Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Blízká budoucnost Mitsubishi: Ve znamení výrazné proměny nabídky

Dnešní nabídka Mitsubishi je poměrně letitá. Outlander se vyrábí od roku 2012, ASX přišlo do Evropy už dokonce v roce 2010. Brzy se to však změní!
Zpět na článek
Avatar - lamal
20. 6. 2019 11:17
platformy...
som za to aby sa Mitsu pozviechalo, ale ked vsetky modely stoja na starych platformach modelov, ktore uz tak maju fakt dlhy zivotny cyklus, tak minimalne z hladiska pasivnej bezpecnosti to pre zakaznika nemusi byt dobra sprava... jako sorry... z hladiska spolahlivosti naopak to mozu byt velmi vychytane vyrobky/platformy
Avatar - Ada je zase tady
20. 6. 2019 08:15
zrendlíkovatění
předznamenává smrt slavné automobilky :no:
20. 6. 2019 07:38
Designově odporný :-)
Jestliže se doteď Mitsubishi příliš neprodávalo, tak tahle změna designu to pošle úplně k zem :-)
Mluvím hlavně o trendu nastoleném konceptem Engelberg.
Avatar - 3_diamanty
19. 6. 2019 21:06
noviniek ako safranu. no jo.. mozno akurat v eu
ano... posledne roky toho vela mitsu v eu neukazalo ako sa pise v clanku .... ale nezabudajme ze svet je daleko vacsi ako europa ( a mitsu je v prvom rade globalna znacka ktora sa nezameriava len na eu ) .. koncom roku 2017 prisiel na trh v juznej azii rodinny cross xpander https://www.youtube.com/watch?… a len nedavno aj nove male auticko od mitsu kategorie kei car https://www.youtube.com/watch?… ( pre domaci trh ) .. k tomu je tu aj nedavny facelift pajera sport aj outlanderu phev ( tu bol aj technologicky facelift ) ... potom tu mame este relativne novy eclipse cross s novym 1,5 turbomotrom ... v australii juznej azii aj rusku uz jazdi "nova" L200 https://www.youtube.com/watch?… .. caka sa uz len na nasu uzasnu eu kym ju dostane... nezabudajme aj na nedavno predstavenu novu 4x4 delicu D5 https://img2.auto.cz/…ull/5503623_.jpg ( ktora ale opat minie nasu uzasnu eu ).... no a na ceste je uz aj novy outlander ( vid funkcna studia engelberg tourer https://img2.auto.cz/…ull/5586561_.jpg ) .. takze ked to zoberieme v globale tak zistime ze v mitsu sa posledne roky rozhodne nenudia .. naopak makaju na novych autach a kazdy rok maju nieco nove ... a aj globalny narast predaja znacky v roku 2018 o 18 percent voci roku 2017 jasne vravi ze mitsu ide spravnym smerom a dviha sa uz moc pekne po tych predoslych slabsich rokoch .... tak nadalej drzim palce ... a pevne verim ze tento rok bude zase lepsi... zatial to vyzera ze ano .... prvy kvartal bol zatial vyborny :yes: ....
Avatar - 3_diamanty
19. 6. 2019 17:43
ja to vedel
uz som sa tu asi dvakrat pytal v diskusiach pri nejakych tych debatach o mitsu ci niekto nevie kedy pride aj hybridny eclipe cross... lebo niekde som cital ze udajne by mal byt... len potom som ani za svateho na celom nete nevedel najst nic blizsie ani kedy bude a ani nic seriozne ci vlastne naozaj bude...a z tohto clanku sa opat dozvedam ze by nakoniec skutocne mal byt aj hybridny eclipse cross... hura... hura... trikrat hura.... ja to vedel... ved defakto plosina eclipsu je zhodna s tou z outlanderu ( akurat je s mensimi prevismi kasne ) takze upravit PHEV plosinu z outlanderu tak aby vznikol PHEV eclipse cross by nemal byt technicky nejaky problem a navyse ani financne narocna vec... tak snad sa skutocne hybridneho eclipsu dockam .. parada :yes:

no ale ta najvacsia novinka ( na ktoru sa moc tesim v roku 2020 ) bude za mna uz uplne novy outlander ... ak si zachova ten hranaty dizajn studie tak za mna to bude pecka... paci sa mi tento samurajsko technologicky dizajn s ostrymi linkami ( a la lexus ) a novy outlander tak konecne bude ta skutocna vlajkova lod pre mitsu po kazdej stranke... nielen technologickej ale aj imidzovej a komfortnej a dizajnovej .... :yes:

PS: co sa tyka maleho spacestaru predpokladam ze ho prekopu na nespoznanie podobne ako "nove" ASX... a opat budu mat "novy" model ktory ich vyjde v konecnom dosledku na par drobnych ... pretoze vyvijat uplne nove miniauto uz dnes mitsu fakt asi nebude... to dnes uz vsetko vsadilo na SUVecka ... ale ked moze byt stvrty facelift ASX po 9 rokoch preco by nemohol byt druhy facelift spacestaru po nejakych 8 rokoch... ved preco sa opat zbavovat slusne sa predavajuceho sikovneho auta len preto ze sa im neoplati vyvijat uz novu plosinu ked aj ta sucasna ( rovnako ako aj v pripade ASX ) je stale pouzitelna pre blizku buducnost ....

no a co sa tyka uplne noveho ASX v r 2021 tak dam krk ze pride aj ako hybrid kedze podla mna to bude technologicka dvojicka s novym kaskajom ( a ten ma byt uz aj v hybride )
Avatar - 3_diamanty
19. 6. 2019 17:22
Re: "nový" motor 2,2 je stávající motor 2,2
ono to bolo asi myslene ze bude tak nejak akoze novy v ponuke kedze vypadne 2,4ka ... ( ale nie konstrukcne novy ) .. ja to chapem takto a pride mi to ok tak jak je to napisane ... akurat ho museli prisposobit.. ma ine ulozenie ... a vsetko proste prisposobit tak aby pasoval z outlanderu aj do vacsej L200 kedze europske emisie nepustia... kazdopadne v australii ci inde vo svete by aj nadalej mala byt ta sucasna 2,4ka 133kw to som si v podstate isty ( ono podobne je na tom aj europsky hilux... tiez ho osidili... uz australsky hilux ma opat iny ... a silnejsi motor )

PS: popravde som ale rad aj za tu 2,2ku v europskej L200 .. lebo nebyt tohto motora ( dnes uz v eu jedineho dizlu v ponuke od mitsu ak odratam uz tu konciacu 2,4ku ) tak by L200 uz v europe asi skoncilo ... a hoc to bude na taketo velke pracovne auto uz relativne slaby motor... firmam a lesnikom na tu skutocnu pracu (a nie nahananie sa po dialnici ) urcite stacit bude.. povzdychne si ale skor sukromnik podla mna ktory by iste radsej uz nieco silnejsie v takomto voze... ale co uz

na L200 ma zaujima aj ta ultimativna offroadova "absolute" verzia... ale aj ta ( ak pride buduci rok ) tak bude asi len pre australiu a mozno este nejaky ten blizky vychod... ale v eu asi uz nie... uvidime
Avatar - WinDiesel
19. 6. 2019 16:30
"nový" motor 2,2 je stávající motor 2,2
hi hi hi
autor neví že má Mitsubishi řadu motorů 4N13, 4N14 a 4N15
N13 a N15 byly zrušeny, zbývá 2,2 litr a ten nacpou do všeho :-! bohužel i do L200

no když může Isuzu D-Max jezdit s 1,9 …. tak 2,2 je ještě docela dobrej a 2,3 v Renaultech je obří motor, 2,4 v Toyotách je gigant