Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zákazníci chtějí hezký, ne jiný elektromobil, říká produktový šéf Peugeotu

Elektrický Peugeot e-208 se od konvenčních variant z designérského hlediska praktický neliší, proč tomu tak je, nám vysvětlil produktový šéf Peugeotu.
Zpět na článek
11. 3. 2019 12:07
Re: elektroplečky
No ja by som si EV ako poskakovadlo do práce kúpil. Ale nie som ochotný akceptovať cenu. Neviem prečo by som mal za jednoúčelové auto zaplatiť 2-3 krát viac. Ak bude EV cenou blízko spalováku, tak o tom budem uvažovať do tej doby to môže fungovať, len dotáciách a zelených fanatikoch.
11. 3. 2019 11:27
Re: elektroplečky
Existuji ruzne typy, treba Texas a ropna a zbanova lobby. CO2 lobby v NL (nafta) atd...
Avatar - Barrichello
11. 3. 2019 10:53
Re: elektroplečky
tak tak...Po půlnoci přes 400 tis lidí bez proudu, takže elektroauto si nikdo nenabije a do práce nepojede půl milionu lidí jo >:D >:D >:D

Sou to fanatičtí zoufalci. Spoléhat na elektriku v době čím dál častějích výkyvů počasí, které přinásíš masivní vítr, sněžení, mráz atd je utopie, šílenství a chorá mysl neomarxistů a zelených
Avatar - Blue Sun
11. 3. 2019 10:49
Re: Pekný?
To být nemůžeš, toho máme u nás ve vládě.
Avatar - speedfred
11. 3. 2019 10:01
Re: Pekný?
Poznám, pretože som riaditeľ zemegule a všetko viem. >:-[]
Avatar - Agent  Bureš
11. 3. 2019 09:42
Re: elektroplečky
Nenapsal jsem to úplně přesně. Ve většině měst by byl čistý vzduch. Do většiny měst kouř z hnědouhelných elektráren nedolétne vůbec a nebo jen v zanedbatelném množství.

Navíc těžbu hnědého uhlí zanedlouho omezí limity. Výstavba další hnědouhelné elektrárny je u nás podle mě nereálná.

Někde to počítali a došli k závěru, že na 100%-ní přechod na elektromobilitu by stačilo postavit jednu jadernou lektrárnu. Když ale vidím, jaké jsou problémy s rozšířením Dukovan, tak se obávám, že je to nereálné a zdroje se budou muset najít jinde.

Jaká je situace jinde nevím, vím jen, že třeba v Německu nahrazují uhlí větrem docela úspěšně (když nepočítám potíže s přenosem elektřiny ze severu na jih). U nás to ale tolik nefouká, takže jsem zvědavý, jak to u nás dopadne. Doufám, že nebudeme muset značnou část spotřeby "dovážet".
Avatar - Blue Sun
11. 3. 2019 09:40
Re: Pekný?
To poznáš z jedné věty? Gratuluju, ještě něco mi k tomu pověz, prosím.
Avatar - speedfred
11. 3. 2019 08:23
Re: Pekný?
:no: :no: :no: :no: s teba by bol fajn diktátor.
Avatar - CHerokee
10. 3. 2019 23:37
Re: Pekný?
Někteří zde zkrátka nepatří, když se neumí slušně chovat.
Avatar - Blue Sun
10. 3. 2019 22:24
Re: elektroplečky
No nic, s tebou jakákoli rozumná debata není možná, to je vidět. Ty jsi ztracený případ.
10. 3. 2019 20:50
Re: elektroplečky
Nemyslím si, že máš úplně pravdu. Problém je, že na trhu reálně není normálně použitelný elektromobil.

-Každopádně Kona s 64 KWh baterií je krom snad dvou předváděček vyprodaná a čeká se víc než rok.

-EQC zatím není k mání, ale dle dealera nejde objednat do výroby v letošním roce, je to vyprodané. Reálné dodání někdy v létě 2020

-Etron bude k dodání nejdříve na podzim a to možná

-Tesla má opravdu hodně kompromisů, obzvláště za tu cenu. Jak je k dodání nevím, nemám zprávy.

E-golf, Ioniq a další ujedou v mrazu po dálnici něco přes 100km, to je opravdu pro nadšence.
Zajímavý to bude v okamžiku, kdy bude v autě velikosti Egolfu využitelných aspoň 70kWh, v sedanu 100 a ve velkým SUV tak 140kWh.
Avatar - CHerokee
10. 3. 2019 19:52
Re: Pekný?
Ty rád ostatním nadáváš, že?
Avatar - CHerokee
10. 3. 2019 19:50
Re: elektroplečky
Nebyl, tu elektřinu musíš vyrobit spalováním uhlí. To je právě největší mýlka. Ale jinak souhlas, k tomu to v Evropě směřuje...
Avatar - CHerokee
10. 3. 2019 19:49
Re: elektroplečky
A co je na mě tupého? Zakazovat doma benzíňáky a dotovat alternativy z peněz z ropy je zkrátka pokrytectví. Zkus si to slovo najít ve slovníku ;-)
Avatar - Blue Sun
10. 3. 2019 19:35
Re: Pekný?
208 se mi naopak velice líbí, zvenku je skvělá.
Kdyby mělo být po tvém, buď dělá PSA nudu ve stylu germánů, nebo už dávno neexistuje. Ani jedno není dobré.
Avatar - Blue Sun
10. 3. 2019 19:34
Re: Pekný?
Ano, někomu se to líbí, proto Peugeot roste, i když ostatním prodeje klesají. Tyvole, zkus někdy ten meloun na krku použít i k něčemu jinému, než aby do tebe nepršelo.
Avatar - Blue Sun
10. 3. 2019 19:32
Re: elektroplečky
Co je na tom pokryteckého? Ropa neslouží jen k tomu, aby se pálila v autech, ale to jistě ví i takový tupec jako ty.
Avatar - Agent  Bureš
10. 3. 2019 17:18
Re: elektroplečky
Já bych chtěl, aby elektromobily měli všichni, kromě mě >:D
Vzduch v ulicích by byl krásně čistý a já bych si dojel kam potřebuji.

Bohužel to ale bude spíš tak, že elektromobil bude muset mít (a bude jedno, jestli bude chtít nebo ne) každý, kdo nebude dostatečně bohatý. Bohatí si zařídí výjimky. Stejně jako mohou mít dnes bohatí zákazníci velkoobjemové dvanáctiválce a chudší zákazník si musí koupit auto s pidimotorem, turbem a filtrem pevných částic :-(
Avatar - 3_diamanty
10. 3. 2019 17:10
Re: Pekný?
suhlas.. poviem uprimne.. vzdy som bol viac za pezota ako renault ( ci uz slo aj o 206tku voci cliu alebo 406tku voci lagune )... ale nove clio je mi uz daleko blizsie ako to co predvadza v kabine nova P208 a vlastne vsetky dnesne pezoty obecne.. ale chapem ze niekomu sa to paci ... uspech je ale aj tu zrejmy ... je len na kazdom z nas co si vyberieme a co preferujeme... :yes:
Avatar - CHerokee
10. 3. 2019 16:48
Re: elektroplečky
No a hlavně Norové jsou největší pokrytci, protože celý průmysl kolem elektropleček dotují z ropy, které těží nejvíce v Evropě.
Avatar - twistedTSD
10. 3. 2019 13:49
Re: Pekný?
Kromě těch lemů se mi 208 líbí, ale interiér se mi zdá už příliš ujetý.
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2019 13:48
Re: elektroplečky
Omyl ty jsi jeden z mála co je chceš a na prodejích je to sakra vidět.
V době naftového boomu stoupaly prodeje o 5% ročně, tomu se říká zájem.
Vy elektro-pošukové jste se za 5 let těžkého tlaku, vymývání mozku a za obrovské finanční podpory některých států dostali na ani ne 3% počítáno v to hybridy.

A hlavně se dobře prodávají v Norsku a Holandsku kde jsou lidi trestáni za pořízení ICE.
Což neznamená že by se EV v těchto zemích zlevnily.
Když Norům a Holanďanům došly peníze na dotace, otočili to a dotace již neposkytují, zato trestají malusem zájemce o vozidla s ICE.

Takhle vypadá podle Tebe "velký zájem" o EV a "neodvratitelná budoucnost". Jsi elektropako.
Avatar - _Karel_
10. 3. 2019 13:47
Re: Fíha
Jo, to je přesný. Když se řekne "hnusný auto", první mě napadne Mirai a Prius.
Avatar - _Karel_
10. 3. 2019 13:24
Re: Pekný?
Asi budeš v menšině - alespoň soudě dle zdejší diskuze.
Pro mě je naopak 208 nejhezčí ve třídě.
10. 3. 2019 13:21
Pekný?
Ten pán má o tom, čo je pekné auto, tak trochu zvláštnu predstavu. Žiadny interiér tak nepolarizuje motoristickú verejnosť ako tie od Peugeotu. Zvonka je P208 všeličo, len nie pekný. Zamračený predok, kľučky jak z malého nákladiaku, lemy blatníkov ako z offroadu o dve čísla väčšieho... Povedzme, že s výnimkou predných partií má Peugeot aj zovňajškom pekné autá, ale to je povedzme 508, alebo aj 5008, malá dvestoosmička nie.
10. 3. 2019 13:16
Re: elektroplečky
Omyl. Ty ich nechceš. A stále dookola trepeš tie isté hlúposti. ;-)
Avatar - CHerokee
10. 3. 2019 13:15
elektroplečky
No hlavně podle zájmu zákazníci moc elektrická auta nechcou. Chcou nám je tlačit podivná lobby nadstátního charakteru. S ekologií to nemá moc společného dokud se většina elektřiny v Evropě bude vyrábět spalováním uhlí apod.
Avatar - _Karel_
10. 3. 2019 11:30
Fíha
Protentokrát rád s šéfem od Peugeotu souhlasím. :yes:
Avatar - Atomas
10. 3. 2019 11:27
Ano
Zákazníci chtějí hezký, ne jiný interiér, říká potenciální zákazník... ;-)
Avatar - WinDiesel
10. 3. 2019 10:39
Ano
Zákazníci si mají vybírat mezi motorizacemi.