Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Takto se přestavují sanitky: Jak se z dodávky stává záchranář

Existuje jen málo aut, kde člověk kolikrát bojuje o holé přežití. Řeč je o ambulancích, u nichž záleží na každé úpravě a detailu. Jak taková přestavba sanitky vypadá?
Zpět na článek
1. 7. 2019 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2019 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - mariov8
1. 7. 2019 12:22
Re: ZZS
Ještě bych řekl, že tam chybí FOSAN Ivančice, ten bude někde mezi SICARem a FD servisem.

Kolářovic kluci nejsou líní se občas zvednout a někoho oslovit, podílet se na natáčení a podobně, tak asi proto.
Avatar - CICERO
1. 7. 2019 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2019 10:35
svítivě oranžové kolečko
Už dlouho se na to chci zeptat - neví někdo, proč mají všechny sanitky na čelním skle, nahoře uprostřed, to svítivě oranžové kolečko?
1. 7. 2019 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - mariov8
1. 7. 2019 09:58
Re: Tak jediné co jsem se z článku nedozvěděl
Já jen že si pamatuji, jak se remcalo, když začali články dělit na stránky.

10 let to podle mne dožije u rychlé jen za cenu vysokých provozních nákladů. Ty menší auta (T6 a podobně) začínají mít drahé problémy určitě podstatně dříve. Viděl jsem kartu T6 kde byl roční servis přes 200 000,- a to neměla ani 6 let. A motor šel na kulanci.
Avatar - Stejsn
1. 7. 2019 09:16
Re: Tak jediné co jsem se z článku nedozvěděl
Díky. Řekl bych, že u internetového média je "rozsah článku" naprosto irelevantní, to nejsou papírové noviny, kde se musí zlom dělat tak, aby se to vešlo na rozměr stránky. Životnost běžné sanitky je tedy počítaná na 10 let?
1. 7. 2019 09:12
Re: ZZS
Protože asi zaplatili za reklamu :-) a nebo má někdo známé na těch správných místech 🙂
Avatar - mariov8
1. 7. 2019 08:17
Re: Tak jediné co jsem se z článku nedozvěděl
Na takový materiál by jim rozsah článku nestačil. Ale třeba ten vstupní výrobek tam popsaný je, vesměs jsou to vestavby do skříňových dodávek s výjimkou skříní pro Prahu. Mimochodem si všimněte, že cena šasí je zlomek ceny celé sanitky. Ještě speciály pro nadrozměrné pacienty nebo třeba pro přepravu obzvláště virologicky nebezpečných pacientů se spíše staví do skříní na podvozcích. V zásadě je u nás "Decision maker" zákazník, když to bude chtít do levného Ducata nebo Transita, tak mu to tam nástavbář strčí. I když třeba s ohledem na to co se dá dělat s elektrikou, motor a s ohledem na velikost skříně je Sprinter ideální auto. Stále se třeba u FD servisu staví často na Transporteru - byť je malý a technicky v tomto provozu trvale přetížen. Navíc ten mercedesí vidlicový šestiválec je z hliníku, to je výborné pro tento typ provozu, kdy v podstatě každý výjezd a dojezd je tepelný šok, který hliníkové motory snášejí lépe než litinové. Tak ať je hlavně potřebujeme co nejméně a dojedou vždy včas...
Avatar - Zetti
1. 7. 2019 06:37
Re: Vsichni vyletí komínem...
nemuzu se prihlasit do zprav maji to nejaky rozjebany
Avatar - CICERO
30. 6. 2019 23:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
30. 6. 2019 20:27
Tak jediné co jsem se z článku nedozvěděl
je to, co je v nadpisu - jak se přestavují sanitky. Myslel jsem, že se dočtu jak vypadá vstupní výrobek -jestli se nakupuje jen kabina a šasi, jestli si ho zákazník dodává sám, nebo si ho nechá vybrat, jestli se přestavuje nějaká dodávková nástavba na sanitní, nebo tak něco.
30. 6. 2019 19:29
ZZS
Vážně nechápu proč jste se rozhodli zrovna pro KOV Velim. Jediná zakázka pro ZZS v ČR, kterou vyhrály jsou Pražské Sprintery (nyní je dělal BAUS-AT aneb banda diletantů z Polska a v čele pan Panský). Na nich je vidět, že KOV Velim jsou hlavně kováři a ne elektrikáři apod. V ČR máme další 2 firmy, které si dělí zbytek - SICAR a FD servis.Dělají celý IZS včetně vezeňské služby.
Tak proč zrovna KOV Velim?