No ja by som si EV ako poskakovadlo do práce kúpil. Ale nie som ochotný akceptovať cenu. Neviem prečo by som mal za jednoúčelové auto zaplatiť 2-3 krát viac. Ak bude EV cenou blízko spalováku, tak o tom budem uvažovať do tej doby to môže fungovať, len dotáciách a zelených fanatikoch.
tak tak...Po půlnoci přes 400 tis lidí bez proudu, takže elektroauto si nikdo nenabije a do práce nepojede půl milionu lidí jo >:D >:D >:D
Sou to fanatičtí zoufalci. Spoléhat na elektriku v době čím dál častějích výkyvů počasí, které přinásíš masivní vítr, sněžení, mráz atd je utopie, šílenství a chorá mysl neomarxistů a zelených
Nenapsal jsem to úplně přesně. Ve většině měst by byl čistý vzduch. Do většiny měst kouř z hnědouhelných elektráren nedolétne vůbec a nebo jen v zanedbatelném množství.
Navíc těžbu hnědého uhlí zanedlouho omezí limity. Výstavba další hnědouhelné elektrárny je u nás podle mě nereálná.
Někde to počítali a došli k závěru, že na 100%-ní přechod na elektromobilitu by stačilo postavit jednu jadernou lektrárnu. Když ale vidím, jaké jsou problémy s rozšířením Dukovan, tak se obávám, že je to nereálné a zdroje se budou muset najít jinde.
Jaká je situace jinde nevím, vím jen, že třeba v Německu nahrazují uhlí větrem docela úspěšně (když nepočítám potíže s přenosem elektřiny ze severu na jih). U nás to ale tolik nefouká, takže jsem zvědavý, jak to u nás dopadne. Doufám, že nebudeme muset značnou část spotřeby "dovážet".
Nemyslím si, že máš úplně pravdu. Problém je, že na trhu reálně není normálně použitelný elektromobil.
-Každopádně Kona s 64 KWh baterií je krom snad dvou předváděček vyprodaná a čeká se víc než rok.
-EQC zatím není k mání, ale dle dealera nejde objednat do výroby v letošním roce, je to vyprodané. Reálné dodání někdy v létě 2020
-Etron bude k dodání nejdříve na podzim a to možná
-Tesla má opravdu hodně kompromisů, obzvláště za tu cenu. Jak je k dodání nevím, nemám zprávy.
E-golf, Ioniq a další ujedou v mrazu po dálnici něco přes 100km, to je opravdu pro nadšence.
Zajímavý to bude v okamžiku, kdy bude v autě velikosti Egolfu využitelných aspoň 70kWh, v sedanu 100 a ve velkým SUV tak 140kWh.
208 se mi naopak velice líbí, zvenku je skvělá.
Kdyby mělo být po tvém, buď dělá PSA nudu ve stylu germánů, nebo už dávno neexistuje. Ani jedno není dobré.
Ano, někomu se to líbí, proto Peugeot roste, i když ostatním prodeje klesají. Tyvole, zkus někdy ten meloun na krku použít i k něčemu jinému, než aby do tebe nepršelo.
Já bych chtěl, aby elektromobily měli všichni, kromě mě >:D
Vzduch v ulicích by byl krásně čistý a já bych si dojel kam potřebuji.
Bohužel to ale bude spíš tak, že elektromobil bude muset mít (a bude jedno, jestli bude chtít nebo ne) každý, kdo nebude dostatečně bohatý. Bohatí si zařídí výjimky. Stejně jako mohou mít dnes bohatí zákazníci velkoobjemové dvanáctiválce a chudší zákazník si musí koupit auto s pidimotorem, turbem a filtrem pevných částic :-(
suhlas.. poviem uprimne.. vzdy som bol viac za pezota ako renault ( ci uz slo aj o 206tku voci cliu alebo 406tku voci lagune )... ale nove clio je mi uz daleko blizsie ako to co predvadza v kabine nova P208 a vlastne vsetky dnesne pezoty obecne.. ale chapem ze niekomu sa to paci ... uspech je ale aj tu zrejmy ... je len na kazdom z nas co si vyberieme a co preferujeme... :yes:
Omyl ty jsi jeden z mála co je chceš a na prodejích je to sakra vidět.
V době naftového boomu stoupaly prodeje o 5% ročně, tomu se říká zájem.
Vy elektro-pošukové jste se za 5 let těžkého tlaku, vymývání mozku a za obrovské finanční podpory některých států dostali na ani ne 3% počítáno v to hybridy.
A hlavně se dobře prodávají v Norsku a Holandsku kde jsou lidi trestáni za pořízení ICE.
Což neznamená že by se EV v těchto zemích zlevnily.
Když Norům a Holanďanům došly peníze na dotace, otočili to a dotace již neposkytují, zato trestají malusem zájemce o vozidla s ICE.
Takhle vypadá podle Tebe "velký zájem" o EV a "neodvratitelná budoucnost". Jsi elektropako.
Ten pán má o tom, čo je pekné auto, tak trochu zvláštnu predstavu. Žiadny interiér tak nepolarizuje motoristickú verejnosť ako tie od Peugeotu. Zvonka je P208 všeličo, len nie pekný. Zamračený predok, kľučky jak z malého nákladiaku, lemy blatníkov ako z offroadu o dve čísla väčšieho... Povedzme, že s výnimkou predných partií má Peugeot aj zovňajškom pekné autá, ale to je povedzme 508, alebo aj 5008, malá dvestoosmička nie.
No hlavně podle zájmu zákazníci moc elektrická auta nechcou. Chcou nám je tlačit podivná lobby nadstátního charakteru. S ekologií to nemá moc společného dokud se většina elektřiny v Evropě bude vyrábět spalováním uhlí apod.