Dobrý den, mohu se zeptat jak jste spokojen s vaším BMW 330i. Jaké jsou jeho jízdní vlastnosti ve městě je to v M Sport pakatu tvrdé. Mám možnost koupit také 330i tak se ptám. Patrik
U Audi si číslovku 30 spojuješ s představou třílitru, proč si stejnou číslovku u BMW taky nespojuješ s představou třílitru, nehledě na to, že číslo 30 u BMW ještě poměrně nedávnou třílitr skutečně značilo?
U celé D3 je dnes to značení postavené více-méně na hlavu.
Zdravím
Asi jsem již zaujatý jelikož už nějakou dobu mám 330i (G20) objednanou. Musím konstatovat že jsem kupoval zajice v pytli, když jsem řešil nákup vozu tak bohužel v CZ nikde žádná trojka k vidění nebyla. Už je to cca měsíc co jsem ji měl pujčenou na víkend. Z auta jsem celý víkend nevylezl, naprosto mě uchvátilo jako celek (jak pužitý materialy, spracování a použité technologie). Na víkendové testování jsem měl zapujčenou 320d, už tenhle diesel byl pro mě naprsotým šokem (momentálně jezdím v 116i :D:D) Takže proto ten šok. Interier je tak jak má být v premiové značce, pro mě naprosto dokonalý. Když jsem viděl tento interier v X5, tak jsem se nemohl dočkat až se tento styl představí v trojce. Pro mě je to jeden z nejhezčích a nečisčích interierů na trhu. Opravdu si dali zaležet na každeém detailu (i na výplních dveří) když otevřu dveře u nové A6 tak si myslím že si sedám do octavia, naprostý hnuv v autě přes 2miliony. Exterier vozu na fotkách vypadal rozporuprně, především světla. Ale při prvním pohledu na živo mě to auto nadchlo, jakou sportovní až agresivní energii ze na sebe poutá. Samozřejmě vše zaleží na výbavě.
už aby byl červen a já mohl napsat už o té spé trojce. (konfigurace 330i, mpaket, barva:Tanzanite blue II, černé detaily (mřížka chladiče a koncovky výfuků)
T.
Díky za užitečné info :-) Je mi jasné, že média je nutné brát s rezervou, ale stejně mě vždycky překvapí, jak dokážou na základě jedné informace napsat celý článek a obsah si v podstatě vymyslet. Ještě jednou díky a mnoho zdaru :yes::yes:
Zdravím všechny.Dva měsíce zpátky sem se jel svést v této 330.byl jsem rozhodnutý pro koupi 440i a nasledne instalaci power nad sound kit.ale chtěl sem počkat co ta nová trojka nabídne.testovana330 byla v bílé barvě ( pro mě absolutně nepřijatelná barva) a nijak zvlášť mě z venku neoslnila.laserove světla jsou super a navazují na e46 svým tvarem👍Zadní lampy taky super👍Vnitřek dobrej ,novém,neokoukaný ale když skoro totožný s x5,8, i zetkem tak bude okoukany raz dva.co mě nadchlo byl pravé digitální displej, který si jde svoji cestou za mě proste supeeeer👍👀líbí se mi malá radicka👍Akorát ten materiál lesklý bude furt umatlany... ale co mě nejvíc vadí?kam zmizel ukazatel teploty oleje??????? Teď tam je voda!!!!proc???🧐co ten preplacany volant?co ty zadní trmeny brzdové?to jsou M? A zase je větší rozmerove😤a když sem viděl fotky M340i ze má hranaté výfuky!!!! Ne dekuji nechci... tak sem objednal 440i m performance👍😀😀😀😀
Napište důvod proč je příspěvek nevhodný:
Nevhodný příspěvek
Potom naprosto správně, nevidím lepší auto pro zábavu / z těch konfekčních/ než je trojka. Tam prostě manuál patří.
naopak k jakékoliv dieselové motorizaci klidně automat. Tam necítím potřebu oscilovat v úzkém rozsahu otáček...
Euro 6d s tím má společného to, že kvůli složité WLTP vypadla z nabídky řada dosud nabízených a vyráběných kombinací. A emisní předpisy jsou politická záležitost, takže má zčásti pravdu...
Záplavu trojek z toho udělala média a hned v obou se tradičně mýlila. Jednak to nebudou pouze 3-er a druhak určitě ne záplava :) První fakt je takový, že se budou "fasovat" modely 1-er až 6 GT, včetně X modelů samozřejmě dle pozice. Druhý fakt je, že ten náběh budou skutečně pozvolný. Ti, kteří měli objednané Audi, tak jim se objednávky zrušily a nově objednali BMW. Naopak my co jsme měli již Audi, tak se prodlužuje doba platnosti kontraktu na Audi a nové objednávky budou možné až po cca 1 roce. Takže určitě není třeba očekávat záplavu ojetých BMW v ČR a to hlavně z důvodu, že ta auta se potom vrací do DE, kde je Lidl bude prodávat přes svůj Autohaus. Model 1-er budou "fasovat" zaměstnaci na filiálkách, od modelu 3-er výše členové středního, vyššího a TOP managementu. Konkrétní specifikace jen namátkou: BMW 320d xdrive / 320i xdrive / 530d xdrive / 530i xdrive atd.
Porsche ho pořád má.... :yes:
Trh v Evropě je malý...v US dostačující....dohromady by to stačilo. Ale ve finále manuálu zlomily vaz emise. O tom žádná....
Ta devalvace hodnot je jen zdánlivá. Ono je potřeba si uvědomit, co to vůbec ta hodnota je - konkrétně v případě tebou zmíněných S modelů a M paketů to není nic jiného, než love. Pokud za tím někdy byla nějaká závodní historie či něco podobného, pak opět jen proto, aby lidi víc platili. Zmíněné pakety jsou něco jako černý strop či kované ráfky. Konkrétně v případě dieselového eska jsem pak velmi zvědav a myslím, že se Audi trefí do černého. To bude pak známka toho, zda to byl legitimní krok či nikoliv.
Protože v minulé generaci s manuálem jsem mírnou prodlevu na reakci plynu registroval, tak to sem možná trochu i patří.
Dinare jezdil jsem teď hodinu po venku a ve všech různých režimech jsem to zkoušel, a rád se potkám s někým z Brna, kdo vodí atmosférickou trojku nebo pětku /ideálně benzínovou hahaha/ a potvrdí mi, to co jsem cítil. A sice, že to je fakt hodně dobrý, prodleva je velmi mírná, ale prostě tam je a atmosféra musí být o fous rychlejší.
Ale je pravda, že na poměry turbomotorů je to hodně slušné.
hele no taky na to mám poslední dobou averzi, myslím obecně, hejty bez příčiny.
jen se mi trochu zdá jako devalvace těch hodnot, když dneska je S6 dieselová a M-paket koupíš i na 116i...
U dieselů bych řekl, že je to "běžný standard" právě u té nejvyšší verze 50d jiné verze ten problém nemají. I minulá verze 50d měla problém potvrdit čísla (352 místo 381). https://www.autorevue.cz/…-brzde-bmw-m550d
comu nerozumies ty ? to je asi lepsia otazka...
6 kvalt vs 8 kvalt ? ak ma mat prevodovka dostatocne dlhe prevody pre splnenie emisnych noriem a aj dostatocne kratke prevody na podporu akceleracie, ktora to lahsie dosiahne ? ... otazky jak na zakladnej skole :-)
Keby chceli (a bolo to pre nich ekonomicky únosné) mohli by vyvinúť aj manuál nový, ako napr. Porsche malo 7-stupňový manuál (iba kvôli emisiám a spotrebe). Ale ako píše dinar, ten trh pre silné manuály je tak malý, že to proste odpísali. Výlučne automat znamená dve muchy jednou ranou: lepšie vyhovenie emisným normám, menšie náklady na homologizáciu a súčasne vyššie zisky, pretože za automat proste môžu pýtať viac.
Já mám prostě problém s tím, že někdo je schopen označit blbem dotyčného za to, že si se svým autem udělá, co chce.
Onehdy jsem po půlnoci na ČT viděl postarší dokument o tuningu. Tuning v prezentované podobě pěkný není, ale ti tuningáři byli rozumně hovořící lidi, bez zjevné zášti, což se o záměrech tvůrců pořadu jednoznačně říct nedalo.
Viděl jsem 530d E60 předělanou na M5, a tam bych se vážně nerozpakoval říct, že majitel je blb.
Jinak říkejme tomu sportovní paket a ten se opravdu do základních verzí automobilů hodí jak pěst na oko. Nicméně ať si každý jezdí v čem chce...
Já tu nemluvím o otázkách. Já tu píši fakta. Zkrátka a jasně...homologace by stála nějaký ten peníz a BMW by se to nevyplatilo a na "kvedlače" se jednoduše vyssrraala..... ;-\
To jsem si naběhnul. Samozřejmě, že do trojky osmiválec ne, ale třeba do pětky, tam už nejde a priori o sportovní svezení. Nebo do šestky/osmičky. Ale osmiválce byly bohužel tragické a mně tam prostě svítí někde vzadu červené světlo.
Proto klidně, čtyřválec, je to motor do Oktávky, ale když má 300 koní a ze zatáčky do zatáčky jde jako baletka - proč ne?
Ake fakty si napisal, mas fakt od BMW na to, ze by manual pod poslednou emisnou normou nebol sialene dlhy ? Mat prevodovy pomer na nizke otacky pri 6 a 8 kvalte je rozdiel...
Já měl dva roky 330i s manuálem a koupil bych si jí klidně znova. Obsese řadovým šestiválcem mě minula, u mě je to z nouze ctnost, být slušný osmiválec, měl bych ho raději. Nicméně ve trojce už je šestiválec dost znát v ovladatelnosti.
Já tu nemluvím o otázkách. Já tu píši fakta. Zkrátka a jasně...homologace by stále nějaký ten peníz a BMW by se to nevyplatilo a na "kvedlače" se jednoduše vyssrraala..... ;-\
Aj na koni treba vediet jazdit inak ak nemas spravny rytmus pekne to rozbije ***ku a pomoze len detsky puder a spanie na bruchu :-! Zeny lubia na konoch jazdit ,ale nelubia potom zoskakovat ked uz ma konik toho skakania dost...
Suhlasim manual je v konfekcnych autach / nie v super sport a zavodnych autach / otravny a neprakticky a okrem toho ze to pomaha na posilovanie litkoveho svalu od spojkoveho pedalu tam nividim ziadny benefit. Prvy krat som to skusil v Kanade vtedy mi bolo o nej 25 rokov menej a napriek tym zastaralym automatom som bol rad ze sa Pontiacom presuvam s AT aj ked v tej dobe tie automaty este dost sklbali a myslim to malo len 3 alebo 4 rychlost. stupne. Dnes mam aj padla pod volantom a sluzia akurat na lapanie prachu . Manual pre vacsinu nas ktory nezavodia na okruhoch alebo to nemaju ako silne a drahe hobby je tak na dve veci... ale vsetka cest old school vynimkam :-!
Otazka je skor, ze ake sprevodovanie by nakoniec mal kvoli tomu aby 6kvalt vyhovel rozsahom 8st automatu... ak by to malo vyhoviet norme 6d je mozne, ze by mal tak dlhe ´´eko´´ prevody, ze by to bolo utrpenie... a kratsie by dostat nemohol
Napsal jsem to jasně nahoře. "Iudexů" je v USA pořád dost a spolu s tou "hrstkou" tady v Evropě by to pořád šlo. Bohužel to stále není dost k tomu, aby se "převálcovaly" náklady spojené s homologací manuálu pro Euro 6d TEMP/WLTP.
Že se v 5kovém provedení žádný manuál neprodal mě vzhledem k tomu kdo si takový vůz kupuje, mě nepřekvapuje. Sorry jako......tu zmínku o vyšší střední jsem přehlédl...a jinak....nevyměknem!
Těch 400 koní je problém, v reálu je to 370 https://autobible.euro.cz/…bmw-750ld-brzde/
a ještě větší problém je hmotnost 25 metráků, sečteno podtrženo poměr výkon/hmotnost má lepší 330i.
Souhlas, já spíš mluvím o tom, kam, resp. na jakou jízdu si to které auto vezmeš, vzít v neděli ráno na okresku A6 tdi, asi by se někdo (oprávněně) mohl usmívat, do poskakování po městě, dálnice, kolony, s imprezou? To by se zas mohl (oprávněně) usmívat ten v A6. ;-)
Já tohle respektuju, sám už bych si manuál do auta pro každý den nekoupil, ale umím pochopit, že někdo pořád ano. Na druhou stranu chápu, že automobilka už něco takového nenabídne, protože reálně není zájem, Vás, Iudexů, je prostě hrstka. ;-)
A ještě něco o zážitku. Pokud jedu svojí 300 koňovou Imprezou, tak je to sušná prácička i zábava. Pokud jedu Cuprou tak se tam úplně tratí ten kontakt se strojem, má to blíže A6 v biturbu TDI než mému starému STI. Rozuměj, že nové auta už jsou fantasticky komfortní při zachování skvělých jízdních vlastností.
S 50 % slevou bych ho bral hned :-) Mimochodem nemá tu někdo nějaké zákulisní informace o té "záplavě trhu levnými trojkami" z flotily Lidlu? Bohužel na novou trojku nemám, ale rok a půl stará by mohla být zajímavá. Tak by mě zajímalo, jestli třeba někdo neví detaily (specifikace atd). :-!:-! Za dva roky, až budu měnit auto, by to mohla být zajímavá koupě :-!
Jasne, pak to chapu. Proto jsem to rozlisoval, auto na denni jezdeni a auto pro zabavu. Samozrejme pokud ma nekdo jedno auto a chce ho vyuzivat tak i tak, tak uz musi vybirat :-)
Myslet si svoje samozřejmě můžeš, ale tvoje veřejné tvrzení o tom, že AMG paket na dieselu hodně vypovídá o majiteli prostě soudem je. Ty si totiž myslíš, že někdo takový je machýrek a blb. Takhle to vyznělo a to neokecáš.
Já nikoho nesoudím, myslím si svoje a to je moje právo. Kupátko v dieselu v AMG looku je zvláštní, přec běžný jev. Ta unifikace je v tom případě právě v tom AMG looku, C coupé bez něj nepotkáš. Nic o zákazech jsme nepsal...zamysli se :-)
Mám to podobně. A to jsem před pár lety preferoval automaty. Jsou pohodlnější, možná i v některých situacích rychlejší, ale já si chcu to řízení užít. Dokud je ještě co...až se to bude řídit samo, bude to o ničem.
Každý to má inak, proste tento ovládací prvok si chcem ponechať pre seba a nenechať ho na počítač. Ale chápem, ak bývaš v preplnenom meste a cesty znamenajú väčšinou posúvanie v kolónach, manuál vie byť otravný, najmä keď je tuhší so silnejším motorom. A plne ho chápem s dízlom. Ale s testovaným motorom, silným benzínom, notabene keď je to zadokolka, kde sa nejaká zábava za volantom predpokladá, tam by proste manuál ako voľba mal zostať.
Ja si z toho delam samorzejme srandu a doufam, ze to nikdo nebude brat vazne, stejne jako nikdo nebere vazne, ze automat = lenost. To jsou jen takova internetova rypnuti, kdyz nema clovek po obede co delat :-)
No počkej a co to mění na zrychlení z klidu na sto? Předpokládám, že Iudex nepoměřoval akceleraci v launch modu, ale pružné zrychlení v nějakých rychlostech.
Tak to je ešte vyšší level ako obvyklé argumenty proautomaťákov typu "sťahovanie okien ručne" či "štartovanie auta kľukou", kone tu ešte neboli, blahoželám. ;-)
Ad jedna - neumím dost dobře vybrat začínající smyk na sněhu s automatem. S manuálem mi stačí vymáčknout spojku. To jen tak na okraj.
Ad dvě - ten automat je na poměry automatů vážně skvělý. Ale já se v tom autě trochu nudím. A s manuálem kvedlám, baví mě to, vytočím dvojku do bezvědomí a pak trojku zase třeba zařadím už při třech tisících, prostě nemáto žádné pravidla, dělám si s tím co chci. Automat ulehčuje práci ale já mám za volantem chvíle, kdy to jako práci necítím...
Proč mi "prémiová" automobilka nedokáže nabídnout to, co má každý low-end?
To je úhel pohledu, s manuálem jsem jezdil dvacet let, naštěstí v dobách, kdy nebyl takový provoz jako dnes a jízda se dala užít, nemluvě o tom, že tehdejší automaty skutečně znamenaly citelnou ztrátu ovladatelnosti auta. Dnes je z mého pohledu každodenní ježdění autem kvůli hustotě provozu jen přepravou, cestováním, k čemuž se automaty (které ušly za posl. 15 let obrovský vývoj směrem ke zlepšení možností ovladatelnosti auta) hodí lépe, pokud člověk nejezdí denně trasu po nějakých trojkách mezi vesnicemi, pak je manuál v akt. provozu spíše otravný, zábavu nepřinese, pohodlí také ne. Samo, že pro nějakou víkendovku, auto i na okruh, je manuál stále jasná volba, jenže tady mluvíme o konfekčním autě.
Rychlost x hmotnost x odpor. Se zvyšujícím se prvním parametrem ty další dva zhorší dynamické vlastnosti. Fakt je ale ten, že dobře řízenou X5 50d bude mít problém předjet na zatáčkovité silnici spousta sportovnějších aut.
Řeč je o 528i resp. 530i F10 do r. 2012, nechápu, co s tím má společného Euro 6d. Podle infa od importéra bmw ČR se za posl. dva roky, kdy bmw nabízelo tuto variantu, v ČR neprodalo takové auto ani jediné. Při pohledu do nabídky bazar serverů v D nebo kterékoliv jiné zemi Evropy vidím nabídku takových aut v jednotkách kusů, oproti 535i a 528i (R4), nemluvě o kombinaci 530i a manuálu.
Pokud jde o to "mít vše pod kontrolou", pak z mého pohledu je podobná hláška v debatě o konfekčním daily caru při kvalitách dnešních automatů taková, no, pozérská. Ale proti gustu...
Ja chapu manual u auta na vikendove jezdeni, na okruh, starsich aut atd. Ale na denni jezdeni dnes do noveho auta uz ne. Kdybych mel resit princip, tak nesednu do letadla, vlaku a autobusu :-)
Neni duvod :-) auto ma slouzit me a ne ja jemu. To bychom jinak jezdili na konich, hezky byste si ho vyhrebelcoval po kazde jizde, nakrmil, napojil...ale chapu lenost je svine a radeji jedete autem aby na vas neprselo :-)
Tak ja som ZF v 3er skúsil a napriek tomu chcel inak. ;-) Aj keď ten automat je dokonalý, nedá sa mu nič vyčítať ako z hľadiska rýchlosti radenia, tak ani hladkosti, ide ale o princíp, že radí on a nie ty.
Dinar. Nedostatek zájmu byla jen výmluva. 3er 6 vál. v manuálu se prodávala v US velmi dobře. Ale než se zabývat homologací Euro 6d TEMP/WLTP, pro BMW bylo ekonomicky výhodnější manuální převodovku jednoduše odstavit. O tom žádná.
Druhá věc. Máš pravdu, že jakmile bude poptávka po manuálu, někdo se najde a poptávku uspokojí. S tím samým problémem se kdysi potýkali borci v Austrálii, kde Holden a Ford nenabízely manuál s jejich R6, ale objevila se firma, která vyvinula pro tyto motory adaptor pro napojení na 5kvalt. převodovku od Toyoty, která byla dost robustní. Nevidím důvod, proč by se někdo takový nenašel i v Evropě. Složitější však bude najít vhodnou převodovku.
Bohužel těch borců, kteří mají rádi "vše pod kontrolou" rychle ubývá. A těch, co "kontroluje" manželka naopak přibývá.... ;-)
Když jsem ji videl prvne, tak zadek me trochu zklamal, ale postupem casu se mi libi vic a vic. Hodne dela, ze zadni svetla jsou 3D a ne jen plocha. Zatim jsem si ji byl prolezt jen na showroomu, ale za interier palec nahoru. Jen doufam, ze to ne***i s kvalitou a nebude tam nic vrzat.
Automat dnes povazuji u auta na denni jezdeni za samozrejmost. Prakticky kohokoliv jsem svezl v F31 a zkusil si automat, tak uz nijak nechtel. Digiatlni stit mi nijak nevadi, libi se mi, ale souhlasim, ze otackomer je otoceny blbe. Tak uz jen domluvit jizdu a uvidime :)
Ono to ani nebolo nejaké meranie, proste 330i vyrazila dopredu a ja som sa chcel držať, ale mal som problémy, hoci to quad-turbo ide veľmi solídne, ostatne má 400 koní. Ale práve vďaka tej hmotnosti je to "len" asi na úrovni toho 260k štvorvalca v 3er, ktorému dynamika rozhodne nechýba, bude na úrovni hocakého hotheča typu MRS.
EDIT: sorry, to mala byť reakcia do nižšieho vlákna.
Ja som jazdil Sportline práve v bielej a tam je to ako píšeš päsť na oko. Možno tmavá by to schovala. Ale zase ja by som chcel Mkový podvozok, takže by som prekúsol aj ten prekombinovaný predok.
Nebo to o něm na nevypovídá vůbec nic - chtěl pěkné auto, tak si tam přidal amg paket, avšak netuše nic o tom, že mezi experty se přece jednoznačně ví, že paket jen na 400 koní. Nech jim možnost volby a nesuď je za to.
Navíc, nahoře píšeš něco o vnucené unifikaci a kráse rozmanitosti. No a o řádky níže už bys chtěl unifikovat 400 koní a paket, a zakázat rozmanitost paketu s jakoukoliv motorizací. Člověče, zamysli se.
Zkusil jsem najít na netu nějaký sportline v tmavé barvě... a nic, všechno buď bílá nebo stříbrná a tam jsou ty téčka opravdu jak pěst na oko, ale v nějaké imperial, mediterannean blue, carbon black atp. bych si ji představit uměl, mě na tom mpaketu vadí přední nárazník, to je prostě změť tvarů.
Beztak si snad nikdo nebude hyzdit zadek auta nějakými nápisy a zvolí v konfigurátoru odebrání označení modelu a motoru... ;-) A pak je to jedno, jestli 330i je dvoulitr nebo ne, protože už to bude psaný tak leda někde v techničáku...
Pokud bude poptávka po zadokolkách s manuálem, pak věřím tomu, že se jí někdo chopí, je to podobné jako s hudebními nosiči/přehrávači, drtivá většina lidí hudbu skladuje a přehrává v digi formě, protože vývoj, je to pohodlnější, praktičtější, časem se ale vytvořila skupina lidí, která preferuje analog a výrobci se toho chytili, oživila se výroba desek, znova se vyrábí gramofony. Výrobci konfekčních aut typu bmw jdou logicky cestou "digitalizace", drtivá většina lidí preferuje do současného provozu pohodlnější a praktičtější automat a awd. Otázkou je, jestli ta skupina "analogářů" je opravdu tak velká (je, vznikne, vzniká?), aby se objevil někdo, kdo se poptávky chytne. V praxi je to tak, že reální kupci akt. generací konfekčních modelů bmw prakticky stoprocentně preferují at+awd, jinými slovy svádět tohle na nějakou kýmsi vnucenou unifikaci, kterou lze změnit volbami??? >:-[]
A jen připomínám, bylo to právě bmw, kdo jako poslední např. ve vyšší střední nabízel atmo R6 s manuálem a zadokolkou, skončila pro nedostatek zájmu...
Tak ale ta auta matou. C coupé v AMG paketu člověk potká a většinou to jsou aspoň u mě 4 válcové diesely. Přitom zvenku to vypadá na nejméně 400 koní...a v tomto případě to hodně vypovídá i o majiteli. :-)
Súhlas, profil tradične parádny, tomu niet čo vytknúť. detaily predku ale diskutabilné, M paket je trošku prekombinovaný a treba citlivo vyberať farbu, ale tie čínske téčka pri verzii Sportline sú ešte horšie, takže ten M paket by som aj napriek výhradám priplatil.
Ale no tak, že se nad tím ještě čuduješ. Jde o hierarchii, stejně jako v časech, kdy to ještě znamenalo kubaturu. 300 je víc než 200 a míň než 500, je to easy, jednoduchá matika. 300 roztrhne půlky 200 a 500 rozhodí sandál zase třístovce.
Stále však přemýšlím, proč musíš exaktně znát kubaturu, "ked vidis pekny povoz". Asi ze strachu, že by sis někde za sloupem vyždímal tučňáka nad V6 300 a pak po přečtení brožury se styděl za to, že to byla R4. ;-)
V Evropě se nám už delší čas snaží vnutit unifikaci a do toho spadá i jeden druh převodovky a jeden druh pohonu. A bude spíše hůř, pokud se trendy nezmění třeba následkem voleb. Přitom v rozmanitosti je krása. Já se třeba k manuálu vrátil.
Mám to podobně, základní linka je pořád dokonalá, tvarově se mi nová trojka líbí vč. provedení světel, masky atp., ale detaily spec. částí nárazníků jsou vyloženě rušivé, překomplikovaný mpaket nebo v základu ty téčka kolem odrazek, resp. mlhovek, nejvíc mi sedí sportline v nějaké tmavé barvě, samo bez klišoidních a pro mně nestravitelných černých kol.
Je to tak, ale nič s tým nenarobíme. U BMW sa ešte vieš ako tak zorientovať (30i štvorvalec, 40i šesťvalec a 50i osemvalec), ale u Audi je to úplne bez logiky, 30TFSI by človek čakal trojliter a ono je to liter. :-(
Tebe vadí xdrive, mne viac vadí povinný automat. Každopádne je škoda, že už nebude na výber, z M340i by mohla byť juniorská M3 (ostatne už tak vraj dynamicky dorovnáva minulú M3). A vylepšený 40i musí byť parádny, už 250 kW verzia je parádna (viď môj blog) a táto 275 kW musí ísť ako z praku.
Mne nesedia tie cislovania a to nie len u BMW ale aj MB a Audi tak ze 330 je 2 liter, 350 od MB je 3 liter a Audi je uz uplne mimo s tymi cislami 50 , 40 atd. Prave idem zo skoly a vidim pekne nove C coupe C 300 napis ma vzadu musim dat do Goolu pozret aky motor to vlastne ma . Tak ze marketingovo vzadu pisu velke tucne cisla ktore vobec nezodpovedaju kubature to aby clovek nosil brozurku alebo stale googlil ked vidi pekny povoz a vzadu divne cisla wtf...
Tentokrát to musím být já, kdo bude rejpat, ale v dobrém, protože jsem se alespoň po ránu hezky pobavil :-) Tedy, pokud je nová 3er "etanolem nejlépe jezdícího auta střední třídy", dá se s ní vůbec v Česku s tou naší nulovou tolerancí jezdit? ;-)
Jinak vzhledem k tomu, že se pravidelně pohybuju v Mnichově, tak nové trojky už docela potkávám (nevím, zda už prodaná auta, nebo nějaké testovací muly a tak dále) - a musím říct, že na ten design si budu muset asi zvykat - předek na Mpaketu mi přijde takový překombinovaný, ten blbinec z černého plastu kolem výfuků mi tam taky nesedí. Mpaket mi obecně přijde takový neuhlazený, nebo jak to říci (hlavně zezadu). Bez Mpaketu jsou tak zase ty divný kusy plastu "pseudotrojúhelníkovitýho" tvaru, nebo co to je... nejvíc se mi G20 líbí asi bez Mpaketu a imaginárně i bez těch černých plastových nesmyslů kolem mlhovek.
...jenomže, bohužel...
40i jen s x-drive
30i bez manuálu, přitom ve 20i ho mít lze....
dík za info o X5, čísla těch hyperdieselů vypadají impozantně, potom když s tím člověk jede v reálu, dostaví se mírné rozčarování...
nová tři je vážně nádherná, i když ty zadní lampy bych si uměl představit jiné, nejde ani tak o tvar, jako o barevnost, mohly zůstat jednobarevné jako u předchozí generace.
těžká volba, automat zkousnu ale x-drive neumím ocenit ;-)
Práve včera som mal absolvovať jazdu s 330i, žiaľ nedostal som sa k tomu (ale dostal som sa k mnohým iným novým bavorákom, od Z4 po 850i, viac hodím na blog). Takže moje dojmy z 320d sú prenosné len čiastočne.
Každopádne staticky vyzerá 3er v modrej Portimao metalíze a v M pakete asi najlepšie z radu, Sportline a ostatné výbavy vyzerajú horšie. Interiérovo je to veľký pokrok oproti F30ke, to bez výhrad. Aj priestoru je o niečo viacej, vpredu i vzadu. Jediná výhrada k interiéru je k výzoru digi prístrojovky, súhlasím s testérom, že toto nevyzerá dobre, obzvlášť protismerné ručičky sú blbosť; celkovo zaráža, že pri digitálnej prístrojovke nie je na výber viacero verzií ukazovateľov. Ale to je maličkosť, inak je interiér konečne hodný prémiového označenia.
Motoricky sa teda neviem vyjadriť, pokiaľ som však šiel za 330i so štvorturbovým 50d v X5, tak pri plnom zrýchlení 30i som mal problém sa držať, zrýchľuje skutočne prekvapivo svižne. Výkonovo teda zjavne problém nebude. Dovolím si ale oponovať testérovi, že na 40i zabudnete, po skúsenosti s najnovšou M40i v Z4ke proste tvrdím, že ten zvuk, charakter a točivosť R6 sa nedá nijak oklamať, nech má 30i turbo veľké, ako chce. A to M340i bude mať ešte výkonnejšiu verziu (275 kW), ktorá dynamicky dorovnáva minulú M3. Každopádne ak by mala byť voľba medzi bezpohlavnou 20d a 30i (za v podstate rovnakú cenu), nie je o čom a na rozdiel od 40i pri 30i ani spotreba nebude argument.