ono je uplně fuk co udělají, protože prostě svoji šanci s Citroenem/DS naprosto promrhali..... Skončí to zase nějakým pokusem, který nenaplní očekávání (ostatně jako vždy) a nakonec sami uznají, že nejlepší bude vyrábět jen menší auta a zaměřit se na zisk ;-)
Pokud by eventuelně došlo k akvizici Jaguaru, tak jejich luxusní značka DS přestane být relevantní. Tedy, ne že by by byla nějak relevantní už dnes :*) Dovolil bych si říct , že ve schopnosti si něco nalhávat patří francouzi k naprosté špičce.
Rezignace na střední třídu = se týká všech. Toyota i Ford sem jen vozej svoje mimoevropský modely = po skončení snah prodávat střední jako Seat perspektivně o zrušení Pašíka a výrobě jen jednoho modelu třídy = Supu = zvažuje dokonce i VW
Protože rozhoduje ekonomika = a střední třídě se v Evropě napříč značkama nedaří http://www.autoforum.cz/…li-skode-superb/ už i v prémii BMW 3 celý roky taky jen padá = uvidíme co aktuální asi dost povedená generace ale na zlom to nevidim
Luxusní sedan od Citroenu = je jen prestižní věc = mnohem důležitější je viz já 22:10 a 9:06
Pokud by po Oplu dokázali do plusovejch čísel dost Jag s Land Roverem = to by byl majstrštyk. Proti tomu je Metropolis jo/ne nebo teď tahle aktuální verze = nic
Starý dávno vyhozený vedení = ctilo ty tradice po kterejch tu pár lidí volá = a dovedlo Citroen i PSA do hodně nepěknejch čísel
Mám shodou okolností víc praktickejch zkušeností s C5 než je běžný a kolega by si asi po letech s 2.2 HDI koupil novou verzi = ale nakonec se vyrábělo asi 30 t. ks ročně = to prostě nestačí
Vtipný že jako ojetinu = by si to auto podle všeho koupil i násobek lidí ;-)
za 2 roky ? a proč si dávají tak naspěch ? :-D Citroen má přece spoustu času.....
Když před deseti lety mluvili o Metropolisu s hydropneumatickým podvozkem a šetiválci vypadalo to zajímavě, teď po deseti letech nicnedělaní a odkladech působí všechny zmínky o luxusním sedanu akorat trapně, stejně jako skleník na střeše Notre Dame ;-)
To máš to isté ako z telefonami,kedysi Nokia neohrozená super špička ale nezachytila trend (prip. zlý marketing?) a dnes o nich skoro nič nepočuť. Teraz to je samý Apple,Samsung a do popredia sa derú další. V automotive je to isté a vidíme že z histórie sa žiť moc nedá.
pockaj este ked skonci aj spacetourer a casom aj C1 ... sice maju novy C5 aircross ale obavam sa ze on to ( navyse je len v dvojkolke ) nedokaze utiahnut ... hlavne spacetourer podla mna nemal dovod koncit.... predava nadalej pekne cisla a bolo to jedno z tych mala MPV na trhu ktore nemali vyslovene dovod koncit lebo uspech tu bol.... kde su tie casy ked citroen predaval skoro milion aut rocne v eu.. a dnes je rad aj za 600 tisic.... smutne.. fiat to iste mozu si podat ruky... obe znacky uz ani zdaleka namaju v eu tie cisla ako v 90 rokoch .. ale dobre im tak... ked vymyslaju somariny a znicili si sami svoje uspesne legendy ( ignoracia punta je doslova nepochoptelna fatalita ) a ignoruju aj vlastnu historiu .... citroen si dnes uz komplet podkopal to na com pracoval predoslych 60 rokov ... takze co k tomu povedat... navyse konkurencia je dnes 10 krat silnejsia ako v casoch ked este citroen ci fiat slapali .. takze suma sumarum... maju co napravat a dohanat
Jo, je to bída... rezignace na střední třídu, na normální kompakt. Taky spadl z 6% evropského trhu (2010) na 3,6% (2016). Tak možná nastal ten "odraz ode dna"...
A teď ne dojmy ale realita = novej management PSA co nad jeho rozhodnutima ohrnujete nos vytáhl během pár let značku z mínusů a teď dokonce https://www.auto.cz/…roku-1999-127932