Ve všech sousedních státech jsou náklady na průjezd těžkých nákladních vozidel vyšší než u nás. I proto zahraniční dopravci využívají Českou republiku jako tranzitní zemi.
Ony ty "narodni" potraviny taky jedou z Polska nebo kdovi odkud, jen je tady prebali, aby tam v Penny mohli prilepit ceskou vlajecku :D Z ceho by se ta prasata krmila, z hektaru toho zlutyho svinstva?
Takze co je logiky na tom, ze palivo, ktere obsahuje mene energie a produkuje mene skodlivin, a na ujety kilometr se jej spotrebuje vice, ma vyssi spotrebni dan? Nevum, co ma redukce zasahu statu do trhu a vyssi trzby z tranzitni dopravy spolecneho s komunismem...
Mluvil jsem o tom, ze chci ekozony? O tom se neustale mluvi v mediich v souvisloati s dieselgate. Jedine co chci, je stejna spotrebni dan pro benzin a naftu. Je snad fer, ze za stejne mnozstvi paliva jedni plati nizsi dan, net druzi? A to nemluvim o tom, ze litr nafty obsahuje vice energie a produkuje vice toho fuj fuj CO2 :D Nedelam si iluze, ze by se nejaka dan snizila, i kdyz snit muze kazdy.
Co se tyka dovozoveho zbozi.. ta rajcata, potom co procestovala cele polsko, urcite budou strasne draha z tech 50km po ceskych silnicich :D co to je za stupidni argument napsany jeste stupidnejsim stylem?
Zajimave, kdyz se mluvi o nerovnosti spotrebni dane benzinu a nafty, tak hlavnim argumentem proti je, ze by cesko prislo o prijmy z tranzitu. Pritom podle tech cen misto na srovnani je. Tak jen do toho, ani pak nebudou potreba ekozony ve mestech.