Vyvážení kol považujeme za servisní rutinu, na níž není co pokazit. Takže když i poté auto vibruje, pouštíme se do mnohem dražších oprav. Často zbytečně –- příčinou nejčastěji bývají opravdu ta kola.
Je to prostě o lidech a pobočka od pobočky jednu dobu jsem tam musel kvůli leasingovce přezouvat A co se týče objednávání termínu tak si stěžovat nemůžu
Při vyšších rychlostech jsem na letních kolech (Dunlop SportMax 225/40R18) pociťoval jemné vibrace přecházejíci v hučení. Před několika dny jsem vyměnil ráfky - při demontáži vypadla z pneumatiky kontramatka skrytého ventilku. Prohlédl jsem disk - byl olepen 5g závažími na mnoha místech - zřejmě podle toho na které místo se uvolněná kontramatka při rotaci kola zrovna přesunula. Výhodou malého pneuservisu je že vidíte mechanikovi na ruce. To se rozhodně nedá říci o značkovém servisu, kde nevíte co se s vaším vozem po předání klíčků děje (místo předešlé montáže kol a ventilů).
Zdarec, po prezuti na letni auto pri 25-30 kmh taha lehce za volant, nejde asi primo rict do ktere strany, nemam to uplne vysledovane. Pneu jsou conti sport contact 5, 235/50 r18. Pri jizde nad 50kmh nezaznamenavam nic neobvykleho. Pneu byly prezuty a vyvazeny.. nekdo nejaky napad co to muze delat?
Jo jo vyvazovacka Hunter nápad dobrý. Dodavatel Ad technik lháři a vynlouvaci neskutečný. Hunter program ktery hunter obsahuje je uz 2 roky nefunkční a nedá se na jeho data spolehnout. Vyvažování dobré, ale to ostatní je podvod co nefunguje už nikdy a pokud ano tak ne od ČR. AD technik.
Po kazdorocnom masirovani roznych podobnych sprav mam opacny pocit - ze sa to precenuje. Rovnako ako sa precenuje uskladnenie pneu na stojany, lebo ked ich da clovek aj s kolesami na seba, tak ich musi chodit vymienat atd.. Takze som si spravil maly test pre vlastne potreby. Vyvazene kolesa od vyrobcu letne, v zime kupena zimna sada disky+pneu - samozrejme vyvazene. Letne som hodil do pivnice, zimne som pojazdil, na jar prezul tie odlezane letne, zimne hodil do pivnice na karton a koncom leta, kedy maju v pneuservise skor prazdno, tak som siel vyvazit tie zimne. Vysledok - 2x 0g 2x5g, Tak vravim, ked som tu chodil iba pre 5g, tak mi zhodte tie letne a vyvazte ich. Situacia: 1x0g, 3x5g. Ak mi niekto ide tvrdit, ze 5-10g (pripadne spominane "4" kamienky v drazke) rozhadze auto tak, ze zacne sposobovat nepredstavitelne drahe problemy, nech ide do haja to su sprostosti. Urcite zavisi kde auto a hlavne po com jazdi a tiez aky ten najazd je. Takze pausalne tvrdit, ze je to vhodne je dobre akurat len pre servis, nie pre majitela. Ak uz niekto v servise prezuva z roznych dovodov, tak sa to vyvazenie oplati - to su naozaj drobne k tomu co tam aj tak necha a malo by to byt OK. Ak ale si clovek prezuva sam, tak vobec sa nemusi kazdy rok babrat s vyvazenim ak nema velky najazd pripadne nechyti kazdu chvilu nejaku jamu. Tento rok si vyskusam celorocky, takze odpadne aj problem s prezuvanim, ale po roku so zaujimavosti vyvazit pojdem. Uvidim, ci sa vysledky zmenia.
My tam přezouváme firemní vozy v rámci operativního leasingu. Jediný problém bývá s dlouhými čekacími lhůtami. Co se kvality týče, žádná sláva to není.
Jezdíte někdo do toho Bestdrivu? Já jsem nic horšího nezažil. Dovolat se tam nedá. Všichni otrávený. Zkoušel jsem dvě pobočky v Praze. Na Smíchově mě dokonce odmítli obsloužit s píchlým kolem na autě, že prostě nemají čas.