prvý pocit spredu bol vitara, potom som kukol zozadu a tam svetlá, ktoré vitara fejsliftom vylepšila (tá oranžovo červeno biela farebná divočina). Interiér zastaralý a k tomu pocit, že auto len prezliekli. Celok nevyzerá zle, ale či to bude stačiť nie som istý.
To ani nie je o prioritach, mas maly najazd a tolko zvladne aj pri tom veku takmer kazde jedno auto s minimalnymi nakladmi. Takze toto neberiem ako argument, resp ako hlavnu vyhodu ist do Mitsubishi.
To je podle priorit. Mitsubishi - v mém i v případě bratra H/K svweta jde o poslední Lancer je auto, které je velmi příjemné z hlediska dlouhodobého užívání díky minimálním nákladům na servis. U mého Lancera jsem mimo oleje a filtrů (za 10 let a 114 tisíc km), vyměnil 6 žárovek různých typů, jedny destičky přední a minulý rok komplet kotouče a destičky, což byla největší částka, protože komplet materiál stál 4 tisíce korun (práci jsem si dělal sám). Kompletní roční provozní servis stojí okolo 800 Kč v materiálu (olej, olejový filtr, vzduchový filtr a kabinový filtr) a vyměnit filtry a olej je práce na 15 minut. Pokud chce člověk "dělat dojem" nebo sportovat, pak je samozřejmě se potřeba podívat trochu jinam ;-) .
ale když se podíváš na jejich portfolio v Asii, kde jsou asi opravdu silnější, tak je to velká bída a technologické i designové zaostávání. Za posledních pár let padli na úroveň SsangYongu.
Ja zase potvrdzujem co hovori. EVO IX je moja srdcovka rovnako s bmw E39. Ale to je uz len nostalgia v oboch pripadoch. Kazdopadne ked som auto vyberal ja, tak som tiez sadol do vsetkoho co mitsubishi ponukalo. Na autosalone suverenne najhorsi dojem. A predajne to upada - ono pravom, staci presadnut do takmer ktorejkolvek konkurencie a clovek nenajde dovod preco by si ho mal kupit.
Morálně zastaralé auto , nyní však s docela pěkným designem a povedeným dalším faceliftem.
Pokud bude super cena , má šanci se prodávat..jinak lidi půjdou jinam. ;-)
za povedený facelift předku zasluhuje palec nahoru. A hlavně za zachované klasické budíky a mechanickou ručku!:-):yes: Ještě by měli zapracovat na naladění podvozku a trochu zpevnit karoserii (více vysokopevnostní oceli).
Naprostý souhlas. Dnes když někdo řekne misu, tak jako první v mysli mi vyskočí 3000Gt a hned za ním Galant. Galanta měl u nás na vsi v 90 letech místní předseda Jzd 2 generace po sobě. Úplně jsem z nich byl hotový :-) Tenkrát dělalo misu auta. Dnes jen ohavné kreatury.
Nevím, jak je na tom s prodeji, ale modelová řada v EU i USA v posledních letech připomínala Fiat. Vyhnívající Lancer, 5x faceliftované ASX, pomalu stárnoucí Outlander a rozvojový Space Star.
No jak to tak sleduju,tak mám pocit,že upadá hlavně Evropa.Asie..Čína, Korea.. samozřejmě dál i to Japonsko začíná mít technologický náskok,který narůstá.Uvidíme,ale mám o Evropu lehkou obavu.Snad se chytnem.Jinak Mitsubishi se po převzetí Renault/Nissan zvedl..o tom žádná.
a to si mal vlastne auto alebo pozicane nebodaj firemne? aj to vela zavazi v akom je stave... kazdopadne ale toto je uz nove ASX >:D ... ked ja ti neviem.. kolega v praci ho ma .. sedim v nom obcas aj ja a pride mi ako normalne auto.. nevidim v nom ziadny problem z pohladu bezneho uzivatela len mozno nie som moc narocny ja viem ... mi chudaci to mame lahke .. uspokojime sa aj s tym malom co mame >:D
neupada... naopak... uz sa dviha ;-) ... aj technologicky a predajmi na tom globalne nikdy nebolo mitsu lepsie ako dnes ... frcia ako nikdy predtym... len to chce este par novych kuskov ( casom pridu dalsie hybridne SUV ) ... ze uz nevyraba sportiaky a vytunene evo sedany ale povedzme viac SUV to este neznamena ze upada... len sa proste uz preorientovali na to co dava viac sanci k prezitiu do buducna... takze v tomto ich chapem a iste je to lepsie ako robit nadalej to co nefrci ako povedzme uzasna alfa kde stale ziju akoby mimo reality ale svet aut im pritom uteka pred ocami ... :yes:
doba sa meni .. a auta s nou... tak to chodi... ani mna niektore veci netesia ( kam to autami celkovo smerujeme ) ale asi to inak nejde a som s tym zmiereny :yes:
kazdopadne budme radi ze stale este auta maju volant a ovladame ich sami a vlastnym pricinenim :yes:
tusim uz stvrty facelift ( boze kto to ma vsetko pocitat >:D ) .. pritom to takto mohlo vyzerat uz davno ze jo .... ;-) .. ale lepsie neskoro ako nikdy ... to auto kazdopadne este asi nemalo sudene skoncit... este je totiz stale slusne predajne a defakto este viac prakticke ako mnohe geneticky o 10 rokov novsie kusky na podobnom podoryse s vypinanim valcov a s drnciacimi megatabletmi
pockaj ked engelberg studia pojde do seriovky ;-) ... vidim tu velke moznosti.. mitsu ma aj fajn hybridne technologie ( este aj baterky si robia do hybridov sami ) ... v tomto sa ani koncern so svojimi motorovymi technologiami na mitsu nechyta ... len to nejde vsetko hned... ale uz vidim pokroky... a vo vyvoji je uz par kuskov ... daj mitsu este 3 roky a uvidis ze tuto znacku razom nespoznas a zmenis na nu nazor ;-) ... podstatne je ze konecne ide uz dobrym smerom a vie co vyvijat a vyrabat a vie kde je cesta ( hybridy a SUV ) ... a hlavne je stale v zisku a zaraba na rozdiel od mnohych udajne "modernejsich" aj vyrobou vacsich konkurentov z europy .... tak este 3 roky vydrz ... viac nie .. a uvidis ze sa na nu zacnes pozerat uz kusok inak ( pevne v to verim ) :yes:
PS: v roku 2018 mitsu rastlo oproti roku 2017 globalnymi predajmi o 18 percent ( kto takto prudko rastol za jediny rok? hadam nikto ani skoda ) ... ide dobrym smerom ... takze nejake tie posmesky na mitsu ma fakt netankuju.. naopak su vtipne a vobec mi nevadia lebo kazdy vieme svoje ;-):yes:
Ten interier uz teraz vyzera ako 10 rocny a nespoznat v tom stare asx sa da tak akurat pri kolmom pohlade spredu. Kazdopadne, stale vacsia snaha ako pri minulom facelifte, kde sa ani neunuvali spravit novy vylis predneho blatnika, a po prestahovani smerovky do zrkadla dieru po nej zalepili umelohmotnou nalepkou ako z Kauflandu >:D Ach kde su tie casy pokrokoveho mitsu...
jo mimo europy celkovo mitsu ma hodne dobre meno .. aj v amerike aj v rusku ci australii to len tu v eu sa "nikomu" nepaci ( tu sme uz moc neprakticki a kratkozraki ) .. ked tu kazdy radsej plavajuce displeje a i-cocpity ci motory s vypinanim valcov a ine "chutovky" :-)
PS: v zeneve je tusim aj "nova" L200... a aj ta vyzera paradne ( paci sa mi tento styl ) ... a cakam ze zrovna v australii ju budu milovat :yes:
az ma prekvapuje kolko chvaly je v texte na to auto.. cakal som ze ho zvozia pod zem a budu si z neho utahovat a ono sa im nakoniec aj pacilo a asi ich aj pozitivne prekvapilo.. ale aspon je vidiet ze je to poctive a dobre auto a este par rokov iste na trhu vydrzi... zrovna pre zakaznikov na akych mieri je podla mna stale fajn a ma im nadalej co ponuknut... mat tie prach ach jo... ale obavam sa ze uz ho nestihnem.. jedine zeby v tejto podobe vydrzalo aspon dalsich 6-7 rokov >:D co sice v pripade mitsu clovek nikdy nevie >:D ... tam je mozne vsetko ... nie ale vazne teraz ... som rad este za tuto sancu ktoru ASX dostalo ... nakoniec to mozno bude este super tah a za par babiek ... ved v usa alebo rusku ci australii dodnes pekne ASX frci a viem si predstavit ze s touto novou tvarou aj novym motorom to bude este lepsie nielen tam ale aj u nas v eu... :yes:
PS: mitsu potrebuje hlavne predavat... a nie nejake super neprakticke stylovky pre par extrovertov ... takze je fajn ze ASX nadalej este znacke pomoze k rastu a k zisku ... a asi aj preto este prezilo ;-)
paci sa mi ako s troskou snahy sa da aj z relativne vybehoveho kusku spravit docela este zaujimave az stylove auto.... chvalim aj vsadenie displeja a celkovo budiky aj ovladace ventilacie/klimy ... za mna tu ani nebolo co menit ( az prave na ten displej ktory razom kabinu pekne ozivil ) ... teda len prave motor to chcelo uz nejaky schopnejsi a naspat vratit pre europsku verziu 4kolku .. tak konecne ... inak presne ako sa pise v clanku .. niektore riesenia su uz menej typicke a nie mozno ultraamoderne ( za to vsak prakticke ) .. a vzhladom aj na to na aku klientelu ASX nadalej cieli su pochopitelne a davaju zmysel a funguju .... tu ozaj plavajuci displej netreba.. a aj rucna brzda bude vzdy fajn ... a mozem tiez potvrdit autora v clanku.. uz predosle ASX malo vyborne sedaky a celkovo sa v nom kralovky sedi aj vzadu... je tam vsade hodne vela miesta ( podla mna viac ako v pricupenej megadlhej octavii ) ... tento faceliftovany kusok ale uz aspon nie je seda myska ako predchodca ale konecne uz aj kusok "vyzera" .. to auto este u nas moze prekvapit a to paradoxne najviac teraz po 10 rokoch tym ako krasne dozrelo aj motoricky aj vizualne do zaujimaveho kusku ... a pritom netrebalo utracat miliony za novinku ktora bude o 2cm dlhsia ako sucasny model a ponukne nakoniec este menej miesta a menej praktickosti ... ved ASX ma dobry poctivy zaklad aj mechanicky aj podvozkovo .. ma aj idealne rozmery a z pohladu bezneho zakaznika aj velmi prakticky funkcny interier takze taketo auto moze fungovat s priebeznymimi modernizaciami aj dalsich 5 rokov este .... vid mala F500 .. tej vek tiez neskodi ale naopak... je podobne ako ASX cim dalej tym zaujimavejsia a zakaznici ju tiez chcu prave taku aka je :yes: