Jaguar po pěti letech od představení omladil svůj nejmenší sedan XE. Zaměřil se hlavně na design a interiér, techniku tak úplně neřešil. Jak se povedl výsledek?
Ani poslední konkurenční modely nemají tak krásně vyvážené a čisté řízení. V tom je XE absolutně na vrcholu, ač s R4. A není konkurence, která by uměla takto jezdit na 20" kolech (G30 snad ano, ale nenabízí je).
Hamuna je náš. Cicero je hlupák, snažící se svou omezenost maskovat za vzletná slova, jelikož si malost svého důvtipu a ducha bohužel uvědomuje.
Ignoracew takového individua je jediné, co pomůže.
ale pred faceliftom sa dal kupit "zakladnejsi" turbo benzin so 147kw uz okolo miliona... teraz uz ale zaklad ma zratu 184kw a razom stoji 1,2 milona... nie som si zrovna isty ci toto "povysenie" zakladneho benzinu predajom uz tak slabo predavajuceho XE-cka v eu pomoze .. kazdopadne auto paradne paci sa mi... vlastne snad jedine auto spolu s lexusom IS ktorey by som v sedane v danej triede chcel... kedze kusky z D3 momentalne u mna nula bodov a nepremiovky sa na jaguara stejne nechytaju...
ale pred faceliftom sa dal kupit "zakladnejsi" turbo benzin so 147kw uz okolo miliona... teraz uz ale zaklad ma zrazu 184kw a razom stoji 1,2 milona... nie som si zrovna isty ci toto "povysenie" zakladneho benzinu predajom uz tak slabo predavajuceho XE-cka v eu pomoze .. kazdopadne auto paradne paci sa mi... vlastne snad jedine auto spolu s lexusom IS ktorey by som v sedane v danej triede chcel... kedze kusky z D3 momentalne u mna nula bodov a nepremiovky sa na jaguara stejne nechytaju...PS: preco mi prispevky zobrazuje 2krat? uz aj minule sa mi to stalo
Obávám se, že než Jaguár vyrukuje s šestiválcem pro XE, tak při tempu jak se zavádí tvrdší a tvrdší ekozákony a vnucují se "zkratoauta", tak bude pozdě....... ;-\.
A nezapomínat, že hospodářské výsledky Jaguaru jeho vlastníka Tata Motors LTD poslední dobou určitě "netěší".....takže představit business plan pro instalaci šestiválce do XE bude sakra fuška....This means that Jaguar will also offer the 2.0-liter four-cylinder with 197 and 237 horsepower in various markets. A supercharged 3.0-liter V-6 will also become available with 335 and 375 horsepower....toto sice napsal v únoru Topspeed, ale uvěřím tomu až bude k vidění alespoň prototyp.
Třeba Ťulda a syn? Mohli by vládnout společně, nebo obyvatel čapího hnízda ? Japonec z Moravy? Zatím mne nenapadá nikdo normální, kdo by o to usiloval, ale je ještě brzy...
Tiež predpokladám, že niekedy príde, píše sa o ňom dlho. Ale je tu facelift a stále nič. Ak by aj prišiel o štvrť roka (čo asi nepríde), tak premeškali príležitosť tú informáciu rozšíriť medzi širšie publikum spolu s týmto faceliftom. Pretože faceliftu sa spraví promo, napíšu o tom všetky autoweby a tu si ľudia odnesú message, že budú len štvorvalce. Aj M340i bude neskôr, ale proste od počiatku BMW hovorí, že bude. Ak aj o rok príde R6 do XE, tak už to skôr zapadne, pretože proste na promovani informácie, že pribudol jeden nový motor sa nevynaložia také prostriedky ako na promo faceliftu a proste tá prienik informácie na verejnosť nebude taký.
Debata, do ktorej vstúpi Hammu a Cicero, to je proste výživná prípadová štúdia pre psychiatra. Žiaľ pre normálnych diskutérov koniec rozumnej diskusie. Kombinácia takýchto pacientov spolu so stále nedoriešeným "faceliftom" stránky ma vcelku odradzuje tie diskusie ďalej navštevovať.
Já bych pro ACZ tu zadarmo nedoporučil = i když na výrazně upadající diskuze = by asi stačila
De o to = že i ta zadarmo = je drtivě LEPŠÍ = tohle prostě JE amatérština = tak jak okamžitě 1. den napsal Karel = to snad dělal nějakej machi(avelli)ho příbuznej
Nejsem rád = je to spíš důkaz = nekonečný amatérštiny. Nebo úmyslu = fakt nevim :-)
Hm možná Mikesus věděl něco dřív, než to bylo v diskuzi... možná jsem to věděl i já ještě dříve, než Mikesus....,možná bude prezidentem Jaromír Soukup, možná za to jen může Kalousek.... možná...
Hele, ale vážně... šéfredaktor ACZ prostě takové pravomoci,aby rozhodl změnu celého webu nemá, to snad víš i ty. A já zase vím, že když někdo rozhoduje o problému odtržen od reality, jen pohledem čísel, tak to dopadne nějak takhle, mnohdy i hůře a jsou z toho větší průsery, než pár naštvaných diskutérů. Buď rád, že si nikdy nic takového nezažil na vlastní kůži a nikomu nemusíš zodpovídat za chyby druhých.
Že je to zpackané, na tom se shodneme všichni a nemusíme o tom psát další diskuzi.
Já nejsem webmaster i když taky takovou pozici v menším měřítku, než je ACZ dělám, ale myslím, že ty ZADARMO platformy nemusí být stavěny na ideální rozvržení reklamy či funkce, co ACZ má, bývají to jen nějaké templaty, které si upravuješ. Na to bych ale požádal, aby se k tomuto vyjádřil někdo, kdo se vyzná.
Hmm = takže c) postavený na b) :-)Všim sis že machi(avelli) objevil že příčinou je KORPORÁT až potom = co to zmínil Mikesus? :-! Levnější je nesmysl = sou platformy ZADARMO a sou lepší
Řekl bych, že tehdejší XJ s 12válcem bylo velikostně nastejno se současným XE...
Každopádně bez šestiválce, s povinným automatem a pohonem všech kol... :no:
Já ti svůj názor napsal - Korporátní politika + výsledek analýzy používání webu = jednodušší levnější platforma ve stylu Blesk.cz a dalších webů portfolia. Něco jako když Oktávka dostala torzku a zase levné plasty.
Sice jsi působením zde divnočlověk, ale jednou ze sta mlácení kolem tu hlavičku hřebíku trefíš a o to je to efektivnější a větší sranda ! :D (Vykřičník abych to taky označil za obecnou pravdu).
Narozdíl od týhle amatérský platformy = co ubrala 3/4 diskutujících? Nedim se jim = ta radost zábava = tu machi(avelli) definitivně zabil :no::-|
Nemůžu se rozhodout jestli to byl a) ÚMYSL osekat diskuze (změny sou hlavně proti diskutujícícim = včetně toho dodnes nefungujícího Nejčtenější) nebo jen b) amatérština a neumětelství nepochopitelnejch nikde jinde neviděnejch rozměrů
Krásné auto, se vším všudy. Díky pájovi jsem měl krátkou čest si zkusit předfacelift s dnes již nenabízeným šestiválcem, dodnes si pamatuji, jak mi ustřelil za mokra zadek..... :D
jediná piha na kráse pro mne byl volič převodovky z hifivěže, což facelift už nemá :)
Zato můj oblíbený Ford ho teď ve velkém nasazuje :/
XE sa mi vždy páčila a facelift už tak krásne auto posunul na pozíciu (z môjho pohľadu) najkrajšieho auta v triede. Červená metalíza na veľkých (aspoň 19") diskoch a je to proste dokonalý prototyp športového sedanu.
Rovnako jazdne verím, že to bude jazdiť fantasticky. Pokiaľ si spomínam na jazdu s predchodcom, nemal som jedinú výhradu, agilný podvozok s fantastickým riadením a keď ho aj po tejto stránke ešte o chlp vyladili, opäť to musí byť perfektne jazdiaci malý sedan.
Ale potom prichádza to ale... Osekanie motorovej palety ako aj pohonov vnímam ako problém, a to celkom veľký. Neviem, či šesťvalce vypadli len dočasne, alebo natrvalo, každopádne ak si chcem kúpiť prémiový športový sedan (ktorý je dosť drahý nie veľmi praktický, priestorovo na úrovni nižšej strednej), robím to najmä kvôli jazdným zážitkom. A tam proste so štvorvalcami nemôže uspieť a už vôbec nie konkurovať nemeckej trojke (najmä BMW, voči ktorému priamo mieri). D3 ponúka každé dvojicu športovo ladených verzií so šesťvalcami (Mercedes stále aj osemvalec) a tam síce rozhodne nie pomalý, ale stále výkonovo deficitný a hlavne len štvorvalec nemôže konkurovať.
Mnohým bude tiež vadiť, že športovo ladený sedan, čo má k dispozícii RWD verziu, ju neponúka práve pre najsilnejší benzín (kde by sa najviac pýtala). Opäť, možno sa to neskôr zmení, ale teraz záujemca o zábavnú zadokolku dostane najviac 184 kW, alebo dízel. :'-(
Proste krásne a skvele jazdiace auto, ktoré doplatí na svoju "japonskú" obmedzenosť motorizácií a pohonov.