Nechcel by som byt v VW situacii kedy je ponechane na pospas dodavatelov baterii ktory nestihaju dodavky a sposobuju uz teraz na zaciatku omeskanie mesiacov az rokov a najvacsi dodavatelia LG a SK su na noze kvoli kradnutiu technologie. Baterie vyrabaju drahsie ako Tesla, s marzou ich predaju VW a to chce cenou podliezt Teslu? Z ID sa kluje velmi drahy a stratovy znizovac koncernovych emisii ale tu sa bude trolit o stratovosti Tesly a to pri 25% marzi na kazdom Modeli 3 🙂
za mne se to od konceptu lisi ve vsem, v cem to bylo jine nez standardni VW produkce.
to bylo furt kecu, jak zvoli pro elektricky auta odvaznej styl...
na tomto nic odvazneho neni, golf jako kazdej jinej. jen o dva roky pozdeji a ne za slibovanou cenu.
proste takova lacina mkt taktika, jako vzdy.
to je zrejme dan za aerodynamiku tento ocucany kvapkoidny styl ... ale pockajme si na ofiko fotky.. mozno to nakoniec bude vcelku zaujimave buggy aj ked kasnou ostrejsie ladeny golf bude aj tak asi 100 krat krajsi
To je mi ale náhodička, den před spuštěním předobjednávek...
Jinak se mluví o 48kWh baterii na začátku, následně 62kWh. S ohledem na to, že 64kWh Kona EV má dojezd tuším 480km dle WLTP 480, tohle bude mít hádám přes těch 500. Každopádně silnější baterie je v plánu snad až v roce 2021. Slibovaných kolem 84kWh (to má mít za příplatek ID crozz a z toho vycházející Škodovka), má být představená nejdříve za rok a na trh až taky 2021. Zmiňovaných 111kWh je nějaké teoretické maximum možná dostupné pro ID Buzz a to je pouze další fáma od VW...
Sakra někdo pustil supertajnou fotku čehosi. Asi z toho neusnu nebo nic více než lacinej marketérsko/novinářskej trik o úniku supertajné fotky čehosi elektrického. Bože...