Francouzská automobilka se dnes pochlubila rekordním časem na Severní smyčce, nový Mégane R.S. Trophy-R je nejrychlejší předokolkou. Světu se představí už tento víkend.
Je menší hmotnost, ve výši 130 kg, různými prostředky, od ztenčení skla zadních dveří ( - 1kg ), odstranění zadních sedadel ( - 25 kg ) a výměny předních sedadel ( -14kg ) až po montáž kapoty karbonového vlákna ( - 8 kg ), titanový výfuk ( - 7 kg ), menší dotykový displej ( - 250 g ) a vynechání zadního stěrače ( - 3 kg ), lehčí zadní torzní nosník ( - 40kg ).
No právě, bude to malá edice, vykuchaná s karbon keramickými brzdami....to není úplně fér. Honda musí zamakat na MY2020. Prý snad má být i facelift a možná 2 verze. Jen se obávám, že do EU už nepůjde, stejně jako Subaru WRX STi..a jako řada dalších, kteří nedají nesmyslné emisní normy pro rok 2021.