V Austrálii se v těchto dnech představuje nová generace oblíbeného Fordu Falcon. Ten přichází jako čtyřdveřový sedan v komfortních i výkonných sportovních verzích a také v užitkovém provedení označeném Ute.
Predelavat rizeni az tak narocne neni, napriklad Commodore se prodava v Jizni americe i na blizkem vychode s volantem na leve strane. V Evrope ale neni na takova auta trh. HSV se do Anglie dovazi aby nahradilo Monaro, ktere bylo docela popularni. Jenze Anglie je asi jedina zeme Evropy, kde se najde dostatek zajemcu o levny rychly a stupidne jednoduchy osmivalec... Co se cen tyce, tak je obecne znamo, ze auta v USA nebo Australii jsou levnejsi nez v Evrope (at zije EU a dane!), pokud by se dostalo do CR bylo by urcite nad 1,8 mil Kc... A co se strategie firmy tyce, tak diky klesajicimu zajmu o tuhle kategorii aut v Australii vedeni fordu rozhodlo, ze platforma na ktere tento Falcon stoji bude svetova. Takze se v blizke dobe objevi v nejakych dlasich vozech, ikdyz prvadepodobne ne v Evrope, protoze nad Mondeem uz neni misto... Tohle mimochodem v clanku neni, ale je to pravdiva a potvrzena informace.
V Evrope by to byl propadak. Zadny diesel, pouze same neekonomicke sesti a osmivalce, zbytecna velikost a nekvalitni interier, ktery by delal ostudu i ve Felicii... V Australii je tahle kategorie extremne oblibena, Evropa je ale vysazena na mensi, ekonomictejsi a kvalitnejsi auta...
Proc se to neprodava v Evrope. Nechapu...konecne Fordacky design, u ktereho predni svetla nezasahuji az k Asloupku, vse strizlive do detailu doreseno, zadne prehnane extravagance...myslim si, ze by se Evropanum zamlouval vic nez momentalni Mondeo, ktere se prilis rychle okoukalo 8-s
Auto jako z jiného světa.... Krásného světa, kde člověka nezruinuje motor o více, než čtyřech válcích, kde je možné, aby interiér vypadal opravdu krásně, tam, kde i auto jako Ford může přijít s náhonem zadních kol v osobáku.... Prostě z automobilového ráje.
taky by mě zajímala ta stretegie firem. Narozdíl od Holdenu, jehož Commodore se dá pod značkou Vauxhall koupit na Ostrovech, tak Falcony vůbec neopouští matičku Austrálii. Asi by se jim nevyplatilo předělávat řízení....mimochodem, design není všechno, co se týče zpracování a kvality jízdy, tak se s většinou evropských modelů nedá srovávat...ale zase ta cena: základ snad 35 tisíc AUD, minulá generace XR6 tam byla co pamatuju snad okolo 50 nebo 60 tisíc, to není ani milion. A konkurenční Commodore HSV se dá koupit v Anglii za 1,4 mega...
Vnitřek je povedený (palubka, přístrojový šťít i řešení výplní dveří),takový by se mi zamlouval v mondeu. Mondeo má strašně slátanej středový panel a ty imitace např. dřeva jsou dle mého dost nevkusný.
Je tam cítit dotek kinetic designu maska je úplně jako z mondea a středový otvor je taky zmenšený kinetic a myslím siže to není na škodu vypadá moc pěkně :yes:;-)