Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Biopaliva druhé generace: Bude i štěpka ničit auta?

Biopaliva zatím přinesla zemědělcům zisk, chudým zemím hlad a bídu, vědcům pochybnosti a motoristům zničená auta. Přinese druhá generace zlepšení?
Zpět na článek
16. 6. 2019 14:09
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
tak ty mas dobre vydlabano. ty si presne ten trotl na vaclavak pod vyfasovany transparent. ano prispivam velmi mnoho a jsem rad ze vas zlodeje z degenobloku skripnul aspon EET a KH a proto rvete jak svine na porazce. okopavate kotniky ale to je tak vsechno. za dva roky jsou volby tak se ukazte a mezi tim si chodte na koncerty zima leto dle libosti ale hlavne tim nes*erte slusne lidi.
Avatar - Zetti
16. 6. 2019 13:22
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
s tim vymytym mozkem si se narodil, nebo ses k tomu dobral casem?
16. 6. 2019 13:22
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Rovnost voličských hlasů je cesta pro populisty (Berlusconi, Babiš ...) a nacionalisty (Hitler, Musoliny, Okamura ...) a hrob demokracie, nicméně se s tím nedá nic dělat.

Možná ještě jedno přirovnání: stát je v podstatě akciová společnost, vlastněná plátci daní, tedy občany, která za vložené peníze poskytuje svým akcionářům, tedy občanům, služby. A v každé akciovce je hlas akcionáře dán množstvím vlastněných akcií, tedy tolik, kolik akciovce dal peněz, tedy kolik občan zaplatí na daních.

Ale jak písu - takte to bohužel nefunguje.
16. 6. 2019 12:42
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Skoro 6 posledních let mohl Babiš s úniky do daňových rájů a neznámými vlastníky něco udělat - byl 4 roky ministrem financí, ten má daně přímo v gesci, a téměř 2 roky premiérem, ten má celou vládu v gesci - neudělal nic.

"Babiš má vše tady" - tímto holden1 říká že je přesvědčen o tom, že Babiš stále ovládá a rozhoduje o Agrofertu, ale že mu naprosto nevadí, že dotace plynou místo na rozvoj drobného podnikání nadnárodnímu koncernu, tedy i holden1 přispívá Babišovi svými penězi a je mu to fuk.
Avatar - pradeda777
16. 6. 2019 12:04
Re: Elektroauta
Jo, zbytečné věci....jako na příklad tvůj počítač..... ;-)
16. 6. 2019 10:39
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
je usmevne jak ti vadi babis ale daleko vice penez utika do danovych raju a na firmy s neznamymi vlastniky. nechapu na co se vynakladaji dotace na snobska golfova hriste a luxusni rezorty kde potom parkuji auta nad dve mega. Babis ma vse tady, je jednoduse kontrolovatelny. at se ta particka kriklounu z namesti spoji ve volbach a muzou si zvolit klidne toho zrzavyho zmetka co to organizuje. jo ono je vas max 10%? tak drzte hubu a respektujte vuli vetsiny. nikdy jsem si nevsiml ze by komunista sel delat bordel na akci demagobloku, vzdy je to obracene. dle mne jsou vsechny dotace spatne.
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 21:49
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Ne to fakt necítim = to je spravne socialisticke mysleni. Vsichni sme si rovny, jenom nektery sme si rovnejsi (Ale že bych JÁ měl mít víc hlasů).
Presne proti tomuhle sme pred lety cinkali klicema a stavkovali my.

Rek sem ti ze mas ty a tvy soudruzi zacit jinak a odjinud. Tohle nikam nevede, ver mi.......
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 20:49
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Ne to fakt necítim = a určitě víš že nejsem sám ;-)

Ale že bych JÁ měl mít víc hlasů než fanda Babiše nebo Maláčový = to samozřejmě souhlas :-!

Jak tě napadlo že je to LEŽ? ;-\

No já mám demokracii hned za tou Marií Terezií apod.

Tak co máš na prvních 2 místech TY? :-)
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 20:43
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Nejslabší článek demokracie je volič = nejvetsi lez.

Demokracie je ekonomicky i moralni nesmysl. Vaha hlasu dementa, kriminalnika, prijemce davek, nebo ultralevicoveho pirata ma stejnou hodnotu jako hlas profesora, uspesneho majitele firmy, poctiveho remeslnika, nebo sikovneho umelce. Ty ten rozpor necitis?
Avatar - Ja Prvni 123
15. 6. 2019 20:32
Re: Elektroauta
Tady čteš elektromobily jsou blbost... hledejme náhradu za ropu.. pro spalovací motory.

Minimálně "taky čteš"...

;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 20:29
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
No je už ve 3. vládě = vicepremiér, premiér a premiér. Nicméně poslední dobou sou na něj ***ý lidi který dřív ne

U nás díky němu dodnes neni to co všude jinde = omezení dotací třeba na max 60 t. € = prostě dotace NEMAJ bejt pro multimiliardáře. Ani pro předsedy vlád ani pro ministry https://www.novinky.cz/…nezy-boneco.html
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 20:24
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Tak samozřejmě = nejslabší článek demokracie je volič = o tom žádná

Ta demokracie je ale jinak nejlepší zřízení = no diktátor typu Karel IV., Marie Terezie apod. je lepší = ale hned po nich ta demokracie ;-)
15. 6. 2019 19:59
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Babiš je obrovský průser pro ČR. Stát řídí jako svoji firmu. K Agrofertu se dostal nepřátelskými převezetími řada společností, viz. Žlutý baron. Babiš nás všechny bude stát spoustu peněz. Ale - volič Babiše je utemovaný a bude mu házet hlasy pořád dokola, bez ohledu na to, jaký "Vůdce" ve skutečnosti je. Je to skutečný problém ČR.
15. 6. 2019 19:52
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Na plakátech sliboval: Budu řídit stát jako firmu. Zapomněl dodat: Budu řídit stát jako svoji firmu. Takž easi tak. Zetti - Babiš v politice je kolosální průser.
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 19:21
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Vem to tak ze idiotovi svuj nazor nikdy nevnutis. My idioti mame rajsky zivot. Jsou nas miliony, mame volebni pravo a ridicak. Ta demokracie proste neni povedene zrizeni.

Neber zivot vazne stejne ho neprezijes.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 18:37
Re: Elektroauta
No to jistě = ale to je malej zlomek problému. A jo MUSÍME se naučit víc recyklovat atd. Ale problém PROBLÉM je nárůst miliardy těch spotřebitelů = během pár let

Plus si furt nevysvětlil velkej rozdíl v kvalitě ovzduší a lesů atd. za socíku = kdy nic nebylo a LEPŠÍ stav dnes = kdy je fakt všeho násobky
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 18:34
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Zisky z nich nijak nevnímá? Chlape = přesně OPAČNĚ! PROTO je přece ve vládách! Má mínus 35 000 000 000 a lepí to jak se jen dá = proto přece šel po konkurenci dotačníma příkazama https://www.e15.cz/…illerova-1350970 a ovlivňoval toky a jak dneska už víš i dotace v miliardách = ve svuj prospěch

Možná to trochu realističtějš vidí https://www.reflex.cz/…id-ondracka.html

Vykonstruované kauzy? Jako že těch 6,52 tisíc milionů = jen za dobu co je ve vládách = si nedal? To nemaj bejt dotace pro multimiliardáře! Za ty prachy se mohlo udělat tisíc lepších věcí = než rozšiřovat portfolio majetku předsedy vlády
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 18:26
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
A eště si zjisti jak získal biopaliva = byl totiž jeden takovej kterej se bál že si s nima ukous příliš velkej koláč https://www.ctidoma.cz/…s-o-ledove-kulce :-)
Avatar - Ja Prvni 123
15. 6. 2019 18:12
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Twl ty jseš fakt úplně mimo... tak se spojte, a dotujte babišovi jeho business... ale netahejte do toho zbytek lidí.

Doufám, že ho brzo zavřou a bude klid.

Zjisti si, jak získal Agrofert ... a zjisti si, jak získal Kostelecké uzeniny - a co je s nima dneska.

A to sem chodím proto, abych si od těchhle bezmozků odpočinul...
Avatar - Ja Prvni 123
15. 6. 2019 18:08
Re: Elektroauta
Elektřina?
To by platilo jedině kdybys ji získával třením liščím ohonem o ebonitovou tyč...
15. 6. 2019 18:05
Re: Elektroauta
Pokusim se to vysvetlit - drtiva vetsina spolecnosti je kotovana na burzach. Jediny zajem vlastniku- akcionaru- je rust dividendy na akcii, tomu je podrizena veskera cinnost spolecnosti, ne ekologie, ne setreni zdroju ... ale marketing, prodavat, vyrabet ... a ten marketing byva dost hnusny. Takze si lide porizuji zbytecne veci a tim se zbytecne zatezuje a vycerpava Planeta.
15. 6. 2019 14:30
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Pytas sa lebo cely proces chces porovnat s jazdou na elektrinu? A teda preskocit chemicky proces vyroby biopaliva a rovno tu energiu pouzijes na pohon elektromobilu?
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 14:27
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Podivej se, nejsem klasicky volic ani agrofert ani nikoho jinyho. Byl jsem kdysi volit kalouska, protoze mi mladej ukecal abych vubec sel volit. Slibovat ze nebude zvysovat dane. Duchodcum pridal astronomickych 45 korun a DPH ve snizene sazbe stihnul zvednout dvakrat. Tim sice vydelal par kacek, ale ty sebral me, protoze ty penzisti je mohli u mne utratit a sobe si tak podriznul vetev.
Ja do Babise vidim, tomu uz nejde o penize, ten je nema za co utratit. I kdyz je to miliardar, nema jachtu ani letadlo.. Vytvoril neprehlednou sit vlastnich firem, ma jich kolem 250 a uz se v nich ani sam nemuze vyznat. Zisky z nich osobne nijak nevnima. Uz je to starsi pan a dela to co ho bavi a momentalne ho bavi vyhravat nad neschopnou vetsinou. Ja jsem taky deti dotlacil k nejake firme, uplne ho vidim jak je nasmeroval k tomu hnizdu. Osobne neverim, ze se ze vseho nevykrouti. Je to schopny manazer a proti sobe ma akorat stado ratliku. Proto mi nejake vykonstruovane kauzy nemuzou nijak ovlivnit.
Abych nesel volit by me presvedcila jen silna koalice slozena z momentalni opozice s jasnym spolecnym cilem. tedy zrusit pidi strany kde chce byt kazdy lempl vedouci a sjednoceni idei.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 13:53
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Zrovna tak nic neukecá voliče https://www.reflex.cz/…mime-se-dat.html

Spíš mi řekni proč ne? Za ty desítky miliard může bejt něco.. něco mnohem lepšího než zvětšení majetku předsedy vlády. Co na tom volič Agrofertu nechápe?

https://echo24.cz/…ni-capiho-hnizda tohle sou desítky milionů určený malejm firmám = ne multimiliardářovi

Vim že to jeho volič nechápe nebo mu to prostě nevadí = nerozumim moc proč ne
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 13:44
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Tak znova polozim otazku

To by mi zajimalo kolik ta synteza sezere elektricke energie na jeden kilometr jizdy. Muze to byt i na sto, nasobit umim.

Pokud si mi v nejakem prispevku odpovedel, tak se omlouvam.
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 13:38
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Tak to je presne to co volice babise neukeca. Zacni znovu a z jine strany.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 13:17
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Demonstrativní hlas? https://video.info.cz/…vojka-41959.html + https://www.reflex.cz/…atuji-nikdy.html

Myslíš podpůrnej = abys mu pomoh splatit 35 000 000 000 dluh? On fakt nikdy nikdy = nemůže odstoupit musí ovlivňovat toky https://www.televizeseznam.cz/…dstoupi-63928762

Dotace který si posílá jak z evropskejch peněz tak z lokálních mu dělaj skoro 40% zisku Agrofertu = to je sakra hodně
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 13:12
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Ty sem moc nezapadáš = ale :yes: :-)
15. 6. 2019 13:08
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Som abstinent. Som zdvorily a teme o ktorej sa momentalne bavime ma zaujima. Velmi rad sa odpoviem na kazdu otazku ak viem odpoved.Je tvoja otazka MJ / km v pripade spalovania paliva ktore je vyrobene FT? Prosim bez osobnych narazok-je to zbytocne.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 12:54
Re: Elektroauta
Burzou a akciovými trhy? Tady bylo životní prostředí daleko horší = za komančů. A od dob kdy tu zase je burza = se dost zlepšilo ;-)

Lepší zdravotní péče a z toho plynoucí = u nás dokonce výrazně = nárůst věku dožití, s tim taky myslim až tak společnýho nemá

Velkej problém je přemnožení rsp. extrémně strmej nárůst počtu obyvatel planety ca v posledním století https://cs.wikipedia.org/…v%C3%A1_populace#… a každej by chtěl.. to je fakt PROBLÉM

Tuhle sem to tu psal ale opakování..

Jen dneska od rána se narodilo přes čtvrt milionu lidí = problém je že umře jen asi třetina = od začátku roku narozenejch 64 milionů umřelo 27 mio https://www.worldometers.info/cz/

Planeta nás dlouho zvládala

před 12 tisíci lety nás po celý planetě bylo asi 5 milionů = pro srovnání dneska = jen města https://world.mongabay.com/…pulation/cs.html

před 8 tisíci lety asi 10 milionů = takhle pozvolnej nárůst neni problém

před 6 tisíci lety asi 20 milionů = viz odkaz spousta měst má dneska víc obyvatel

před 3 000 lety asi 50 milionů

před 2 500 lety asi 100 milionů = pomaličku pomalinku se nám to rozjíždí

před 2 000 lety asi 200 milionů

před 1000 let asi 300 milionů = docela zpomalení, asi to byly hodně veselý staletí https://magazin.aktualne.cz/…470ac1f6b220ee8/

před 200 lety asi 1 miliarda

před 100 lety asi 2 miliardy = a viz graf od tý doby..

asi za 80 let = viz graf může bejt až 14 miliard

Takže je to O POČTU
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 12:35
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Ja si myslim ze to je obraz lidi co se do politiky nacpou a nemaji na to. jestli mas na mysli babise, tak ten je zatim vitez a jak sem doted nevolil vubec tak odted ho budu volit dokud o to bude stat. ne ze bych byl z nej nadseny, ale davam demonstrativni hlas jako vyzvu ostatnim, kterych je dvakrat tolik, aby se vzpamatovali a zacli se chovat normalne konstruktivne.

Je potreba se v politice spojit a misto vytvareni kauz najit spolecnou rec, pristupovat zodpovedne ke sverenym hodnotam a k lidem se chovat slusne.
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 12:29
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
az vystrizlivis tak mi odpovez na mou otazku diky.
15. 6. 2019 12:08
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Jasne...doplnim.Akekolvek palivo je nositelom energie. Nad palivom vyrobenym z vacsej miery zo surovin dostupnych v sirsom regione- kde bude ako produkt spotrebovane mas ako krajina kontrolu. Teda nosicom sa stava palivo vyrobene "doma". V pripade ze je nosicom energie bateria vyrobena mimo europy mas problem...rovnako ako ja osobne mam problem s ruskym plynom a ropou, cinskymk bateriami alebo indonezskym palmovym olejom...mame problem ako EU ze nemame domysleny domaci nosic energie. Vnimam to komplexnejsie a suhlasim aj s tym ze v danych podmienkach je fischertrops ekonomicka samovrazda. Na druhej strane e to iniciativa Unipetrolu ktora ma moje sympatie...
15. 6. 2019 11:49
Re: Elektroauta
Ano, dáváme planetě zabrat, to naprostý souhlas. Ale čím je to dáno? Za mne - burzou, akciovými trhy. A také - a to je ode mne dost hnusné - stále lepší zdravotní péči a zajišťováním životních potřeb lidí a následným množením lidstva.
15. 6. 2019 11:38
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Kdo je v politice je obrazem voličů a u nás je to teď extrém což je dáno mimo jiné tím, že máme výrazně nízké příjmy a tudíž jsou voliči v ČR lehce korumpovatelní.
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 11:29
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Otazka na kterou nikdo nezna odpoved je z palcem dolu a odpoved absolutne z cesty je s palcem nahoru. Muzes mi rict jak souvisi Fischerova–Tropschova syntéza a s tim souvisejici spotreba energie s jejim ulozenim?
Co se tyce spicek EU, proboha, snad nemyslis ze to jsou super hodny a super chytry tatkove co nad tebou drzi ochrannou ruku? Chytry lidi sou v soukromym sektoru, co je v politice, to je videt na nasi pol. scene. Uz za komancu rikal strycek co ho vyexpedovali komunisti v 48 ze co je statni stoji za h., kdyz jsme chodili centrem Prahy a preskakovali hromady bordelu a bali se o zivot pod spoustou shnilych leseni. Skoro vsecko bylo statni a podle toho to taky vypadalo.
15. 6. 2019 11:02
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
problem nie je zdroj el. Energie (slnko, vietor, voda,obnovitelne zdroje uhlika aj mimo fosilnych paliv...). Ani distribucia...ale uskladnenie. Nosice energie su vyrobene z latok ktore kontroluju cinania a ja neviem ci to maju EU spicky domyslene.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 09:23
Re: Elektroauta
No abych citoval odborníka na problematiku z UK: Někdo a někde začít musí

Tohle je asi snad doufejme trochu extrémní verze https://a2larm.cz/…izace-existovat/ ale že dáváme planetě těžce zabrat = to si snad už tu a tam někdo uvědomuje https://zpravy.aktualne.cz/…049ac1f6b220ee8/ a https://www.idnes.cz/…0_zahranicni_dtt a https://ct24.ceskatelevize.cz/…-globalni-studie atd. https://zoommagazin.iprima.cz/…-co-nas-zachrani atp.

I když sem možná optimista = že ropu která vznikala 5 milinů let sme během pár desítek let z poloviny spotřebovali ví každej = a tady furt dokola čtu: Jeďme dál hledání alternativ na pohon stamilionů aut = je zelená blbost
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 09:18
Re: Fischerova–Tropschova syntéza
Hodně lidí nemyslí = za zmínku že rafinerie sou vůbec největší odběratel el. energie a že je možnost posílat tu energii přímo do aut a tu https://www.novinky.cz/…e-ho-uhasit.html vynechat = se tu dává :no:
15. 6. 2019 09:16
Re: Elektroauta
Ja fakt nevím, jestli se Evropa nepomátla, jestli my tady neřešíme - z pohledu Planety - jen minority, ale ty skutečné majoritní zdroje si někde dál bezohledně nechrlí do ovzduší a vody svinstvo.

Já myslím, že tento celkový obraz nějak chybí, tedy rád bych ho měl.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 09:15
Re: Elektroauta
To je tak když takovejhle materiál píše motoristickej novinář. Kterej je navíc primárně proti = těmhle změnám :-)

Když si představim že by EU a světový společenství třeba chtělo omezit ne-li zrušit zesilovače ve třídě A 8-series" rel="nofollow" target="_blank">https://www.passlabs.com/…s/point-8-series to by všichni hifisti včetně mě asi.. :-!
Avatar - Zetti
15. 6. 2019 09:12
Fischerova–Tropschova syntéza
Fischerova–Tropschova syntéza je katalyzovaná chemická reakce, ve které jsou oxid uhelnatý a vodík, příp. methan za teploty 200-350 °C a pod velkým tlakem přeměňovány na různé kapalné uhlovodíky.
To by mi zajimalo kolik ta synteza sezere elektricke energie na jeden kilometr jizdy. Asi zadnou. Tady je taky dost lidi co si mysli, ze se benzin a nafta vyrabi skoro bez energie
15. 6. 2019 09:05
Re: Elektroauta
Tych 150 /80 je strasna kravina...a odkazuje sa na vyskum z roku2010 !!! Ten clanok je hodne slaby...nepresny...
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 08:51
Re: Elektroauta
Papírově nebo skutečně Euro 5? Generace Dieselgate reálně umí tak Euro 3 https://www.autoforum.cz/…nez-ty-s-euro-5/ spousta z nich ani to ne https://auto.idnes.cz/…lni-priloha.aspx?…

Řešenim by snad moh bejt vodík https://fdrive.cz/…morske-vody-3643

Vyřadit by to teoreticky chtělo auta až po Euro 6 = což je prakticky..

Fajn sou i takovýhle snahy https://www.czechcrunch.cz/…yntetickou-ropu/ asi budeme muset udělat docela hodně změn = zdravim místní diskutéry zpátečníky: Bude to asi o hodně horší než si v nejčernějších snech představujete :-!
15. 6. 2019 08:37
Elektroauta
pokud jsou informace v článku pravdivé - ten dovoz dřeva z USA mne dostal nebo 150 / 80 kg - pak nám nezbývá nic jiného, než alternativní pohon, což se zdá, že je elektřina - bude to sice hodně drahé, ale budiž. Na jiných se pracuje, ale výledky mají stále svá ALE.

Ale jak chce EU dosáhnout těch 32% je mi záhadou. Možná by stálo za to, kdyby do těchto věcí přestali strkat nos politici a začali se tím zabývat skuteční vědci - seriózně, objektivně.

Jestli by na začátek nestačilo jadernými elektrárnami nahradit uhelné a vyřadit z provozu auta, která nesplňují ani Euro 5.