Mnozí? 90%, proběhl průzkum na jiném autowebu. Ale VW to za pomoci vlády a vlád zlomí, stačí tak málo, jako v Holandsku:
1 - zdražit fosil palivo (ve Francii se jim to moc nelíbilo)
2 - zdražit fosil auta (v Holandsku včera volili masově "pravicové populisty", současná vláda ztrácí půdu pod nohama)
3 - poskytnout dotace na elektrozářnou budoucnost )komentátor nezaznamenal že TESLY UŽ DOSTÁVAJÍ JEN 50% Z PŮVODNÍ PODPORY A BRZY TO BUDE JEN 25%)
Za Babišem už byli, on je odmrštil ale komentátor "si je jistý" že na podruhé babiš nebo jeho nástupce ??? !!! ucukne.
Že by Babiše položila na záda elektrozářná lobby když to nikdo jiný nedokázal?
Kdyby byl svět podle některých zdejších čtenářů, tak se ještě jezdí na koních, protože benzín je nesmysl kterej je neuvěřitelně komplikovaný vyrobit a málokterá lékarna ho má na skladě - zatímco seno mají v každý dobrý stáji. :-)
VW investoval do nekolika firem vyvijejicich bateriove technologie, takze muzou o te budoucnosti uz neco vedet ;-) Nekde mam jeste svuj prvni notebook s NiCd baterii. Dnesni LiOn maji 4x vetsi hustotu energie na kg...
Viz. v článku.
Porsche věří, že technologie se do té doby zlepší, takže budou vznikat akumulátory s vyšší hustotou a lehčí hmotností, které zároveň budou stát méně peněz.