. 2000 22:50
Diesel
Nebo maji diesly nejakou velkou nevyhodu o ktere nevim???
neregistrovaný "Kamil*"
9. 5. 2000 22:49
Re: Passat
To RSD:Taky si myslim.Jen by ho mohli uz montovat do Octavky.Byl bych ochoten akceptovat cenu do 700 000 Kc.Na hmotnost Octavky by to byl super stroj,plne srovnatelny s 1,8 Turbo benzin,ale s podstatne nizsi spotrebou.To,ale VW asi nepripusti,protoze by vsichni kupovali Octavky/i Skopcaci/.

Nechapu tu stale trvajici obrovskou oblibu benzinovych motoru, v dobe technicky spickovych a plne srovnatelnych Tdi/vyjma koncernu Fiat/,vzdyt nakladovost je temer polovicni,tak co resite??
neregistrovaný "RSD"
9. 5. 2000 00:00
Re: Passat
2.5 Tdi V6, nově se 180PS je v souč. době nejlepší volbou kubatury 2.5l.(nejvíc mi tečou nervy, když se tenhle skvělej motor snaží někdo porovnat s 2.4JTD, kterej V6 nesahá ani po paty...) Po chiptuningu (cca 210-215PS) to bude určitě super stroj s obrovským krouťákem. Pro Audi A6 je to určitě po 2.7 Biturbo moje volba.
neregistrovaný "Kamil*"
8. 5. 2000 20:19
Re: Passat
to RSD:A jak hodnotis ten 2,5 Tdi ??Me se zda dost dobry.
neregistrovaný "RSD"
8. 5. 2000 17:31
Re: Passat
..no mít po hromadě pár chechtáků ,tak bych koupil asi tu Audi A6 2.4 Quattro (ale pozor! s motorem 2.4 a quattro je to s dynamikou "žádná sláva"). Volvo S80 2.4 je určitě prestižní vůz ale jízdní vlastnosti těžkého předku už tu také někdo hodnotil... no a Omega MV6... dynamicky docela slušný auto až na spotřebu - spolu s americkým stylem získáš i americkou spotřebu.

U těhle aut je to spíš otázka vkusu, protože v tomto segmentu není špatných aut....
neregistrovaný "RSD"
8. 5. 2000 17:25
Re: Passat
nemá zavádějící informace. Je to pravda a do podzimu nepřiveze VW do republiky ani Ťuk. Na skladě jsou už pouze poslední zbytky (66kw TDi)a na podzim začne VW prodávat facelift. Má to takovou výraznější masku jako Bora, čirá skla s čočkou né nepodobnou Octavii, a zadek se zapuštěnou značkou podobně jako A6.
neregistrovaný "Kamil*"
8. 5. 2000 12:06
Re: Passat
S tim omezenym dovozem Passatu se mi to moc nezda.

Podle me mas zavadejici informace.Ale i kdyby to tak bylo doporucuji jit urcite do Audi A6.

Designem a technikou se drzi o maly krucek pred konkurenci.

Do firmy bych ale rozhodne volil 2,5 Tdi...
neregistrovaný "JOZA"
8. 5. 2000 10:42
Passat
Tak jsme chteli do firmy kupovat 3 Passaty, ale prestali je k nam dovazet - pry uz splnili prodejni cisla na rok 2000 a VW v nemecku jim dalsi dovoz zatrh. Dealeri i Import si ted moc zoufaji. Ale ted mi poradte mame koupit Audi A6 2,4 Quattro nebo Volvo S80 2,4 nebo Opel Omega 3,0 V6. Nebo neco jineho?? Moc to specha!! Dekuji predem za radu pripadne za Vase osobni zkusenosti!
neregistrovaný "HogoFogo"
26. 4. 2000 11:15
Re: Diesel
no ono asi zalezi na roku vyroby. Prave proto by me zajimalo od kdy se u Golfa II zinkuje karoserie. V porovnani s Escortem nebo Kadettem (ten obvzlast) je na tom ale Golf II co se tyce koroze nejlip. Jeste k tomu dieselu, ta spotreba je velmi slusna. Nikdy sem diesel nemel, takze by me zajimalo par veci. Jak se s tim vubec jezdi? Neni to moc liny? Jak to startuje v zime? Potreboval bych to auto hlavne na delsi streky, dalnice a tak. Kupovat starsi ojetej diesel je prej riziko. Tezko se da prej poznat, ze je motor hotovej. Existujou naky prisady do oleje, ktery zlepsej chod motoru asi na 1000 km a pak je konec. Jelikoz nemam penez na rozhazovani, tak bych se nerad nechal napalit. Potrebuju aby to auto bylo hlavne spolehlivy, abych se v tom nemusel porad vrtat.
neregistrovaný "Čára"
26. 4. 2000 00:00
Re: fauve
Milý Hogofogo, pokud jsi ještě neviděl shnilýho Golfa II, rád Ti toho svýho předvedu. Rez mi ho žere před očima, je mi z tý německý kvality trochu smutno... Ale spotřebu po Praze za posledních 4.350 km mám průměrně 5,04 l nafty, což je paráda. Už bych si ale takový drncátko příště nekoupil.
neregistrovaný "HogoFogo"
25. 4. 2000 21:16
Re: fauve
diky za rady. Nevis od jakyho roku se u Golfa II zinkuje karoserie? Jinak problemy s korozi by u Golfa II bejt asi nemely. Nevidel sem jeste shnileho Golfa. Nejaky veci sem nasel na strance nemeckyho Autobildu (vzor ceskyho Autotipu). Pisou tam napriklad, ze Jetty jsou zpravidla v lepsim stavu nez Golfy II. Golfy si v Nemecku vetsinou kupujou mladsi kluci, ktery je honej. Jettu kupovali spis starsi lidi, ktery uz tolik nezavodej. U nas to ale uz asi neplati, protoze vsechny ty auta byly dovezeny jako ojety. S dieselovym motorem asi zkusenosti nemas co? Sice bych rad 1.8 benzin, ale na druhou stranu jsem jeste student, jezdim delsi streky a tam je diesel predsi levnejsi. Je lepsi to kupovat v autobazaru nebo na inzerat?
neregistrovaný "Anete"
25. 4. 2000 14:43
Přijeďte do Lipnice!!
Víkend se nám blíží, takže pokud nemáte nějaké určité plány na 29. dubna nebo by jste prostě jen tak někam jeli na výlet, přijeďte na 11.00 hod. do Lipnice nad Sázavou na náměstíčko pod hradem. Bude se tam konat menší sraz a čím víc lidí dorazí, tím lepší může být nálada. Pokud chcete přijet a máte nějaké nejasnosti: anete@post.cz
neregistrovaný "greggie"
23. 4. 2000 00:00
Re: Octavia Vs Bora
to RSD: co ti poviem, presne v style otrepanej reklamy - image je nanic ;)
neregistrovaný "RSD"
22. 4. 2000 21:22
Octavia Vs Bora
...ale o tom to je. Kdo má rozum a nedá na okolí, image a pod. zvolí Octavii (ost. to už jsem uvedl níže..) Kdo ale kouká po image, koupí si Boru. Já jsem zvolil Octavii. Nikoho jsem zde nenařkl ,že chodí do hospody atp. , ale kdo mrhá časem (možná jako teď já, když píšu tohle..) ,tak ať nebrečí ,že nemá na to či ono. Znám kluka, kterej dělá na šachtě obyčejnýho horníka, a díky tomu, že není líný má AUDI A4 (není to podvodník, nevexluje s autama ani pod. ale našel si jen další zaměstnání) . Jestli tohle připadá někomu jako rejpání, tak se mu za to hluboce omlouvám a je mi ho líto...
neregistrovaný "Orpheus"
21. 4. 2000 14:26
Re: fauve
HOGO FOGO, No předevšim si dej pozor na lidi. Strašně kecaj. Jinak v čem bejvaj problémy je relativní. Záleží na roku atd. Dosta často jsou v pytli přední tlumiče, zkontroluj si aby to nebylo od moře (bude zrezlej motor) jinak ti vodejde kastle. Další důležitý - 90% všech golfů tady bylo přivezenejch jako bouračky a většina na předek - určitě si zkontroluj jestli se nesjížděj kola, jestli nemá volant vůli a jestli nehází při vyšších rychlostech. Jinak asi není co takhle poradit, ale rozhodně doporučuju než to koupíš poraď se v servisu. Jinak bych taky doporučil, pokud si to můžeš dovolit, radši 1.8 než 1.6, je to dost znát a nemá to o moc větší spotřebu (tak o 0,5 litru. Nekupuj GTi pokud nejsi nějakej závodník, bude to ulítaný. Taky si dej bacha aby to nebylo snižovaný, většinou je to dělaný tady a je to dělaný dost prasácky. Jinak nevim co bych ti poradil.
neregistrovaný "HogoFogo"
20. 4. 2000 20:39
Re: fauve
no konecne nekdo, kdo ma Golfa II. Planuju ho totiz taky koupit, 1.6 ale spis asi 1.8. Byl bych docela rad, kdybys me napsal par zkusenosti. Zajimalo by me hlavne na co je potreba pri koupi davat pozor.
neregistrovaný "MiraEskon"
20. 4. 2000 16:13
Re: VW BORA
No voni ti lidi, co chodí do hospody, totiž prachy na nic jiného asi nemají. Tak si koupí alespoň to pivo. A těch 25.000 příjem ve dvou lidech je tak možná průměr v Praze. V těch našich kotěhůlkách by to byl asi dost brutální nadstandard.
neregistrovaný "Orpheus"
20. 4. 2000 15:53
Re: VW BORA
Já osobně bych BORU nedoporučil, je to sice dost pěkný auto, ale ta cena je opravdu přemrštěná. Tady se prostě platí za VW. Myslim, že za cenu Bory s 1,4 motorem, pořídíš Octávku s 1,8 T a v klidu si na ní uděláš nějaký úpravy aby nebyla tak "tuctová" jak nám říká superpracující rejpal RSD.

Pro RSD pokud to budeš číst, tak věř tomu, že ne každej si může tu Oktávku dovolit. Já osobně bych sice mohl, ale zase to myslim neni vono. Nařknout někoho, kdo řekne, že na to nemá, z vysedávání po hospodách a z lenosti je poněkud nevhodné. Ale kdo jsem já abych soudil, že?
neregistrovaný "Orpheus"
20. 4. 2000 15:47
Re: fauve
Vážený, rozhodně jsem tě nechtěl urážet. Já jen, že když se někdo ohlásí tím, že VW je obyčejný tuctový auto atd. tak mě zajímalo čim netuctovym ty jezdíš.

Co se mě týče - abys byl v obraze je mi 21, nikdy mi nikdo (ani rodiče) nic nedal a na auto sem si taky musel vydělat sám. Vlastním golfa 1,8 z roku 90 a jsem s ním spokojen.
neregistrovaný "USA"
19. 4. 2000 20:24
oprava
nie RDS ale RSD sorry.
neregistrovaný "USA"
19. 4. 2000 20:19
AKO ZAROBIT ?
1-ako pise RDS,nechodit po veceroch do"hospody"ale hladat si druhy vedlajsi prijem/2-odist do zahranicia za pracou aspon na 2-3 roky,nechat doma rodinu(to je moj pripad),cas ide ako voda a mas peniaze na nove auto.Samozrejme pevna vola nesmie chybat ako u mna tak u manzelky!BAY,BAY.
neregistrovaný "RSD"
19. 4. 2000 18:26
Re: VW BORA
Tím každý jsem chtěl říci, že je Octavia druhým ,nebo třetím nejprodávanějším autem u nás.... Já si myslím, že pro rodinu s celkovým příjmem cca 25.000,- (což si myslím, že má každý, kde dělají oba ...)není problém ať již na auto našetřit, nebo si jej vzít na leasing.Ten kdo sedí doma po svých 7 a půl hodinách práce na zadku, a pokukuje po sousedovic novým autě, přičemž noci jsou pro něj peklem , když se mu honí hlavou myšlenky, kde na to ten soused vzal...tak ten se na nový auto nikdy nezmůže. Znám spousty takových uplakánků, kteří si vylévají své rozumy v hospodě u píva, místo toho , aby si našly druhý , vedlejší příjem, díky kterému by si vydělali nejen na tu Octavii, ale třeba i na Boru. Problém je nejenom závist , ale i pohodlnost a pasivita, kterou máme asi geneticky zakódovanou v povaze....
neregistrovaný "Lomihnat"
19. 4. 2000 01:49
Re: VW BORA
Milý RSD, velice rád bych byl ten "každý", který jezdí v Octavii! Nevydělávám snad nejhůř, ale 400.000,-Kč nebo i víc prostě dohromady na auto nedám. Chápu, kde na to vzali úspěšní podnikatelé, nechápu a radši ani nechci domýšlet, kde na to vzali řadoví zaměstnanci. V Portugalsku, které je s výkonností ekonomiky pěkný kus před náma, jsem neviděl zdaleka tolik luxusních aut, jako v Čechách a na Moravě. Mluví ze mne jenom malá česká závist nebo máte podobné divné pocity a dojmy i vy?
neregistrovaný "RSD"
15. 4. 2000 18:20
Re: VW BORA
Já ti nevím , myslím si, že je Bora dost předražená, a vezmu li v úvahu cenu/užitnou hodnotu, tak bych byl spíš vlastencem. na druhou stranu má Bora lepší dílenské zpracování,lepší materiály v interieru, krapet modernější design a jistý punc vyjímečnosti. V Octavii jezdí každý ( ...i já) ale Bory je vidět málo.....
neregistrovaný "USA"
15. 4. 2000 01:46
VW BORA
AHOJ. Oplati sa kupit VW BORA s najslabsim benzinovym motorom 1.4 16V 55kw?Prosim,kto ma nejake skusenosti s tymto motorom a autom,tak sa ozvyte.BAY BAY
neregistrovaný "greggie"
13. 4. 2000 15:24
Re: fauve
co tak keby si predviedol svoju chytrost teraz ty a namiesto pidenia po uplne irelevantnej informacii na com jazdim, ktora vobec nema dopad na moje nazory vplyv - prave opacne, moje nazory maju vplyv na to, ake auto si vyberiem, tak na co to prosim potrebujes?

mimochodom ak sa chces dozvediet na com jazdim - mam 21 rokov, studujem, pracujem, svoje auto som si kupil za _svoje_ a len svoje zarobene peniaze a kupil som si auto _nove_, skus hadat, ak uhadnes nezacni ma urazat a zamysli sa radsej nad tym, ake auto si si kupil ty ked si mal 21.
neregistrovaný "Orpheus"
12. 4. 2000 14:13
Re: fauve
Soory odborníče, můžeš mi říct čim jezdíš, že seš takový chytrý?????
neregistrovaný "greggie"
12. 4. 2000 11:57
fauve
moj nazor na VW asi nikoho neprekvapi: hrozne tuctove, vzhladovo totalne konzervativne a nudne auta, vyhodu vidim v tom, ze maju relativne komfortnejsie podvozky nez ine auta, naopak motory okrem 1.8T su maximalne * (TDI su ok, ale na JTD fiata nemaju).

tolko v kratkosti teraz k jednotlivym modelom:

POLO - bohuzial mam tu cest vdaka mojmu total-VW-positive sefovi jazdit vo firme s cca 15timi kusmi tohto tiez-auta, ako som pisal, jedina vyhoda je na male auto relativne komfortny podvozok, zasa na druhu stranu sa to auto nehorazne v zakrutach naklana, inak motor po 4000 otackach ide vyskocit spod kapoty, dalej nejako divne rieseny plyn trpiaci podobnymi symptomami ako el. plyn vo fabii - oneskorena reakcia cca o pol sekundy, o pritrojovke radej ani nebudem pisat, ked sa pohodlne usadim, vzadu by si nesadol ani kojenec a co povazujem za uplne najhorsie, i ked subjektivne minus - z toho auta sa mi uplne zle vystupuje a nastupuje, ako keby to nebolo doriesene, proste v nijakom inom aute nemam take problemy ako v POLE.

GOLF - chvalabohu o trochu vacsie nez POLO, avsak i napriek tomu, ze som zaryty odporca i Skody, by som si za cenu Golfa radsej kupil Octavku. jednu vec vsak este nepochopim - ako vsetci velmi tuzia po Golfe III., nechapem ako sa niekomu moze ten otras pacit, ved je to nicim nezaujimave auto a pritom za nehanbia za '92 s 140.000 km pozadovat 200.000 Sk a to je este problem zohnat, fakt nechapem...

PASSAT - vdaka mojmu VW-positive sefovi som parkrat jazdil i so starosu generaciou Passata a bolo to tiez o nicom, viacmenej vsak ma jednu velku prednost - pozdlznu priestrannost interieru, co som vsak pocul o novej generacii od kolegov, ktorym kupili uz passaty nove - tiez ziadna slava a chodi to viac do servisu nez polo

na zaver jedna perlicka - ked sa na par polach objavil tesne po ich zakupeni viackrat problem s radenim jednicky a bolo treba ist do servisu, tak VW-positive sef pocudovane krutil hlavou: "Ako to je to mozne, taky kvalitny _nemecky_ produkt?" ;))) musel som rychlo vyhladat WC, aby som dal volny priebeh vybuchu smiechu, ktory sa vo mne razom objavil ;)
neregistrovaný "Orpheus"
12. 4. 2000 11:32
Golf II
Lidičky tak Vám poslední dobou shánim Golfa a už mě to s prominutím sere. Už sem viděl asi 10 aut, ale zatim byly všechny mizerný. Kdybyste měl někdo k prodeji 1.6 - 1.8 z 90-92 a samozřejmě ve dobrym stavu, tak bych Vám byl vděčnej.
neregistrovaný "JOZA"
6. 4. 2000 20:36
Tak se nam to... - 1,8T 110 Kw
Tak se nam zadrelo turbo na Passatu a jeste musime menit poloosu! Stejne tomu motoru i auto duveruju! Proste to s tim turbem jeden kolega trochu prehnal na ceste do Nemecka! Holt si musi vzdy odpocinout.
neregistrovaný "MiraEskon"
4. 4. 2000 09:58
VW GOLF
Lidi nevíte jestli je možné použít sedačky z GolfIII do GolfII? Tzn. jsou tam stejné lyžiny? Díky.
neregistrovaný "DSA"
28. 3. 2000 10:55
Re: Nový SHARAN-facelift
ten predok mohli spravit trochu lepsie, totalne

to pripomina nove Polo, Galaxy sa mi paci omnoho viac.
20. 3. 2000 18:00
Bez nadpisu
Anete na takový lidi, kterí neví co vypustí z úst vůbec nemá cenu reagovat. Takovej se tady objeví jednou za půl roku a pak je zase klid
neregistrovaný "Anete"
20. 3. 2000 09:06
Re: co to?
Možná, kdyby jsi četl pořádně, tak by jsi tohle nemohl napsat. Jsem blázen do golfů III a IV a pouze jsem konstatovala skutečnost, že kamarád narazil na dost poruchové Polo a byl rád, když ho prodal - netvrdím, že jsou poruchová všechna.
Navíc nechápu, proč podle tebe tady všichni jezdíme ve 120 a feliciích - existují i jiná auta...
neregistrovaný "tomaschko"
19. 3. 2000 11:09
co to?
Jak to tak tady ctu, tak se nestacim divit co to jsou tady za kecy. Tohle je VW club a ne VW anticlub. Kritika podvozku POLA, POLO 2 roky stare, ktereho sa rad zbavil? Ja sem mel POLO 1,4 95, od noveho jsem najel 80tkm, stalo na mrazu -20, nijaka zvlastni starost, super akcelerace, 175 v hodine, supr sportovni tlumeni a hlavne zadnej servis potrebnej. To se neda s vasema 120tkama a feliciema srovnavat, to je nemecka kvalita. Fotr jezdi s ruznejma passatama a golfama a tak uz asi 18 let a nemenil by, leda za BMW nebo AUDI, ale to je prece ina kategorie. POLO stoji jako 3platy v nemecku, tak co?
neregistrovaný "RSD"
16. 3. 2000 20:26
aha...
Nemyslím ,že by u nás VW extrémně vybočoval z řady z hlediska poruchovosti. Každá automobilka má svoje slabiny. Např francouzská auta mají vadná ložiska, Ford má nekvalitní laky, Italové tenké plechy, Opely motory, které mají papírově o mnoho více koní než-li pocitově..... Na každou automobilku se dá něco ušít.... Jo a k SHARANU a jeho faceliftu, je to prostě skvělé, jenom jsem ho ještě neviděl zezadu. Předek je však pecka a doufám, že PASSAT půjde v SHARANOVÝCH šlépějích.

Také připravovaný TRANSPORTER na společné platformě s MB VITO vypadá dokonale..... Mně se auta koncernu VW moc líbí a myslím, že tato automobilka se za několik málo let bude řadit na stejnou úroveň jako BMW, AUDI a MERCEDES.
16. 3. 2000 15:07
Bez nadpisu
Jo - já nechci rejpat, ale takový seky jsou možný jen u VW.
neregistrovaný "Anete"
16. 3. 2000 13:51
VW Golf 1.9 TDi
Abych též přispěla do diskuse - můj ex-přítel měl III generaci Golfa 1.9 TDi - spojlery, folie, nová přední maska, elektrony, tuning motoru - prostě radost se podívat a povozit se.
Na druhou stranu měl kamarád Polo, myslím že tak max. 2 roky staré, kupované nové, vrazil do něj dalších 40 tisíc na opravách a ve finále byl rád, že se jej zbavil.
neregistrovaný "Anete"
16. 3. 2000 13:48
Re: Re:
Je to dost hrůza, když taková značka jakou Audi je pustí na trh polotovar. Design je sice super, i když nejdřív se mi nelíbila ta hliníková kostra, ale za pár si člověk zvykne a začne se mu to i líbit.
15. 3. 2000 08:55
Bez nadpisu
A co říkáte na konstrukční vady u TT?
neregistrovaný "JOZA"
12. 3. 2000 14:52
Nový SHARAN-facelift
Jak se Vám líbí faceliftovaný SHARAN, který byl představen v Ženevě???
neregistrovaný "RSD"
9. 3. 2000 20:15
podvozek pola...
..jsi trochu napřed , protože podvozek Fabie dostane POLO až v další modelové řadě, protože tato je jen mezityp!!! I když POLU pár cm. na délku oproti Fabii znatelně chybí, tak GTI od POLA se sériově montovanými Bilsteny je jeden z nejlepších malých GTI vozů. Pokud jsi jel Kingu v 1.0 - 1.4 tak O.K. Já jsem si měl možnost minulý týden sednout v Deutschlandu do GTI-čka, a mám li srovnat s předchozí řadou, tak je nové pólo absolutní Bomba a to i přes to, že nemá rozvor Fabie. Motor je odladěn stejně skvěle, jako byla kdysi odladěná GTI jednička (1978) bez katalyzátoru a smechanickým vstřikováním. Zajímavé je, že nikdo nekritizuje cenu jako u Fabie? Dát přes pětset kolíků za trpaslíka..... to by musela bejt ženská móooooooc hodná.(naštěstí všeobecně hodný nejsou) :o)
8. 3. 2000 10:13
Bez nadpisu
Kingu teď si rejpnu - Není ten podvozek stejnej jako u Fabie(tak hojně opěvovaný). Ale jinak máš pravdu - stojí za....
neregistrovaný "King Of The Road"
8. 3. 2000 07:53
VW Polo GTI
Nove polo? Brrrr. Super motor, ale tak mizerny podvozek uz jsem nevidel dost dlouho.
neregistrovaný "Suzukiman"
6. 3. 2000 13:59
motor
musim pochvalit motor 1,8T, je to fakt sila. Isiel

som stym v Octavii a v Passate. U Passatu sa mi

zdal ten motor trochu tvrdsi, ale inac to bolo super.Keby som si kupoval Volksvagen,tak len s

1,8T (popripade Passat 2,8) alebo si pockam na

1,9TDI (150 koni) a 2,5 TDI (180 koni).
2. 3. 2000 11:43
Bez nadpisu
Tak sem taky napište něco hezkýho. Dyť určitě se najde taky něco pěknýho na VW. Mě by to opravdu zajímalo. Kritiku všichni znají - tak te´d pozitiva(podložená). Jen doufám, že to tu nezmrzí...
1. 3. 2000 23:53
Re: První příspěvek do diskuze Volkswagen Club!!
mne sa ten golf paci. znamy ho ma, a pindal na take veci, ze zakladna verzia je trojdverova, a uz ked chces zadne dvere tak priplatok cca 70.000sk, no nehorazne volaco. a podobne je to aj s vybavou, proste klasicky nemecky styl. a preto mi aj vw lezie na nervy.
stary zlaty chrobak...
neregistrovaný "VOSA1"
1. 3. 2000 21:38
Re: První příspěvek do diskuze Volkswagen Club!!
Nie, nebudeme útočiť! Myslíš ten nemecký odpad menom VW? :-) Zastrel Piecha a možno sa bude dať o niečom diskutovať.
neregistrovaný "JOZA"
1. 3. 2000 21:03
První příspěvek do diskuze Volkswagen Club!!
Vítám Vás všechny ve Volkswagen Clubu!

Doufám, že zde v budoucnu budete nacházet samé zajímavé informace a že se se všemi podělíte se zkušenostmi s vozy Volswagen. Už nyní je mi jasné, že se tu setkáme s mnoha kritickými názory, ale to k diskusi určitě patří. Rubrik o Passatu už tu bylo hodně-hlavně těch kritických, a tak jsem se rozhodl založit téma o všech Volswagenech!! Doufám, že na mě nebudete hned útočit! Zároveň Vás všechny zvu na nové stránky www.volkswagen.cz

PIŠTE PIŠTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!