Ano, z tohto pohľadu to nie je zrovna elegán, tej masy plechu je tam dosť veľa. Inak ale v kontexte toho, že dozadu museli narvať popri motore aj strechu, tak to je ešte dosť dobré. Ale inak áno, kupé je jasná voľba (ak by bola v tejto konfigurácii).
Tak jo, dneska budu za exota já. Porsche super, manuál super, to všechno dobrý. Ale Speedster... hm, za mě teda ne. Schválně vyberu nejhorší pohled: https://img2.auto.cz/…ull/5340249_.jpg
Jinak klasika, krásný světla, kola, interiér a tak, i ta Ferrari červená... ale ten zadek stokrát radši normální kupátko... a to ze mě teď nemluví jen moje obecná neláska k autům bez střechy.
Ne proto ne ale to je fuk = smutný že i lidi co maj fakt přehled jako stary_kluk viz jeho poznámky k hliníkovýmu motoru Škoda co slaví 55 let = se snaží tolik Neználků překřičet
je Porsche. Dokonalost v každém detailu. Možná, kdyby se diskuzní bijec svezl, možná by tu bylo chvilku ticho.
K tomu manuálu. A musím být už konktrétnější... tady sis, hamu, naběhl na vidle. Nemusíš být za každou cenu originální a pokud něco nevíš, tak se zeptej nebo, svez. Porsche ti totiž ve všem co dělá /911/ ukáže, že nic není lepší nebo horší, ale jen opět dokonalé v tom, co dělá. Fakt, obleč si něco čistého na sebe, vem si kartáček na zuby a běž si dopřát jízdu.
....a preto 911 vyhrala toľko pretekov vo svojej histórii a každú chvíľku láme rekordy na zakrútenej okreske zvanej Norschleife. Tá koncepcia má minimálne výhodu pri akcelerácii a brdení v priamke.
Není 11 rovnítek málo na šest řádků textu?
Jinak je krásně vidět, jak automat překonal manuál například u Nissanu X-Trail
DCI 150 - manuál 0-100 za 10,7s spotřeba 6,7 a CVT automat 0-100 za 12,7s spotřeba 7,5. Tak nějak to rozhodně neplatí obecně a u spousty případů to ani nezjistíš, protože ti na výběr nedají.
Porsche je porsche o com niet pochyb. Kolko ich ides kupit? To len aby som chapal tie paralely a vzrusenie. Pride mi to ako lizat zmrzlinu cez sklo a vytesovat sa z toho. Chcel som pouzit prirovnanie so sexom, ale aj ten virtualny je viac realny.
Mnohí z nás začínali na rovnakej klasickej koncepcii ako má 911, t.j. motor vzadu a pohon zadných kolies. Vo forme Š 100/105/120. >:D Len proste keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté. :-)
No ale podobné koncepce je třeba Žigul, dvoulitr se taky dělal, motor vepředu a náhon na zadek... :D A ten je v postkomunistických zemí ještě dostupnější ,než Toybaru :D
Je jasné, že to těžko budeme srovnávat s Toyobaru.
Asi jako bych řekl, že Lipno je super, protože tam může skoro každý na dovolenou, zatím co například na Bali může jen někdo.
Ano tak to zkrátka je.
Jasně, díky bohu za normální auta bez volovin typu elektromotory a podobně s třemi pedály a klackem po pravé ruce (jasně že jinde ve světě i po levé), jako jsou Toyobaru, MX 5 ... ale tohle je něco trochu jiného.
Toto je naprostá dokonalost. Za tenhle počin pro "opravdové" řidiče, pro řidiče fajnšmekry, zaslouží Porsche poklonu až k zemi.
Žádný hybrid, žádná pohon pro mixéry, žádný automat, žádný projev babety ala CVT.
Dokonalost. Auto s pěti sty koňmi na zadních kolech ovládaných čistě jen samotným řidičem a jeho citem na spojkovém pedálu a manuální převodovkou. Atmosférický čtyřlitr co umí točit 9000 ot/min. Těžko dneska hledat něco podobného. Tam kde to všichni zabalili Porsche pokračuje a vyrobí takový skvost. :yes::yes::yes:
PS: čest výjimkám amerických výrobců, kde se manuál s velkým motorem ještě stále dělá.
Tohle je velká paráda = naopak propad diskuzí na týhle tristní platformě která dodnes neumí načíst ani Nejčtenější články stupidně nahrazující Nejdiskutovanější = propad je tak 75%?Bravo machi(avelli) :yes:Byl to ÚMYSL nebo fakt největší amatérština co sem na velkym webu viděl? Čim dál víc se přiklánim k a) nebo fakt až takovejhle břídil autor i všichni nad nim?
Tohle je zkrátka paráda. Tak i v Evropě ještě limitovaně umíme velkou atmosféru + manuál. :yes: Nejspíše poslední kousky svého druhu, jak skončí definitivně tato generace. :'-(